KizlarSoruyor. com'un Mutlu Eden Yeni Yıl Hediye Paketine Birlikte Bakalım...

Teşekkürler KizlarSoruyor!

Güne yorgun ve mutsuz başladığım, modumun düşük olduğu bugün evime kocaman bir kutu geldi kargodan...

Fotoğraftaki o gülümsemenin tek sebebi @ksBence ve @KizlarSoruyor 'a çok teşekkürler.

Bazı değerler para ile ölçülemez.

Her şeyden çok birlikte bir şeyler başarabilmiş olmaya mutluluk duydum, onur duydum.

Şu an yaşadığı hayatı bir hayalin yakasına yapışıp da tüm gücüyle tutunarak kazanmış biri olarak hayatta olumlu şeyler yaşamaya başladığım günlerden itibaren benimle olan KizlarSoruyor'a çok teşekkür ediyorum.

Ben kendi hikâyemi kendim yazarken, kendi maceralarımı anlatırken sadece bu hayatı değil, nefes alabilmeyi değil, sizleri de kazanmış oldum.

Sizi seviyorum. :)


13|4
3128
marilynWomanson KizlarSoruyor'da Fenomen
Fenomen kimdir?

En İyi Erkek Görüşü

  • ya abicim ped niye gönderiyorsunuz
    farz edin ki adamın birisi yanlışlıkla kız hesabı açtı bence yazdı fenomen oldu.
    Adamın evine ped gelicek ailesiyle yaşıyorsa ailesi şok olacak, arkadaşları öğrenip arkadaşlıktan çıkaracak, çevrede adı çıkacak adamın. Bunu da geçtim akrabaları filan namusunu temizlemeye gelecek. Adam yanlış hesap açmanın kurbanı olacak.

    18|3
    8|4

En İyi Kız Görüşü

  • böyle bişey yapması hoş artık Fenomen olcam, mod olcam sigorta yemek istiyorum deme yüzüm kalmadi.

    Yani böyle bir davraniş hoş olmaz artık 😞

    Sende güle güle site'yi düşünerek kulan.

    Hayırlı uğurlu olsun😊

    1|0
    0|0

Senin görüşün nedir?

Erkekler Ne Diyor 27

Kızlar Ne Diyor 30

  • oh be ne güzel biz de sitede takılıp hiçbir şey kazanmayalım adaletsizlik resmen

    3|0
    0|0
    • Biz emek veriyoruz icerik uretiyoruz ama:) nesi haksizlik

    • ya biz de üretiyoruz içerik başlık soru filan :D sizin tek farkınız daha uzun süre sitede takılmak veya bizden daah önce siteye kayıt olmuş olmanız.

  • Yaseminnn cok tatlış bunlar bana daha gelmedi ya 😍😘

    1|2
    1|0
  • Haksızlık

    1|0
    0|0
  • Aa cok sasirdim :D birtek fenomenleremi hediye verildi peki? :D

    1|0
    0|0
  • Oha çok güzel. En sevdiğim şey bedava pedtşr. Lisede dağıtmışlardı en son.

    1|0
    0|0
  • Güle güle kullan çok güzel bir hediye, düşünmeleri yeter :)

    1|0
    0|0
  • Güle güle kullan :D

    1|0
    0|0
  • Güzel günlerde kullanman dileğiyle. :) Son resimdeki anahtarlığın yanında duran ne tam olarak?

    1|0
    0|0
  • hayırlı olsun hediyelerin güzelmiş :)

    1|0
    0|0
  • Ben de kızlara ne yollanmış diye merak ediyordum hatta acaba bize jilet yerine ne koydular ki diyerek sohbet etmiştik @gölgesizkarakter ile. Güzel şeylermiş. Yarın benimki de gelse bari oscar için pek heyecanlıyım :D

    1|0
    1|0
  • Güzel düşünülmüş iyi günlerde, mutlulukla kullan :)

    1|0
    0|0
  • Hediler için teşekkür edip almış kadar olduğumu iletmiştim ksbence'ye oscar ödülü bilseydim belki onun için isterdim. Gerçi ksBence uyarmıştı güzel ödüller var diye neyse sağlık olsun. @kizlarsoruyor ve @ksbence teşekkür ediyorum. :)

    1|0
    0|0
  • Karşılığında xperleri almadı değil mi?

    :D Güle güle kullan.

    1|0
    0|0
  • oha cok tatlııı

    1|0
    0|0
  • adaletini zküyim dünyaaa

    1|1
    0|0
  • Güle güle kullan :) :)

    1|0
    0|0
  • Ks de bizim anca sorumuzu kaldırsın 😀

    2|0
    0|0
  • Aaaa cok guzel yaaa 😊 gule gule kullan

    1|0
    0|0
  • çok beğendim :)

    1|0
    0|0
  • aaa ks hediye de mi yolluyormuş :D vayy bee

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    10
Yükleniyor...