Diş taşı temizliği yaptırır mısınız?


Öncelikle diş taşı nedir, neden oluşur, biraz bahsetmek gerekir diye düşünüyorum. Diş yüzeyleri iyi temizlenmediği zaman üzerlerinde bakteri plağı dediğimiz bir tabaka oluşur. Tükürükte bulunan kalsiyum ve fosfat iyonlarının da yardımıyla bu tabaka zamanla sertleşir ve diş taşını oluşturur.


0|0

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Ben yaptırdım on dislerim çok kötüydü çok güzel oldu şimdi ama sık sık yaptırmak iyi değil o yüzden dislerine iyi bakman gerekiyo yaptiricaksan hiç acimiyo sadece sesini duyuyosun 😀 uyusturmuyolar bile

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 16

  • Evet.

    1|0
    0|0
  • Yaptırmadım hiç

    1|0
    0|0
  • bir arkadaşım bana dişleri küçültüyor gibisinden bir şeyler söyledi.
    açıkçası meraka düştüm :D ne söyleyebilirsin bu konuda :D

    0|0
    0|0
    • Küçültmüyor sadece fazlalıklar temizleniyor:)

    • Hepsini Göster
    • cümleler birbirine girdi :D uykusuzluktan :D kapansın konu burda :D

    • :D bilerek yapılan bir taktik olmasa da öyle
      İyi uykular :d

  • yaptirdim 200 tl verdim yaptırmaz olaydim çok canım yandi

    1|0
    0|0
  • sakıncalı diye duydum ama tam bir fikir sahibi değilim

    1|0
    0|0
  • kaplama zaten üst dişlerim 😃

    1|0
    0|0
  • Yaparim

    1|0
    0|0
  • Evet

    1|0
    0|0
  • Yaptırmam... soğuk ve sıcak şeylerden maruz kalırsın

    0|0
    0|0
  • Yaptırdım

    1|0
    0|0
  • Dıs onemli

    0|0
    0|0
  • geçen hafta yaptırdım en son 6 ayda bir yaptırırım.

    0|0
    0|0
  • güzel tanım bana sorduklarında bu kadar açıklamayla uğraşmıyorum 😂😂 ayrıca periyodontoloji bölümü ilgilenir bilgilerinize tesekkur ederim 😂

    1|0
    0|0
  • 4 ayda iki kez yaptırdım

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • Dişlerimi düzenli olarak fırçalamaya dikkat etmeme rağmen bende de oluşuyo, temizletiyorum ama bu sefer de düzenli olarak diş taşı oluşmaya başlıyo

    1|0
    0|0
  • Yaptırmadım dışın mine kısmına zararı var diye biliyorum zamanla da dişte aşınmaya sebep oluyor doğal temiz galinden memnunum

    1|0
    0|0
  • Bir kez yaptirdim faydasi oluyo tabi rahatlama oluyo en azindan

    1|1
    0|0
  • hiç yaptırmadım

    1|0
    0|0
  • 6 ayda bir gidiyorum cok sinir bozucu

    1|0
    0|0
  • dişçi fobimden dolayı dişlerime mükemmel bakarım bir gün gerekirse..

    1|0
    0|0
  • Yaptirmadim düzenli bir sekilde dislerimizi fircaladigimiz taktirde o tabakalar olusmaz zaten.

    1|0
    0|0
  • 6 ay da bir

    1|0
    0|0
  • evet

    1|0
    0|0
  • Yaptırdım yapılırken biraz acı çekiyorsun ama hiç bir işe yaramıyor

    1|0
    0|0
  • Yaptırmıyorum pek cünkü dişi inceltiyomş iyi değilmiş

    0|0
    0|0
  • 6 ayda bir mutlaka yaptırırım.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...