ADAaa

Bir erkekle dans ettiği için öldürülen kız suçlu muydu?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
ADAaa(Yaş:18-24)
    Kategori: Kişilik

Sanırım herkes bir erkekle dans ettiği için öldürülen kızı biliyordur. Böyle şeytandan daha aşağılık insanlar için ne dersiniz? Herkesin beddualarına açığız. En önemli soruysa bunu neden yapmiş olabilirler? Nedir bu öfke bu kin? Erkeğe niye bir şey yapılmıyor?!

Bilmeyenler burdan girerek izleyebilirler---->

link


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 3491
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
6
Kızlardan  
7
 

En İyi Cevap

meraklı
10876  
midem bulandı..yüce allahın verdiği canı ancak o alır. söyleyecek başka sözüm yok
  • Soran
    süpersin!
  • Cevaplayan
    6:151 - De ki: Rabbinizin size neleri haram kıldığını okuyayım: O'na hiçbir şeyi ortak koşmayın, ana babaya iyilik edin, fakirlik korkusuyla çocuklarınızı öldürmeyin, sizin de onların da rızkını biz veriyoruz. Kötülüklerin açığına da, gizlisine de yaklaşmayın. Haksız yere Allah'ın haram kıldığı cana kıymayın. Düşünesiniz diye Allah size bunları emretti.
  • Cevaplayan
    4:29 - Ey iman edenler! Mallarınızı aranızda haksızlıkla yemeyin. Ancak kendi rızanızla yaptığınız ticaretle yemeniz helaldir. Birbirinizin canına kıymayın. Şüphesiz Allah, size karşı çok merhametlidir.

    5:28 - "Allah'a yemin ederim ki, sen beni öldürmek için bana el uzatsan da, ben seni öldürmek için sana el uzatacak değilim, ben ?lemlerin Rabb'i olan Allah'tan korkarım.
  • Soran
    kesinlikle katılıyorum.Allah ıslah etsin böylelerini ne diyelim..
  • Cevaplayan
    böyle insanlar yüzünden dinden soğuyorlar zaten.çokkkk yanlışşş
  • Soran
    elbet.ama bazı kişiler kendilerini peygamber ilan ediyo bu da yetmiyo Allahın verdiği canı kendilerinin alabileceğini düşünüyorlar.Kuran da da bunun olduğunu savunuyorlar.Nedense ben hiç görmedimmmm

