Staj için portör muayenesi olmam gerekiyor nasıl yapılıyor acaba?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Sağlık

Cok korkuyorum ne yapacağımı bilmiyorum?

Staj için portör muayenesi olmam gerekiyor nasıl yapılıyor acaba?

Galiba zor birşeymiş çok korkuyorum bilen varsa nasıl yapıldığını anlatabilir mi lütfen?


Güncelleme: bir de ne kadar ücret alıyorlar arkadaşlar bir bilginiz var mı?   

3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 23100
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
5
Kızlardan  
3
 

Erkekler Ne Diyor

  • alone_wolf
    -1  
    Iyyyyy
  • baykus-78
    10726  
    pörtor muayenesi yaptırdım bi kere özel kurumda 30 lira aldı hiç bir şey yapmadı bi sadece akciger filmi cekti ondan sonra herhangi bir rahatsızlıgım olup olmadıgını sordu ellerime baktı kagıdı imzaladı verdi :D
    • Cevaplayan
      evet anadolu yakası beykoz özel tıp merkezinde yaptırdım
    • Soran
      hangi hastanede yaptrdn istanbuldamı?
  • kaplan65
    -1  
    fazla zor bir şey değil sadece tükürük ve dışkıdan alınan örneklerle mikroplar incelenir
  •  
    Yok  
    Ben yaptırırken çok zorlanmıştım.Kapız olmuştum örnek vermek için çok zorladım kendimi :))
  • öylesinebe
    -1  
    o nasıl bir testmis ben ilk defa duyuyorum ama eğer tahminim alerji muayenesi gibi ise korkacak bise yok kucuk kucuk kesik atıp nesterle bildiğim kadarıyla belirli maddelere alerjin var mı diye bakarlar oda sivrisinek ısırması gibi tabiri caiz ise
 

Kızlar Ne Diyor

  • Alien
    -1  
    Kişilerin mikrobiyolojik açıdan bulaşıcı hastalığı olup olmadığını öğrenmek için yapılır.Arkadaşların da biraz bahsettiği gibi, boğazdan tükrük örneği alınır,hani kulak çubukları vardır ya onun birazcık daha büyüğünü düşün.Sonra dışkı örneği verirsin ki bunu kendin yaparsın,minik kapaklı bir kutu verirler sana.En son olarak da akciğer grafisi çekilir (bu yılda bir kez olur ama portör gibi değildir).Ücret konusuna gelince ben bunların hepsini 20 liraya yaptırmıştım ki işyeri karşıladı ücreti de.
  • BiLLyy
    -1  
    gıda bolumunde okuyanların gaıta testı adlı testle cıltlerınden numune alınmasımıs acı verıyormus sanırım az bıraz
    • bi kere gaita demek büyük abdest testi oluyor titde idrar alakası yok yani:)
    • Cevaplayan
      ınternetten baktım yazanı yazdım.cılttende alınıyormus gıda muhendıslerının ellerınde alınıyormus
    • gaita testi bir kaba dışkı bırakmaktır diye biliyorum bende oldum çünkü portörde.idrar tahlili gibi ne cildi
  • perihan321
    6600  
    ne zoru ben 2 kere yaptırdım.hiçbir şey yok onda kim dedi onu.cımbızla kaş almak onun yanında işkence kalır heralde.gaita tahlili yapıyorlar.ağzına boğazına yakın bir yere ucu pamuklu bir çubuk sokup örnek alıyorlar hemen burnunun içindende kenarından alıyorlar.bide makatına bir bant yapıştırıp çekiyosun camın üstüne yapıştırıyosun bu kadar.acı veren bir şey yok kolay bişey
    • Cevaplayan
      benim yaşadığım yerde merkez sağlık ocağı var orda yaptırdım.bazı sağlık ocakları yapıyor.sen bağlı olduğun sağlık ocağına sor onlar bilir
    • Soran
      ttamam tskler..nerde yaptırdınız acaba?
    • Cevaplayan
      örnek alıyorlar nası boğazdan ağzındaki sıvı salya tükürük alıyorlarsa burundan da ordaki sümüksü sıvıdan alıyorlar ama korkma burnunun dibine kadar sokmuyorlar hemen ucundan kenarından
    • Soran
      burnundan ne alıyolar
 
Ana Sayfa > Sağlık Soruları > Staj için portör muayenesi olmam gerekiyor nasıl yapılıyor acaba?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
alerji astım tedavisi ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Sizce nedir ne dersiniz?
özellikle bu aylarda tozlu ortamda bulununca fena halde öksürük tutuyo çatlayıncaya kadar geçmiyo bu öksürük:S bildiğim kadarıyla alerjim falan da yok...  
Bir Erkek Sordu Şu an kullandığınız herhangi bir ilaç var mı?
Şu an ilaç kullanıyor musunuz? Kullanıyorsanız ilacı doktor mu verdi siz mi aldınız? Herkese geçmiş olsun.