seyyah

Hapşırık krizleri alerji olabilir mi bu acaba?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
seyyah(Yaş:45 üstü)
    Kategori: Sağlık

Hir hapşırık nöbeti geliyor ki sormayın. 10-15 defa arka arkaya hapşırıyorum. Perişan ediyor bu beni. Önceden yoktu böyle birşey bir senedir olmaya başladı. Soğuk hapşırmama neden olduğu gibi sıcak ta sebep oluyor. Birgün hapşırık yüzünden tabiri caizse salya sümük geziyorum ertesi güne bişey kalmıyor. Nedir bu? Alerjim mi var acaba benim?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 18714
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
3
Kızlardan  
3
 

Kızlar Ne Diyor

  • Ticktacks
    -1  
    Alerjin var, tek bildiğim bu.
  • lazmardini
    -1  
    büyük bir ihtimalle alerjin vardır doktora git cilt testi yaparlar sana bnmde aşırı derecede alerjim vardı test yaptıkalrında tüm kolum kabarırdı hatta bi kere testi yapan kadın bu ne böyle felan diye şaşırmıştı ama tedaviyle geçiyor düşün bnm bile azaldı ayrıca odanı tozlu tutma polen zamanında mümkün olduğunca az dışarı çık nevresimini felan sık sık yıak ve değiştir annem bnm yorganımı her hafta yıakrdı hatta onun bile derecesi oluyor 60derecede felan yıkıycan sigara da içme :D verilen ilaçlarıda düzgün kullanırsan iyileşirsin ama git tedavini ol o kadar hapşırdığına değmez ce arkadaşalrının takılmasıda cabası okulda beni fıtık ederlerdi :D neyse geçmiş olsun
  • jhancel
    897  
    valla sinüzit olabilir diye düşünüyorum ama. bu yediğin bişiylede alakalı olabilir karabiber yumurta falan..
    • Soran
      yediğim bişeyle ilgili olacağını sanmam. ne yediysem hapşırık krizleri için farketmiyo yine perişan ediyo beni
 

Erkekler Ne Diyor

  • askmen
    -1  
    muhtemelen alerjin var yada havadaki herhangi bir şeye karşı hassasiyet oluşmuş.bazı insanların diğer insanlara göre nazal hassasiyetleri vardır ve o da bu durumun oluşmasına neden olur.alerji tesit yaptırıp alerjeninin ne olduğunu tespit ettirebilirsin,ihmal etme derim ki ileride büyük sorunların oluşmasın...
    • Cevaplayan
      sevindim.. : ))
    • Soran
      yorumlarınızı dikkate alcam
  • uzakyerlerde
    12616  
    allerjik rinit olabilir aerius sprey deloday tb kullanırsan yararlı olur :)
  • starker_mann
    652  
    Bende de olmuştu bu, yıllarca çektim. Toz ya da akar alerjisi idi. Aerilus mu ne bi alerji hapı var, birkaç kutu ondan kullandım, tamamen geçti. Tavsiye ederim.
 
Ana Sayfa > Sağlık Soruları > Hapşırık krizleri alerji olabilir mi bu acaba?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
alerji astım tedavisi ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Sizce nedir ne dersiniz?
özellikle bu aylarda tozlu ortamda bulununca fena halde öksürük tutuyo çatlayıncaya kadar geçmiyo bu öksürük:S bildiğim kadarıyla alerjim falan da yok...  
Bir Erkek Sordu Şu an kullandığınız herhangi bir ilaç var mı?
Şu an ilaç kullanıyor musunuz? Kullanıyorsanız ilacı doktor mu verdi siz mi aldınız? Herkese geçmiş olsun.