Erkekler Ne Diyor

  • bugleboy
    50  
    bazıları müslümanlığın kitabını yazmış gibi Allah'ın sözlerinden alıntılar yapmış onu da gogle dan bulmuş kopyalamış gene:D şimdi her cins kendine tek bir soru sormalı bu soruların cevaplarının uygulanması halinde kimse zarar görmeyecektir.
    1.Erkekler yoldan geçen kadınların arkasından bakarlar binlerce fantazi kurarlar fırsat verilirse de hemen hemen hepsi zina yaparlar.Ama Allah erkeklere çok mükemmel bir sabır verdiği için dayanıyorlar ve herkesin sabrı aynı değildir testesteron diye bişey var ne olduğunu bilin...
    2.Kadınlar son zamanlarda etrafınıza bakın kıyafet fabrikaları boşa çalışıyor arkadaşlar çünkü kadınlar hiç birşey giymiyorlar...size ninja gibi kapanın diyen yok bi insan hem çok şık ve güzel hem de edebli bir şekilde giyinebilir.Tabi simsiyah ve daracık bi tayt giyip bütün araziyi ortaya çıkarırsanız (darılmaca gücenmece yok açıkca söylüyorum) erkeklerin yapısı gereği çıldırmaları mümkündür.
    siz bu öldürülen kadın hakkında ve olay hakkında ne olduğu belli olmayan boktan bir videoya güvenerek ve birinin atmış olduğu "dans ettiği için öldürüldü" başlığına inanarak yorumlar yapıyorsunuz böyle şeylere tamaa etmeyiniz doğru olsa bile başkalarında suç aramayınız hep kendinizde arayınız...herkes kendini düzeltirse kimse ölmez çok acımasız bulabilirsiniz yorumu ama doğruluk payı yok diyenin anlını karışlarım...
  • Berk28
    -1  
    Cehaletin adı yok ne yaprak ne söylesek boş devlet bunlara sağlam bir önlem almadan olmaz.
  • ercieee
    -1  
    sonra orta doğu neden kalkınmıyor, müslümanlar neden hep aç. kahrolsun amerika falan filan. önce insan olup kendilerine bakmıyolar. insanı dinden imandan soğutur bu şerefsizler.
    • Cevaplayan
      ok.
    • Soran
      asla.ama orda zina yapanlara böyle yaparlar ya.o orda zina yapmadığı halde bunu yaptılar diyorum.
    • Cevaplayan
      zina yapsa bunu hakediyo yani ?
    • Soran
      elbet yaaa...gencecik kız..sanki zina yapmış...
  • salinta
    2074  
    ortadoğunun laneti, sırf bunun gibiler yüzenden ortadoğuda savaş eksik olmuyor... olay ırakta olmuş bu arada...
    • Cevaplayan
      katılıyorum...
    • Soran
      baktımda 4 yanımız denizlerle çevrili olsa keşke 4 yanımızın düşmanlarla çevrili olmasından iyidir.
    • Cevaplayan
      o şerefsizleri hatırlamamak mümkün değil ama bir gün onlarda cezalarını çekicek...
    • Soran
      amerikan askerlerinin 15 yaşındaki bir kıza günde sayısız tecavüz ettiklerini çırılçıplar yerde sürüklediklerini birbirlerine kızı sattıklarını biliyorum daha neler neler...bunları kendi askerleri itiraf ediyor.hangi insanlıkla? doğuya kaçsan binbir pislik batıya kaçsan binbir pislik.Türkiyede yaşamaktan mutluyum yaa..ama keşke o insanlarada yardım edebilsek...
    • Cevaplayan
      eziyet edene allah belasını veriyo işte,zamanında az mı bombalandı ırak... doru söylüyosun olay ordaki kadınlara oluyo ama allah onların yanlarında elbet birgün onlarda gün yüzü görecekler...
    • Soran
      tahmin etmiştim oralarda olmuştur tabi.başka nerde öyle cehalettt.ama bak Allahta onların başlarından bombayı eksik etmiyo.gerçi yine bile olan kadınlara oluyo...ne olcak bu kadınların hali...hep eziliyorlar hep eziliyorlar...bir gün gün yüzü görsünler ya...
  • dark_eagle
    -1  
    kula bela gelmez Hak yazmadıkça, Hak bela yazmaz kul azmadıkça
    o ülkeye bakın başlarında ne tür belalar vardır
    bir müslüman sadece canını ve ırzını korumak için öldürür
    o kızın günahı neydi?
    • Soran
      kesinlikle aynı düşüncedeyim.Allah ona şans vermişken onlarda kim oluyorlar.hamamböceğinin kendisini fil zannetmesi gibi birşey bunlarınki.bu kadar iğrenç küçük insanlar kendilerinde bu yetkiyi görecek kadar ulu yüce zannediyorlar.insan demişim pardon.
    • Cevaplayan
      o çocukla yatmış bile olsa ölmeyi haketmez belki tövbe edecek ilerde ölümü hakeden cana göz diken düşman ve ırza göz diken tecavüzcüdür
    • Soran
      dans etmeyi orda namusunu verdi olarak kabul ediyorlar herhalde...
  • alemci_
    -1  
    cehalet arkadaş. ağzımı bozmak istemiyorum sonra atarlar siteden ama böyle de olmaz ki arkadaş kısaca bir filmin adını söylüyorum sayın site yöneticileri yanlış anlamayın. videodaki vuran herkeze kısaca ve kısaca o. çocukları 2 filminin başrolünde oynama teklfi sunuyorum
    • Soran
      ya bu olay olalı 2 sene oluyodur.zamanında biliyordumda şimdi hatırlamıyorum.ama müslüman bir ülkede.iran ırak suriye vs bilmiyorum.
    • hangi ülkede oluyo bu olay biliyomusun...
    • Soran
      herkes herşeyi istediği gibi algılıyoda ondan..ben bunların Allah'a inandıklarına inanmıyorum.Bence din elden gidiyo diyenlerin hepsi satanist.kusura bakmayın ama böyle bir vahşiliği anca öyleleri yapar.hatta satanistler bile adam öldürmüyo be kedi kesiyo adam kesmiyo.bunlar...aşmışlar ya..bu ne öfke ne kin? anlamış değilim.böylelerinide anlayamayacağım asla...
    • Cevaplayan
      kameralara yansımamıstı merak etme. osmanlı arşivlerine bak kadı defterlerine yakılan notlar içinde almanyadaki bi araştırma evinin arşivname adlı odanın içinde war. bizzat okudum arkadaş.. nasıl okudun demeyin tde okuyorum osmanlıcam iyidi :)
    • bu şeriat değil ki insafsızlık gerçek şeriatı uygulayan osmanlıydı osmanlı zamanında böyle vahşilikler hiç olmadı
    • Cevaplayan
      haklısın güzel kardeşim...
    • Soran
      evet Atatürk eğer bunları getirmeseydi belki hepimiz bu yobazlar gibi olacaktık.Bunlar dinide yanlış göstertiyorlar.sadece kendinleri için kullanıyor dini.
    • Cevaplayan
      şeriatla yonetilen bir ülke olmalı.
      seni çok seviyorum atam. cumhuriyetinin bekçisiyiz. sayende laik bir düzende yaşıyoruz
    • Soran
      bunlar onlardanda beter be kardeşim...o kadar üzldümki görünce..ağladım resmen her izleyişimde de öyle oluyorum.bak bizim insanlarımızda da cahil olanlar var ama böyle yapanı hiç görmedim.ama bu cehaletten çok kin öfke gibi...!
 

