theviper

Sevgiliye hitap biçimleriniz neler? :)

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
theviper(Yaş:18-24)
    Kategori: Kişilik

Sevgilinize nasıl hitap ediyorsunuz?
Bebeğim, birtanem, hayatım, her seyim, kuzum..?



3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 4694
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
41
Kızlardan  
43
 

Kızlar Ne Diyor

  • BiLLyy
    -1  
    bademım kertenkelebegım balım yavrum hayatım her lafı kullanırım
  • üzümlükek
    -1  
    ismiyle :(
  • siriusX
    -1  
    benimki papağan diyor bana öyle.
  •  
    Yok  
    incelikli hayta. link
  • medusssa
    9111  
    Pek degisik degil.Askim
  • -pink
    -1  
    Adını de gitsin şimdi lakap için huyunu suyunu Bilmek lazım
  • Aneksenamun
    53026  
    Adı neyse onu söylerim heralde ...
  • tzpembehayllr
    -1  
    kazma öküz odun :)
  • Sylvana
    -1  
    Panterimmm Timsahiiiiimmm Errrrrrrrrrrrrrkegim benim hahahaha
    • Cevaplayan
      Gereksiz yorum bildirimi
    • Polis çağırın beyler...
  • mirasa
    423  
    SEVGILI OLURSAK: once canım ve bebegimle ıdare edecem son aşkımı katcam sonra bıt tanem hayatm eklencek sonra ugur bocegm (asıl demek ıstedıgım sey bu) belkı de daha sonra ''erkegim'' dıcem. Evlenınce belkı.
  • zeytin90
    36212  
    Eşim derdim
  • cadıııı-theoriginal
    20158  
    panpişim... panpam... cicişim...
    • Cevaplayan
      ahahhaa nasıl biliyosun artık ::D
    • tercüme ediyorum arkadaşlar...

      Ayıcıgım...
      Kütüğüm...
      Odunum...
  • tabuları_yık
    -1  
    Papağan diyorum.
    • Ben senin bildiğin kızlardan değilim:):)
    • Şuan çevrimdışıyım sevgili olayına:):))
  • prenses_nur
    52598  
    Onun bir adı bile yok.Adsız kahraman.
  • pinks
    1299  
    Aşk böceimmm:)
  • kırmızıedası
    -1  
    hatun bey
  • mucize1
    50  
    aşkımın aşkının aşkı derim meselaa:))
  • bebisim4662
    15697  
    ben ona: askim, bitanem, bebisim, herseyim, hayatimin anlami, askosum, balim (tuncelili oldugu icin ve oranin bali meshur oldugu icin) o bana: askim, bitanem, gülüm, herseyim, gö*ü bo*lu :D, bitanesi..
  • spagetti
    -1  
    Bilindiklerin dışında ayı öküz dana hayvanat bahçesi pislik piç falan. O da kahpe mal gerizekalı falan.
    • Cevaplayan
      :)
    • Umarım birbirinize karşı olan saygınız hep devam eder :)
  • karmonya
    1675  
    canım tatlım hayatım sevgilim bitanem bla bla (:
  • Ledaesmer
    1283  
    Buna benzer bir soruda da yazmıstım ama yine söylim Kedim ve evcil vampirimm benim derdim:)
    • Cevaplayan
      Evet maalesef..
    • artık demiosun galiba:D:D
  • akıllıbirdeli
    -1  
    Aşkım, sevgilim, hayatım, canım, ruhum, ömrüm, birtanem değil bitanem :D , kadınım...
  • BiLLyy
    -1  
    kertenkelebegım derdım
  • melis_560
    -1  
    aşk ya da hayatım diyorum sinirlenince de öküz çocuk
  • ecenur
    -1  
    gözbebeğim, ömrüm demek isterdim :(
  • daisy-is-me
    -1  
    adiyla hitap ediyordummm, onun icin sanirim gitti :D
  • maviyosun
    -1  
    böcüğüm derdim esmer olursa :))
  • wuhuuhu
    333  
    ömrümün virgülü ;)
  • kırmızıedası
    -1  
    ismine -im eki getiriyorum. Yerini bilsin ayağını denk alsın
  • whitesocks
    -1  
    İ*ne desem keşke.
  •  
    Yok  
    beyaz peynirim :))
  • gizemli61
    -1  
    Hitap etmiyorum kendilerine :)
  • Kupa Kızı
    -1  
    minik kusum diye hitap etmek isterdim.
  • LadyMillion1
    -1  
    kara gözlüm :)
  • zeytin90
    36212  
    Hayatım seviyorum sadece
  • sarı-civciv
    -1  
    keske onu elde edbılsem bana ne ısterse desın razıyım
    • :D :D
    • Cevaplayan
      canı sagolsun onun camısı da olurum
    • camış dese?
  • dengesiz
    -1  
    Aşkım ve uğurböceğim derim. Ve tabi ismiyle hitap ederim.
    • Cevaplayan
      Aslında adı uğur degil, ama olsaymiş ne komik olurdu :D
    • Adı Uğur herhalde Böcek Uğur :))
  • nickmickyok
    -1  
    bu soru sorulmuştu
    aynı soruları neden sürekli soruosunuz ,arama butonuna sorsanız keşke önce !
    • Soran
      aradım bulamadım.
  • AğırApla
    -1  
    Sevdiğim insanı telefonuma Her Şeyim diye kaydederim.Kendisine hitap ederken de bebeğim,hayatım,canım diye hitap ederim...
  • sezen275
    -1  
    genelde ismiyle hitap eder ya da canım derim. yılışacaksam ya da şımarıklık yapacaksam aşkım derim...
  • eelif
    -1  
    Biriciğim diyorum :)
  • meraklı
    10876  
    aşkım,hayatım,canım,böceğim,yavrum,bitanem ama asla isimlerimizle değil..
  • deadsea
    2449  
    aşkım,bebeğim,dobişkom,bebişkom,sevgilim,hayatım... =D
    • Cevaplayan
      haha sevgilim azcık göbek yaptıktan sonra ona arada dobişko diyorum =D
    • dobişkom :D dedi yahuuu koptum büyüksün ölüdeniz :))
 

