Red_Madness
Yazar Red_Madness
Kategori Cinsellik

Gerdek Gecesi

 
Puan: Puan Ver:  
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
Kimi zaman yanlış bilgilendirmeler kimi zaman da yaşanan heyecanlar dolayısıyla gerdek gecesi hayal kırıklarıyla sonuçlanabilir.

Kadın ve erkek dünya üzerinde birlikte varolduğundan beri yaşadıkları karşı konulmaz çekimin sebebi elbette en çok da cinsellikten kaynaklanmaktadır. Gerdek ise evlilik ile birleşen kadın ve erkeğin sembolik olarak ilk geceleri… Dolayısıyla belkide yıllarca hatırlanacak ve yeni bir hayata açılan kapının anahtarı.

Erkekler Açısından Gerdek Gecesi
Erkek açısından daha kolay gibi gözükse de bu konuyla ilgili deneyimsiz ve telaşlı erkeklerde sıklıkla sertleşme sorunları yaşanmaktadır. Bu sorun çiftlerin cinsel olmasa da evlilikten önce yaşayacakları tensel yakınlaşmalar ile azaltılabilir. Ayrıca gerdek gecesinin düğün gecesi değil de biraz dinlendikten sonra balayında, ailelerden ve stresten olabildiğince uzak bir ortamda gerçekleşmesi de oldukça yararlıdır. Erkeklerin daha deneyimli olması belki psikolojik açıdan kadının hoşuna gitmese de böyle sorunların çıkmaması açısından daha tercih edilen bir durumdur. Ancak burada unutulmaması gereken kısım her türlü deneyimin sadece sevilen bir insanla yaşanmış olmasıdır. Para ile edinilecek bir tecrübe çok daha büyük hayal kırıklıkları ile insanın başını ağrıtabilir.

Kadınlar Açısından Gerdek Gecesi
Kadınlar açısından gerdek hem daha hassas hem de biraz daha korkutucudur. Biyolojik ve ruhsal yapıları itibari ile kadınlar olayların daha yavaş ilerlemesini, alışmayı ve güvende olduklarını hissetmeyi isterler. Tüm bu nedenlerden dolayı aslında erkek gerdekten önce ve gerdek sırasında ilgisi, sevgisi, dokunuşlarındaki yumuşaklıkla ve tatlı dille kadına yaklaşımı birçok sorunu önler. Erkekler ise tabiatları sebebiyle biraz daha acelecidirler ama unutmayın ki kadınlar gerdek gecelerinde hassas ya da tedirgin olabilirler. Gerdek gecesinde erkeklerin fazla talepkar olmaması önemlidir, kadına kendini en güzel ve masum haliyle erkeğe sunması için fırsat ve alan sağlanmalıdır.
"Kadınlardaki gerdek gecesi stresinin sebebi 'Acıyacak mı?' korkusu olabilir"
Fizyolojik boyutta ise bazı kadınlarda anatomik bozukluklar sebebiyle gerdek gecesi kabusa dönüşebilir, düğünden önce bir jinekolog ziyareti de bu açıdan önemlidir. Psikolojik boyutta ise kadınlarda stres nedeniyle ortaya çıkan ve vajinal kasların kasılmasıyla ilişkiye girilmesine engel olan vajinismus da gerdek gecesinde sıkıntılar yaratabilir. Ancak günümüzde böyle vakaların da tedavisi mümkündür. Ayrıca erkekler yukarı da anlattıklarıma biraz kulak verirse böyle bir olayla karşılaşma sorunu yaşamazlar.

Gerdek gecesi bekaret
Kadınlardaki asıl gerdek gecesi korkusunun sebebi “Acıycak mı?” düşüncesidir. Bunun ile ilgili olarak erkeklerin yapması gereken en önemli şey kadını gerdekten önce bu düşünceden uzaklaştırmaya çalışmak ayrıca onun canını acıtacak herhangi birşey olduğunda durabileceklerini bilmesini sağlamaktır. Bu güveni kadınlara vermek önemlidir ve emin olun kadının güvende hissetmesi, korkularından arınması yaşanabilecek birçok sorunu ortadan kaldırır.

Herşeyi erkeklerden beklemek de her zaman hayallerimizdeki gerdek gecesini yaşamamızı engelleyebilir. Kadınlar da cinsellikte daha açık görüşlü olup kendilerin psikolojik olarak hazırlamalıdırlar. Kadınlar da sevdikleri erkekle birlikte olma fikrinin güzelliğini boş endişeler yüzünden mahvetmemelidirler. Bu olayın doğallığını ve güzelliğini düşünüp kendilerini rahat bırakmalıdırlar. Eşleri ile ilgili fantezi kurmaları yaşayabilecekleri stresten kurtulup kendilerini bu muhteşem birleşme için hazırlamaları için iyi bir yoldur. Erkekler aslında fantezi kurma konusunda çok daha yeteneklidir ama kadınlar da biraz uğraş ile onlar kadar ilham verici bir düş düyasına sahip olabilirler.

