Ağda bikini bölgesine nasıl uygulanır?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:25-29)
    Kategori: Sağlık

bayanlar bi bakın lütfen ! şimdiye kadar ağda kullanmıyorum geçende bir kere deniyiyim dedim bikini bölgesi için yapamadım dünde deniyiyim dedim ve yine yapamadım :s nasıl yapılıyor bu ya üst kısımlar sorun diil oluyor da alt kısmı hiç yapamıyorum .. bir de yapamadığım için yapış yapış kalıyor hep onları çıkarmak ta iş .. yağı da çok küçük az sürücekmişim ama az sürünce de yetmiyor ? o yağ tek olarak satılıyor mu ? vede bu ağda alt kısımlara nasıl yapılıyor ?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 113260
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
18
Kızlardan  
12
 

En İyi Cevap

fetina
12510  
*yağla temizlemek zorunda kaldığına göre sanırım sir ağda kullanıyorsun
sir ayda yerine kalsik ağda kullanırsan ve alt kısımlar için ağdayı az az parmaklarına alıp yaparsan tüyleri temizlemen daha kolay olur
*sir ağda yağı ayrıca satılıyor kozmetik satan yerlerde bulabilirsin

Erkekler Ne Diyor

  •  
    Yok  
    Eniste killimi seviyor killsiz mi, bilmeden bisey sölemek yaniltici olabilir
  • smart-jacop
    2511  
    Böyle link :D bal dök yala link :D
  • HayatAynaSnYansıması
    15209  
    Soruyu okudum ; neremle gülcemi şaşırdım :D :D
  •  
    Yok  
    En ideal çözüm lazer epilasyondur. Doktor kontrolünde olan bir merkezde yaltırabilirsiniz, şimdiden yaptırmanızı tavsiye ederim...
  • josef98
    -1  
    insan sadece böle durumlarda mı mahrem yerlerini temizler senı anlamıyorum her daim temiz olmak lazım
  • Cazanowa
    -1  
    temizlik önemli bence 2 gün önceden bunu halletmelisin,
  • ayakta-ölen-adammm
    2999  
    anüs ve vajinan'da bitane bile tüy olmamalı hatta bütün vücudundaki kılları aldır erkekler kızların tüylü olmasından çok kötü tiksinir.
  • zabbahakadar8
    1300  
    amerikan traşı yap amk pehhhhhh
  •  
    Yok  
    Erkekten erkeğe değişir. Kimi hafif kıllı sever kimisi tertemiz.. Ama ilk gece için temizlik iyidir iyi.
  • tblisi
    2001  
    Marketten al bir banyo jileti.
  • x6q5a8
    3142  
    bana soracak olursan tertemiz olmalıdır. tek bir tüy kıl kalmamalıdır. yumuşacık pamuk gibi hissetmeliyim. ama nişanlının tercihi önemli, benimki benim düşüncem.
  •  
    Yok  
    tertemiz olmalı erkekler oraya önem gösterir ben kendi adıma konusayım orasında kıl olan biriyle yapamam
  • karkentli
    426  
    ağdadan önce buz ile masaj yap ve ardından yapıştır tüylerin boyunun ideal ölcüde olmasına dikkat et ne uzun ne kısa
  • kaan3448
    -1  
    ağdayı aşağı doğru sürüp yukarı doğru bezi çekeceksin ters yönde doğru ama alışana kadar kuaföre gitsen çok rahat edersin
  • engin24
    -1  
    Kuaföre git
  • rodos33
    -1  
    birinden yardımm almalısın kendine zarar verme :)) fiilen yardımm
  • Dikduranın_gözyaşlar
    -1  
    bırak tüylü kalsın benim öyle daha çok hoşuma gidiyor :)
  • AdamGibiAdam_
    -1  
    bikini bölgesi:D biz ne dicez şort bölgesi mi?
 