Kızlar Ne Diyor

  • SONSUZZ
    50  
    ben şunu mereak ediyorum?bu kızın anası babası yokmu kardeşi akrabası yokmu?polis,devlet yokmu ?açıkçası hayvanların arsında bitane insan yokmu?bu yaratıklar Alllah'tan
    uzak,inancı olmayan,müslümanlıkla hiçbir alakası olmayan yaratıklardır...içinde merhamet olmayanın Alllaha inancıda yoktur.biz bunlara satanist diyoruzzz...bunlara beddua az gelir.ALLAH' HEPSİNİNN TEK TEK CEZASINI VERECEKTİRR..
  • basi_belalim89
    50  
    ALLAH onların belasını versin inşallah kandileride aynı şekilde can verir.böyle bişey olamaz ya kendileri o*larla yatıp kalkarlar ama gencecik bir fidanı böle acımasızca katlederler ALLAH sizingibi şerefsizlerden çocuklarımızı korusun.. dilerimki aynı acıyı yaşarsınız...
  • angell23
    -1  
    yazık olmuş
    • Soran
      herkes şimdi hayatına bakıyo.olan o gencecik güzelim kıza oldu..ahh ah...
  • Astrella
    -1  
    Öyle ya da böyle sonuçta "öldürülmüş" birinin suçlu olup olmadığını tartışmak saçma. Soru yanlış!

    Ayrıca kimse kimsenin canını almakla yükümlü değildir ama dünya uzerin de maalesef böyle sapkin düşüncelerin insanları ile yaşayıp gidiyoruz.

