Yemek Sepeti'ndeki yeni puan kazandırma sistemini yemeğe çevirebilir miyim ben?

Yemek sepetinde birkaç hafta önce bir puan kazanma şeysi başladı, kullananlar bilir. Yaptığın her alışverişten puan kazanıyorsun, puanların birikiyor... filan.

Bu iş ilk başladığında bilgi veren bir pop-up çıktı ama ben elbette ki okumadım. Şimdi de ne olup bittiğini anlamıyorum haliyle. Yani orada birikmiş puanlar görünüyor falan. Ben bunları kupona falan çevirip kullanabiliyor muyum ya, var mı öyle bir şey? Ay lütfen olsun çünkü!

Sitede bilgi bulamadım, bileniniz var mı?


0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Sanmıyorum ben mahallemin muhtarı oldum o uygulamada ama bedava bişey göremedim. 😊

    1|0
    0|0
    • Pii, beleşçilik hayallerim suya düştü bir kez daha :)

    • Hepsini Göster
    • Benim genelde 30 lira üstü olduğu için siparişlerim iyi oluyor ama o bahsettiğiniz puan sistemi pek anlamlı değil gibi. 😊

    • Teşekkürler

Erkekler Ne Diyor 4

  • sanrıım hayır

    0|0
    0|0
  • Aynen bir bilgi bulunmuyor işe yarasa keşke o kadar kullanıyoruz.
    Kiloların temel sebebi yemeksepetine duyurulur :D

    1|0
    0|0
    • Hem de ne!

    • Hepsini Göster
    • Ya şaka maka, sadece puan toplatmak pazarlama açısından ne derece aksiyon alır merak etmiyor değilim. Sipariş vermeyeni sırf muhtar olacağım diye siparişe başlatırlarsa, vallahi tebriks :)

    • Valla tüketmesem göbek yerine six pack olabilirdi şaka değil :)) Haklısın pek işe yarayacağını sanmıyorum, aslında klasik pazarlama kampanyaları daha kullanışlı oluyor en azından işimize yarıyor yoksa seninde benimde muhtar olmaya hevesli olduğunu sanmıyorum :)) Bu yolla olanda yerinden kalkamaz biz ziyarete gideriz :)

  • biraz araştırarak bulunabilir bir bilgi.
    https://www.yemeksepeti.com/muhtarlik-aday-formu

    0|0
    0|0
    • Teşekkür ederim ancak işin ucunda rozet dışında bir havuç var mı, onu öğrenmeye çalışıyordum ben. Rozet sistemini biliyorum.

    • Hepsini Göster
    • Meh, hala beleşçi ruhuma uygun bir şey bulamadım ben. Fasulyenin gazı kaldı elimizde :)

    • ortalık gaza bulanmadan, ben kaçayım.. gözlerim yaşarıyor sonra :D

  • Hiç işim olmaz yemek sepetiyle

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...