Gereksiz harcama?

bir ayakkabıya 400 lira vermek çok saçma değil mi sonuçta 1 2 ay sonra eskiyicek yirtilicak


0|0
920

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • 500 tl verdigim ayakkabıma 4 senedir hicbiseycik olmadı hala giyilebilir durumda ama giymiyorum atmayada kıyamıyorum

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 19

  • Saçma değil bence

    0|0
    0|0
  • hayır 1-2 ay sonra eskımıyor en az 1 sene gıyılıor kanks

    0|0
    0|0
  • ayakkabı gibi dağılacak şeye çok para vermek saçma

    0|0
    0|0
  • 50-100 tl arası bir şey olur benimkiler

    0|0
    0|0
  • Evet haklisin

    0|0
    0|0
  • aynen öyle

    0|0
    0|0
  • 400 lira verdigim bir ayakkabi 2 ayda yirtilamaz.

    0|0
    0|0
  • Ucuz alacak kadar zengin değilim

    0|0
    0|0
  • sonunda anladınız be :D

    0|0
    0|0
  • 2 senedir giyiyom air forceleri

    0|0
    0|0
  • Hayır değil

    0|0
    0|0
  • çok saçma hemde

    0|0
    0|0
  • 400 lira verince 1-2 ayda eskimiştir

    0|0
    0|0
  • Evet çok saçma hanımefendi

    0|0
    0|0
  • Fakirken ben de öyle düşünüyodum ama artık öyle düşünmüyorum ahahaha nihahaha

    0|0
    0|0
    • zenginlik farklı birşey diyorsun

  • 400 liralık ayakkabıyı sezon sonu 150 tl ye alırım aldim da

    0|0
    0|0
  • ewt hklısn

    0|0
    0|0
  • Lacos tan aşağı inemem kemal tanca olmasa olmaz iş icabı

    0|0
    0|0
  • parası çoktur ondan olabilirmi.. zenginlik bambaska bişi ya

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • 1 2 ay sonra eskir de yırtılırsa 400 TL verdiğim ayakkabının garantisi olacağı için değiştiririm. 1 2 ayda eskitiyorsan sende problem var be canım

    0|0
    0|0
  • 400 liralık ayakkabı 1-2 ay sonra yırtılmaz yırtılıyorsa kazıklanmış demektir ama gerkesiz pahalı bu doğru bu arada sen ayakkabıları nasıl kullanıyorsun merak ettim doğrusu 1-2 ay sonra nasıl yırtıyorsun

    0|0
    0|0
  • O ayakkabı 1-2 ayda eskimez, napıyorsun sen böyle ayakkabılarına?

    0|0
    0|0
  • Verilir fazlasıda verilir

    0|0
    0|0
  • Zengine para bol.

    0|0
    0|0
  • 400 liralik ayakkabi 2 ayda yirtilmaz 2 yilda yirtilir

    0|0
    0|0
  • 400 TL dükanı satın alırım 😂😂

    0|0
    0|0
  • tutturmuşlar bir marka diye para tuzağı ananız adidas mı giyiyordu lan?

    0|0
    0|0
Yükleniyor...