SüslüŞirine

Kapalı bir bayan nasıl giyinmeli?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
SüslüŞirine(Yaş:18-24)
    Kategori: Moda

kapalı bir bayan sizce nasıl giyinmeli?
linkte atarsanız sevinirim :)


Güncelleme: ya ben öyle demiyorum mesela bazıları var uzun pardüse gibi şeyler giyiniyor bazıları etek giyiyor bazıları bol kot giyiyo neyani bu gibi şeylerden hangisi iyi sizce diyorum sanırım pek bir bilgisi olan yok ama açıklar için sorsam milyonlarca kıyafet linki atardınız yinede saolun   

Güncelleme: ya siz beni anlamak istemiyorsunuz sanırım kendi rızamla kapandım burada hem ben kapalıyım diye birşey demedim sadece kapalı bir bayanı nasıl bi kıyafetle görmek hoşunuza gider yada kapalı bayanlara ne gibi kıyafetleri yakıştırıyorsunuz gibisinden bir soru sordum ya ben soruyu yanlış anlaşılacak şekilde yazdım yada siz yanlış anladınız yazın ne giyeceğimi bilemiyorum çoğu kapalı arkadaşımda bilemiyor bende sizden yardım alayım dedim biraz fikrim olur dedim   

3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 112356
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
20
Kızlardan  
13
 

Erkekler Ne Diyor

  • sezoox
    -1  
    şal güzel bence önerilir.
  • 3kurusa5kofteci
    14609  
    başını kapatıp dar pantolon falan giymesin de.
  • Titero
    26069  
    Kapalı giyinsin.
  • soramabilmiyorum
    -1  
    Tesettür mahremi gizlemek için vardır. Erkek için de kadın için de. Hatların belli olmasın, bakışları da üstüne çekmesin yeter.
  • nocturnaL
    -1  
    böyle olmasında link link link link
    • Cevaplayan
      yorum yazdığım yere yapaydın yorumunu :D değişik şey
    • Teşekkürler o senin zevksizliğin. :)
    • Yorum yok...
  • Phoenix_of_Justice
    -1  
    Kıyamam gitmeyin sister'ımın üzerine
    • Cevaplayan
      Beyza Sultan'ın linki bitirmiş olayı tam kapanmayla ilgili olan. Onu her kapalı kız okumalı.
    • :) tamam duydunuzmu what ı dar tahrik edici giyinmek yok