    Erkeğe niye birşey yapılmıyor? Bence biz de toplasip o erkeği öldürelim. Zaten hepsi bu cinsiyet ayrımcılığı yüzünden yaşanmıyor mü? Uff diyorum ya iğrenç bı ırk su insanlık.
    • Soran
      soru böyle değildi aslında site yönetimince değiştirilmiş sanırım..bu türkçeye daha uygun bulunmuştur bu başlık.evet bende insanlığımdan utanıyorum.hayvan olsam yaptığım hatada hayvan zaten aklı yok derlerdi ama...insanız beh...
  • kadinbu
    -1  
    Hiç bir canlı bu davranışı hak etmiyor.
    • Soran
      sanki yerde ot ezer gibi eziyorlar kurban bayramında bile hayvanları daha masumca öldürüyorlar..yazık diyorum..yaratıklar bir insanın daha hayatına mal oldu.
  • sophia
    3539  
    Benim bildiğim kadarıyla, bu kız yezidi, müslüman bir gence aşık olduğu için ailesi tarafından böyle öldürüldü. Ben bu videoyu buna benzer bir haber başlığı altında izlemiştim. Aynı haber de olabilir, bu kız o çocukla dans etmiştir vs vs.. Biraz arama yaptım ama haber sitelerinde gözüme çarpmadı hiç, bütün paylaşım platformlarında "bir erkekle dans ettiği için öldürülen kızın videosu" diye verilmiş, ne bir kaynak, ne bir ek bilgi mevcut.

    Ben her okuduğuma inanmam, her gördüğüme de inanmam, ama sebebi her ne olursa olsun, bir genç kız sokak ortasında bu şekilde öldürülüyorsa, ve bu olayı kayıt altına alan kamera/telefon, aynı işi yapmaya çalışan bir sürü telefon daha görüntüleyebiliyorsa, orada insanlık cinnet geçiriyordur. Söylenebilecek kötü bir söz bile bulamıyorum.
    • Soran
      yanlış anlamışsın.ben Allahın dili arapça demedim tam tersi aslında kimisi arapça bilir ama arapça değildir Allahın dili dedim.ama bize onlar kötüyü yanlışı güzeli iyiyi göstermeseydi biz onların yapılıp yapılmaması gerektiğini bilmeyecektik.eğer biz bunları zaten doğuştan bilseydik insanlar sapmasaydı peygamberler gönderilmezdi.onlar yol göstericidir bu anlamda.ahlakta böyle oluştu ya.biz iyiyi kötüyü bilmeden ahlakı nasıl oluşturacaktık.bende bunu diyeyim.umarım anlatabilmişimdir sophiacım...
    • Cevaplayan
      Allah'ın dilinin Arapça olduğunu düşünen biriyle daha fazla fikir tartışması yapmayacağım.

      Allah'ın dili diye bir şey yoktur, dini inanışlara göre dinler evrenseldir, dini kitapların dili, peygamberlerin diliyle birebir ilgilidir, Allah'ın dili Arapça olduğu için Kuran Arapça değil yani, İslam peygamberi İngilizce bilmediği için öyle bir sonuç çıkmış..

      Ayrıca ahlak, cehennem korkusu yüzünden kötülük yapmamak değildir, o şey kötü olduğu için o kötülükten uzak durmaktır.

      Her neyse, son sözümdü.
    • Soran
      yorumdan yoruma fark var.arapçayı bilen ve çıkarları doğrultusunda değilde gerçekler doğrultusunda bunu halkımıza yansıtan kişilerden edilinen bilgi doğrudur.eskiden arapça bilen türk milleti dine daha bağlıydı şimdi anlamlarda zorluk çekiyoruz yorum farklılıklarından türkçeye çevrilirken kafamız karışıyor.gerçi kuranın dili arapçadan ziyade Allahın dilidir.Allahın dili arapçaya benzer.çünkü o topluma gönderilmiştir.Hz isa Hz musa Hz muhammed ve diğer meygamberler..onlar olmasa ahlak olmazdı..
    • Cevaplayan
      Ben Kuran'ın farklı çevirilerini karşılaştırmalı olarak okumuş, ayetleri dönemin olayları, sahih sayılan hadislerle karşılaştırmış biri olarak "islam" için hoşgörü dini diyen birinin kuranı sadece arapça okuduğunu, kendi dilinde okumadığını düşünürüm.

