acelyaqzde

Küfür eden kızların sizin gözünüzdeki imajı ne olurdu?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
acelyaqzde(Yaş:18-24)
    Kategori: Kişilik

küfür eden bir kızın sizin gözünüzdeki imajı ne olurdu


Güncelleme: çirkeflikten baska bişe değil bence ve çirkef insanlar hiçbiryerde kalıcı bir sevgi ve saygıya sahip olmazlar   

3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 91626
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
66
Kızlardan  
40
 

En İyi Cevap

Keanu
16244  
Küfür eden kızlardan iğreniyorum. Kız dediğin, hanım hanımcık, zarif ve güzel dilli olmalı, kızdığında öfkesini hafif cümlelerle göstermeli. Küfür erkeğe de yakışmıyor ama bir kız hiç mi hiç yakışmıyor.

Erkekler Ne Diyor

  • -ash-
    16695  
    bence dünyada bir sürü itici şey var ama bu onlardan biri değil :/
  • necronomicon1461
    -1  
    bence küfür eden herkes itici kızlar ve erkekler diye genellemek taraftarıyım. erkek özentiliği de demeyelim o da yanlış.
  • Neconder
    2494  
    o küfür eden kızlar daha kısılıgı gelısmemıs cocukluk asamasında hayatı toz pembe goren kısıler ama zaman gelıyor yasları geldımı bellı bı sevıyeye o zaman felegın kamcısını yıyolar
  • TimurRıza
    7025  
    Gerçeği söylemek gerekirse, küfür eden kızları samimi buluyorum
  • sphagnum-moss
    -1  
    kufur eden kız mı ('.') link
  •  
    Yok  
    agzını orta yerine vurasım gelen kız tipler
    1: cak cak ciklet ciyneyenler
    2: aga hafız abi ajan diye hitap edenler diline dolayanlar (espiri olsun diye söyleyenler haric)
    3:futbol bacı izleyen hatunalr
    4:tavla manyagı okey delisi olanlar
    5: birayı şişeden içenler ( kapılı mekanlarda )
    6:dogal olmayan kasım kasım kasılanlar
    7: dip boyası gelenler
    8: trafiktekendini yarışcı zannedip makas yapmaya calışanlar önüne kırınca refüje cıkanlar
    9:sokakta sigara içenler
    10:sevgilisnin yanında başkasına yicekmiş gibi bakanlar
    11: lan lun la gibi argo konuşanlar
    12: emolar
    13 : barbie ler
    14: yemege giderken sacma sapan giyinip bir türlü ayarı tuturamayanlar
    15: ojeleri dökülenler
    16:babet giyenler
    17: parmak arası giyenler
    18:askılı elmisenin içine t-shirt giyenler
    19:kafada türban altta dar kot üstü mekke altı paris dolaşanlar
    20: iki güzel söz söyleyince kenedeni dünyanın uydusu sananlar
    21: vs vs vs vvs vs vs