Kızlar Ne Diyor

  • bushra0550
    18014  
    Sir ağda yap.
  • mlbykr
    3814  
    Gelin agdasi yapılır zaten.. Korkmana gerek yok. . Olacak ve alisacaksin
  •  
    Yok  
    Valla ben jilet sabun kullanıyorum kaymak gibi oluyor =P
  •  
    Yok  
    acıya dayanabilirim diyorsan eğer doktor eldiveni kullan.gerçi bikini bölgende kullanırsan ne kadar dayanabilirsin bilmiyorum.ben alt bölgede hiç denemedim.ayrıca eldiven azaltıyor.ha bir de eldivenle aldıktan sonra tuzlu su yapıp aldığın bölgeye sür.birazcık canın yanabilir.kıl köklerini yakıp azaltıyormuş.
  • sedeftunali
    1592  
    ağdayı aşağı doğru sürüp yukarı doğru bezi çekeceksin ters yönde doğru ama alışana kadar kuaföre gitsen çok rahat edersin
  • pink_20
    -1  
    bende aynı dertle uğraşıyodum ... ama çok şükür halettim ... ağdadan önce kesinlikle duş al sinirleri gevşetecektir.. birde ağrı kesici al vermidon u denedim ben baya faydalı oldu .. ağdaya başladığında yukardan aşağı az az sür gerdir bi anda çek ... biraz acıyacak katlanacaksın .. başka yapacak bişey yok :) ben bu yöntemle alıyorum .. ağda yağı aramana da gerk yok .. zeytin yağı aynı işlemi görüyo ..
    • Cevaplayan
      arka bölgelerde yardım alsan iyi olur ... ağdanın siri fazla ise yırtığa sebep olur .. kesinlikle pudralamadan körü körüne sürme .S sonuçları emin ol kötü oluyo :(
    • Soran
      hadi yaa bidaa zeytn yağı kullanıcam çok tşkler :) ya arkalar sorun oluyor bi de yumuşak olan kısım çok sürüyorum sanırım çekince bişi gelmiyor :s
  • sevilmesinibil
    764  
    daha önce hiç ağda kullanmadım diyorsun. Önce bi kişi yapsın ve bikini bölgen alışsın bi ağdaya.Zamanla pratik olur alırsın zaten.
  • StarLa
    27113  
    Kuaföre git
  •  
    Yok  
    ilk bi kaç seferde kuaföre git. acıdan da çekemiyo olabilirsin ağdayı.
    • Soran
      hayır acıdan diil çekerken bez geliyor elime ama bikaç tane tüy kopmuş .. ağda hep yapışıyor bana :s sonra onu çıkarmakla uğraşıyorum yapış yapış oluyorum :s
  •  
    Yok  
    gerdir ve alttan yukarı doğru çek ...
  • chemistzy
    20152  
    bir kuaföre gitmeyi dene ya da gitmek istemiyorsan annenden, ablandan, teyzenden...vs yardım al. bizden daha faydalı olacaklardır
  • _Nefes_
    -1  
    Nasıl yapamıyorsun? ağda iyice ısınıyor mu?
    Sürceksin, tüylerin çıkış yönüne doğru hızlıca çekeceksin.
    • Soran
      ısınıyor sürüyorum ama çekerken olmuyor .. zaten doğru da süremiyorum çekerken tüylerimi hep almıyor yapışıyor ağda onlara kalıyor orda :s sonra durup çıkarmak için uyraşıyorum
 
Ana Sayfa > Sağlık Soruları > Ağda bikini bölgesine nasıl uygulanır?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
ağda lazer epilasyon ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Ağda yapamıyorum ne yapmalıyım?
ağda ve epilasyon yapamıyorum jilet de çok gürleştiriyor ne yapmalıyım?  
Bir Kız Sordu Ağda mi epilasyon mu ?
Hangisi daha pürüzsüz yapar ve daha gec çıkmasını sağlar ?  
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel10 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Sağlık Xperleri
  
gone_with_the_wind
25083  
gone_with_the_wind
Bekar, 23 yaşında
31 Soru - 8498 Cevap
Sağlık Xper: 13969
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
10 Soru - 2506 Cevap
Sağlık Xper: 5695
beyazsapkalıhacker
10138  
beyazsapkalıhacker
Bekar, 20 yaşında
62 Soru - 2956 Cevap
Sağlık Xper: 3610
cems34
10402  
cems34
28 yaşında
3 Soru - 1480 Cevap
Sağlık Xper: 2863

Xper Nedir? Xper Sıralaması