Dışkıdan sonra kan gelmesi neden olur?

ben şimdi 1 seneden beri tuvalete gittikten sonra ara sıra kan gelio ama umursamadım hiç ve bu gün yine oldu ve kan baya geldi ve kırmızıydı bu bir alarm mi acaba. sizdede olan varmı.

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • dedikleri gibi basur ya da anüs damarlarında çatlak olabilir. bir gastro uzmanına görünmende fayda var. bazen bağırsakta bulunan bir tümör de olabiliyo klonoskopi yaparak ne olduğu anlaşılabilir . mutlaka görün ben de de vardı benim damarda çatlak varmış kabız olmamaya çalış dedi şimdi iyiyim çok şükür.

    • çok özür dilerim amacım sadece bilgilendirmek. ihmale gelmez demek istedim başıma geldiği için dedim yani kusura bakma

    • korkutuosun insani ha.

Erkekler Ne Diyor 10

  • hemoroit olabilir doktora görün hemen.

  • eğer bir ilişki yaşamışsan olabilir veya masturbasyon filan yapıyorsan yıpranma olabilir. zorlanmalara karşı kan geliyor olabilir.

  • bende de vardı yaklaşık bir 6 ay kadar sürdü testlere falan girdim hiçbişey çıkmadı

    sonra gazlı içecek içmeyi bıraktım 1 hafta sonra kesildi

  • çok geldıyse doktora gorun onemlı bir rahatsızlığın olablır.Şimdiden geçmiş olsun

  • Muhtemelen basurdur. Doktora görünmelisin.

  • doktora git

  • hemeroid anal fissür belirtisi, kesinlikle erteleme ilerlemesi durumunda hayatı zindan eder

  • Durum vahim ama korkma

  • hiç ihmal etme doğru doktora canım inş basur dur, kalın bağırsaklarda sorun olabilir,hemen şimdi netten randevunu al doğru doktora

  • bi doktora gozuk en kısa zamanda

Kızlar Ne Diyor 5

  • Acil hemen doktara git. Bu sağlık ihmale gelmez.

  • hemoroid ertelenmez böle şeyler hemen doktora git olabilir ertelenmez böle şeyler hemen doktora git

  • nasıl umursamazsın bu konuyu ya

  • ilaç alıyomusun ve ne alıyosun alıyosan

  • hemoroid olabilir

Yükleniyor...