    not : ben tibete mi gideyim ne yapayım :))))
    • mesela ben erkeklerden beklentimi en az seviyede tutuyorum sende öyle arkadaş tavsiyesi yoksa durumun vahim
    • Soran
      masallah kardes sende kız bırakmadın yaa ama bende katılıorum bunların bazılarına özellikle su altı paris üstü mekke olanlara
  • Titero
    26046  
    Küfür eden kızlar çirkindir.
  • bLacsKSK
    987  
    direk buz gibi soğuyorum..
  • innifity
    2456  
    Bir kızın saçları ipek gibi olmayabilir, vücudu manken gibi olmayabilir, gözleri uğruna şiirler yazılacak kadar güzel olmayabilir vs. vs.
    Fakat dilinde küfür varsa yukarıda saydığım tüm özelliklere sahip olsa bile benim gözümde hiç sevimli bir varlık değildir.
  • ancripso
    -1  
    dikkat çektiklerini ve mantıklı kadınlar olduklarını sanırlar. "ben çok rahatım, kendimi çok iyi bilirim" mantığını güddüklerini düşünüyorum ama dışarıdan bir erkek olarak baktığımda çok gerizekalı, aptal, mal, delibok, salak gözüktüklerini dile getirmek isterim. idiot, şuursuz ve sığır da denilebilinir. yüz tane gönlüm olsa, birini vermem onlara. istedikleri kadar da güzel olsunlar.
  • FatJazz
    1584  
    Çok iticiler. Farkında değiller galiba.
  • scoobz
    366  
    Bende sevmiyorum merak etme bide amk falan yazıyolarya ah kız olmasalar kaldırıplarımı öptürüsün ama naparsın karşı cins işte
  • Fink_Ployd
    11956  
    Bana çok itici geliyor. Arkadaşlarımla erkek erkeğe iken bile küfretmiyorum. Zaten çevremdeki insanların ağzı da bozuk değil.. Yadırgıyorum küfrü ağızlarına sakız yapanları..
  • sezoox
    -1  
    hem de nasıl iticiler hem de nasıl ama ne hallerı varsa gorsunler . . .
  • aslanlasex
    50  
    fark etmez erkek ediyo ya
  • Silent_night
    -1  
    sevmiyorum
  • kingmor
    -1  
    kızlara küfür etmek yakışmaz gözümde kötü olurdu kadınlar kızlar çiçektir küfür etmek yakışır mı
  • KarTaL
    4355  
    yakışmaz...
  • quintina
    50  
    Kesinlikle en sevmediğim kadın tipidir. Tabii ki başbaşa iken bir derece kullanabilir benimle beraber ama, günlük hayatta, kesinlikle hayır.
  • birdost
    -1  
    Normal bi kız da %90 itici gelir. Fakat kız çok güzelse tahrik bile edebilir. ( Güzel kızların birçok hareketi zaten tahrik unsuru o da ayrı konu :D )
  • PartyRock
    -1  
    İtici cirkef tabıkı (sigara icenlerde itici)
  • den_eme
    7509  
    gözümde çöp kenarında dolanan bir kedi kadar değeri olmaz.
  • antitoksin
    871  
    "K" harfini konuşamayan kız küfür eden kızdan daha itici geliyor bana =)
  • roots
    -1  
    insan arada bir sövmeli...
    • Bende söverimm arada gelmişe geçmişe ayıp sayıp :D
  • muratt58
    958  
    ne mal oldugunu anlarım kaşardır
  • California
    2170  
    Şu kadar diyim , sınıfta tenefüs saati içinde uyurken yanımda bi kız küfür etti tanımıyordum diye yanımda oturana kalk kalk kalk diye bağırdım hızlıca bahçeye çıktım hatta yanımdaki çocukta küfür eden kıza senin yüzünden çıkıyor haberin olsun diyip gülmüştü..

