B12 vitamin iğnesi ?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Sağlık

Diyetisyenim kilo almam için B12 vitamin iğnesi alabileceğimi söyledi. Herhangi bir sağlık sorunum yok sadece kilo almama yardımcı olacakmış. Yan etkisi ya da yararı olur mu?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 664534
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
8
Kızlardan  
6
 

Erkekler Ne Diyor

  • bhar5
    328  
    doktoruna durumuanlatırsan o sana hangi iğneden kaç tane yazacağını bilir dert etme ..:)
  • carpediem39
    963  
    doktor verdiyse sıkıntı olacağını düşünmüyorum da gerek var mı dersen spor hocası olarak söyleceğim tek bir şey var gerek kesinlikle yok düzenli beslenme spor+protein tozu aldığınızda zaten kilo alırsınız
  • gone_with_the_wind
    25099  
    B12 değerine bakıldı mı tahlilde.Eksik olup olmadığına bakmadan hangi akla hizmet iğne veriyor bunlar acaba?
    • Cevaplayan
      kesinlikle iğne filan yaptırma.Diyetisyen doktor değil zaten.endokrin uzmanına giidp tsh hormonuna filan baktır öncelikle.B12 eksik olmadan iğne verilmez boş yere.zaten hapı var onu kullanırsın gerekirse.
    • Soran
      Bakmadım. Takıldığım nokta da burası işte
  •  
    Yok  
    haplarıda var bunların?
  •  
    Yok  
    hiç bir fikrim yok iğne hakkınd
  • blue3434
    1976  
    B on2 vitamini

    link
  • denizcell
    1097  
    Diyetisyeniniz size bu iğneyi verebildiğine göre bunun ile ilgili bir eğitim almıştın iğneyi yazarken içinden "ulan acaba iğneden sonra ne olacak bende çok merak ettim" demiyodur bence :)
    • Cevaplayan
      Bu durumda doktora gitmek en sağlıklısı
    • Soran
      Kime söylesem bu tepkiyi veriyor aslında :D iğnelik bişey olduğunu düşünmüyorum ben de...
    • Soran
      Diyetisyenden çıkıp eczaneye gittim istedim iğneleri, eczacı adam şok oldu bunu sen mi kullanacaksın? kilo almak için mi? sakın kullanma alakası yok onlar diyetisyen bile değil falan dedi...
  • Adımı-KS-Koydum
    10470  
    "fitamin fitamintir aPla xD XD" ?

    sıkıntı olmaz ..
 

Kızlar Ne Diyor

  • bebokumsu
    69  
    doktorun önerdiyse elbetteki kullanmalısın. sadece kilo artışına sebep olur. onu da düzenli beslenmeyle istediğin oranda tutabilirsin. doğal yollardan alman bu zamana kadar daha iyi olurdu. et, karaciğer, ıspanak gibi sebzelerle ama iğneye kadar geldiysen düzenli kullanmanı tavsiye ederim. halsizlik, tırnakların güçsüz olması, uzamaması, saç dökülmesi,unutkanlık vs gibi problemlere yol açıyor b12 eksikliği. elbetteki sinirliliğe.
  • edella
    2935  
    zararı değil yararı olur. dedox vermiştir büyük ihtimal. ayrıca yanında balık yağı hapı da içebilirsin kilo almak için.
  • güldeste
    2314  
    B12 unutkanlığa iyi gelen bir vitamindir eksikliğinde hafıza zayıflar kilo için neden verdiğini anlamadım ama eğer doktor vermişse yan etkisi olacağını sanmıyorum
  • akrepkiss
    -1  
    çölyağımdan dolayı bana da çok yapıldı. kadınlarda genel olarak b12 eksikliği oluyor zaten ve 400,500ün altına düşmemeli değeri sağlığımız için.. hafızana, sinir stresli isen daha sakin yapıda olmana bağırsak hareketlerine vs de yardımcı olur, her kutusu farklı zamanlamalarla yapılır ve vücutta depolanan bir vitamindir ancak yapılmadan önce tahlil yaptırıp değerini öğrenmelisin bence sonuçta fazlası da zarar olacaktır
  • aklımda
    -1  
    yan etkisi olmaz.kilo konusunu bilmiyorum ama vıtamın sonucta ıstah acıyor olabılır
  • 1Broken1
    1321  
    b12 unutkanlık için verilmiyormuydu ya?
    • Cevaplayan
      Yan etkisi olduğunu hiç duymadım babamda kullanmıştı bendede biraz unutkanlık vardı diye ölçtürmeyi düşünüyordum , vitaminden zarar gelmez merak etme ;)
    • Soran
      Birçok nedenden verilebiliyor sanırım...
 
Ana Sayfa > Sağlık Soruları > B12 vitamin iğnesi ?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Erkeklere küpe yakışır mı?
19 saat önce sordu

Erkegine göre değişir

ıyyy o ne yaa

Görürsem döverim

Olur olur çok da güzel olur

Biz böyle mi gördük lan

Sağlık Yazıları
 
●  Pratik Cilt Bakım Önerileri
Ecemce
Bugün sayfamı kadınlar için yararlı olabileceğini düşündüğüm, aile büyüklerimden ve çevremdeki diğer hanımların cilt bakımı ve makyaj hileleri ile ilgili derlediğim bilgileri sizlerle paylaşmak için...
●  Hamilelikten Korunma Yöntemleri
Ciwan
Korunmanın ne kadar gerekli, hatta zorunlu bir şey olduğunu hepimiz biliyoruz. Bundan pek de keyif aldığımız söylenemez herhalde. Erkeklerin o vıcık vıcık plastikten hoşlanmadığını, kadınların...