lustral1

En iyi uyku ilacı hangisidir?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
lustral1(Yaş:18-24)
    Kategori: Sağlık

arkadaşlar en iyi uyku ilacı hangisidir hiç kullanan var mı


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 261181
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
3
Kızlardan  
11
 

En İyi Cevap

insansavar
-1  
tabi ki mastürbasyon. sayısı önemli değil,uyuyana kadar devam et.
ilaç kullanma be.
  • :)))
  • Cevaplayan
    nickini de sonradan farkettim

Kızlar Ne Diyor

  • RoSeeBuD
    -1  
    Bugün doktor bana lustral yazdı 50 mg lık.
    • Soran
      banada yazmıştı ya ama faydası yok onların
  • Cilek_perisi
    21701  
    papatya cayı iç.
  • cangemaz
    -1  
    Düzensiz uyuyorsan uyku problemin olması doğal,biyolojik saatini sabit tutmaya çalış.Çünkü ilaçların yan etkileri yadsınamaz düzeyde olabiliyor.Umarım faydası dokunur.
  • Aleyna61
    653  
    Bol Bol tuzlu ayran iç yada yatmadan 30 dk önce süt :)
  • VeryHard
    -1  
    Melisa çayı iyidir misal.
  • anlamadımgitti
    7649  
    ayran süt iç yoğurt ye ve ağlamak en iyi uyku ilacıdır:)
  • RoSeeBuD
    -1  
    papatya çayı . lustral içmeee.
  • mutnojmet
    26647  
    papatya ve anason çayı en iyi uyku ilacından daha etkili uyku getiriyor.
  • begonyaa
    589  
    yoğurt ayran felan hakkaten iyi uyku getiriyo ya:)
    • Soran
      olmuyor işte sıkıntım uyuyamamak yatağa girince hemen aklıma geliyor zaten gün içinde kafama takılıyor bu durum
    • Cevaplayan
      kafandaki sıkıntılardan kurtul o zaman:D
    • Soran
      benimde geliyor ama dalamıyorum ya
  •  
    Yok  
    süt, ayran, yoğurt falan. ilaç dediğin doktor tavsiyesi olmadan kullanılabilemez.
  • evcilkaktüs
    -1  
    Redbul iç. Andolsun ki onu içtiğim gibi uykum geliyor.
 

Erkekler Ne Diyor

  • Demonizer
    -1  
    Kefir faydalıdır bu konuda, uykusuzluk probelmi bende de var ve kefir kullanırım eğer olursa.Yoksa 3-4 bira işimi görür zaten .Tekel bayilerde eczanedir bana.Neyse sen ilk cümlemi kaale al .
    • Soran
      galiba şartlanmış ama gece uyusam bile sık sık uyanıyorum ya
    • Cevaplayan
      İstersen yorucu spor yap.Hani belki de sende şartlanmış uykusuzluk problemi de olabilir.Farkedememiş olabilirsin, eğer böyle bir şey varsa önce yorucu spor yap arkasından yatağa uzan ve kitap oku.Bunu dene ama uyumayı isteyerek yat yatağa.Eğer uyumak isteği yok ise içinde ve bu durumda yatarsan bu şartlanmış uykusuzluk hastalığı oluyor.İnsomnianın bir çeşididir bu, her şey senin aklında bitiyor eğer uyumak istersen uyursun ve uyumak istemezsen uyumazsın.
    • Soran
      abi ben uyuysam bile erkenden kalkıyorum yani 2 saat sonra uyanıyorum ve bir daha yatamıyorum :/
    • Cevaplayan
      Müzik de dinlemelisin, çok faydası var.Ama her müzik aynı etkiyi vermez .Mesela ben klasik müzik (Liszt ve Erik satie tavsiyemdir) dinlerken bir yandan bira içer, bir yandan dergi okurum.Denemlisin, ama şöyle bir şey var bu stres her neden kaynaklanıyorsa fazla kafaya takma.Stres için spor ve felsefe kitaplarını öneririm.Felsefe olarak daha çok psikolojik ve hayatı baz alanlardan bahsediyorum.
    • Soran
      3 güdnür stres azaltsın diye kullanıyorum ama nafile
  • KatırcıBedri
    -1  
    vucudunu yorman lazım. artı lustral ne iş? kullanıyor musun?
  • basküler
    -1  
    50'lik rakı iç.Mışıl mışıl uyursun.
 
Ana Sayfa > Sağlık Soruları > En iyi uyku ilacı hangisidir?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Yeni KS'ye hazır mısın ?
SonataDün sordu

Icerik gitsin yeni tasarim

Icerik gitmesin yeni tasarım

Icerik gitsin eski tasarim

Oldugu gibi kalsin

Sağlık Yazıları
 
●  Güzel ve Bakımlı Saçlar İçin Öneriler
-pink
Her kadın kendini saçlarını şampuan reklamlarındaki kadınların saçları kadar sağlıklı görüntüde olmasını hayal eder.Tabi o bir reklam ışık ve reklam hileleri bize olduğundan daha güzel...
●  Hamilelikten Korunma Yöntemleri
Ciwan
Korunmanın ne kadar gerekli, hatta zorunlu bir şey olduğunu hepimiz biliyoruz. Bundan pek de keyif aldığımız söylenemez herhalde. Erkeklerin o vıcık vıcık plastikten hoşlanmadığını, kadınların...