    • Cevaplayan
      Bilemicem o kadarını :) Ama hiçbir cinsel uyarıcı olmamalı kıyafetlerinde.Dekolte darlık vs.
    • kapalı dar tamamda seksisi nasıl oluyor:)
    • Cevaplayan
      Boşver aslında herkes yapıcı bir noktaya parmak basmaya çalışıyor az çok: dar ve seksi giyinmemeli kapalı bir bayan.Yaz bile olsa.
    • Soran
      sinir etti ya nasıl insanlar var
  • inadinamutluluk
    5699  
    Böyle olmamalı misal link
    • Cevaplayan
      Aynen konu mantıklı bi yöne doğru gitmiyo zaten.Umarım seni tatmin eden cevaplar almışsındır...
    • Soran
      ben 6-7 aydır kapalıyım... Nasıl giyineceğimide iyi biliyorum sadece size göre nasıl giyinilmeli dedim o kadar sizin fikrinizi almak istedim ama soruyu sorrken keşke senin için özel olarak en ince ayrıntısına kadar yazsaydım neyse tartışmıycam yok susym ben en iyisi...
    • Cevaplayan
      Hani az önce dedin ya ben sorumu tam olarak anlatamadım diye.Ben de cevabı sana anlatamadım heralde :)) Tamam kapanmışsın rızanla bu senin kendi manevi düşüncen.Benim eleştirdiğim konu şu, kapandıktan sonra nasıl giyinmeliyim sorusuna oldu. Bu tarz soru soran kişi de kendi isteğiyle kapanmamıştır dedim. Bu lafımın da hala arksındayım.
    • Soran
      ben bişey demiyorum sana o yazdığın hoş değildi en nefret ettiğim laf isteğinle kapanmadın herkes öyle diyor bu cahillik mi yoksa başka birşey mi anlamadım gitti millet orasını burasını açarken kendi isteğiyle yapar ama kapanınca zorla kapnmış olursun...
    • çok iyi ya
    • Cevaplayan
      Bak bu soruya cevap verdim altta keşke konuyu daha açıklayıcı yazsaydın.Türbanlı biri nasıl giyinmeli diye sorup bırakmasaydın.Ben bi soru sorarken 40 takla atıp 50 defa okuyom be acaba nasıl anlaşılır diye :)) Şimdi bana kızma yanlış anlaşıldıysam da kusura bakmayınııızzz süslü şirine :)))
    • Soran
      dar giyinme dersin anlarım yok kendi rızanla kapanmamışsındır ne demek ya çok sinir oldum o yorumuna...
    • İyimiş.
  • Gizli__kullanici
    -1  
    adam gibi
  • curse
    2123  
    pardesü giyinmeli. vücut hatlarını belli eden şeylerden kaçınmalılar.. mesela sokakta caddede bolca gördüklerimiz gibi olmamalılar. kapalılığın bile suyunu çıkardılar.. bazen görüyorum geniş, vücut hatlarını belli etmeyen, uzun pardüseli bayanlar(pardesü zaten uzun değil miydi lan. her neyse işte. kapayalım tırnağı) işte bu diyorum ama sayılar çok az.
  • zencix
    -1  
    kot giymek istiyorsa tunik şeklinde giymeli ..eşarbını ona göre uyumlu takmalı..kot etek giyerse gömlek tarzı güzel olabilir...uzun pardesü pek gençlere gitmiyor...ancak yarım pardesü tarzı olabilir.
    • Cevaplayan
      açıklama gereği yapmanın anlamı yok boşver :)
    • Soran
      evet öyle bazıları olayı farklı taraflara çekme çabasında heralde
    • Cevaplayan
      yazdım ama ..herhalde cogu kişi yalnıs anlamıs ..
  • arsenlupen
    -1  
    altı paris üstü mekke dediklerin den olmasın..vücut hatları belli olmayacak sekilde modern giyinmesi hoş olur.
  • silent
    31993  
    uzun pardesü giymeleri daha iyi. Zaten kapanmak demek ; vucut hatlarının gözle bakıldıgında görünmeyecek sekilde olması ve başının örtülü olması ayak bileklerinin kapalı olması kolları ellerine kadar kapalı olması saclarınını görünmememesi demek diye biliyorum
  • unolaconoco
    3364  
    kapalı giynmeli :D
  • inadinamutluluk
    5699  
    Eğer kapalı bir bayan nasıl giyinmeliyim diye soruyorsa muhtemelen baskı altında kapanmıştır.Kapandıysan kendi şahsın adına kapanmışsındır ve bunun yolu adabı bellidir.Önce kendin bunun muhasebesini yapmalısın. Nasıl giyinmeliyim diye de sağa sola sormamalısın bence...
    • Soran
      senn kapasiten buymuş demek ki kapalı bayan nasıl giyinir sorusuna sen isteğinle kapanmamışsın diyen senden başka kim var ya sabır ya ne insanlar var... hi,ç birşey demiyorum sana
    • Cevaplayan
      O zaman soruyu ona göre sormalıydın bence.Sorulara verilen cevaplara bakarsan hepsinin benim anladığım gibi anladığını farkedersin ki cevaplar hep o yönde zaten.Konuyu biraz açsaydın beklediğin cevapları alabilirdinn kanımca.Kapalı bi bayan nasıl giyinmeli diye sorup bırakmışsın.Ee bu da yorumlara açık bi soru oluyor.Benim de anladığım buydu bu sorudan...
    • Soran
      kendi rızamla kapandım soruyu okurken doğru okusan iyi olurdu ama bura açık biri bişey yazsa dizerdin kıyafetleri heralde. Ben nasıl giyiniym diye soru sordum beni kendi rızamla mı kapanıp kapanmadığım seni ilgilendirmez fikrinde yoksa cevap vermezsin o kadar...
  • broker
    6065  
    Çok açık giyinmesin yeter.
  • hakançamcı
    -1  
    altı tophane üstü şişhane dedirtmedikden sonra farketmez...
  • --Charismatic--
    -1  
    kapalı bayanların bazıları bence çok ama çok şık örnek : link
  • necronomicon1461
    -1  
    kapalıysa bence makyaj yapmamalı duru güzel olmalı. gerçek güzellik budur.
  • nickinick
    6766  
    altına kot giyip sallaya sallaya gezmesin yeter kapalı bir kadının kapanış amacı nedir bunu biliyorsundur heralde ona görede giyinmelisin
  • BloodyRoots
    -1  
    giydikleri ztn belli değil mi ?
 