Erkekler Ne Diyor

  •  
    Yok  
    yavrum diyorum
  • dark_angel71
    551  
    avakadom...
  • polat1329
    4002  
    Çiçeğim veya gülüm :)
  • psikotik
    -1  
    Kedicik derdim :(
  • Berk28
    -1  
    Bitanem derim
  • bistrol
    -1  
    Benimkisi Akıllı. Adıyla hitap ediyorum.. Sorun olmuyor.
  • tutkum
    4427  
    tutkum..:)
  • çokçokbilmiş
    2551  
    ona has özellikleriyle hitap et eşsiz bişey buyl aranızda geçen bişeydfen bi konuda mesela ben ömür törpüm derdim mesela ona eşsiz olduğunu hissettir veya ismime bir (m) takısıda fena olmaz örn ''ayşem''
  • Denix
    -1  
    ben Ponponum diyorum
  • coriolis
    691  
    normal adıyla hitab ediyorum: ''ayşe, fatma, kezban'' gibi.
  • gurbet-kuşu
    -1  
    normal kelımeler kullanıyorum
  • Burrows
    -1  
    hatunum derim ben ona
  • Tayfun12
    111  
    Ben ona; Meleğim, Prensesim, Hayatımın aşkı, Hayatımın anlamı, Şirinem, Hayatım, Bebişim ... O bana; Erkeğim, Bitanem, Bebeğim ...
  • agitkayran
    139  
    sevgilim
  •  
    Yok  
    leeeen camış diye :)
  • Ausname
    -1  
    piiiişşştttttt...Söylemem ki...seni gidi taklitçi heveslisi Seniiii... Çok özel ve ayrıcalıklı bir hitap şeklii...kih..kih..kih..
    • Cevaplayan
      Hee tabii..tabii..o yüzden Gizli-Saklı- örtülü filansın dimi..kih..kih..kih...yemezler..çalacaksın sen benim Hitap şeklimi...
    • Yok ya meraktann :)
  • idare_eder
    8776  
    İnci Tanesi Uğur Böcüüğümmm
  • Berk28
    -1  
    Bitanem ,aşkım, meleğim
  • Pollux
    20325  
    lan
    • Cevaplayan
      tamam :) küfür yerinde kullanıldığında güzeldir bence. öyle ana avrat küfürler etmiyorum zaten. argo sayılabilecek sözler. hiç küfretme derse taviz vermem, onun haricinde biraz dikkat etmeye çalışırım. :)
    • bi ciddi ol be :D bırakır mısın..yoksa taviz verir misin.
    • Cevaplayan
      o zaman onun ben ... :D
  • zerotime
    -1  
    ... Hanım
  • freedomm
    -1  
    ömrüm
  • dehlemeyen_düldül
    -1  
    fosforlu cevriye
  • gurbet-kuşu
    -1  
    bılmem olunca dusunuruz
  • serkanserkaaan
    -1  
    ismiyle ederdim
  • hackars_
    -1  
    ...
  •  
    Yok  
    sidikli şaziye
  • Lethe
    1850  
    Porsuğum derdim falan falan. daha nice şeyler
  • digger
    3566  
    Benim sevgilimden sevgilime göre değişiyor. Her sevgilime farklı hitap ederim genelde. Onun benim için ön plana çıkan özelliği neyse ona uygun bir hitap bulurum ve öyle hitap ederim. Özel olmalı bence yani...
  • mrlaidback
    -1  
