Midede kurt olur mu?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Sağlık

yoksa çocukken zararlı şeyler yemeyelim diye uydurulmuş bir hurafemi bu? kurt oluyorsa nasıl oluyor neden oluyor bilgilendiriseniz sevinirrm ?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 119777
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
13
Kızlardan  
6
 

Erkekler Ne Diyor

  • soulmatesneverdie
    -1  
    yaş 12 mi?
    • Soran
      hayır
  • zekaidede
    -1  
    Bağırsakta oluyor onu biliyorum
  • geciyordumugradım
    3072  
    tıp termnde tenya olarak geçen kurtlar anı zamanda parazit olarak da bilnir hepsi aynı şeydr ancak boyutları farkldr... ii pişirlmemş etlerde ii temzlenmemş sebzelerden midemze geçer ilk yenlen yemekler mide kapakçığı kapanmadan yani uyarılmadan(fazla çiğnenmeden hızlı yenn yemeklerde olur) ince bağırsaklara geçerek orada barnrlar yemklerdeki protein ve vitamnler bu kısımda emilerek kana karışır tabi onlar da bu yedklermzden yararlnrlar... Yani hepsi gerçek dikkatli ol... O tenyalar organları delip tehlikeli alanlarda da dolaşablrler...
  • Espanol
    19657  
    bağırsaklarda olur ve insanın gelişmesini büyük ölçü de etkiler.
  • ayirannet
    -1  
    bağırsaklarda olur midede kurt olmaz
  • utkusarp
    4161  
    midede yaşayamaz asitten dolayı. bagırsaklarda gül gibi geçinir giderler.
  • sedat-34
    1182  
    miğdede kurt değilde parazitler barınabiyor.aynı zamanda bağırsak solucanları çok yaygın
  •  
    Yok  
    barsaklarda kurt olur midede olmaz
  • maladam
    1333  
    Bildiğim kadarıyla belirtileri-sürekli karnın kazınması ,kurt gibi çabuk acıkma,veya yatarken hangi tarafına dönersen ,azğının o tarafından sıvı su akar. Korkulcak bişi değildir. Yığın ilacı doludur. Hatta ilkel yöntem kabak çekirdeği kabuğuyla yenir,kabukları bağırsaktaki kurtları dışkı yoluyla döker ama gerek yok bunlar için ilaç var bilmenne var şimdi ..iyisin iyi kurt gibisin.
    • Cevaplayan
      nedenini sormuşsun.Genelde çiğ etten olur derler ... salam sucuk felan.. yada gugıla bir sor bulursun.rica
    • Soran
      hmm tşkr ederim
    • Cevaplayan
      hayır şak değil. bağırsak kurdu yada solucanı yada ismi neyse bildiğim belirtileri bunlardır. Korkulcak bişi değildir. telaş yapma. Bi şurup içiyosun atıyo geçiyo
    • Soran
      ya şaka yapıosunuz dimi?
  •  
    Yok  
    Midede değil de bağırsakdali organizmalar onun işlevini görüyor.
  • kadehteki_yakamoz
    -1  
    O asitli ortamda mı? Kurt olsa, protein diye sindirlirdi valla. Bağırsak da olur da mide ne duydum ne gördüm ne de aklım erdi. Bağırsaktadır onlar, midede olamazlar.
  • Hesperos
    -1  
    Midedeki asitte yaşayabıleceklerını sanmam bagırsaklarda olur sadece
  • badfather
    -1  
    midede degilde bağırsakta olabiliyor diye duydum
 

Kızlar Ne Diyor

  • akıllıbirdeli
    -1  
    Bağırsak kurdu diye bir şey vardır.Tam olarak iyi pişmemiş et ürünlerinden üreyebilirler
  • mutnojmet
    26589  
    mide de hiç bir parazit yaşayamaz ama bağırsaklarda yaşayabilir bu yüzden dikkat edilmeli.tamamen pişmemiş yiyecekler,iyi yıkanmamış sebze-meyveler yenmemeli.
  • prenses_nur
    52598  
    Midede kurt oluşumu imkansızdır yani o asitli ortamda bir canlının yaşama olasılğı "0"dır.
    Senin söz ettiğin bağırsaklardaki canlılardır.Bunlar genelde tam olarak pişirilemeyen besinlerden,hijyenik olmayan meyve ve sebzelerden,besinler tam çiğnenmediği için midenin hazmediği noktada üreyen canlılardır.
  • TelToka
    -1  
    Bagirsak kurdu var eger duyduysan cocuklar bagirsagin ne oldugunu idrak edemeyecekleri icin mide demislerdir
  • melis87
    3901  
    bağırsak kurdu oluyor bunlar ortak kullanım tuvaletlerden bağırsak kurdu olan insanların kullanımndan ya da sebze ve meyvelerin ii yıkanmamasından vs vs olabilyr
  • kızlarsormuyor
    -1  
    mide asidi HCl asittir ve tesir değerliği 1 dir yani en kuvvetli asittir halk dilinde adı kezzaptır o asidik ortamda hiçbir canlı yaşayamaz. Ancak bağırsaklarımız bazik bir ortamdır ve burada yaşama olanakları vardır bağırsak solucanları, B-K vitamini üretimini yapan bakteriler yaşayabilmektedirler...
 
Ana Sayfa > Sağlık Soruları > Midede kurt olur mu?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
mide ağrısı ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Mide ağrısndan ölüyomya napmalıyım
Mide agrsndan ölüyom bunu zor yazıyorum ilaç içtim fayda napmam lazım :S  
Bir Kız Sordu Mide bulantisi bas agrisi neden olur nasil gecer
mide bulantisi bas agrisi neden olur nasil gecer sinavimada 1 hafta kaldi sizce neden oluyodur 2 gundur boyle gecmezse doktora gidicm  
Sizi en çok güldüren komedyen kim?
TikeldimDün sordu

Charlie Chaplin

Kemal Sunal

Rowan Atkinson

Nejat Uygur

Jim Carrey

Sağlık Xperleri
  
gone_with_the_wind
24994  
gone_with_the_wind
Bekar, 23 yaşında
31 Soru - 8460 Cevap
Sağlık Xper: 13935
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
10 Soru - 2506 Cevap
Sağlık Xper: 5695
beyazsapkalıhacker
10138  
beyazsapkalıhacker
Bekar, 20 yaşında
62 Soru - 2956 Cevap
Sağlık Xper: 3610
cems34
10297  
cems34
28 yaşında
3 Soru - 1467 Cevap
Sağlık Xper: 2834

Xper Nedir? Xper Sıralaması