91-carp--12

Hamam otu yağı işe yarıyor mu?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
91-carp--12(Yaş:18-24)
    Kategori: Sağlık

şu hamam otu yağını deneyen var mı gerçekten yok ediyo mu tüyleri ve de zararı var mıdır? Hamam otu yağı işe yarıyor mu?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 238672
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
11
Kızlardan  
13
 

Erkekler Ne Diyor

  • cappy34
    -1  
    yan etkileri olur o yüzden hiç girme bence o işlere
  • 1onur1
    491  
    erkek dediğin kıllı olmalı kız dediğin kız gibi olmalı ne epilasyonu ne hamam otu arkadaşım uğraşma tırsma bence
    • Cevaplayan
      ne temizliği ya temizlenecek yerler bellidir gerizi zevk meselesidir arkadaşım erkek olarak uğraşma derim kılla tüyle
    • Cevaplayan
      kızlar kız gibi olmalı dedim okumadın sanırım
    • ama kıllı bi kızla birlikte olmak istemezsin demi her anlamda hemde sadece karsı cins için değil temizliktir bu.
  •  
    Yok  
    Ben kullanmak istiyorum. Tüy dökücü sprey, krem'den daha mı iyidir filan bilmiyorum ama, bi erkek olarak baya bir kıllıyım. biraz tırsıyorum açıkçası. kulanmış arkadaşlardan bende fikir istiyorum doğrusu
    • hocam ben şimdi çinden bi ürün getirtecem... istersen ekle, kullandıktan sonra sonucu yazarım sana
  •  
    Yok  
    Yağ formunda cildinize zarar vermeden tüylerinizden kurtulmanıza yardımcı olan hamam otu yağı, cildinizin daha temiz, daha parlak ve daha pürüzsüz olmasını sağlıyor. tüylerinizi kökten yok eden, tüylerinizin kırılıp sertleşmesini ve tekrar çıkmasını engeller.yüz göz çevresinde kullanmadığın sürece sıkıntısı yoktur
  • cadikom1
    -1  
    yara masa bu kadar iddalı olmaz lar bence
  • hadeway
    376  
    Bana bi arkadaşım tavsiye etmişti.. Dermatoloğa sormakta fayda var ya da nette araştırmak lazım..

    Hatta burada araştırılmışı var :D
    bilgimanya.com/hamam-otu-zararlari-zirnik-otu-zararlari-dikkat/5644
  • ayakta-olen-adam
    -1  
    İnanmayın beyler bunlar israil'in oyunları yok öyle birşey...
  •  
    Yok  
    zannetmiyorum
  • neymar
    -1  
    yaramaz
  • spartacus0606
    -1  
    benim sporcu arkadaşlarımdan bazıları kullanmıştı gerçekten 2-3 ay tüy kıl çıkmıo diyorlar ama kokusu berbatmış 2 gün yanına kimse yaklaşamaz diyorlar :D haa birde o yağdanmı bilmem ama bunların tüylerinin çıkmış halinide gördüm kurt adam gibiydiler :D kıllanmayı artırıo olabilir :/
  • xxduracellxx
    -1  
    yağlara inanma,hepsi yalan,faydası olsa ucuza saıtılırmı
 

