birtekadres

Yağ yakıcı ürünleri kullanmak zararlı mıdır?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
birtekadres(Yaş:30-35)
    Kategori: Sağlık

Yağ yakıcı ürünleri kullanmak zararlı mıdır ? Kilolu birisi değilim. 1.73 boyunda 69 kilosu olan biriyim. Ama karın bölgemde biraz yağ var. 3 Aydır body sporu yapıyorum. Sizce yağ yakıcı ürünleri kullanmamın vücuduma bir zararı yan etkisi var mıdır ? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 43211
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
3
Kızlardan  
2
 

En İyi Cevap

Hayalci
9438  
Bitkisel urunler kullanmayi tercih et bence :))
  • Soran
    saol hayalci aynen istek yolladım :)
  • Cevaplayan
    rica ederim arkadasim ne demek
    her zaman yardima ihtiyacin oldugunda haber ver yardim ederim :)))
  • Soran
    hayalci mükemmel bi dostsun valla bana bu güzel fikirleri 20yıllık kankam vermedi
  • Cevaplayan
    yeni bir tarz yarat kendine klasik takil saclarini modelini falan da degistir kendini komple bir bakima sok aradaki bu degisimi gordugunde sevgilin daha cok sevinecektir hemde onaun sozlerine deger verip kendini degistirdigin icin daha da mutlu olacaktir :)
  • Soran
    hımm :) saol iyi dedin spor giyimi bırakıyorum kumaş ve takım elbise okayına geçeyim aynen valla komple değişim :)
  • Cevaplayan
    bir de giyim tarzini degistir
    spor giyiseleri at klasik giyiseler giymeye basla
    kumas pantolon gomlek ceket vs. bunlarda seni biraz daha gobegini kapatir
  • Soran
    dediklerini yapıcam yoksa kız arkadaşımın her an göbeklisin demesi batıyor iyice ve aynada komple bedenimi incelemeye başladım çünkü
  • Cevaplayan
    geceleri yatmadan once su ic yat ve sabahlari kalktiginda ilk is olarak gene su ic bunun cok faydasi var inan bana :))
  • Soran
    saol formülü bekliyorum evet su içmekte çok önemliymiş alışmak lazım
  • Cevaplayan
    bende bir formul vardi onu bulursam sana yazarim sabah aksam iciliyor bayagi ise yariyor
    bir de bol bol su icmeyi sakin ihmal etme
  • Soran
    saolun :) bazı arkadaşlar yeşil çay felan iç dediler

Kızlar Ne Diyor

  • cadıııı-theoriginal
    20158  
    göbeksiz erkek olmaz, olmamalıdır...
    • Cevaplayan
      gelir tabi ne sandın :)
    • Soran
      saol cadı :) bu sözün cidden iyi geldi
    • Cevaplayan
      :)))
    • Soran
      :))
  • vanillalatte
    20718  
    erkek dediğin göbekli olur biraz
    • Cevaplayan
      valla benim erkek arkadaşımınki düz bende göbeği olsun istiyorum biraz yakışıyo erkeğe:)
    • Soran
      saolun arkadaşlar bana moral verdiniz :)
    • sonunda benim kafadan birini buldum :D
    • Soran
      :)) yaa göbek var ve kız arkadaşım beğenmiyor eritmemi istiyor fit olmalıymışım düz karınlı yani :)
 

Erkekler Ne Diyor

  • xnick
    -1  
    Dopal olmayan hiçbirşeyi vucuduna alma
  • Mehmett
    -1  
    Merhaba iyi günler. Ben bu alanda 3 yıldır çalışan birisiyim. Yağ yakıcı ürünlerden kastınız krem tarzı sürülen mi yoksa hap gibi sindirim yoluyla tüketilen ürünlerden mi?
    Her ikisi içinde aslında temel aynıdır. Ürünün elde ediliş şekli yani doğal yollardan mı elde ediliyor yoksa sentetik mi? Günümüzde firmaların kar etmelerindeki en önemli etken maliyetleri düşürmek olduğundan labarotuar ortamlarında elde ettikleri insna sağlığına zararlı bir takım ürünleri piyasaya sürmektedirler. Bu tarz ürünleri kullanırsanız sonucu felaket olacaktır.
    Mesela kalsiyum vücutta yağ yakımını hızlandıran birşeydir. Kalsiyum tüketiminizi arttıracak bir diyet uygularsanız. Yağ yakımınız sporunda desteğiyle daha da artacak ve umarım sıkıntılarınızdan kurtulacaksınız.
    • Cevaplayan
      Evet ben wellnes sektöründe uzman sayılırım. Yeni çağın en önemli sektörleridir ve daha da olacaktır. Detox ve doğal ürünlere yöneliş olarka açıklayabiliriz genel olarak.
    • Soran
      saolun :) kalsiyum+ spor dediniz hımm bana bi arkadaş wellnes gibi bişi dedi..içeriğini bilmiyorum ve güvenemedim
  • arsenicx
    7113  
    carnitine kullanıyorsun sanırım bir zararı olmaz
    • Soran
      wellnes dediler
 
Ana Sayfa > Sağlık Soruları > Yağ yakıcı ürünleri kullanmak zararlı mıdır?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Kilo Vermek zayıflamak ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Kilo vermek istiyorum ama atıştırmalardanve abur cuburlardan vazgeçemiyorum
kilo vermek istiyorum ama atıştırmaları ve abur cuburladan vazgeçemiyorum. yemekten kalkıyorum odama gittiğimde aç oluyorum. ağzım boş durmuyo....  
Bir Kız Sordu Zayıflamak ıçın kaç km yürümelıyım
zayıflamak ıçın gnde kaç km yürümelıyım 1 ayda 5 kılo vermek ıcın