Lalalopsy

Saçlarım patlıcan moru maviye boyasam üstüne ne renk olur?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
Lalalopsy(Yaş:18-24)
    Kategori: Moda

saçlarım patlıcan moru maviye boyasam üstüne ne renk olur? lacivertimsi bir şey istiyorum ama tutar mı ki :((


Güncelleme: boyadım lacivert oldu arkadaşlar   

3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 367608
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
10
Kızlardan  
2
 

Erkekler Ne Diyor

  • russalatasi
    1378  
    Yok beee kızıla boyat ve saçını da kısa kestir.
    • Cevaplayan
      ayy bana daraltı geliyoooo
  • cappy34
    -1  
    çok saçma bi renk olur bence
  • Kurti
    2299  
    Trabzonspor olur:)
    • Cevaplayan
      Ben arkandayım destekliyorum seni saçma bişey bile çıksa yapmalısın:)
    • Soran
      sorun değill :))
    • Cevaplayan
      Saçmaladım dime ne alaka şimdi trabzonspor eksileyin beni yerden yere vurun sözlerinizle, tühh allah kahretsin naptım ben demeliyim:)) şaka bi yana ne çıkacağını merak ettim.
    • Soran
      haha :D
  • iyizamanlara
    -1  
    Kızıl ...llll
    • Cevaplayan
      kızıl olsun çok yakışır
    • Soran
      hayıır kızıl olmasın :(
  • Sirbes
    2439  
    Boşver öyle kalsın iyice sıvama derim :)
    • Soran
      sıkıldım ya :(
  • fallen658
    96  
    pembe veya vor yada acık yesil vazgectim ucu birden :)
    • Soran
      zaten pembemsi gibi şu an ya
  • nuri_abi
    -1  
    yeşil yada lacivert
    • Soran
      yeşil mi oh no
  • merttcan
    -1  
    ooooo. Atatürk uyan gençlik ne hale gelmiş. :( Milli mücadelede Şerife Bacılar, Nene Hatunlar cepheye silah taşırken, bu gün gelinen noktada kızlar patlıcan moru saçıyla uğraşıyor... Allah akıl fikir versin:)
    • Cevaplayan
      :) en azından potansiyelim var... bu tür soruların algı düzeyine indirgenmiş olmak toplum için utançtır.
    • mertcan sankı sen cepeye gıdıp savastın da burda dert yanıyorsun
    • Cevaplayan
      işime geliyor
    • Soran
      uğraşırım. işine gelen cevaplar gelmeyen cevaplamaz.
  • eskiraki
    14807  
    maviye calar sacların
    • Soran
      teşekkür ederim
    • Cevaplayan
      bilemem okulunu lacivertimsi mavimsi bişee olur tahminim
    • Soran
      okulda bir şey derlermi acaba
  • kanuni-07
    2836  
    ... çividi olur ... ... ...
    • Cevaplayan
      gozun aydin kiz.
    • Cevaplayan
      rica ederim
    • Soran
      teşekkür ederim :)
    • Cevaplayan
      :)
    • Soran
      müthiş o.o
    • Cevaplayan
      ben pigment uzmanıyım.
    • Soran
      saks gibi bişey o yokya öyle olmaz heralde o.o
 

Kızlar Ne Diyor

  • seris
    1136  
    tutar.ama sacının kucuk bı kısımında dene once
    • Soran
      tamam teşekkürler :)
  • noelanne
    185  
    bılemedım ama degısk olabılır cunku mavı akınca tuhaf bır renk cıkıyor en ıyısı kuaforune danıs
    • Cevaplayan
      rıca ederım :)
    • Soran
      olsun :D yinede teşekkürler
    • Cevaplayan
      evlenmıceksın alt ustu sacını boyatıcaksın :)
    • Soran
      uyuz oluyorum kuaförlere
    • Cevaplayan
      rısklı bı renk yapıyorsun bence kuafore gıtsen daha saglıklı olur
    • Soran
      kuaför değil ya kendim boyucam
 
Ana Sayfa > Moda Soruları > Saçlarım patlıcan moru maviye boyasam üstüne ne renk olur?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Son günlerin en güzel sinema filmi hangisi?
SelenGizem20 saat önce sordu

300 Spartalı

Mandıra Filozofu

Nuh: Büyük Tufan

Recep İvedik 4

Diğer (Belirtiniz)

Moda Yazıları
 
●  Topuklu Ayakkabıyla Yürüme Sanatı
Kahlo
Kadının kadın olma yolunda çektiği en büyük işkencelerden biridir topuklu ayakkabıyla yürümeyi öğrenmek.Topuklu ayakkabı neden güzeldir? Bacaklarınızı daha uzun gösterir. Poponuz daha...
●  Makyaj Hakkında Erkekler Ne Düşünür?
sober
'Makyaj' kelimesinin sözlükteki karşılığı 'Yüzü güzelleştirmek için boyama, yüz boyama, yüz bakımı' olarak görünüyor ve tarihi milattan binlerce sene öncesine kadar uzanıyor. Kadınlar güzelleşmek...