Gebelik testi adetten 1 gün önce doğru sonuç verir mi?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Sağlık

arkadaşlar gebelikten süpheleniyorum fakat gebeysem tam olarak ne zmn hamile kaldım bilmiyorum. Adetimin bugün gelmesi lazımdı ama gelmedi , hiç gelicek gbide durmuyor. Normalde adetten 1 hafta önce göğüslerim ağrırdı şimdi hiç birşey yok. Dün test yaptım fakat negatif çıktı. Bugünde adetim gelmedi . Sizce doğru sonuç vermişmidir ? Yoksa adet gününden 3 gün snrada yapsam mı tekrar


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 82879
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
5
Kızlardan  
3
 

Erkekler Ne Diyor

  •  
    Yok  
    doğru sonuç verir
  • basküler
    -1  
    Hastaneye git kan testi yaptır o arada çıkar zaten.
  • gone_with_the_wind
    24994  
    Hamilelik testi ne zaman yapılmalı link
  • doucett
    4981  
    adet gecikmesinden 6 ile 9 gün sonra en garantisi 9 gün sonra net sonuç alırsın.. ikinci bir test yapmanı öneririm..
    • Cevaplayan
      bu psikolojikte olabilir neden geç olsun ki? sonuçta o çocuğu aldıracaksan en fazla 6 haftalık olacaktır..
    • Soran
      9 cok gec yahu :( neyse madem iş basa dustu 2. testı yapıcaz
  • mr_bombastic
    -1  
    Psikolojikde olabilir,olamazmı?
    • Soran
      Kürtajla falan ugrasmak ıstemıyorumk ıns gebe degılımdır de aldrmk zorunda falan kalmam bana duaa edın nolur :(
    • Cevaplayan
      aldırırsın artık eğer hamileysen..hayat senin hayatın başkasının gazel okumalrına aldırma.
    • Soran
      evet hemde bayaa gec ...
    • Cevaplayan
      tamamda ertesi gün hapı felan diyorlar ya , onun için çoook mu geç kaldın sence şuan?
    • Soran
      bilmiyorum kı hala adet gormedım gelmıcegıde bellı . ınsallah stresten falan gecıkmıstır :(
 

Kızlar Ne Diyor

  • MisSDİ
    15649  
    Adetin bir hafta geçikirse yapman gerekir.
  • gecegozlum
    941  
    isin cok zor be guzelim:((keske bastan bi onlemini alsaydin:((bazen inanirmisin kan tahlillerinde bile gorunmuyor bebek ...en iyisi bir kadin dogum uzmanina basvurmak...
  • gmmmz
    -1  
    adet gecikmesinden 15 gün sonra doğru sonuç veriyo eczaneden alınan testler.
 
Ana Sayfa > Sağlık Soruları > Gebelik testi adetten 1 gün önce doğru sonuç verir mi?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Hamilelik ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Hamilelik belirtileri çok acill
hamilelik belirtileri ile ilgili 18 tane soru ve cevap bulabilirmisiniz lütfen çok acill  
Bir Kız Sordu Hamilelik durumu olabilir mi?
En son adet günüm 7 ekimde oldu. Bir sonraki adet dönemimin 5 kasımda ya da 4 kasımda olması gerekli. Henüz o tarihlere gelmedik. Ancak erken tarihte...