Kızlar Ne Diyor

  • maydonoz
    29976  
    Doktora gitmeden kafana göre hiçbirşey kullanma.Birisine yarasa bile senin bünyene zararı olabilir.
  • sweetgirl1984
    -1  
    bak her otun yan etkisi vr içiceksende sürceksende dikkt et bak cidiyyim iyi araştır
    • Cevaplayan
      ya vucut organlarına zarar verio mesela saçım basım dökülüo die araştırdım bi ot vrdı sinam eki bilmemnee arkdaş içsen bidert kalsın dedm yaa şampuan aldım vala iyi bu die alma tamammı araştır epey
    • ne gıbı
  • bushra0550
    17995  
    Bayanlara bile fayda etmiyor ki erkeklere hiç fayda etmez.
  • Msbat
    -1  
    lazer yaptır.. en temizi :))
    • o zaman bana sans dıle :D su yagı deneyeyım ıse yaramazsa tencereye doker patates kızartırım kalanıyla:D
    • Cevaplayan
      evet çok şanslıyım maalesef.. kendim için yaptırdım :)
    • kım ıcın yaptırdınsa baya sanslıymıs:D
    • Cevaplayan
      :D araştırmadan mı gitmişler.. kesin ucuza da yaptırmışlardır :) en iyisi alexandre mi ne diyorlar o sanırım.. ve de gerçekten çok etkili kıl tüy kalmadı sayesinde :))
    • sizin makıne kalıtelı bızımkıler cin malı makıneye gırmısler aksıne cogalmıs:D
    • Cevaplayan
      ben cok memnunum.. memnun olmasam önermezdim zaten..
    • bı kac kız ark denedı :D
    • Cevaplayan
      denedin mi ki
    • bi işe yaramıo:D
  •  
    Yok  
    Bu konuda fikirim yokk ama bence böle heryerde reklamları dönen ürünlerin pek sağlıklı oldugunu düşünmüyorumm , bu da bi furya bi kaç kişi alıp ürünün fos çıktıgı artık kesinleşince reklamlarda bitiyorr fark edersenn , bence onun yerine erkekler için lazer uygulaması olan bi yere gitt ..en azından daha sağlıklıı
  • elifkısss
    -1  
    kullanmadım bi ara düşünmüştüm sen erkeksin o yağı kullanman için ya epilasyon veya ağda yaptırman gerek ve hemen ardından masajla yağı sürmen gerek yapabilecek misin? ayrıca gerçekten azaltsa şuan reklam yapmasına gerek kalmazdı
    • yok benımkı guzel ya
    • Cevaplayan
      olsun mahkemeyle alıverirsin sen iste yeterki...
    • soyadım ıvedık degıl ıste sıkıntı orda :D
    • Cevaplayan
      :) puhaha recep olur ismin sıkıntı yapma:)
    • denıcem ama bole recep ıvedık gıbı olursam bı kolı agdayla kapına dayanırım
    • Cevaplayan
      sen yapma valla yapma bişi içime inme indi ikna ediorum resmen allahım yarabbim
    • ya ters etkı yaparda kromagnum gıbı olursam:D
    • Cevaplayan
      denemeden bilemezssin bişey kaybetmezssin denemekle diyorum bende...
    • para degıl zaten olay amacı yerıne getırmedıgını merak edıorum
    • Cevaplayan
      pahalı bişey değil deneyin isterseniz
    • ağda sıkıntı degıl ıse yarıosa almayı dusunuorum
  • Keyfiminkahyasi
    -1  
    sakın alma hamam otu tozunu lanet birşey.
    • hayır toz degıl hurrem otu yagı dıo ya o
  • selmacakir
    768  
    o emla kremi arkadaşım aldı denedi çok memnun uyuşturuyormus acı hissini engeliyormus deneyebilirsin onu hiç bi yan etkiside yokmuş.Hamam otuna gelirsek 5 seansta tüyleri bitiriyormuş ilk fırsatta deneyecegim.
    • Cevaplayan
      hmm bak onu bilmiordum emla'dan 2 arkadaşmda memnun hiç bi yan etkiside yok
    • ama zehirli oldugu için genital bölgede kullanılmıyor. emlayı denicem ama
  • virgoinaction
    2513  
    Yağını bilmiyorum ama tozunu biliyorum. Toz halinde olanı suyla karıştırıp tüyleri almakta kullanıyorsunuz tabi ki kökünden almıyor jilet gibi yani en geç bir hafta içinde yeniden çıkıyor. Benim babam kullanıyor koltuk altları için. Tüy dökücü krem koltuk altını tahriş ediyor jiletle de beceremiyordu hamam otu tozundan memnun kaldı bu anlamda.

