Eyeliner çekme incelikleri ile ilgilii tüyo verebilir misiniz?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:25-29)
    Kategori: Moda

Kızlar eyelinerını evde kendi çekenler var mı, varsa bana bir kaç tüyo, ipucu verebilir mi? Ben kendim yapmaya kalkışınca tam kirpiğin üzerinde ve dümdüz bir halt olamıyor. Yardım. :(


Güncelleme: "Kızlar" demişim.   

3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 130973
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
2
Kızlardan  
10
 

Erkekler Ne Diyor

  • KaBuS_
    -1  
    Kullanmayi öğrenmek icin ilkokul
    yıllarına geri dönüp 180 satır düz
    çizgi çekmeyi gerektirir. Aynı zamanda bunu çekerken gözünü kenardan parmağıyla fazla çekip çekik gözlü kalan efsaneleri de vardır. Ama öğrenen kişi pilav suyunu da iyi ayarlar o derece yani ne ketum şey meret
  • AdamGibiAdam_
    -1  
    aslında onu cekerken biri kalemin arkasından sağlam bi vuracak tam gözüne girecek. ne sadizm beee:D
 

Kızlar Ne Diyor

  • pinkpanther
    866  
    insan yapa yapa ögrenir baslarda bende tutturana kadar 10 kere silip sürüyordum simdi cok basit geliyor bana...nasil bir eyeliner kullandiginada bagli eger sulu kullaniyorsan daha zor tabi ama böyle kalemli olanlarida var onlarla daha kolay sürmesi
  • ccadi
    -1  
    bnde yapamıorm :(
  • Cilek_perisi
    21701  
    bende yapamıyorum her yere bulaştırıyorum :D
  •  
    Yok  
    Göz kapaklarını gererek sürmeye çalış
  • TelToka
    -1  
    yanlış yapa yapaa öğreniyorsun pes etme sil tekrar çek
  • WeTeFe
    -1  
    Bant kullanabilirsin aklıma en ilk bu geldi, ama Nar-ı aşk'ın attığı linklerede bir bak derim.
  • pinzoe
    12256  
    Tatlım öncelikle eyeliner fırçasının ucunun boyaya bulanmış olmadığından emin olmalısın. Daha sonra eyeliner'ı al eline, ve ucunu hafifçe bir yere sil. Silik bir hat çek gözünün üzerine. Daha sonra hafifçe siyah boyayla ıslat. Ve bu çizginin üzerinden boyayla geç. (hani önce çizeriz sonra içini boyarız ya, boyama kitabında yapardık ya aynı şey, zor değil:) ) Böylece yamuk olmayacak ve gözüne filan bulaşmayacaktır.
  • eun_chae
    -1  
    ben bir yöntem görmüştüm galiba kuyruk yapmayı soruyorsun sen? kredi kartı gibi sert bişeyi al ve gözünün bitimiyle kaşının bitimi arasına koy yani şu şekilde / ve sonra eyelinerle ordan bi çizgi çek bölece iki gözündede aynı çizgi olur
    • Cevaplayan
      hımm ece güzel anlatmış ilk önce ortadan sona doğru çek sonra baştan ortaya çek birleştir yani. tek seferde çekince yamuk olabiliyor bende onun anlattığı gibi yapıyorum. bide 3-4 sefer sonra elin alışır
    • Soran
      Kuyruk değil, tamamen
  • Nar-ı Aşk
    -1  
    link
    link
    link
    link

    Bir kaç video işine yarayabilir..
    • ne güzel yaptı ya ah ben beceremm sanırım :D
  • ece_e_e
    3550  
    göz kapagının yani kirpk dibinin yarısından başla hızlıca kuyruk yapacak biçimde çek diger yarısını ikinci aşamada birleştir.yani aynı anda tek seferde zor oluyor.
    • teşekkürler. :) soran sana da kolay gelsin, hakikaten zor makyajı düzgün yapmak.
    • Cevaplayan
      rimel aslında göz makyajının taammlamadaki en büyük unsur yaa rimelsz olmaz çıplak kalır makyaj.
    • kalemle kirpiklere zarar veriyormuş gibi geliyor. son olarak eyeliner sürünce illa rimel de sürmek gerekiyor mu. rimel sürülmese hoş durmaz mı. bana yakından durmuyor gibi geliyor ama rimeli de bi sevemedim.
    • Cevaplayan
      eyelinerle boşluklara nokta nokta degerek doldur canım kiprk diplerine dogru :)
    • o boşlukları siyah far yada kalemle doldurabilrsin
    • Soran
      Evet, aynen! Buna da cevap bekliyoruz :)
    • peki, çekince kirpik dibince boşluklar kalıyor ya ben onu hiç sevmiyorum. kirpikleri zolamadan, boşluk kalmaması için ne yapmalı. veya kullanılacak ürünü mü doğru seçemiyorum.
    • Soran
      Mantıklı
 
Ana Sayfa > Moda Soruları > Eyeliner çekme incelikleri ile ilgilii tüyo verebilir misiniz?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
makyaj yapma ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Makyaj yapmayı sevmiyorum. Makyaj herşey mi? Erkek arkadaşımın da beni çok beğenmesini istiyorum
makyaj yapmayı sevmiyorum eskiden çok yapmıştım sanırım bıktım bilmiyrum insanların bnim doğal halimle görmesini istiyorum oje bile sürsem kendimi...  
Bir Kız Sordu Makyaj kişiyi sıradanlaştırır mı ?
Bugün erkek arkadaşım makyajsız çok daha güzel olduğumu, çünkü yüz hatlarımın seçkinliğinin ortaya çıktığını , makyaj yaparak sıradanlaştırdığımı...  
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel3 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)