purpur

Olmazsa olmaz takma isimler nelerdir?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
purpur(Yaş:25-29)
    Kategori: Kültür

Böyle bir şey var bence. Özellikle lise-üniversite gençlerinde nette kullanılan takma adlar e-postalar vs. kızlarda ya angel olur, (angel- yan gel!) ya bilmem ne prenses, ya da barbi beybi falan filan. Erkeklerde desen hede hödö çakal, romantik falanca, ya da bir eye of the taygır havası:) İki sorum var, birincisi sizin duyduğunuz en ilginç/komik vs. takma isimler nelerdi? İkincisiyse bu banko takma adlardan başka neler var hatırınızda kalan? (Hep de kültür sorusu soruyorum ya. Ben buyum ne yapayım...)


Güncelleme: zamanında eeehh_be@hotmail.com şeklinde bi e-posta adresi almıştım. Biri görüp merak ettim deyip tanışmak istemişti. İlginç. Bana göre yani.   

3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 49393
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
1
Kızlardan  
5
 

Kızlar Ne Diyor

  • spagetti
    -1  
    Cüsseli erkeğe minik aksine kikirik, büşra ismine büş, gizem ismine gizmo, emraha emooo :)
    • Cevaplayan
      Evet :) Ozan'a ozii
    • Soran
      ibrahime de ibram:D
  •  
    Yok  
    Su perisi
  • lazmardini
    -1  
    benim ilk msn aderesim kendi adım ve yeğenimin adıydı o patlayınca diğer msnde adım soyadımdı hiçbir zaman komik bir msn almadım :D
    hocaalra çok isim takartık göbişli en çok kullanılandı
    şimdiki favorim ise üniversitedeki 51 yaşındaki bekar hocama taktığım çılgın bakire ismi :D kadın bizi canımızdan bezdirdi o yüzden bu iami ona layık gördüm :D
  • NaTuRaL
    2213  
    en ilginç komik takma ismi : zübük.en yakın arkadaşıma öyle diyoduk.bizim taktığımız ismi beğpenmemişti hanfendi bu hoşuna gitmişti bunu koymuşmuştu kendine :)
    bana: kezban-süt beyaz-rus-rus ruleti-limon tarlası-merlin-şeker kız candy diyorlardı herkes kafasınea göre takılıyodu mahallede başka-ortaokulda başka-lisede başka-çocukken
    • Cevaplayan
      haha :D iyiymiş :D
    • Soran
      en yakın arkadaşım 'kadam' der, trakyalı, orada kankardeş demekmiş. O benden bahsederken böyle konuşunca lakabım gibi bir şey oldu bu. Bir arkadaşım da 'kadın adam' diye dalga geçer bununla:))
    • Cevaplayan
      vay anasını :D nanak ha :D at hırsızı falan ne iş :D şimdi ne diyolar ? :D adını söylüyomuşsun bide buraya yanlışlıkla :D
    • Soran
      hahaha:D valla soruyu yazarken hiç aklıma gelmedi ama sen sorunca hatırladım, çok küçükken ablam bana nanak derdi hamster gibi yanaklarım vardı gerçi o çekiştire çekiştire öyle olmuştu sanırım:) lisede shady diyenler vardı ama sebebi yok:) üni. hazırlıkta ayaklı sözlük derdi bazı arkadaşlar. yine üni.de sakal bıraktığım dönemde at hırsızı da dendi bir süre:)
    • Cevaplayan
      aynen öyle.çok kötü bi anlam takmış oldu kendine biz ne güzel isimler bulmuştuk halbuki tam da karakterine uygun :)) senin takma adın neydi? herkese soruyon ama bi de sen söyle bakalım :)
    • Soran
      kendi çıkarları için her yolu mübah sayan kişi demekmiş merak ettirdin baktım ne yapayım:)
    • Cevaplayan
      çok güzel bilmede zaten boşver biz sonradan öğendikte noldu sanki :))
    • Soran
      kemal sunal'ın filmi vardı zübük diye ama anlamı ne bilmiyorum:)
    • Cevaplayan
      he bi de çok kapalı giyiniyodum diye de rahibe teresa diyolardı :)
      dipnot: zübük'ün ne olduğunu bilmeden kafasından öylesine bir kelime uydurup kendine takar arkadaşımız o kelimenin anlamını tesadüfen öğrenince şok olup ismini değiştirmişti.bu arada sakın araştırmayın :D
    • Soran
      hahaha:D
  • defne-555
    22554  
    bizim lisede ortadan iki sinan vardı sonra dev salih küçük savaş 180 :)) çok güzel günlerdi yaa :))
 

Erkekler Ne Diyor

  • Gideon_Asch
    -1  
    Çaça Fatih, Coş(coşkun), Memurrey(efe), Irgat(cem), Füze Beyza(anladınız siz), TK(techno kadir), Goca gafa(polat), SLim (selahattin), Wizentee(mert), Gargamel gizem(burnu sorunluydu biraz) EngelStylee(dengesiz oğuz, saçma sapan hareketler vs vs.) Nedense benim bi takma adım, lakabım yoktu. Hiçte aramadım doğrusu. İyi akşamlar..
    • Soran
      çaça fatih güzelmiş:)
 
Ana Sayfa > Kültür Soruları > Olmazsa olmaz takma isimler nelerdir?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
takma isimler lakap ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Sıla'nın seslendirdiği şarkılardan favorileriniz nelerdir?
Sıla'nın en sevdiğiniz şarkısı hangisi?Sıla'nın seslendirdiği şarkılardan favorileriniz nelerdir?  
Bir Erkek Sordu Sorulan sorulara bakınca ülkeye olan umudumu kaybediyorum o_O
Erkek olsaydım şunu kesin sorardım ya da tam tersi kız olsaydım şu soruyu kesin sorardım dediğiniz bir soru yok mu:)