omer4747

Baş ağrısı Çeken varmı

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
omer4747(Yaş:18-24)
    Kategori: Sağlık

Arkadaşlar ben son bir haftadır her sabah kalktığımda baş ağrısı çekiyrm duş aldıktan snra tam bir ağrı giriyr bu ağrı öğlene kadar sürüyor neyden olabilir sizce hiç böyle baş ağrısı çeken oldumu?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 806357
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
1
Kızlardan  
4
 

En İyi Cevap

SellyNaz
-1  
  • Soran
    Umarım.Tşkler..
  • Cevaplayan
    Genelde öğleden sonra oluyordu ama değişiyor tabii...
    Doktora git bence, umarım önemli bir şey değildir
  • Soran
    Senin baş ağrın ne zmn vardı sabah kalktığında falanmı aydınlatırsan svnrm internetten bakıyorum timör falan piskolojim bozuldu adeta
  • Cevaplayan
    Gittim migrenim yokmuş :/ Stresten kaynaklanıyor dediler..
    Sağol sana da çok geçmiş olsun..
  • Soran
    Çok Büyük geçmiş olsun.Benmde zor dönemlerim oldu zaten ne olduysa o günden sonra oldu. şuan benimde ağrıo ön taraf.Hastaneye falanmı gittin?

Kızlar Ne Diyor

  • heart-pain
    5919  
    benim hergün ağrır ve ağrı kesici geçirmez. artık bütünleştik :)
  • simran
    -1  
    Ben her gun basim agirir..agirmayinca sasiom bende :)
  • Suskunperi35
    732  
    Migrenin olabilir :/ doktora görün bence
  • ferahrock
    1168  
    sünizit ve bol su tüket
 

Erkekler Ne Diyor

  • tizen
    880  
    bende de aynı sorun kulak ya da diş olabileceğini düşünmeye başladım
    • Soran
      önce bir beyine gidiyimde cünkü hiç böyle olmazdı.
    • Cevaplayan
      o zaman ondan olabilir kanal tedavisi yaptırmalısın dişine sanırım
    • Soran
      dişim ağrımıyor ama ağrayan baş tarafım o taraftaki dişimde iltihap vardı bzn ağrıo içide boş dişin
 
Ana Sayfa > Sağlık Soruları > Baş ağrısı Çeken varmı
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_melDün sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)