Vücuttaki çatlaklar nasıl geçer?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Sağlık

Bundan 2 sene önce 90 kiloydum. Ondan sonra 30 kilo verdim ve şimdi malesef karın bölgesinde çatlaklıklar var, bacaklarımdada var. Bunlar nasıl ve nezaman geçer ? Şimdiden tskler.


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 166998
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
8
Kızlardan  
12
 

En İyi Cevap

gone_with_the_wind
25099  
Karın çatlaklarına karşı ne tür önlemler alınabilir link
Karın çatlaklarının tedavisinde hangi yöntemler kullanılır link
Karın çatlağı peeling ile geçer mi link
Karın çatlaklarını evde hangi bakımlarla geçirebilriiz link
Karın çatlaklarını gidermek için ne tür ürünler kullanılabilir link

Erkekler Ne Diyor

  • -ash-
    16730  
    " Bilginiz olan varmi? "
    fdşalşfhlaksjlshjfghsfj
    • Cevaplayan
      sen yazdın la bunu !
    • yazık la almancı, yüklenme
    • Cevaplayan
      hava mı atıyosun yani anlamadım, bu akım 90larda kaldı diye biliyordum :/
    • Soran
      Cokmu komik? Almanyada dogup büymemden kaynaklanabilir mi? ^^
  • Mecnun_Çınar
    2822  
    Bi doktora görünmesen mi acaba şu anda
  • yakışıkluğ
    711  
    o çatlaklıklar geçmez kilo aldıkça derin esnemiş , bi cildiye ye görün aynı sorundan bende müzdaribim bi ilaç yazdı kullanıyorum şuan
  • CamdanAdam
    -1  
    Çok fazla kilo vermedim.

    Normal kilodayım, bende bile var.

    Geçeceğini sanmıyorum.
  • Matiz
    1327  
    Geçmez.
  • querizma35
    -1  
    Kilo veriminiz nasıl oldu ? İlaç kullanımı vs. ? Sanırım saglıksız bır sekılde hızlı kılo verdınız.
    • Cevaplayan
      Sporla verılen kılolarda (sıkı bir diyetle) büyük çatlaklar oluşmaz. Arkadaslarında dedıgı gıbı bir doktora gozukmenızde fayda var.
    • Soran
      Sporla verdim bide ekmek yemedim sadece meyve
  • istanbul_man
    -1  
    evet geçmez
  • CMK__
    1338  
    geçmez ameliyat olman lazım doktora gidersen daha kesın bılgıler alabılırsın
    • Cevaplayan
    • Cevaplayan
      deriyi gerginleştiriyorlar var :)
    • bunun ameliyati veya tedavisi yok
 

Kızlar Ne Diyor

  • gnl-ablaa
    4036  
    doktora git derim çünkü geçmiyor bildiğim
  • Cilek_perisi
    21701  
    catlaklar kırımızı ise catlak kremi kullanabilirsin beyazsa care yok
  • eexx0101
    6178  
    hızlı kılo alıp verdigin icin catlaklar olabilir bu normal aslında her kilo alıp verende olur genelde. eger cok fazlaysa bir dermotologa git belki krem verir hergun bolgesel uygularsın egzersiz yaparsın ama yınede doktra gtmeden krem yada ilac alma.
  • yesyeni
    -1  
    geçmez.
  • ecems
    4021  
    kimyasal peelingle deri soyuluyor bu yöntem çatlaklarda da kullanılıyor diye biliyorum.bi araştır istersen
  • insansavar
    -1  
    çatlaklar vermekten değil almaktan oluşur cınım
  • dilloş
    371  
    tatlım bi doktora görün bi
  • tgülşah
    2356  
    valla bı komsum formul soyledı hamıle olunca baya catlamıstı karnı artık gecıomus soylımmıı formulu
  • delimiyimneyim
    1806  
    çatlak kremleri var onlardan kullan
  • levresrouges
    5408  
    Çatlak geçmez malesef
  • lelli
    1897  
    Benim de var. 14 yasimdan beri kilo alip verdim.. sürekli diyetteydim. Gögüslerimde ve lovehandles olan yerde var. Bi de kollarimin arka tarafinda ama zaman gectikce beyazlasti onun icin artik önemsemiyorum ama o zamanlar bunalimdaydim cok kötüydüm agliyordum sürekli. Krem falan almistim hic bisey fayda etmiyor.. tek cözüm zaman ve kendini bu sekilde kabullenmen.
  • tuhafnick
    -1  
    Spor yapmadan mı kilo verdin ?
 
Ana Sayfa > Sağlık Soruları > Vücuttaki çatlaklar nasıl geçer?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
cilt bakımı kremler ile ilgili sorular
Bir Erkek Sordu Cilt temizlik ürünleri
Arkadaşlar merhabalar bana cilt temizleyici güzel ürünlerin isimlerini paylaşırmısınız misal yüzünüzde gözenekler var onları sıkılaştırıcak yok edecek...  
Bir Erkek Sordu Cilt bakımı hakkında yardım lütfen
şu an duştan çıktım ve nasıl bakım yapacağımı bilmiyorum özellikle de el ve ayak konusunda ? Bana yardımcı olursanız sevinirim :) ve ayağımda ne kadar...  
Erkeklere küpe yakışır mı?
19 saat önce sordu

Erkegine göre değişir

ıyyy o ne yaa

Görürsem döverim

Olur olur çok da güzel olur

Biz böyle mi gördük lan

Sağlık Xperleri
  
gone_with_the_wind
25099  
gone_with_the_wind
Bekar, 23 yaşında
31 Soru - 8506 Cevap
Sağlık Xper: 13979
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
10 Soru - 2506 Cevap
Sağlık Xper: 5695
beyazsapkalıhacker
10138  
beyazsapkalıhacker
Bekar, 20 yaşında
62 Soru - 2956 Cevap
Sağlık Xper: 3610
cems34
10416  
cems34
28 yaşında
3 Soru - 1481 Cevap
Sağlık Xper: 2864

Xper Nedir? Xper Sıralaması