Diadia

Erken öleceğini hisseden var mı?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
Diadia(Yaş:25-29)
    Kategori: Sağlık

Arkadaşlar aranızda erken öleceğini hissedeniniz bir türlü gelecekle ilgili hayaller kuramıyorum diyeniniz kendini bir tonton dede/babane olarak göremeyeceğini düşüneniniz var mı?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 121549
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
8
Kızlardan  
10
 

En İyi Cevap

phantomxyxy
9070  
Yok düşünmedim öyle şeyler.

Erkekler Ne Diyor

  • kahvetadı
    6371  
    Yaşlansam bile dede olduğumu göremem herhalde, geç çocuk sahibi olacağım, çocuğum da benim gibi olursa göremem torunumu.
  • wwwn_06
    969  
    valla o duygu bende sürekli var 40 yaşını göremicem gibi gelir
  • geciyordumugradım
    3074  
    unumu eledm eleğmi astm sayılr fazla sürmez herhalde napm hızlı yaşadm
  • sonradangorme5
    -1  
    Ben hayatta ölmem. En az 130-140 yaşına kadar koşarım ben
  • utkusarp
    4169  
    ben ölücem
  • rsmcan
    -1  
    Bazen oluyor bende :)
    • Cevaplayan
      bu kafayla bu şansla hem evde kalırım hemde fazla yaşamam felan diyorum arada bi :)))
    • Soran
      Aa ben de yaa:) umarim yaniliyoruzdurrrrrr
    • Cevaplayan
      baya bi şansızlık var evlenemeyeceğimi felan da düşünüyorum ben :)
    • Soran
      Galiba herkes ayni hislere kapiliyor arada
  • gurbet-kuşu
    -1  
    cok hizli yasiyorum ve nedense 27 sayisi bana korkunc geliyor
  • korjan
    6077  
    Ben sonsuza kadar yaşayacağımı duşunuyorum :(
 

Kızlar Ne Diyor

  • akıllıbirdeli
    -1  
    20 yaşımı göremicem gibi hissediyorum
  • jnsspas
    -1  
    ben hic olmeyecegimi hissediyorum :)))
  •  
    Yok  
    bana oluyor 30-40 neysede 50yi göremicem gibi
  • Cilek_perisi
    21701  
    bazen oluyor öyle ama ALLAH bilir anca onu
  • tangogirl
    -1  
    Öyle bir şey hissetmiyorum ama erken ölmek isterdim. Yaşlandığımı görmek istemiyorum.
  • seyli
    3878  
    ben :) 30 u bulmam evlenemem bile belki :s
    • Karamsar olma. Hiç belli olmaz. Bir gün bir bakarsın bir kısmetin çıkar, 30'u da geçersin..
    • Cevaplayan
      inşallah
    • Soran
      Bende boyle dusunuyorum insallah haksiz cikarizzzzzzzz
  • KızılKuş
    19284  
    Evet, ben. Erken yaşta kaparım gözlerimi hayata öyle hissediyorum.
  • BiLLyy
    -1  
    yazıyorum buraya 19 yasımdayım 25 yasımda ölücem.nedenını bılmıyorum hıssedıyorum boyle.hatta bu senede olabılır.bukadar stres bukadar yogunluk ıçınde yasayacagımı sanmam.gerıde bır cocuk yada bır es hatta bır sevgılı bıle bırakmayacagıma emınım.sadece aılemı bırakıcam..
  • TelToka
    -1  
    30u görmiycem
    • Cevaplayan
      öyle...
    • Soran
      nasil?
    • Cevaplayan
      şüphem yok
    • Soran
      Allah korusun
  • andromeda
    1065  
    bazen
 
Ana Sayfa > Sağlık Soruları > Erken öleceğini hisseden var mı?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
ölüm intihar ölmek ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Ölüm ve kaybetme korkusu yaşamaya başladım ..
yaklaşık 5-6 aydır ölüm korkusu yaşıyorum daha doğrusu ölüm diil kaybetme korkusu çünkü kendi ölümümden diil ailemden birini kaybetmekten korkuyorum...  
Bir Erkek Sordu Acısız bir Sekilde ölmek istiyorum bilen var mı? ??
bi sevgili edineyim dedim ve olmadı işte pisikologluk olduk bu sefer ılacın dozunu 100 mg ye cıkarttı bunaldım herseyden ve cevremdekı herksden madem...  
Erkeklere küpe yakışır mı?
12 saat önce sordu

Erkegine göre değişir

ıyyy o ne yaa

Görürsem döverim

Olur olur çok da güzel olur

Biz böyle mi gördük lan

Sağlık Xperleri
  
gone_with_the_wind
25099  
gone_with_the_wind
Bekar, 23 yaşında
31 Soru - 8506 Cevap
Sağlık Xper: 13979
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
10 Soru - 2506 Cevap
Sağlık Xper: 5695
beyazsapkalıhacker
10138  
beyazsapkalıhacker
Bekar, 20 yaşında
62 Soru - 2956 Cevap
Sağlık Xper: 3610
cems34
10416  
cems34
28 yaşında
3 Soru - 1481 Cevap
Sağlık Xper: 2864

Xper Nedir? Xper Sıralaması