    Yani sadece "iğrençlik ve iticilik" !
  • Samuray
    5333  
    Biter benim gözümde güzel olması hiç önemli değil sadece küfür ve kabalık değil, sigara içmeside benim gözümde biter.
  • monalisa_overdrive
    -1  
    çamurda gezinip kendi b.kunu yiyen bir domuzdan biraz hallice.
  • kuzeyli
    -1  
    çocuğuna eden kadın görünce atlatiom
  • oXygenbOy
    1067  
    acizliğin göstergesidir küfür.
    aklın yetersizliğide diyebiliriz
  • doucett
    4981  
    küfür etmem küfürlü konuşmam. Icraat yaparım yaptım da demem. Havlayan köpekler gibi görüyorum ısıracak yürek yok hav hav da hav hav de get ya. Zaten biyolojik olarak ta mümkün olmayan şeyleri söylüyorlar. Cirkeftir gördüğüm yerde koşarak uzaklaşırım.
  • çokçokbilmiş
    2551  
    küfür etmek kimseye yakışmaz ama şaka yollu sert konuşmak erkeklerin ilgisini çekenb bi durum olmakla birlikte abartılmadığı sürece kadınlarada yakışabilir
  • lebron153
    10839  
    bazılarına çok yakıstıgı bir gerçek :D
  • karşılıklıaşkyok
    5759  
    hafif olanlardan ise olabilir ama fazla ileri gitmemek gerek
  • bilemessin
    6137  
    var öyle bi arkadasım nedendir bilinmez bana cok samimi geliyo daha cok erkekler ettigi içinmidir nedir. ama öylee singaf ana avrat degil kücük küfürler :)
  • masklow
    -1  
    Küfür ne erkeğe ne de bir bayana asla yakışmıyor! İğrençlik...
  • iceman1111
    -1  
    çok çekicidir.tam küfrederken bi yakalayacaksın ...
  • jusdo
    3499  
    küfür etmek gerektiği zaman insanı rahatlatıyor cidden deneyin ve görün
    mesela gs-fb maçında hakem foul pozisyona kırmızı vermesi gereken yere sarı kart veriyorsa o zaman küfür edilir etmezsen rahatlayamazsın arkadaş :) ama küfür eden kızlar itici gelir yani ama yerinde edecek
  • orijinal046
    -1  
    Verici tim
  • JamesFord
    10345  
    Sorun yok..İstediği gibi takılsın.
  • dejawuls
    -1  
    hafif derece küfür eden kızlardan hoşlanmıyor değilim. sinirlenince insanın doğallığı yüzüne vuruyor ve daha çekici oluyorlar ama devamlı ve ileri derece küfür eden bi kızada dayanamam. yanımda yeri yoktur.
  • canberkk
    1246  
    Açıkçası rahatsız olmam bende ederim ki genelde küfür edenleri daha güvenilir buluyorum :D
  • melihan
    -1  
    hoş değil ama gerektiğinde edebilir
  • baykus-78
    10726  
    komiğime gidiyor :D
  • özgün
    -1  
    inanılmaz derecede doğaldır acık sözludur derim hoşumada gitmiyor değil yani :)
  • kalpana
    -1  
    küfür bizim işimiz:))
  • drafter
    337  
    sigara içen ve küfür eden birisiyle aslaaa birlikte olmam
  • ekinokswest
    16335  
    valla hafif argo kullananlar bence sempatik oluyor hatta beğeniyorum.
  • Titero
    26046  
    Küfür eden kizları gördüğümde kusasım geliyor, insan etkilenemiyor bile.
  • anonim35
    -1  
    itici
  • necronomicon1461
    -1  
    nedense kızlar gerçek hayatlarında küfür etmezlerken esasen internette deli gibi ediyorlar. kalite meselesi. gerçek yüzler bazen internette hortluyor :)
  • msg812
    12109  
    Biyolojik olarak yapabilme ihtimali olmayan şeyleri söylediği için gıcık olurum
  • orijinal046
    -1  
    Kalitesiz kumaş gibi.
  • avira07
    -1  
    küfür ettim bitti olmayacak.zikicem ha derken kullandığı üsluba,yüz ifadelerine yansıtamayıp bütünlüğü bozuyorsa eğreti duruyor.hakkını veriyorsa etsin.
  • immortalasedat
    1058  
    bence kötü bi imaj.çunku kadın deyince gözümüze zarif,zerafetli,kibar bi insan profili çıkar hep.kucur tamamen bozuyo herşeyi
  • nickinick
    6757  
    sıfır ,salak ,kendini beğenmeyi aşmış ,mal terbiyesiz ,iş tutulamaz
    • Cevaplayan
      benim düşünce böyle ne yapayım :)
    • Soran
      Ahhaha sesli qüldüm ne güzel söyledin ya ama ayıp ayıp olur mu ölee denir mi aaa cok ayıp yaa :):)
  • ssddd
    5615  
    Sevmem küfür eden bağyanları :):)
  • Ahmtby
    -1  
    Ne yapmaya çalıştıkları belli değil kendini havalı zannediyor öylesi her iki cinsede yakışmıyor küfür.
  • Enjoy
    -1  
    2012 dunyasindayiz kizlar ozgur ve cagdas erkekler de kulturlu. kizlarda cok rahat kimse umrunda degil. yabanci kizsa o.pu gozu ile bakarim ama sevgilimse cok hosuma gider iliskilerde sinir olmamali.
  • zekaidede
    -1  
    sürekli ağzından küfür eksik olmuyorsa iğrenirim, ama arada bir ediyorsa sempatik gelir. Burdan görüyoruz ki ölçü ne kadar önemli bir şey
  • arsenlupen
    -1  
    ne erkeğ e nede bir bayan a yakısır degil.
  •  
    Yok  
    ulen hayatımda kızların bir kavgasını gördüm orda aman allahım saç baş küfür bir yandan yanlarına yaklaşmayı bırak yaklaşmadan iki savurgan tekme aparkat sağlı sollu yumrukların hedefi oluyosun. O günden bu yana kız kavgaların hiç birini izlemiyorum.
  • zahiriodak
    -1  
    Fasa fiso demek..Sokaklar dolu...
  • 3kurusa5kofteci
    14605  
    hiç hoş olmuyor
  • mahoni06
    1684  
    Nefret edıyorum.Yakıstıramıyorum.Bulundugum ortamda konusuyosa itin bi tarafına sokar defederım ortamdan.
  •  
    Yok  
    çok kötü bir imaj
 

