Feraşe

Saçların uzaması için neler yapılmalı

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
Feraşe(Yaş:18-24)
    Kategori: Sağlık

Saçlarım uzasın,beslensin,parlasın vs gibi şeyler için zeytinyağı sürüyorum başka önerileriniz var mıdır acaba?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 212693
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
13
Kızlardan  
10
 

Erkekler Ne Diyor

  •  
    Yok  
    proteın al
  • vişnesuyu
    652  
    Yorumlarda gördüğüm kadarıyla her türlü yağ çeşidi ( sanırım taşı sıksa suyunu çıkarır gibi iltifatlar insanları bir takım yağlara yöneltti ), vazelin falan, yumurta sarımsak doğallık katar ,yani ne bulursan yapıştır tarzı yorumlar çıkmış bence rasgele yapma doktora sor , netten araştırmaylada olmaz bu iş sanmıyorm :D
    • Cevaplayan
      evet o kadar kötü , sarımsağı normalde al eline kokla yani kafada koktuğu kadar kötü bir kokusu yok hatta keşke öyle koksa bilmiyom banamı öyle geldi ama tiksndirici yani iyi yıkamak lazım birde yanında koklayacak biri olsun 1. yıkamada sonuç alamayabilirsin :D
      Rica ederim :)))
    • Soran
      o kadar mı kötü ya kokusu :D tamam deniycem bakalım çk teşekkürler
    • Cevaplayan
      saat 8-9 gibi yap yatarken yıka diyeceğim o zaman ramazan değildi :D.
      2saat baya iyi gibi ama sanırm biz 3-4 saat falan bekletmiştik. yaptk bekledik o arada film izledik bekledik yatarken yıkadı ama 1 kere yıkamak kokudan kurtarmıyor insanı 2-3 kere yıkayınca gidiyor .
      Not: Saçının uzunluklarına sürme sadece diplerine yıkarkende tüm saçına bulaştırma derim çünkü düzgün yıkayamazsan gerçekten berbat kokuyor sokağa çıkmazsın :D
    • Soran
      ne kadar durduktan snra yıkamalıyım peki?
    • Cevaplayan
      evet en çok onları söylemişler. bir tanede benden denenmiştir emin ol :) .
      sarımsağı ez bişeyle karıştırma saç diplerine sür ama yüzüne sürme sakın saçları çıkartıyor ( dökülen saçları aşağıda birine yorm olarak yazdm sanırm ) ve saç çıkartan bir şey illaki güçlendirir . yani uzar saçın uzar uzar da sonra kırılmasın :)))
    • Soran
      biraz öyle ama yinede etkili yorumlar çoğu ben de zeytinyağı ve yumurta karışımını denemekte kararlıyım işe yarar gibi :D
  • arda0123
    2242  
    sık sık yıka yeya sacını ısla ama ıslak saçla asla yatma sacın kırılır bende badem yağı,cam yağı,susam yağı ve zeytin yağı sürüyordum ama çildiye uzmanıına sordum bir faydası yok dedi ama saç daha canlı duruyor
    • Cevaplayan
      sonuçu bekliyorum
    • Soran
      evet :D bilmiyorum ben bi deniycem sana da haber veririm
    • Cevaplayan
      ben midede bile o kadar koku çıkıyorsa saçta düşünemiyorum demek istemiştim ama kısa kestiğimden anlaşılmadı hata benim kusura bakma
    • Soran
      yok içilmiycek zatn yumurta ve zeytinyağı karışımı saça sürülecek
    • Cevaplayan
      bir ara çiğ yumurta içmiştim de çok pis kokuyor be canım hatta 1 hafta sonra terim bile yumurta kokmaya başlamıştı
    • Soran
      zeytinyağı ve yumurta da uzatıyormuş
  • Waaagh39
    323  
    maden yağ bi de yumurta sarısı ikisi karışdır ama yumurta nın suyunu çıkar sonra saç diklerine yedir sacına sürme dipleri onu emsin sonra 30 dk bekle sonra banyo :)
    • Soran
      deniycem teşekkürler
    • Cevaplayan
      üçünü yap daha iyi gelir ;)
    • Cevaplayan
      zeytin yağda olur ama maden yağ da besliyor :)
    • Soran
      yumurtayı bende duydum ama yine yumurta ve zeytinyağı karışımı
  • daytea
    391  
    sarımsak ez diplerine sür birde bol bol yıka
    • saç dökülmesine 10 numara etkili . 1 kere yaparsn çıkan sarı tüyeri görürsün deam edersen sarı tüyler saç olur :) .
      sarımsaktan beklemezdim fakat iğrenç bir kokusu var iyi yıkamak gerekiyor kafayı :)))
  • kolpacino
    7728  
    kızıla boyat uzar :D
    • Cevaplayan
      :)
    • Soran
      yine mi sen :D
  • AndyDufresne
    -1  
    hergun sabah erken saatlerde yıka
  • reculdi
    953  
    kestirme... bi de yılan yağı kullanıyordu tanıdığım bir kaç kız
  • Fizikci
    -1  
    8. katın balkonundaki demirlere bağla saçını sonra andımızı tersten okuyorak bir metre yukarı sıçra balkondan aşağıya at kendini boyun bile uzar.
    • Soran
      parlak fikirleriniz için çok teşekkür ediyorum en yakın zamanda deniycem :D
    • Cevaplayan
      Yok 8. kattan atlayınca ölüm garantili bir ürünümüzdür firmamızın ismini kirletmeyiz efendim memnuniyetsizliğe hayır :D
    • Soran
      sağ kalırsam eğer belirtirim hiç şüphen olmasın :D
    • Cevaplayan
      Her zaman biofizikci fikirleri ve duygularıyla 7/24 hizmetinizdedir efendim memnun kalmazsanız belirtin :)
    • Soran
      sağol çok yardımcı oldun :D
  • corleone3434
    -1  
    Vazelin Sür...

