Komşunun oğlu askerden geldi ne hediye götürmeliyiz?

Merhabalar :) komşumuzun oğlu askerden geldi bugün yanına gideceğiz ama ne götürelim bilmiyoruz, kararsızız. Sizce ne götürmeliyiz?


0|0
417

En İyi Erkek Görüşü

  • Ruh sagligi bozulmustur her erkek gibi unutturmaya calisin gecmisimi

    1|0
    0|0
    • Askerde kötü anılarınız olmuş galiba çok üzüldüm, Allah yardımcınız olsun. Komşunun oğluda askerliği şırnakta yaptı eminim oda zor şeyler yaşamıştır.

    • Hakaret, dayak, haksizlik ve asagilama. Insan yerine konmuyor ki erkekler. Anlatsak sus sen erkek adamsin, dayanacaksin, aglayamazsin diye basliyor toplum.

    • Çok üzüldüm gerçekten. İleri de unutursunuz inşallah. Ruh sağlığınız önemli derecede bozulduysa mutlaka yardım alın. Geçmiş olsun.

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 16

  • alkol alın götürün ,

    bende yarın evde olcam , arkadaşlardan tanıdıklardan alkol almalarını hediye olarak istedim :D :D

    1|0
    0|0
    • Alkol kullanıp kullanmadıklarını bilmiyoruz ters tepki alabiliriz.

  • Giderken pasta veya baklava işi görür
    Başka şey götürmenize gerek yok

    1|0
    0|0
  • Borcam seti götür

    1|0
    0|0
    • Sizde hediye götürülür mü? Arkadaşlar bizde götürülmez dedi de şaşırdım :) borcam seti çok iyi fikir bak bunu düşünebilirim teşekkürler.

  • komşunun oğluna mı yazıyorsun yoksa😂

    1|0
    0|0
  • börek aç :)

    1|0
    0|0
    • Hiç vaktim yok maalesef çalışıyorum işten çıkıp gideceğim oraya :)

    • Hepsini Göster
    • Ne yapayım peki her gördüğüm adama sırf "erkek diye" abayı mı yakayım bunu mu istiyorsunuz?

    • yok tabiki olurmu öyle şey :) :)

  • Komsunun ogluna abayi mı yaktin sen bakiim 😂

    1|0
    0|0
    • Hayır be hiç tipim değil kardeşim gibidir bizde adet böyle giderken boş gidilmez :)

    • Hepsini Göster
    • Sahi ben niye gizlendim ya? Alışkanlık olmuş :/

    • Gizliler de sevebilir 😂😂

  • Asilacanmi?

    1|0
    0|0
    • Ne alaka be biz kardeş gibi büyüdük ayrıca çocuk orada olmayacak bile biz annesine hayırlı olsuna gidiyoruz. Seviyesizleşmeyin lütfen.

    • Hepsini Göster
    • Sadece saçmalıyorsun

    • Olabilir olmayabilirde

  • böyle komşular var mıydı ya

    1|0
    0|0
  • yaprak sarması götürün boş verin hediyeyi :)

    1|0
    0|0
  • Sanane komsu cocuğundan

    1|0
    0|0
  • Ben gidip geldim kimse demedi öldün mü kaldin mi diye 😂

    0|1
    0|0
    • Yaa kıyamam :) nerede yaşıyorsunuz siz? Kalabalık şehirlerde olmaz bu gibi adetler.

    • İzmir de yasiyorum 😊adet iyiymis sizde ya 😊

    • İyi iyi de oğlanların çok umrunda olmuyor evde bile olmuyorlar :)

  • kendini götür senden büyük hediye olamaz o adama :)

    0|1
    2|0
    • Sorumda seviyesizlik istemiyorum.

    • Hepsini Göster
    • Ben aranıza girmeden o sana girecek haberin olsun şimdi defol git sorumdan.

    • karakter bakımından sınıfta kalmışsın bak işine düdüklü tencere

  • eğer daha önce hediye verdiyse , sana ne hediye getirdi ise o hediyeye yakın birşey götür

    0|0
    0|0
  • Yakışıklımı

    0|0
    0|0
    • Neden yalnız yakışıklıları mı askere alıyorlar? Hayır değil.

    • Ne bilim bir heves heyecan vs sezdim😊 bir tişört al yaz geldi

    • Hediyeyi çocuğa değil annesine ya da eve genel kullanılacak bir şey alıyoruz. Zaten annesine gidiyoruz oğlu sağ sağlim döndü diye. Annesini çok severim o yüzden hevesliyim doğru.

  • Donunu koklayıp koklayıp azsın ihtiyacı vardır 😂😂😂

    0|0
    0|1
  • Şişme kadın alıp götürün..

    0|0
    0|0
    • Yeni geldi şapın etkisi geçmemiştir daha

    • Hepsini Göster
    • Fikriniz için teşekkürler.

    • Rica ederim. Başka hediyeler de olabilir.

Kızlar Ne Diyor 4

  • niye hediye götürcen ki hayırlı olsun de 10 dk durun gidin

    1|0
    0|0
  • Pasta tatli falan al

    0|0
    0|0
    • Sizde öyle mi yapılır?

    • Hepsini Göster
    • Tesekkur ederim. Karar verdin mi😊

    • Evet tatlı (bakalava, pasta vs.) ve borcam seti götürmeye karar verdim.

  • Fincan seti olabilir

    1|0
    0|0
    • Düşüneceğim, teşekkürler :)

    • Dün borcam seti ve baklava götürdük bir dahaki sefere de fincan seti olur

  • bir şey götürmenize gerek yok ki. hoşgeldin diye gidin gelin. askerden gelene bişey gittiğini ilk defa duydum açıkçası. :/ illa ki birşey götürecekseniz bir kalıp kek yapın götürün ;)

    1|0
    0|0
    • Sizde götürülmez mi?

    • Hepsini Göster
    • o zaman şımartın ne diyelim :D gerekeni yapın ;)

    • Siz nerelisiniz?

Yükleniyor...