musmutlu

Saç dökülmesine iyi gelen bir şampuan önerir misiniz?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
musmutlu(Yaş:25-29)
    Kategori: Sağlık

bayanlar için. bioksin forte hiç bi halta yaramadı onun dışında önereceğinz bi şampuan var mı


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 243764
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
29
Kızlardan  
9
 

Erkekler Ne Diyor

  • Pusat200
    172  
    2 ay geçti sen hangi şampuan kullandın işe yaradımı ?
    • Soran
      kerium diye bi şampuan ve artı demir ilacı kullanıyorum ve sorun kalmadı
  •  
    Yok  
    Priorin Şampuan yarım kesmeden kulan derim..
  • dpthrt
    -1  
    hepsi yalan da o yüzden. hiçbir şampuan o işi görmez. dökülecekse dökülür. bence kafana takmazsan bu süreç yaavşlıyor. ama gerçekten ciddiysen sarımsak ye zeytinyağı sür.
  • Burki25
    -1  
    saç dökülmesini sadece şampuanla önleyemezsin :) ben bayan kuaförüyüm sana kuaf saç serumu ve totex fön suyunuda kullanmanı öneririm hem kırık kalmaz hem saclarının yapısı saglamlasır :) maliyeti fazla degil zaten totex 20 tl kuaf serum 15 tl :)
  • onurtunc123
    -1  
    bioblas cok iyi geldi bana.
  •  
    Yok  
    Sebamed
  • burak93
    -1  
    biomen tavsiye ederim 2 hafta hergün yıkadim dökülmeler azaldı ama devamlı kullanmalısın
  • KurabiYe
    31286  
    çam terebentini dene
  • pilli-bebek
    3977  
    kullandığın üründen iyi performans alabilmen için en az 2 ay kullanmalısın.bioxin, bioblas,tarzı şampuanlar dermatolog şampuan oldukalrı için bıraktıgında daha çok dökülür saçların...saçının yapısını bana söylersen sana ürün tavsiye edeblirim.yalnız şunu unutma şampuan dökülmeyi kesmez sadece azaltır
  • rainboy2756
    390  
    Heds Shoulders Erkeklere özel %100 saç dökülmesine karşı etkili şampuan.
    Kesinlikle % 99 etkilidir kullanın neler varmış diyeceksiniz.
  • Breath
    403  
    bioxin
  • redblues
    770  
    ben artık şampuan değil doğal zeytınyaglı sabun kullanıyorum .hıcbır zehırlı madde bılmedıgım bol xxxx li karısımlar formuller yok -kafam rahat : )
  • klavis
    5493  
    zeytinyağı doğal doğal kesinlikle etkili, veya şampuan GNC ürünlerine bak dökülmeye karşı besleyici bir şampu var.
  • Espanol
    19836  
    yok öyle bir dünya.
  • isimsizzz
    -1  
    bioxin mioxin hepsi hikaye sunsilk kullan
  • gone_with_the_wind
    25083  
    Bence bir eksiklik varsa ona baktırman laızm.B12 ,demir,folik asit,ferritin,tsh hormonuna mutlaka baktır.
  • mocococo
    248  
    arkadaşım eğer kepeğiğn varsa biomen kepeğe karşı öneririm ama saç dökülmesini şampuanlaar durduramaz.sana lavanta kürünü öneriyorum denedim ve etkisinigördüm.aç ibrahim saraçoğlunun sitesini lavanta kürünün hazırlanışını bulursun
  • şiddetlenmemişkusur
    -1  
    gojiberyy
  • devlet002
    673  
    kwella
  • pain99
    162  
    genetik çoğu zaman annende babanda çok saç yoksa çıkartamassın mesla bizim ailede erkeklerin bile daha uzun ve gür çıkyo bildim bileli babamın saçı annemden fazla ve gür bide ön tarafı kapatıyo ama bakımıda çok zor tabi
  • anketbankasicom
    3935  
    bioksin olabilir.
  • SonYenilmez
    -1  
    Zigavus, eczanalerde satılır sarımsak aromalı olanından al
    • Cevaplayan
      ben kullanıyorum
    • Soran
      zigavus mu ? kullanan yakınlarnz var mı
  • mavipatika
    1172  
    bioksin kullandım hiç işe yaramadı.
    zigavus sarımsaklı şampuan kullan tavsiye ederim.
  • Universe2
    -1  
    Antakya defne sabunu kullan. Şiddetle tavsiye ederim.
  • Blackist
    -1  
    Bizim kel aynak bi sekreter vardı 2 ay kızı görmedim sonra bir gördüm bildigin bonus kafa olmuş,sordum minoxil kullandım dedi ama nedir ne degildir pek bilgim yok sonuç güzeldi sadece.
    • Cevaplayan
      Evet keller belli olmaya başlıyor :))
    • 2 ayda sac kırtmaz 6 ay.
    • Soran
      hhhaahhh
  • soulmatesneverdieJr
    -1  