    Yağını bilmeme rağmen açıkcası özellikle de beş kullanımda böyle bir mucize yaratacağına inanma derim imkansız ötesi bir şey. Bir maddenin içinde ne olursa olsun hele de bitkiselse lazer ışınlarından daha güçlü bir şey olamaz. Kaldı ki bugün lazer teknolojisiyle bile tamamen kurtulmak mümkün olmuyor bir süre sonra yeniden tüylenen pek çok hasta oluyor. İnsanın kıl yapısı DNA yapısı demek hiç bir bitkisel karışım bunu yok edecek güçte olamaz hele ki 5 kullanımda falan imkansız. link burada kullananlar var fikirlerini yazmışlar yada senin gibi kullanmayı düşünenler falan şöyle bir göz at istersen hiç ben göremedim 5 kullanımda tüy sorunum ortadan tamamen kalktı olan. Belki senin gözüne çarpar ama ben ısrarla diyorum malesef sadece sir ağda azaltıp seyrekleştiriyor ve malesef sadece lazer epilasyon kalıcı çözüm.

    • Cevaplayan
      Alırken kolaylık sağlaması için şu dişçilerin kullandığı sprey uyuşturucu ideal sanırım. %100 uyuşma sağlıyor onlar. Emla kremin içeriğine baktım şimdi o çok fazla etki etmez acıyı azaltır ama tamamen hissetmeme durumu malesef olmaz. :/
    • Alırken kolaylık sağlasa yeter yoksa ona bende inanmıyorum tamamen bitiremez.
  •  
    Yok  
    Ben birkez kullandım çok mu kıllıyım bilmiyorum bir hafta sonra yeniden çıktı incelme falan yoktu kıllarda sürekli kullanımda oluyor sanırım çiçek kokulular çok kötü kokmuyor kokan şeyde kükürt
    • çok teşekkürlerr
    • Cevaplayan
      Yok aman aman sakın deneme orada
    • çook teşekkür ederim ya ben daha çok genital bölge için sormustum :(
    • Cevaplayan
      Yüz ve genitalde kullanamazsın aman dikkat et o zehirli bir ot
    • düzenli kullanılırsa 5 kullanımdan sonra yok oluyomus her bölgede kullanılıyor mu bilemiyorum ki birde madem bu tamamen yok ediyor epilasyon neden var fark ne?
  • pembepanterrrrrr
    30012  
    jilet gibi çıkarıyo
  • huysuzaşık
    -1  
    evet canım arkadaşım kullanıyor
  • ciceek55
    4477  
    Onu bilmiyorum da karınca yağı işe yarıyor.
    • ben kullandım hikaye. gerçek karınca yumurtası buldum sürdüğüm ufak bir bölgede tüylerde azalma görüyorum.
 
Ana Sayfa > Sağlık Soruları > Hamam otu yağı işe yarıyor mu?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Sizi en çok güldüren komedyen kim?
TikeldimDün sordu

Charlie Chaplin

Kemal Sunal

Rowan Atkinson

Nejat Uygur

Jim Carrey

Sağlık Yazıları
 
●  Gebelik ve Korunma Yöntemleri
BabyFacE
Her kadının hayatında önemli bir karardır gebelik. Bazen de hayat seni pek takmadan verir kendi kararını! Bu sürpriz bazen bizi heyecandan ve mutluluktan havalara uçururken, bazen de dehşet ve...
●  Hamilelikten Korunma Yöntemleri
Ciwan
Korunmanın ne kadar gerekli, hatta zorunlu bir şey olduğunu hepimiz biliyoruz. Bundan pek de keyif aldığımız söylenemez herhalde. Erkeklerin o vıcık vıcık plastikten hoşlanmadığını, kadınların...
Sağlık Xperleri
  
gone_with_the_wind
24994  
gone_with_the_wind
Bekar, 23 yaşında
31 Soru - 8460 Cevap
Sağlık Xper: 13935
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
10 Soru - 2506 Cevap
Sağlık Xper: 5695
beyazsapkalıhacker
10138  
beyazsapkalıhacker
Bekar, 20 yaşında
62 Soru - 2956 Cevap
Sağlık Xper: 3610
cems34
10297  
cems34
28 yaşında
3 Soru - 1467 Cevap
Sağlık Xper: 2834

Xper Nedir? Xper Sıralaması