    Sevgilim derdim. 4 yıl boyunca hiç ismini kullanmadım. Ondan öncekine de fıstığım derdim. Aşkım, bebeğim falan asla demem de bundan sonrakilerde hayatım yeni tercihim olabilir. Yenilemek de gerek.
  • karqasa
    2621  
    Bebem , Bebeğim , Tontişim , Fıstığım V.B. cümleler
  • CoRaZoNaDo
    1775  
    kuşum
  • meta_1
    11157  
    çiçeğim gülüm derim genelde aşkım dediğimde oluyor bazen:)
  • black
    -1  
    en çok bitanem derim. canım, hayatım, fıstığım, balım, bebişim, nazlı çiçeğim,vs. vb.:))
  • osmannn
    110  
    Camışım :D
    çok şişman ve çok uyuyosa denir gülmeyin :D
  • woodoochild
    -1  
    Hacı, Ağa bu ikisi
  • ismimhakan
    25556  
    Ben eşime "hayatım" diyorum. Neredeyse onun ismini unuttum hep "hayatım" demekten :)))
  • çokdüşündümbulamadım
    -1  
    Ben ismiyle hitap etmeyi seviyorum. Onun dışında spontane gelişir olaylar.
  • Lancet
    -1  
    Aşkım, Canım , Hayatım , bebeğim , kuşum ,arım, balım , peteğim , :D o an canım ne demek iterse.
  • isyanateşi
    223  
    kelebeğim diyorum..rengarenk giyinen narin bi tip.:)
  • Gökhan
    -1  
    1- Lan
    2- Yeşil Eriğim
    • yani yeşil eriğimi kabul ettinizz de lana mı şaşırdınız :D
    • Cevaplayan
      Öyle mahalle kavgasında sarfedilen bir ''Lan'' şekli değil bu.. :)
    • cok kaba ama ya :)
    • laaaaaaaan jaleeeeeeee :)))
    • Cevaplayan
      Eski sevgilim diyelim..

      Arada bir kaçardı öyle ağzımdan..
    • nasıl yanı sevgılıne lan mı dıosun ?:D
  • cikcik
    -1  
    aşkım derim bittiği zamanda defolurmusun derim :)))
 
Ana Sayfa > Kişilik Soruları > Sevgiliye hitap biçimleriniz neler? :)
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
sevgiliye hitap ile ilgili sorular
Bir Erkek Sordu Sevgilinize ya da sevdiğiniz kişiye nasıl hitap - lakap vs ?
edersiniz? sorum baslıkta şimdiden tesekkürler  
Bir Erkek Sordu Kızlar niye çok sevdiklerine bazen aşkım diye hitap ederler?
Yani bu sevgilisi olur, çocuğu olur, küçük yeğeni olur hatta bazen çok sevdiği hemcinsinden arkadaşı olur ona bile bazen aşkım dendiğini duydum... siz...  
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel5 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Kişilik Xperleri
  
gizemli7
50121  
gizemli7
Nişanlı, 24 yaşında
103 Soru - 3634 Cevap
Kişilik Xper: 11745
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
28 Soru - 3852 Cevap
Kişilik Xper: 8282
hotdog
47376  
hotdog
Bekar, 30 yaşında
39 Soru - 3810 Cevap
Kişilik Xper: 8222
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
15 Soru - 4006 Cevap
Kişilik Xper: 7862

Xper Nedir? Xper Sıralaması