Abimin düğünü var sizce hangisi abartı olur mu?

170 boyum 70 kg 90goguslerim 110kalcalarim beyaz tenli balik etli uzun sacli kumralim yardimci olun lutfen
yorumlarda bekleniyir

  • 1. si mi
    35%(8)26%(10)Oy Ver13%(2)
  • 2. si mi
    9%(2)18%(7)Oy Ver33%(5)
  • 3. sü mü
    0%(0)0%(0)Oy Ver0%(0)
  • 4. sü mü
    4%(1)5%(2)Oy Ver7%(1)
  • 5. si mi
    30%(7)26%(10)Oy Ver20%(3)
  • 6. si mi
    4%(1)11%(4)Oy Ver20%(3)
  • 7. si mi
    18%(4)14%(5)Oy Ver7%(1)
Cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim

0|2

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Pek guzel degil. ya.7, digerlerine gore daha guzel gibi

    2|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 31

  • en alttaki iyi

    1|0
    0|0
  • düğüne mi gidiyon kerhaneye mi belli değil be kızım

    3|0
    0|0
  • heralde memleket los angeles

    3|0
    0|0
  • Bu kıyafetlerin hiç biri senin fiziğine uymaz ki biraz gerçekçi ol
    Göğüslerin büyük zaten balık etiyim diyorsun
    Dekolte olmasz düğünde rahat oynayamazssın bile

    1|0
    0|0
  • Ev sahibi olarak güzel olman şart ama abartı olmadan oha bu ne lan denmemeli bana sorarsan giymeni isteyeceğim iki kıyafet var 1. si ) beyaz olanı ve 5 si bence

    1|0
    0|0
  • hiçbiri hanımefendi

    1|0
    0|0
  • farkında mısın bilmem ama bu elbiseler zayıf kadınlar için =D =D seni kilonda ki birine vucut ölçülerinde ki birine göre bunlar çok kötü durur

    0|0
    0|0
  • Düğüne mi gidiyorsun başka yere mi belli değil. Biraz asil olur insan.

    1|0
    0|0
  • 4. sec film teklifleri bile alirsin bak

    1|0
    0|0
  • süper olur hepsini bulup burada sormuşsan demek ki kendine ve ailene yakıştırıyorsun bu kıyafeti... giy bence

    0|0
    0|0
  • Sen erkekler içìn no böyle dekolte gogus bacak giyinmek istion Katil edeceksin 5 ne uygunu

    1|0
    0|0
  • Düğün şey evinde mi olacak

    1|1
    0|0
  • kendini oyle bir tarif etmissin ki sulanasim geldi la

    1|0
    0|0
  • Sana eşlik edebulirim

    1|0
    0|0
  • Ne yorumu yapılır ki buna 😂

    1|0
    0|0
  • Kesin erkeksin

    1|0
    0|0
  • Bunlardan hiçbiri sen olmadığın için bnce tarifene gore olmaz

    1|0
    0|0
  • siyah kıyafet

    1|0
    0|0
  • bunlarin hepsi abarti

    1|0
    0|0
  • 2,3,4, bunlarda kalçan büyük olduğu için riskli ve sıkıntı olabilir.1 ve 5 de çok uzun ve kalçan ben buradayım der bence en uygunu 6 ve 7 olabilir özellikle de 7 diyorum

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    11

Kızlar Ne Diyor 20

  • gazinoya gitsen böyle giyinmezsin bu ne lan

    2|0
    0|0
  • 5. hariç hepsi abartı

    1|0
    0|0
  • Pek düğünlük değil sankim bunlar😇

    1|0
    0|0
  • bizim yatakta giymedigimizi mi giyecen orrussspu koppekk

    1|2
    0|0
  • bunlar elbise mi?

    1|0
    0|0
  • abinin düğünü sonuçta bunlar ne ulan

    1|0
    0|0
  • Bu ne ya güzel değil başka bişe bak

    1|0
    0|0
  • 4 ve 2 düğün için fazlasıyla ucuz duruyo hatta yatakodasına daha uygunlar. Diğerlerini de pek beğenemedim.

    0|0
    0|0
  • 2 ve 4 ü düğünde giyecegine eminmisin

    1|0
    0|1
  • Beşinci

    0|0
    0|0
  • canim bunlarin hic birisi de olmaz bence sen siyah carsaf giy öyle git.

    0|0
    0|0
  • Gerçekten bunları mı giymeyi düşünüyorsun

    0|0
    0|0
  • Bunlar sana gitmez kilolusun.

    0|0
    0|0
  • hepsi harbi harbi çok vasat sakın giyme

    0|0
    0|0
  • Bunları taşıyabilecegini düşünüyor musun

    0|0
    0|0
  • Bu ne ya bazıları çok saçma erotik film mi çekiosun

    0|0
    0|0
  • insan gibi bir şey bulamadın mı bunlar ne 😏

    0|0
    0|0
  • sen onun düğün olduğuna emin misin :D ben bir düğünde giysem bunları bacaklarım kırılmamışsa herhalde gece çiftin yanına 3. yaparlar... bunlar giyilir mi...
    geline bu kadar rakip olunmaz. bırak böyle şeyleri daha hanım giyin sen damadın kardeşisin...

    2|0
    0|0
  • Natasha gibi kızlara hayran olmayın

    2|0
    0|0
  • anlamadım ki düğüne mi kerhaneye mi gidiyorsun?

    3|0
    0|0
Yükleniyor...