    Not: Ciddiyim Tanıdıgım Kızlar Yapıyorlardı...
    • Cevaplayan
      Çıkartanlar,Çıkartıyor...
    • sonra nasıl çıkar o vazelin mıç mıç
    • Cevaplayan
      Dibine Kadar...
    • Soran
      dibine mi her yerine mi sadece uçlarına mı hangisini sürücem?
  • maxland06
    -1  
    çam yagı sarımsak yağı badem yağı karıştır saçında 1 saat beklet istersen zeytin yagıda kullan
  • odane
    1534  
    sabr etmelisin ..
  •  
    Yok  
    badem yağı masajı
 

Kızlar Ne Diyor

  • hüzünadası
    -1  
    ben bakım yagı kullandım ıyı geldı baya uzadı.gurlestı kalınlastı
  • ironikadin
    122  
    Sarımsak ye bol bol. Badem yağı falan sür. Sonra duş alırken saç diplerine masaj yap.
  • rihannanavyjb
    389  
    Yılan yağı sabunu kullan
    zeytinyağıyla badem yagını karıştır sür oda uzatıyo ve kayısı yağıda canlandırıyo parlatıyo birde çok yıkarsanda uzar
  • hesapsız
    -1  
    entele otuydu sanırım... uzatıp,güçlendiriyor ama zehirli ottur. araştırmanda fayda var...
  • merimeri
    17780  
    bol bol proteın al :)
  • acımasızgirl
    -1  
    saçlarını uçlardan çok az kes yarım cm kadar ama makasla olsun kesinlikle saçlarına ustura diyorlar ara makas attırma , bioxin şampuan kullan
  • beenimo
    -1  
    Erkeklere baksen kızlardan iyi biliyorlar :D Saçı uzatan kendi yağıdır diye biliyorum bundan dolayı çok sık yıkama bırak yağıyla beslensin biliyorum rahatsız edici bir durum ama yıkama demiyorum sık yıkama birde örgü sık bir örgü yaparsan uzar diye biliyorum :)
  • incitmiycem
    916  
    örmen lazım
  • tuhafnick
    -1  
    Zeytinyağı mı bitlenmiyon mu :D
    • Soran
      ne demek rica ederim
    • Cevaplayan
      Hımm formüller süper aklımda bulunacak teşekkür ederim :))
    • Soran
      sadece diplerine sürüyorum ben valla ben de pek haz etmem ama çok memnun kalan varmış bide şampuanın içine bal dökmek yumuşatıp dolgunlaştırıyomuş saçları
    • Cevaplayan
      Saçın dibinede sürüyor musun zeytin yağını ? Yoksa sadece uçlarına mı :)) O yumurtalıyı yapmam yumurtanın kokusundan iğreniyorum :D
    • Soran
      şüphen olmasın yapabilirsin 2 saat bekletiyorm zeytinyağını snra yıkıyorum da birde yumurta ve zeytinyağı karışımını duydum onu da yapıcam istersen sen de bi dene
    • Cevaplayan
      Tamam denicem işe yarıyor mu bak bitlenirsem kazıtma yeminim var yakma beni :D:D
    • Soran
      hayırrr :D güzelce yıkadıktan sonra hiç bişey olmuyo
  • merveeboz
    269  
    Okumuştum bir şeyler ama kısa saç sevdiğim için aklımda kalmamış malesef.:(
 
Ana Sayfa > Sağlık Soruları > Saçların uzaması için neler yapılmalı
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Sizi en çok güldüren komedyen kim?
Tikeldim8 saat önce sordu

Charlie Chaplin

Kemal Sunal

Rowan Atkinson

Nejat Uygur

Jim Carrey

Sağlık Yazıları
 
●  Güzel ve Bakımlı Saçlar İçin Öneriler
-pink
Her kadın kendini saçlarını şampuan reklamlarındaki kadınların saçları kadar sağlıklı görüntüde olmasını hayal eder.Tabi o bir reklam ışık ve reklam hileleri bize olduğundan daha güzel...
●  Ben de Sigara Bağımlısıyım
qarizzma-attack
Sigara bağımlılık yapıyor diyorsunuz da, saçma sapan haplar sayesinde sigaradan kurtulacağımızı neden söylüyorsunuz? Bunun yerine neden o zaman sigarayı hayatınızdan çıkarmıyorsunuz? A tabi siz de...
Sağlık Xperleri
  
gone_with_the_wind
24977  
gone_with_the_wind
Bekar, 23 yaşında
31 Soru - 8454 Cevap
Sağlık Xper: 13926
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
10 Soru - 2506 Cevap
Sağlık Xper: 5695
beyazsapkalıhacker
10138  
beyazsapkalıhacker
Bekar, 20 yaşında
62 Soru - 2956 Cevap
Sağlık Xper: 3610
cems34
10295  
cems34
28 yaşında
3 Soru - 1465 Cevap
Sağlık Xper: 2834

Xper Nedir? Xper Sıralaması