Bir kadının hamile olduğu nasıl anlaşılır?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Sağlık

Göbeği daha belirginleşmemiş bir kadının hamile olduğunu nasıl anlarsınız? "ahanda bu hamile" dediğiniz oldu mu? kusanlara mesela...


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 130142
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
4
Kızlardan  
10
 

Erkekler Ne Diyor

  • osmantahir
    419  
    bende hep merak etmişimdir nasıl anlaşıldığını gerçekten :D
  •  
    Yok  
    kan testi gerekli ama adetinin en az sanırım 1 ay gecikmesi gerekli diye biliyorum yada ne bilim şu çubuk testlerden al başka aklıma bişey gelmiyo :)
  • gone_with_the_wind
    25099  
    Sen birinin hamile olup olmadığını merak ediyorsun?
    • Soran
      evet
  • sadelimonlu
    1046  
    kesin sonuç için kan testi gerekir. idrar testi de yardımcı olabilir ama onlar kesin sonuç vermeyebiliyor. ya da zaman sorunu yoksa adetten kesilmesiyle de anlaşılacaktır. Allah analı babalı büyütsün şimdiden :)
    • Soran
      hmm peki o zaman.
    • Cevaplayan
      "...adetten kesilmesiyle de anlaşılacaktır." demişim. eğer adetten kesilmenle anlaşılır deseydim haklı olurdun. sonuç olarak doğrudan hamilesiniz demedim, hamile olan kimse onun için dauda bulundum.
    • Soran
      hamile olduğumu nerden çıkardın?
 

Kızlar Ne Diyor

  • prenses_nur
    52598  
    Hayır ben hiç anlayamam
  • jnsspas
    -1  
    Basi donuyorsa, surekli yorgunum diyorsa, olur olmadik seylere midesi kalkiyorsa, eskisinden farkli davraniyorsa, ozellikle sabahlari mide bulantisi oluyorsa... Anlarsin
  • nehirrr
    -1  
    ben yüzüüne bakınca anlarım hamile olup olmadığını tahmin :) ve genelde hep doğru çıkar :))
  • m4rilyn_m0nr0e
    5804  
    Yemek kokularına dayanamazlar sürekli lavaboya giderler bellerini tutarlar çünkü o dönemde bel hep ağrır :) tatlı veya ekşi yiyeceklere ilgi artar şimdilk bu kadar :)
  • _kader_be
    -1  
    benim gibi hamilelik gecirmis biri anlasilir , güya ben is arkadaslarima söylemiyecektim ama sürekli tuvalete gidip kusmam, sürekli mendille tükürmem, hic bir sey yememem, sürekli yatmak istemem gibi durumlar ortaya cikinca hemen herkesin aklina Hamile oldugum gelmisti !

    bu durumlari 9 ay önce baska bir arkadasimizda yasadi oda söylemek istememisti ama yemedik nur topu gibi oglu oldu :))
  • perfectcherrypie
    966  
    pamuk gibi olur bence :D yüzüne nur iner şahsen ablamın öyle olmuştu :D
  • phantomxyxy
    9070  
    Eskiler gözüne bakınca anlıyorlardı sanki öyle bişi vardı.
  • Stanislava
    -1  
    Anlasilmaz, sacma isler.
  • Elmalı_turta
    31614  
    falcı felan olmak lazım
  • vanillalatte
    20718  
    ya yüzlerinde bi garip ifade oluyo benim 2 arkadaşım hamile bitanesini o söylemeden bildim bir anda 6. hissim kuvvetli biraz tahmin meselesi. yüzü de solgundu biraz ama bilemyorum yani nasıl tahmin edilir
    • Soran
      anladım allah analı babalı büyütsün
    • Cevaplayan
      yok hayır 5,5 haftalık aldırmayı düşünmüyo ailesi müsade etmez zaten. duyurmasaydı belki gizlice hallederdi de duydu annesi falan olmaz artık
    • Soran
      anladım.. merak ettim aldırdı mı acaba arkadaşın?
    • Cevaplayan
      çok ağlamıştı mutsuzdu zamansız bir bebek olduğu için ordan tahmin ettim
    • Soran
      mutlu bir ifade mi vardı kararsız kafası karışık bir ifade mi?
 
Ana Sayfa > Sağlık Soruları > Bir kadının hamile olduğu nasıl anlaşılır?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Hamilelik ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Hamilelik belirtileri çok acill
hamilelik belirtileri ile ilgili 18 tane soru ve cevap bulabilirmisiniz lütfen çok acill  
Bir Kız Sordu Hamilelik durumu olabilir mi?
En son adet günüm 7 ekimde oldu. Bir sonraki adet dönemimin 5 kasımda ya da 4 kasımda olması gerekli. Henüz o tarihlere gelmedik. Ancak erken tarihte...  
Erkeklere küpe yakışır mı?
15 saat önce sordu

Erkegine göre değişir

ıyyy o ne yaa

Görürsem döverim

Olur olur çok da güzel olur

Biz böyle mi gördük lan