    bioxcin 6 aydan işe yaramaya başlıyor.
    ,

    kel kız da pek bir çirkin bişey olur.
  • okan06
    -1  
    hacışakır :D
  • MarioBros
    1041  
    Biz erkekler Clear Men olduğu için ne kadar da şanslıyız :)
  • devlet002
    673  
    bioxcin. saçlarınız dökülmesin
 

Kızlar Ne Diyor

  • Rosaceae
    12131  
    Doktora git o sana karışımlar yapıyor onu kullanıyorsun..
    Fiyat dersen bana 75 demişlerdi.
  • benexol
    34  
    Bioksin vb gibi şampuanlar herkes de farklı etkiler gösteriyo o yüzden denemen gerek :/ eğer normalden çok çok fazla dökülüyosa mutlaka doktora git , çünkü herahngi bi cilt hastalığın olabilir. benmde çok fazlaydı dökülmem önce saçlarımı kestrdm, sonra badem yağı, zeytinyağı ve bal maslesine başladım, ayrıca şampuanlarda ki bazı etkin maddeler saça çok zarar veriyo bunları da ararştırıp uygun bi şampuan alırsan dökülmeni azaltabilirsn. ben artık market raflarındaki şampuanları kullanmıyorum, bitkisel şampuan aldım argan yağ'lı ve faydasını gördüm,
  • asian22
    -1  
  • prenses_nur
    52598  
    Ne zamandan beri dökülme var.
  • ipekduru
    -1  
    sarımsak şampuanını duymuştum
  • akıllıbirdeli
    -1  
    Benimde dökülüyordu pantene onarıcı bakım ve nem terapisi + avon naturals badem yağı&avokado özlü saç kreminden kullandım düzeldi.Düzenli kullanırsan düzelecektir.
  • uzaygezer
    3268  
    dökülmenin kaynağını bilmeden her şampuanı yada ürünü kullanmamalısınız. Bir dermatoloji uzmanına görünüp gerekli kan ve hormon testlerini yaptırın geçmiş olsun
  • wolfie
    17991  
    SebaMed kullan
    • Cevaplayan
      Erkek kardeşim de ben de kullandık ama saç dökülmesinin sebepleri de var boyan gelmiştir, saçların kırılıp bakımsız kalmıştır
    • Soran
      kullandın mi
  • melikemm
    -1  
    doktora gt knına bktır ve oneden al yorumu.
    • Soran
      yarın gidicem zaten
 
Ana Sayfa > Sağlık Soruları > Saç dökülmesine iyi gelen bir şampuan önerir misiniz?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel10 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Sağlık Yazıları
 
●  Bebek Beklemek
müjgan
SENİ BEKLERKEN... Öğrendiğim andan itibaren içimde karışık duygularla beklediğim oğlumuzun gelmesine artık sayılı günler kaldı. Siz bu yazıyı okuyor olduğunuzda ben muhtemelen oğlumla tanışmış,...
●  Hamilelikten Korunma Yöntemleri
Ciwan
Korunmanın ne kadar gerekli, hatta zorunlu bir şey olduğunu hepimiz biliyoruz. Bundan pek de keyif aldığımız söylenemez herhalde. Erkeklerin o vıcık vıcık plastikten hoşlanmadığını, kadınların...
Sağlık Xperleri
  
gone_with_the_wind
25083  
gone_with_the_wind
Bekar, 23 yaşında
31 Soru - 8498 Cevap
Sağlık Xper: 13969
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
10 Soru - 2506 Cevap
Sağlık Xper: 5695
beyazsapkalıhacker
10138  
beyazsapkalıhacker
Bekar, 20 yaşında
62 Soru - 2956 Cevap
Sağlık Xper: 3610
cems34
10402  
cems34
28 yaşında
3 Soru - 1480 Cevap
Sağlık Xper: 2863

Xper Nedir? Xper Sıralaması