Kızlar Ne Diyor

  • burnunusevenpinokyo
    -1  
    arasıra ederim hiçte çirkef falan bulmuyorum kendimi.Ama arkadaşlar arasında değilde sokakta, orda burda hayvan gibi küfür etmekten zevk alan kızlar tam or*spu.
    • Soran
      hişş ayıp ama küfür yok lütfen tesekürler
  •  
    Yok  
    Çok sinirlendiğin ayhh salak mı diye tepki veriyorsun acaba ? Ömrü hayatında karşına çıkan engele insanoğluna tersliğe hiç mi küfür etmedin buyrun cennet sağdan o zaman =D Küfür ediyorum fakat birilerinin beni cici ve itici görmesi umrumda değil. Erkeklerin de biz erkeğiz ederiz diye savunmaya geçmelerini savunanlarda küfürü bilie cinsiyete indirgemişler al burada da eşitsizlik var diye galeyana getirmek isterim ki umarım olu olu neyse kaçtım =D
    • .k
    • Cevaplayan
      ahahahha çok hardım sana bebeyiiim :D hem bak tercihlerim normal seyirde senin gibi değil :/
      Ergenler gibi kustun üstüme allah islah etsin tez zamanda doğru yola ilerlemen dileklerimle :D
    • Ne kadar komik konuşuyosun sen öyle :D Konuları böyle malca yerlere getiricek kadar aptalsın bence :D aptallığın daniskası yani :) DEfolması gereken sensin dikkatini çekiyorum ,)
    • Cevaplayan
      Siteye üye olurken velinden imzalı izin mi aldın ne bu protokol konuşmaları ? :D
      valla buradan da senin iticiliğe getirmenle lezbiyen olduğun kanısına vardım ama kusura bakma ben erkek milletinden hoşlanıyorum hahahahaha:D:D:D:D şimdi defol
    • Senin gibi beyni kıt insanları buraya niye alırlar ki anlamıyorum :D Diyecek laf bulamadın aranmaya getirdin işi :D Valla güldüm :D saol bebeğim :D Bu arada sen kesinlikle bi ergensin :D
    • Cevaplayan
      Burada aranmandan çıkardım yavrum :D
      yazık gizli niye yaptın kendini afişe et kendini de küfür eden kızlar çok itici yha:S prim yap.
      haha basit yazmış ya kendini avut bebeyiiiim :D barbie desenli yatak örtünde vardır senin git üstüne at hönkür ağla :D
    • İşte bu kadarsın tatlım. N'oldu laf girince küfüremi koştun. Kaşar olduğumu nerden çıkardın . Basit insan . by
    • Cevaplayan
      Ne saçmalıyorsun sen ya ?
      Asosyal geri zekalının tekisin o halde bi avuç insanla yaşayan sabit fikirli dar görüşlü malsın o halde ha ? çevremdekilerin küfür edebileceği kanısına nereden varabildin ? valla ben şu an sana tokat atan ebeye kadar girip çıktım. senin gibi süs bebek tipli kaşarlarla beyhude tartışmalara girmemek gerek yeterli cevabı verdiğime inanıyorum.
    • Sen nasıl bi ortamda yaşıyosun, çevrendekilerin sana saygı durumu ne bilmiyorum ama benim etrafımda öyle insanlar yok anneme küfür edicek falan. Ama bu yazdıklarına bakılırsa her gün annene küfür ediliyo sanıyorum ,)
    • Cevaplayan
      Anana küfür ettiklerinde de gülersin artık hahahahahah erol taş gülüşü
    • Ayh salak mı demek gerekiyor illa ? Küfür nesini savunuyosunuz hala gülüyorum
  • kopukucurtma
    -1  