Çiftler özellikle cinsellik konusunda konuşmaktan çekinirler, bu durum özellikle cinsellik yaşamamış çiftlerde daha sıklıkla görülür. Ancak bu konuları karşıdakine ve kendinize rahatsızlık vermeyecek şekilde konuşmakta ve kafalardaki sorunları kısmen de olsa çözümlemekte sakınca yoktur. Yaklaşım ve iletişim bütün problemlerin üstesinden gelebilecek en önemli anahtardır.

"Gerdek Gecesi" üstüne yorum yaz


500 karakter kaldı
Yorum Yolla

Yazı Yorumları

  • 6 gün önce
    korkularım yüzünden 1 hafta ilişkiye giremedim ama korkulacak bişey yokmuş :)
  • 27 gün önce
    Karşı Cinsin Cesaretini Toplamasını Beklemeli :)
  • 27 gün önce
    Bence Karşı Cinse Zaman Verilmeli TAbi FAzla Zamana Güç Yeterse :)
  • Bir ay önce
    korkunun ecele faydası yok
  • Bir ay önce
    Valla bence kızların gerdek gecesi korkusunu yok edecek onları o psikozdan çıkaracak kişiler bizleriz nese başarılar hemcinslerim :):):):):)
  • Bir ay önce
    arkadaşlar merhaba. benim gözlerim görmüyor. ben bu işi nasıl yapabilirim acaba? yazıda çok tatmin edici olmuş. eline sağlık.
  • Bir ay önce
    süper :)
  • iyimiş:)
  • Partnere gereken guveni verin sorun olmaz
  • Kesinlikle kadina o guvenk vermelisinki caninin acidiginda durcagimizi ve bedenen ruhen ozgur olunmasi lazim
  • ne war sanki
  • ben çok korkuyom yaaa
  • neyseki zaman değişti artık çarşaf falan kontrolü kalmadı.
  • bencede rahat olmalı
  • kendini kasmamak gerek biraz serbes bırakılmalı beden ve beyin...
  • bence özel olduğu kadar güzel geçmeli
  • çok hafif alkol alınması iyi gelir. :)
  • dön arkanı uyu 6ay sonra zaten sıkılıp bunu yapacaksın :))
  • Şunları da ekleyeyim.Ona sen kadınsın ben erkek.Ben erkekliğimi sende kadınlığını yapacasın.Korkulacak bir şey yok de.Ayrıca kitabı okumadım ama Prof.Dr.Cevat Akşitin ''Mutlu Evlilik'' adlı kitabı var.Bu kitabıda hem sen hem eşin evlilikten önce okursun mutlu mesut yaşarsınız inşaAllah.Dediğim gibi kitabı okumadım.Cevat Akşiti ehl-i sünnet bir hoca olarak biliyorum.Kitapta dine aykırı bir şey olduğunu zannetmiyorum ama eğer varsada sende bunu uygularsan bana hakkını helal et.Amacım yardım etmek
  • @pishikopath gerdeğe girmedim ama şunları söyleyebilirim:Gerdekten önce evlendiğin kişiyle konuş,sohbet et.Ona korkulacak bir şey olmadığını,ölene kadar birlikte acı-tatlı günler yaşayacağınızı,cinselliğinde insanın doğasında olduğunu,erkek ve kadının evlenmelerinin nedenlerinden birinin birbirlerini cinsel açıdan tatmin olduğunu ve cinsel ilişkininde sevap olduğunu söyle.Evli bir erkek karısıylka birleştiğinde cennette bir köşk yapılır.Bunlar geldi aklıma.
  • gerdek gecesi bayanlar açısından nasıl yaklaşılmalı acaba? Nişanlımı gerdek gecesi anlamında nasıl rahatlatabilirim...teşekkürler
  • ya neden benim yazdıgım görğlmğyor
  • cook sitres
    li gececiyor
  • gerdek gecesinden ben korkuyom kızlara noluyo mk
  • Çok güzel yazmışsin ellerine sağlık
  • Güzel bir yazı olmş, emeğinize sağlık.Genel anlamda ufakta olsa bir tecrübe sayılır evlenecekler için. :)
  • evlenince görürüz artık
  • Yazan arkadaş çok iyi bir konuya el atmış .
    İlkten teşekkür ederim , ve bu konudaki şahsi düşüncem tamamen yazı ile aynı .
    Ama bayanlarımızın büyük çoğunluğu genç yaşlarında bekaretini kaybettiği için
    İlerleyen yıllarda böyle bir problem kalmaz onların açısından
    ( tabi kendilerini öyle kabullenicek bir erkek bulunursa )
  • kütküt bir ömür boyu mutluluklar
  • benim acil evlenmem lazım :)
  • türk örfve adetlerinde savdıç diye birşey vardır herkeste bilir eskiden gelin ve damat için savdıç görevi bu ilk gecedeki heycanı nasıl yeneceğini nasıl davranması gerektiğini anlatırlarmış gunumuzde kalmadı
  • teşekkürler
  • teşekkürler
  • Cok guzel ve bilgilendirici bir yazi. Elinize saglik
  • Pek sorun olacağını sanmıyorum ama deneyimede bağlı.
  • Pek bir şey olacağını sanmıyorum.Biraz deneyimede bağlı tabiki.
  • Asıl Soruunn İnsanların bizi korkutmasıı o günün çok kötü olacagı acıyacagıı ...her kime evlenenlere sorsaam vay arkadas deli oluyorumm Yandıın diyooolarr öleceen acıdan diyolarr bu yüzdennn evlilik düsüncesini ble getirmiyorrum aklımaaa..piskolojm bozuluo
