Yara izleri nasıl geçer?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Sağlık

Yüzümde kurcaladığım ufak yara izleri var kantoran yağı çok işe yarıyormuş diyorlar.Bilen var mı? Kullanan ya da başka bir yöntem bilen?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 117111
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
4
Kızlardan  
4
 

Erkekler Ne Diyor

  • niktey
    -1  
    o kurcaladıgın yaralar sivilce olmasın? ilk yıllarda belli olmaz zamanla olgunlasmak tabiriyse buyudukce insan belli olmaya baslar. işe yaramazlar estetik yada fondoten DÇDÇDÇDÇDÇD
    • Cevaplayan
      hımmm benım yuzumu jilet kesmıstı yanagımı boydan boya ben 1 ay bantla kapattım jilet izi kalmadı ...
    • Soran
      Fondoten anlık getiren bir şey ondan söz etmiyorum
    • Cevaplayan
      tamam onerim fondoden ozaman
    • Soran
      sen ergenlikte kalmışsın galiba (!) sivilce olsa söylerim herhalde ufak tefek yara izleri için soruyorum bilmiyorsan cevaplama eğlence arıyorsunuz herhalde şurada sağlıkla ilgili adam gibi bir soru soruyoruz.
  • DejavuMu
    77  
    limon ve gerçek balı karıştırıp iz olan yere yürebilirsin. yavaş etki gösteriyor ama etkili. limon yerine asidi olan madde de kullanabilirsin. doğal olmasına dikkat et. kimyasal kullanmanı önermem.
  • ylmz997
    1302  
    eczaneye git ilaç verirler
  •  
    Yok  
    İz kapatacı kozmetiklerden kullan.
    • Cevaplayan
      Rica ederim.
    • Soran
      hımm bildiğim bir marka yok ama bakıcam tşkler
    • Cevaplayan
      Zaten kalıcı olması ıcın kremler var onları diyorum.
    • Soran
      kozmetikle her şey olur ama kalıcı olmasını istiyorum
 

Kızlar Ne Diyor

  • tangogirl
    -1  
    Bepanten plus desem çok basit kalır mı?
    • Soran
      hımm.Tşkler.
    • Cevaplayan
      Hiç sanmam. Sadece fazla kullanımı yağlanma yapabiliyor.
    • Soran
      tüylenme yapıyor diyorlar
  • hil_93
    -1  
    Kendi yntemlernle yüzüne zarar vereblrsn en mantıklısı doktora git.
  • jenny
    -1  
    Cildiyeye git krem verirler lekeler için.
    • Cevaplayan
      Yollamazlar. Rahatsız oluyorum dersin rica edersin.
    • Soran
      geri yollarlar diye düşünüyorum :) çünkü ufak tefek şeyler.
  • Burcuuucuuk
    -1  
    ben kullandım kolum yandığında kesinlikle cok iyi geliyor hiçbir iz kalmadı
    Argan yağıda kullanabilirsin
    • pekala ne kadar zaman sürmemiz gerekiyo_?
      bn kantoron ve ozon yağı sürüyoruum işe yarar mı_? ve ne kadar zaman sürmeliyim_?
    • Soran
      inş. geçer teşekkürler.
    • Cevaplayan
      düzenli kullan her aklına geldiğinde sür...
    • Soran
      ayy inş geçer çok yeni bir yara değil ama yinede geçirir mi ?
 
Ana Sayfa > Sağlık Soruları > Yara izleri nasıl geçer?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
yara izi ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Yara izleri nasıl geçer ?
benim kız kardeşimin dizinde veya bacaklarında küçük küçük yara izleri var çocukluğundan kalma şu an 14 yaşında herhangi bir yollar geçer mi ? veya...  
Bir Kız Sordu Yara iziniz varmı? ya da yanık ?
Bir kazadan ya da 'sakarlık'dan dolayı olan yara ya da yanık iziniz varmı? kolumda iyileşmek bilmeyen yanık izi var benim :/ hee bide ameliyat izim...