mercan

Yerli yabancı en çok sevdiğiniz ve içtiğiniz alkollü içecek nedir ?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
mercan(Yaş:25-29)
    Kategori: Kişilik

Yerli yabancı en çok sevdiğiniz ve içtiğiniz alkollü içecekler hangileri arkadaşlar ?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 2445
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
5
Kızlardan  
6
 

Kızlar Ne Diyor

  • elise-
    -1  
    Tekila. en çok içtiğim değil ama en sevdiğim...
  • AğırApla
    -1  
    su
  • gossip
    16131  
    su :)
  • sessız
    6984  
    archers harika bi içki...
  • Venüs
    -1  
    bira, kırmızı şarap , bira :D
  • kadinbu
    -1  
    Bira, kırmızı şarap.
 

Erkekler Ne Diyor

  • -BaRut-
    -1  
    Tekila 3 5 arkadaş toplanıp gittğimizde içeriz genelde
    içmesini bilenle Rakı
    Amele içkisi olarak BİRA ayrıca paramız olmadıgında aldıgımız içki .d sevmıyorum ama birayı
    ve Vazgeçilmezim olarak Vodka..
  • game_over
    -1  
    Efes Pilsen
    ve
    Tekila
    • Soran
      oraya birde rakı ekle kardeş ;)
  • hackars
    -1  
    kırmızı şarap, bira ama miller :)
  • ismimhakan
    25556  
    Aslan sütü ve Baileys..
  • ersgafet
    -1  
    ailecek viski içeriz biz. skoç.
 
Ana Sayfa > Kişilik Soruları > Yerli yabancı en çok sevdiğiniz ve içtiğiniz alkollü içecek nedir ?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Alkol içkiler ile ilgili sorular
Bir Erkek Sordu Alkol satişima saat sinirlamasi koymak dogrumudir?
Benim icin fatk etmiyor peki ya sizin icin fark edermi?  
Bir Kız Sordu YEPYENİ BİR YILA AKLI BAŞINDA GİRELİM .)
Merhaba arkadaşlar, malum bu gece itibariyle yeni bir yıla giriyoruz. Giriyoruz girmesine de bu partiler, harcamalar, ağaçlar, içkiler, sarhoşluklar...  
Erkeklere küpe yakışır mı?
15 saat önce sordu

Erkegine göre değişir

ıyyy o ne yaa

Görürsem döverim

Olur olur çok da güzel olur

Biz böyle mi gördük lan