  • Gerdek geceliğimi kalmış sanki artık o geceyi beklemeden flörtlük döneminde başlangıcı yapılıyor kimsenin korkusu falanda kalmadı atı alan üsküdarı geçiyor
  • bakıyorumda kim ne yazarsa bazıları hep alıntımı vb gibi kelimeler kullanmış...ya arkadaşlar ne farkader alıntı yada değil..sonuçda alıntı bile olsa yazan kişinin düşündüklerinin doğru cümlerle bir ifade şekli bence..saçma sapan cümlelerle anlatılsa dahamı çok hoşunuza gidecek bilmiyorum..sizlerde alıntı yapında bir işe yarasın...
    Konuya gelince; bu zamanda gerdekmi kaldı desem daha anlamlı olacak sanırım
  • bunlar bi yerden alıntı mı yoksa senin konuyla ilgili kendi düşüncelerin mi ?
  • sakin olun sonuçta normal doğal birşey kasmaya gerek yok
  • Birer duble Wiski,her iki tarafıda rahatlatır,korkuyu alır,heyecanı yatıştırır,çiftleri kızıştırır...
  • Tesekkurler
  • Teşekkürler ..
  • önce bi duş alacaksın
  • o geceyi eşinizle iyi geçiremez iseniz,eşinizi korkutacak bir şey yaparsanız, kısaca sadece o gece ORMANTİKLİĞİ bırakıp ROMANTİK olmanız gerekir bu eşlerin ileride daha güzel ilişkiler getirmesini sağlar
  • la saçmalık bence
  • o işi o gece ye bırakılmamalı bence o gece çünkü daha güzel geçmesini istiyorsanız iştahınız kaçmaması için daha önceden bitirin
  • korkulacak bişey yok çok rahat olun
  • süper bi gece kesinlikle tavsiye ederim. keşke hergün yaşasam
  • biraz acısı var ama sonrası tamamıyla zevk...
  • İyi organize edildiği sürece hayatta yaşanabilecek en güzel gece olacağı kesin
  • bence yasanılacak en özel ve unutulması zor bıdaha yasamayı ısteyecek kadar heycanlı bır sey o ılk gece..ben 8 aylık evlıyım arkadaslar nısanlıyken sureklı nısanlım benı rahatlatırdı ve cok korkardım anestezı yardımı bıle almayı dusundum okadar korkaktım..ve dugune gunu geldı catdı korku tavan yaptı benım..geldı catdı o gece,yalnız kaldık ogun gogsune uzandım esımın ve butun acıyı unutdum bu anın bıdaha yasanılmayacagını beynıme endeksledım.ve o kadar kolay oldukı bıraz acıdı ama sevdıgınz.
  • bence gerdek gecesi çok eğlenceli geçer...
  • bence insanın hayatında en guzel yasadıgı olaylardan biri gerdek egerki boyle bir ozellıge sahip olmasaydı gerdek gecesi bir erkegın dısarıda hayat kadınıyla yatmasından ne farkı kalırdı eşiyle yatmasının demi ama :)))
  • ahhh ahhh bende yaşasam ya şu geceyi bi=)
  • herkes okumalı
  • bencede herkesin o gece ne olacağını bilmesi hiç hoş dğl
  • kanama olduktan sonra cinsel ilişki devam ediyo mu?
  • zifaf gecesi bence büyütülüyor eve geldiğinizde oturun biraz konuşun dertleşin muhabbet edin bişeyler bahsedin o kendiliğinden gelir zaten korkucak birşey yok her iki tarafta ince zarif yumuşak davranırsa herşey kolaylaşır illa o gece birşey olacak diye bir durum yok yarın deneyin
  • zaten tam anlamıyla bayanın cinsel organı ilk günden erkeği tam anlamıyla kabullenemiyor kanama acıma falan derken iki tarafta zevk alamıyor bence evlenicek kişiler 2 hafta önceden antreman yaparmış gibi düğün gecesinde daha fazla mutlu olmayı çalışmalı yani bir iki hafta hem birbirlerine alışmaları hemde pratik yapmaları gerekli diye düşünüyorum:)
  • Bu tür sorunların birbirini sevmeyen, sevse de yeterince tanımayan çekingen çiftlerde görüldüğünü düşünüyorum. Evlenmeden önce cinsellik konuşmaktan kaçınılmamalı. İlk gece kadınlar için çok çok önemli tabi. Sonradan zevke dönüşen acıyı minimum seviyeye indirmek erkeğin elinde. Gerdek gecesinin sorunsuz geçmesinde erkeğin rolü kadından çok daha fazla.
  • bir kaç kişi gerdek gecesini çekinmeden detaylarıyla şuracıkta kısa ama detaylı şekilde anlatsa ne korku kalır ne merak...
  • bence erkek ve kadında anlayış olması gerekli her iki tarafta küçük adımlarla yaklaşmalı birbirine gerisi zaten corap söküğü gibi geliyor acının yerini zevk cıglıkları alıyor emin olun bu iş bittikten sonra tekrar isteyen bayan oluyor erkekten önce yeterki erkek karşındaki narinlıgı kırmasın
  • mantıklı olun biarz ya gerdek gecesimi kaldı.cinsellik yası 13-15 düşmüş bir toplumda
  • gerçektende bence bu işin gerdek gecesine kaldığı zamanları çok oldu geçeli genelde o gece herkes yarın ne yapcağını balayını yada takılan takıları düşünür arkadaşlarımızında söylediği gibi o yorgunlkla o stresle ne kalkar da ne kaldırırlı :)
  • @ferdiak:

