Diyette tatlı krizi... 755 kalori kilo aldırır mı bana?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Sağlık

Diyet yapıyorum ve canım pasta istedi. Günlük 500 600 kalori yiyorum kilo verebılmek ıcın.Ama bugn pasta yersem hesaplamaya göre 755 kalori yicem. sizce 755kalori kilo aldırır mı bana ?


Güncelleme: Yememeye karar verdım pasta fılan.55 kilo olunca yerım :D   

3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 78481
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
13
Kızlardan  
8
 

Erkekler Ne Diyor

  • sahmatt
    1511  
    o nedirki az yapın haberlerde 42 yasında bir abla kıck boks yapıyodu hemde derecelerı cvar
  • Courvoisier
    -1  
    tüm diyetler için geçerli bir kural vardır. Haftada bir günlüğüne fazla kalori alıp diyetini bozabilirsin. Yavaşlayan metabolizma hızını arttırıp vücudunu uyaracaktır bu durum. Çok abartmamak kaydıyla tabiki.
  •  
    Yok  
    çok kilo aldırır gerçekten
  • korjan
    6074  
    Spor yap bişi olmaz cık koş
    Bu havada sıkı gıyınmen lazım
  • gone_with_the_wind
    25083  
    Kilo alıp vermede temel mantık alınan kalori ve harcanan kalori dengesidir.Eğer aldığın kaloriden fazlasını harcarsan hiçbir zaman kilo almazsın.Bu 2000 kalori olsa bile sonuç değişmez.
  • askmen
    -1  
    evet metabolima istiyor...yasaklar hep cazip gelmiştir.
  •  I_Iayvu
    -1  
    sana bir sır vereyim beynine diyet yapmak istediğini söylersen daha çok kilo almak ister
  • capkin_kuru_fasulye
    46508  
    sıkıcan tıpayı.yemeyecen:D
    • hahaha.d
    • Cevaplayan
      bak şimdi yaaaa:D zati kasrnım aççç:D
    • etli olsun :D banak ekmeğide yanında cacık :D
    • Cevaplayan
      wawwwww..bi de etli olursa..ya da pastırmalı:D
    • kuru fasulye olsada yesek .d.d
  • 3kurusa5kofteci
    14615  
    yarım saat yürü bişey olmaz.
  • caputfemoris
    -1  
    lan bak ben sana dün de cevap verdim ama kafana girmiyo galiba anlattıklarım.
    • allahım kızı dövüyorlar yetişin :D
    • Soran
      ?...
  • roots
    -1  
    uzman işi bu..pastanın yarısını ye 377,5 kalori alırsın..200 yerine 100 mekik çekersin olmaz mı?
  • gurbet-kuşu
    -1  
    Gerçekten kalorilerimi hesaplıyorsun
    • Cevaplayan
      Iyisin yahu balık etli kızlarda çekici olur
    • Soran
      1.64 boy 62kılo
    • Cevaplayan
      Salla gitsin ya çok mu fazlan var
    • Soran
      Diyetısyene randevu çıkana kdr hep böyleyım . :/
    • Cevaplayan
      Hergün böyleysen psikolojin mahvolur bırak spor yap yeter
    • Soran
      Malesef evt :(
  • prodigy_28
    -1  
    ne kadar kalori aldığın kadar ne kadar kalori harcadığın da önemli... pastanı yedikten sonra 200 tane mekik çek bişey olmaz...
 

Kızlar Ne Diyor

  • asena_06
    6136  
    500 kalorılık dıetle sen bı yere varamazsın ben sana soyleyeyım
    • Cevaplayan
      yakında ölürsün yada hepsını gerı alırsın benden soylemesı ha bı de saçların dökulmeye baslar
    • Soran
      500kalorilik diyetle 20kılo verdım
  • birs35
    -1  
    cheesecake olsa da yesek :D
  • esperanza1907
    -1  
    bence aldırmazç aldırırsa eğer yarın 250 kalori yersin :)
    • ne kadar iyi niyetli cici bir kız.d
  •  
    Yok  
    yeme yeme
  • cadıııı-theoriginal
    20158  
    allah kolaylık versin...
  • laplaplap
    -1  
    • sana absinth içirmek lazım, esas o zaman kafan nasılr onu görmek lazım...
    • Cevaplayan
      evet :D
    • o kadar bira muhabbetinden sonra sen harbiden kafayı buldun heralde ?
    • Cevaplayan
      :D bende seni seviyorum^^
    • canımı çektirdin beee tamda kilo vermeye başlamıştım...
  • laplaplap
    -1  
    kremalı meyveli yaş pasta düşünsene off allahım üstündede çilekleri var yanına sıcak çikolata
    • Cevaplayan
      evet :D
    • sen bugün milleti şişmanlatmaya kararlısın heaa :)))
  • depresifsifon
    -1  
    kakaoyu muza bandır krizin geçecek hemde kalorisi az
 
Ana Sayfa > Sağlık Soruları > Diyette tatlı krizi... 755 kalori kilo aldırır mı bana?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
diyet rejim ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Diyet yapıyorum ama?
Uzun zamandır diyet yapıyorum ancak geceleri bazen midem çok kazınıyor az önce küçük kepek ekmeğe az nutella sürdüm bir de süzme peynir yedim. Her...  
Bir Kız Sordu Diyet , rejim , fazla kilolar, yağlar......
Arkadaslar kafamdan bir diyet buldum. Diyetisyene git diyecek olanlar hiç kendini yormasin gidememSabah iki dilim esmer ekmekle zeytin peynir vs....  
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel8 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Sağlık Xperleri
  
gone_with_the_wind
25083  
gone_with_the_wind
Bekar, 23 yaşında
31 Soru - 8497 Cevap
Sağlık Xper: 13969
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
10 Soru - 2506 Cevap
Sağlık Xper: 5695
beyazsapkalıhacker
10138  
beyazsapkalıhacker
Bekar, 20 yaşında
62 Soru - 2956 Cevap
Sağlık Xper: 3610
cems34
10402  
cems34
28 yaşında
3 Soru - 1480 Cevap
Sağlık Xper: 2863

Xper Nedir? Xper Sıralaması