      İşkence konusunda size katılmakla beraber, Maide 33/34'e göz atmanızı öneririm
    • Cevaplayan
      Müslüman erkek müslüman olmayan kadınla evlenebilir, ama müslüman kadın müslüman olmayan erkekle evlenemez, doğru, ama sünnetle ilgisi yok, erkeğin dininin baskın olacağı ve kadının koyun gibi ona uyacağıyla ilgili bir inanış yüzünden. Zaten sünnetin müslümanlıkla doğrudan ilgisi yok, yahudilerden islamiyete geçmiş birçok şeyden biri, gelenekselleşmiş sadece, sünnetle ilgili hiçbir islami emir yoktur, ama bazı müslüman ülkeler kızları bile zorla sünnet ederler, cinsel zevk alamasınlar diye...
    • Soran
      müslümanlıkta müslüman bir erkek hristiyan vs bir kadınla evlenebilir ama müslüman bir kadın evlenemez.bunun nedeni erkeğin sünnetli olmayışıdır.diğer tülü sünnet olup dinini değiştirmeden evlenebilir.aslında dinler hoşgörülü.yahudiler hariç bu konuda..öldürmek ayrı bir günahtır işkence etmek daha da fazladır.en azından öldürünce bir seferlik canı yanacak ama böyle acı çekerek ölünce...düşünemiyorum ben bunun azabını öbür tarafıda var bu işin.ne olursa olsun insan öldürülmez.can bu can...
    • Cevaplayan
      Tanrı'ın verdiği canı Tanrı alır, kesinlikle, ama bazen bir hastalık, bazen bir kaza, bazen de böyle insanlar aracı olurlar. Tanrı adildir, herkes başkalarına verdiği zararların bedelini ödeyecek...

      Olayın iç yüzünü bilmediğimiz için sağlıklı yorum yapamayız, ben mesela kızın müslüman düşmanı ailesi tarafından öldürüldüğünü okumuştum. Elbette insanlık dışı bir şey, ama dinlerin kutsal kitaplarında diğer din mensuplarını sevin, onları bağrınıza basın gibi şeylerin de yazmadığını iyi biliyorum.
    • Soran
      katılıyorum.ne olursa olsun Allahın verdiği canı Allah alır.bunlar yüzünden dinde lekeleniyor.bir de kuranda var diyorlar.ben kuranı kaç kere okudum yalan atmasınlar.işte böyle kuran okumaya üşenip pislik insanların sözlerine inananlar yüzündende oluyo bunlar.İnsanlık doğuda da batıda da bitti.sıra bizde mi?..
  • dramaqueen
    1518  
    ve oradaki hiç kimse buna dur demiyor ne kadar acı bir şey ya o şekilde öldürülmek. direk asın daha iyi yani en azından bir anlık acıdır geçer gider nasıl bir acı çekmiştir napmış yani dans etti de namusunu mu kirletti yok artık..
    • Soran
      dans etti sadece...dans...
 
Ana Sayfa > Kişilik Soruları > Bir erkekle dans ettiği için öldürülen kız suçlu muydu?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Haberler Son Dakika ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Olaylara müdahalelerde polis ne kadar suçlu?
Artık polis müdahalesi her ortamda aşırı olmaya başladı. Tamam emir kulu onlarda diyoruz ama kendi insiyatifleri ve vicdanları da var sonuçta robot...  
Bir Kız Sordu Günde kaç saatini TV izleyerek geçirirsin?
Günde kaç saatini TV izleyerek geçirirsin?.  
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel17 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)