Bugün dolgu yaptırdım ve ağrıyor :( çözümü var mı?

Bugün 2 tane disime dolgu yaptılar ve vurduklari iğne yüzünden hem damagim agriyo şimdide başıma vurdu ağrısı bu ağrının geçmesi için ilaç tan başka çözüm yok mudur :(


0|0
23

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Aynısını bende oldu. Benim şu an Burnum sızlıyor :D

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 2

Kızlar Ne Diyor 1

  • ağrı kesici alabilirsin.. biraz bekle.. ağrı azalır 1 2 saat içinde.. geçmiş olsun

    0|0
    0|0
    • Ya ağrı kesici alırım almasinada doktor 1-2 gün boyunca geçmese kullanırsınız dedi bende kararsız kaldım

    • kanal tedavisinden sonra ağrı olabilir.. ama dolgudan sonra aşırı ağı olmaz. olsa bile fazla rahatsız etmez.. dişin hassastır ondan ağrır.. geçer zamanal bence de

    • Kanal tedavisi olmadım galiba bu vurduklari iğne yüzünden agriyo inş geçer ya Sağol yardımın için

Yükleniyor...