    Her şey yolunda olsa da biz bir şey bulurduk eleştirecek.

    İnsan doğası be abisi... =)
  • bence herkes istediği gibi yaşamalı ama kader işte herşey yolunda olsaydı dünya güllük gülüstanlık olurdu dimiii
  • Walla bir erkek olarak ben de böyle stresli bir ortamı istemem yani. Sevdiğim kişiyle evlenmişim, nihayet birlikte olucaz, bir de bakıyosun bir ton insan stress yaratıyo. Hop derim, kovalarım herkesi walla'!
  • Sen adama düğün yap 500 kişi davet et, herkese o gece bu çocuk bu kızı sevecek diye ilan et! Sonra o stressle o adamdan ve o kadından iş bekle! O haaaa!
  • En güzeli bu işi o geceye bırakmamak.
  • Evet gereksiz bir stres gerdek gecesi olayı. Herkes o gece ne yaptığınızı biliyo falan, çok sinir bozucu bence
Ana Sayfa > Yazılar > Cinsellik Yazıları > Gerdek Gecesi
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

Cinsellik Yazıları
 
●  Evlilik Hayatı ve Evlilikte Cinsel Yaşam
Kayserili
Ne tür bir evlilik yaptınız bilmiyorum. Benimki kesinlikle bir aşk evliliğiydi. Hayatımın seksini kocamla yaşadım. Belki bu yüzden defalarca aşık oldum ona. Hızlı bir kararla, başımız bulutlarda...
●  Cinsellik Çok mu Abartılıyor?
PashaM
Cinselliğin ülkemizde çok abartıldığını ve hak etmediği bir öneme sahip olduğunu düşünüyorum. Bunun temel sebebinin de çocuklarımızı yanlış büyütmemiz ve gereken eğitimi vermememiz. Kendi gözlemlerime...
Yeni KS'ye hazır mısın ?
SonataDün sordu

Icerik gitsin yeni tasarim

Icerik gitmesin yeni tasarım

Icerik gitsin eski tasarim

Oldugu gibi kalsin

Cinsellik Xperleri
  
birucanbirdekacan
24719  
birucanbirdekacan
Bekar, 40 yaşında
5 Soru - 9606 Cevap
Cinsellik Xper: 9846
StarLa
26995  
StarLa
Bekar, 27 yaşında
35 Soru - 5343 Cevap
Cinsellik Xper: 7931
beyaztebesir
8339  
beyaztebesir
Bekar, 25 yaşında
29 Soru - 2159 Cevap
Cinsellik Xper: 6801
mad_girl
15328  
mad_girl
Evli, 24 yaşında
50 Soru - 3586 Cevap
Cinsellik Xper: 6766

Xper Nedir? Xper Sıralaması