Bozuk süt içtim bir şey olur mu?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:25-29)
    Kategori: Sağlık

Koca bi bardağı bitirdikten sonra farkettim :( napiyim bişey olur mu zehirlenme falan


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 163732
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
19
Kızlardan  
7
 

Erkekler Ne Diyor

  • gone_with_the_wind
    24977  
    Miden bozulabilir en fazla.Tamamını içmeden tadına bak önce bundan sonra artık.
  • capkin_kuru_fasulye
    46213  
    olmaz
  • nedensiz07
    -1  
    Ic bulantisindan oteye gidecegini sanmiyorum ama dikkat et.. simdi sen ondan psikolojik olarakta etkilenip kotu hissedersin kendini
  •  
    Yok  
    Fazla bişey olmaz sadece bi kaç gün sonra ishal olursun ve afedersin s*çamazsın öyle olunca s*çamadıklarını kusarsın buda bağırsak sıkışmasına ve ağız kokusuna sebep olur. Geçmiş olsun ölme ihtimalin de var tabi ama sadece %95 lik bir ihtimal
  • -Cob-
    -1  
    Cırcır olursun bişe olmaz :D
  • reduardi
    -1  
    nerden içtiğine bağlı bardak belki büyüktür olabilir hani zehirlenme ihtimali de var
  •  
    Yok  
    tuvaletten mı yazıosun ?
  •  
    Yok  
    Hastaneye ziyaretine geliriz artık.
  • out_of_myself
    -1  
    ilkokul öğrencilerine sormak lazım
  • neoo1982
    979  
    çırçır olursun valla ellerını arkandan alamazsın:)))
  • hedonist
    -1  
    sütü bozuk... (sen değil içtiğin materyal)
  • eufukx
    -1  
    zehirlenirmisin bilmemde sabaha borozan gibi öttürürsün heralde
  • iluvatar
    -1  
    Kaç gün geçmiş tarihi?
    • Cevaplayan
      Geçmiş olsun o zaman.En fazla cır cır olursun heralde ya takma kafanı
    • Soran
      Galiba yogurt gibiydi cunku
    • Cevaplayan
      EE nasıl bozulmus sıcaktanmı?
    • Soran
      Gecmemis
  • yamanceliski
    690  
    belki ölürsün:) deli misin ya bozuk sütten bişey olmaz. olsa olsa ishal mide ağrısı hassasiyetin varsa alerji. merak etme
  • chackbeni
    357  
    Sıkıntı olmaz birşeyler yememeye çalış.Sadece biraz ishal eder.Uyumadan önce bir saat kadar da bekle.Çünkü bozulmuş süt permante bakterisi içerir alerji olurmu diye bekle diyorum yani...Takma kafana o kadar
    • Soran
      Tamam o zaman saol
  • sezoox
    -1  
    mıgde bozulursa hemen doktora kos ...
  •  
    Yok  
    isal olursan yandın demektir...kolla dötü :D
  •  
    Yok  
    cok sorun olmaz strese sokma kendini...midende şu anda psikolojik olarak bir sanci hissedebilirsin cunku kafaya takmisin herhangi bir durumda kus sorun olmaz
    • Soran
      Tmm saol:(
  • avira07
    -1  
    son kullanma tarihi mi geçmiş?
    • Cevaplayan
      istifra etmelisin. şikayetin varsa hastaneye gitmelisin
    • Soran
      Hayır yogurt gibi olmus sadece
 

Kızlar Ne Diyor

  • insansavar
    -1  
    nasılsın? bi sorun cıktı mı?
    • Cevaplayan
      iyi bari :)
    • Soran
      Bisey olmadı:)
  • şansmeleği
    -1  
    öleceksin biliyorum.
  • begümbegüm
    291  
    karnını bozar.bugün dışarı çıkma lavabo bulamassın acil
  • TelToka
    -1  
    kusmayı dene
  • ŞizofrenikDüşler
    -1  
    bir şey olmaz
  • cennetgibi1
    1756  
    geçmiş olsun evet kusarsan sorun kalmaz. hazır sütleri açıldıktan sonra 2 gün içinde tüketmeye bak buzdolabında kalmasın günlerce çünkü yaz aylarında bakteri çok oluyor süt ve süt ürünlerinde
  • mutnojmet
    26589  
    sütten zehirlenmek en çok karşılaşılan durumdur.eğer karın ağrısı mide bulantısı varsa hemen doktora gitmelisin.
    • Soran
      Tmm :(
 
Ana Sayfa > Sağlık Soruları > Bozuk süt içtim bir şey olur mu?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Sağlık ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Sağlık personeli arkadaş varsa yardım ?
sağlık personeli olan arkadaş varsa yardım edebilirmi az önce ayağım kaydı çok sert bir biçimde kafamı duvara vurdum resmen gözlerimden şimşekler...  
Bir Kız Sordu Sağlık raporu hakkında bilginiz var mı?
sağlık raporu almam gerekiyo milletin aile hekimi veriyo ama benim aile hekimim nasıl lanet bişeyse vermiyo.. bağkur veya sigorta olmadığı içinde...  
Sizi en çok güldüren komedyen kim?
Tikeldim6 saat önce sordu

Charlie Chaplin

Kemal Sunal

Rowan Atkinson

Nejat Uygur

Jim Carrey

Sağlık Xperleri
  
gone_with_the_wind
24977  
gone_with_the_wind
Bekar, 23 yaşında
31 Soru - 8449 Cevap
Sağlık Xper: 13926
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
10 Soru - 2506 Cevap
Sağlık Xper: 5695
beyazsapkalıhacker
10138  
beyazsapkalıhacker
Bekar, 20 yaşında
62 Soru - 2956 Cevap
Sağlık Xper: 3610
cems34
10295  
cems34
28 yaşında
3 Soru - 1465 Cevap
Sağlık Xper: 2834

Xper Nedir? Xper Sıralaması