Kızlar Ne Diyor

  • birincitekilşahıs
    -1  
    link bu gzl gibi.
  • MelC4
    -1  
  • Nar-ı Aşk
    -1  
    Mümkünse şöyle giyinmesinler, hatları belli olduktan sonra sadece kafasını kapatması neye yarar ki, saç haramsa, diğer yerleri teşhir etmek nedir? Bir şey yapılıyorsa hakkıyla yapılsın, yoksa hiç girilmesin onun altına..
    link
    link
    link
  • fetina
    12510  
    link
    bu tarz etekler hoş ve modern duruyor
    link
    sağdaki tarzda pant. ve babet kombinasyonu esarp ve çanta seçimi değiştirilirse hoş olabilirmiş

  • BeyzaSultan
    4196  
    link bak bunlar çok şıkmış :|
    • linkdeki guzelmıs onerilir...
  • BeyzaSultan
    4196  
    link kapanıcaksa tam kapansın
    • Cevaplayan
      toplasan 5 tane görmedim böyle kapanmış kadın :|
    • Budur yalnız...O kapanmak değil çok haklısın.
  • nanelipuding
    -1  
    hatlarını çok beli etmeyen şeyler giyinmeli
  • Deryaaslan
    3103  
    Böyle yada link böyle link
  • seçilk
    753  
    çok haklısın gerçekten şu hale bak açık olsan sana neler bulurlar dediğin gibi bence şu etek pantolonlar var ya onlar çok güzel ve çok rahat onlardan alıp giyebilirsin
  • gizemli61
    -1  
    • beğenilecek bişi yok, aşırı zevksizsin.
    • Cevaplayan
      Ne o beğenmedin mi?
    • bu seçtiklerin senin zevkin dimi?
  • StarLa
    26995  
    Tesettürlü bir bayan neyi giyerim der neyi giymem der bilemiyorum aklındaki kmbin renklerini stilini söylemesi gerekir ona göre bakalım
  • jenny
    -1  
  • inadinaa
    6306  
    Kapalı giyinmeli:)
 
Ana Sayfa > Moda Soruları > Kapalı bir bayan nasıl giyinmeli?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Kadın Giyim Elbiseler ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Kilolu bir kadın giyinmesini bilirse güzel olabilir mi?
Sizce kilolu bir kadın giyinmesini bikir bakımini yaparsa yuzude guzelse cguzel olabilir mi?  
Bir Erkek Sordu Maskülen tarzı giyim hakkına ne düşünüyorsunuz ?
Günümüzde kadınlar arasında çok yaygın bir durumda olan, maskülen tarzı giyimi, ben şahsen yakıştırmıyorum kadınlara. Yani belki daha rahat ve bir...  
Yeni KS'ye hazır mısın ?
Sonata15 saat önce sordu

Icerik gitsin yeni tasarim

Icerik gitmesin yeni tasarım

Icerik gitsin eski tasarim

Oldugu gibi kalsin

Moda Xperleri
  
koraybey67
18008  
koraybey67
Bekar, 30 yaşında
51 Soru - 4208 Cevap
Moda Xper: 5231
fall88
11650  
fall88
Evli, 25 yaşında
0 Soru - 4246 Cevap
Moda Xper: 4561
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
13 Soru - 1869 Cevap
Moda Xper: 3687
ThePrincess
7888  
ThePrincess
21 yaşında
0 Soru - 3220 Cevap
Moda Xper: 3577

Xper Nedir? Xper Sıralaması