    ediyorum arada. pisman degilim.
    • pi*ileri kopasıcalar :(
    • Hibineler, artıladım :D
    • Ben tapıyorum layn küfüre :(
  • levresrouges
    5000  
    Çok sinirlenirsem ederim ben. İttirtmesinler onlarda insanı :)
    • Cevaplayan
      evet onları bende sevmiyorum zaten tipleri giyim tarzlarıda varoş gibi oluyo
    • Sinirlenince edilen küfürden söz etmiyorum.. Hani böyle sokakta bağıra bağıra falan :)
  • Mesafe
    -1  
    Sadece kizlar degil, küfür eden erkeklerde itici.
  • birs35
    -1  
    vat dı fak beyb?
  • merimeri
    17785  
    bende nefret ederm cok ıtcı ya
  • souldancer
    -1  
    he amk var mı ?
    • Bak güzelim bu benim fikrim . Yorum yazmak zorunda değilsin Ben hoşlanmıyorum sanane yani niye atlıyosun
    • Cevaplayan
      evet bir şey iticem sana :))
    • Var. Çok iticisin .k
  • akıllıbirdeli
    -1  
    Bana küfür etmek yakışıyor.Çok tatlı olurum eheh.
  •  
    Yok  
    sevmiyorum
  • zeytin90
    36212  
    hayatımın hatasıydı
  • bebisim4662
    15697  
    hic yakistiramiyorum :D
  •  
    Yok  
    küfür etmenin kızı erkeği yok..önemli olan insan olmak..eğer bir kadın küfür ediyorsa zaten bir hiçtir ama eğer susuyorsa o kadından korkmalıdır o kişi..önemli olan efendi olmak..ciddi ve sessiz :))
    • Cevaplayan
      neyden çekincem ki ben sorularıma hep bu şeklide cevap veriyorum..hem bundan sanane gizili sorarım sormam..soruyla ne alaka ben onu anlamadım..
    • peki bunları yazarken neden cekindin? neden gizli cevap verdin? bunları yazarken bile cekinmişin demekki bişeylerden
  • bitter
    4961  
    bir kız kendisine nasıl küfürü yakıştırır ki...küfür eden erkek bariz öküzdür kıza ne denir bilemedim =)
  • roxannee
    -1  
    Küfür eden insandan hoşlanmam.
  • Saklı
    -1  
    mesleğim gereği gün içerisinde bir çok kişiyle muhattap olmak durumunda kalıyorum. merkezi tekniksel vs. birçok nedenden ötürü bazen gecikmeler yaşanabiliyo operatördeki bekleyen insanlarla. şahsıma, bazen aileme varan son derece argo cümleler kuruluyo.. :) bazen tonla hakaret edip küt diye kapatabiliniyo... susmak zorunda kalıyorum (z) paydos oluyo ist. trafiği malumunuz. ben küfür ediyorum. saçma salak erkek vari değil tabi ki lakin ben küfür ediyorum.
  • ask-melegi
    1898  
    Kufuru cok severim site izin verse durmadan ederdim de neyse.
  • birs35
    -1  
    Küfür edince deşarj oluyorum.
    Ayy kimseye de yakışmıyo cınımm yaa diyenlerden değilim.
  • Musee
    -1  
    Ben bazı bayanlara yakıştırıyorum.Çok rahatlar çekinme filan yok. Ben etmem o ayrı tabi.Bayan dediğin kibar olacak.Hanımkız yani. (:
  • beyaztebesir
    8339  
    sadece özel durumlarda ediyorum :)
  • Directioner
    -1  
    çok havalı duruyorum
  • JustDance
    -1  
    Erkege ve Kadinada Yakistiramiyorum ..
  • redrouge
    -1  
    Sadece maç izlerken ediyorum..istemeden yapabilceğim bir şey yok :)

    Bunun dışında küfür erkegin işi diyorum.
  • balikbeyin
    -1  
    Bazen ediyorum ama bazen, çok nadir.
  • miyavvvvvv
    550  
    İğrenç
  • jenny
    -1  
    Kendime yakıştırıyorum
  • ciciska
    379  
    bazilarina yakisior :)) )
  • Rosaceae
    12131  
    İticiler.
  • siriusX
    -1  
    havalı olduklarını düşünüyorum
  • daisy-is-me
    -1  
    Hic sevmem
  • engel
    -1  
    cok kibar oluncada yaklasilmiyor kirilacak diye
    ben en cok sinirimi sevdigimle gideriyom aciyom agzimi yumuyom gözümü
  • laplaplap
    -1  
    itici aslında kız yada erkek sonuçta bu cinsiyet meselesinde küfürün çok etkisi yok ..erkek yada kadın fark edilmemeksizin itici ..
  • kenny35
    -1  
    bir şey hissettmiyorum
  • Sylvana
    -1  
    link Buna yakisiyor ya :-)
    • Cevaplayan
      Tenrim.
    • hadi yaaaa
  • spagetti
    -1  
    Bir şey düşünmem.
  • Cilek_perisi
    21701  
    erkek gibi küfür eden kızlardan nefret ediyorum!
  •  
    Yok  
    sevmem. ama sikko desin ya.
  • Nar-ı Aşk
    -1  
    Ben bile nefret ediyorum,erkekler nasıl etmesin..Ama hoşuna gidenleride gördüm,var öyleleride..Ayrıca kızların daha anlamını bile bilmediği, kendileriyle imkansız derecede uyumsuz o küfürleri etmesi hem iğrenç hemde çok komik..
  •  
    Yok  
    bana yakışıyo.
  • prenses_nur
    52598  
    Yakıştıramıyorum bayansa bir ağırlığı olmalı.
 
Ana Sayfa > Kişilik Soruları > Küfür eden kızların sizin gözünüzdeki imajı ne olurdu?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
küfür etmek ile ilgili sorular
Bir Erkek Sordu Küfür etmek cahil insanın işimidir sizce ?
küfür etmek cahil insanın işimidir sizce ? soru basit kimler küfür eder kimler etmez ?  
Bir Kız Sordu Küfür kaldırır mısınız hiç?
küfürü kaldırır mısınız? küfür hoşunuza gidermi? ben şahsen hiç hoşlanmam hatta silerim...  
Sizi en çok güldüren komedyen kim?
TikeldimDün sordu

Charlie Chaplin

Kemal Sunal

Rowan Atkinson

Nejat Uygur

Jim Carrey

Kişilik Xperleri
  
gizemli7
50119  
gizemli7
Nişanlı, 24 yaşında
103 Soru - 3634 Cevap
Kişilik Xper: 11745
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
28 Soru - 3852 Cevap
Kişilik Xper: 8282
hotdog
47372  
hotdog
Bekar, 30 yaşında
39 Soru - 3810 Cevap
Kişilik Xper: 8222
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
15 Soru - 4006 Cevap
Kişilik Xper: 7862

Xper Nedir? Xper Sıralaması