capkin_kuru_fasulye

Hiç bir insana umut verip de yarı yolda bıraktınız mı?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
capkin_kuru_fasulye(Yaş:30-35)
    Kategori: Kişilik

"Umut verip, güven aşılayıpta yarı yolda bıraktığın insanın sadakasını iki dünyada da veremezsin." /Hz. Muhammed s.a.v/”


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 195576
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
9
Kızlardan  
11
 

Kızlar Ne Diyor

  • elize
    -1  
    hayır yapmadım
  • prenses_nur
    52598  
    Şartlar bunu gerektirdi.
  • Ben_Sen_O
    2122  
    Aah ah bana çok yaptılar :'(
  • green-eyes
    -1  
    Umut verilir ama karşıdaki kıymet bilmezse yapacak olağan şey terketmek..
    ama kadir kıymet bilinirse umutlu bir ilişki olur kimsenin canı yanmaz..

    Umut veripte acımasızca bırakanların vay haline :(
  • bitter_moon
    -1  
    Bilerek yapmadım
    Kendi kendine umutlananların mesuliyetini almıyorum
    • :D tamam fazla detaylı olmasın..
    • haha :) şarkının makinedeki yerini ezbere bilemene rağmen sanki yeni bakıyormuş gibi :D az yapmadık tamam itiraf ediyorum
    • bilerek değil yani :D hadi ordan
    • :D müzik kutusu diyom sadece :D
    • müzik kutusu önünde beklerken olmuşturr...sende bilerek parça arama numarası yapmalar falan :D ehh gidii
    • yapmışsındır sen..müzik kutusunun oralarda
  • Meditrina
    11407  
    Bıraktım
  • bennu8
    335  
    bana yapılan en kötü şeyi bile affettim geçenlerde. asla affetmem onu demiştim ama affetmediğim için devamlı rahatsız oluyordum. Allah için ve kendim için affettim. hayat Allah'la kendisi arasında olsun
  • pembepanterrrrrr
    30053  
    Şöyle şeyler yazıp korkutmayın insanları ya ne yapsak suç ne yapsak günah yiter .
  • schweppes
    1559  
    Alta yazdığın sözü acayip beğendim asla güven verip kimseyi yarı yolda bırakmam çünkü aynı şey bana yapılsa gerçekten kahrımdan ölürüm.Gerçi eminim bi gün bu kötü şey de bulur beni.
  • rüyasultan
    -1  
    Hayır, ama bırakıldığım oldu.
    Sırf sevgili icin degil arkadaşlık babında da oldu.
    Hadis-i Şerif i bilmiyordum ama hissettiklerimi Allah'ın kesinlikle hesabını soracağını bildiğimden icim rahatti. Bu hadisi görmek daha da rahatlatti, paylaşım icin teşekkürler.
  • ahdevefa
    -1  
    cehennemde yanacağım.
 

Erkekler Ne Diyor

  • izafi
    -1  
    Hayır.. Karşıya uygun muamele ettim hep..
  • Fxinturevi
    -1  
    Hayır, insanların duymak istediği şeyleri söylemiyorum. Bu yüzden sevilmiyorum sanırım.
  • HakanCan23
    239  
    hayatımın belkıde en acı olaylarıdır yalnız umut vermek deılde bırlıkte cok guzel hayallerımız wardı cocugumuzun ısmu UMUT olacaktı ne yazıkkı olmadı ayrılmak ZORUNDA KALDIK... seve seve ayrıldık .. ve ben bır daha asla sevdıgım kıza onunla dusundugum seylerı suratına soylıyemeyen bırı oldum ... hatta bu yuzden kendısını sevmedıgımı dahı dusunuyor ama bunu bı sekılde ızah etmeye calısıyorum .. ARKADASLAR HAYATINIZIN ORTASINA KIMSEYI KOYMAYIN UZUN ZAMANDIR KOYMUYORUM VE ICIM RAHAT KIMSEYEDE UMUT VERMEYIN HAYALLER KURMAYIN OLACAKSA OLUR DEYIN GECIN...
  • daral
    -1  
    Ben kendim umutlanıyorum, fakırın ekmeği işte umut..neyocağ..(:
  • BloodyRoots
    -1  
    bilerek hayır..ama bilmeden olduysa affola derim..
    • kimbilir kimler sıkışıklıkta yürürken çelme taktın hehehe
    • marketting başka umut vermek başka hehe
    • Keyif'te müzik kutusu önünde durmak bi klişedir : )
    • sen de kötü umutlanmışsın Rootcan :D
    • haha yok kendileri kesiyo ben ilgilenmiyorum : ))
  • Snowguard-Reloaded
    -1  
    Laf olsun diye söylemiş olduğum bir söz, bir insanın hayatını mahvetmeye yetti. O yüzden dilime biraz daha sahip olmayı öğrendim.
  • eufukx
    -1  
    yoo bırakmam ben illallah ettiririm
  • gokhanq
    4308  
    bıraktım
  • Unıversee
    -1  
    Cezamız neyse çekeriz.
 
Ana Sayfa > Kişilik Soruları > Hiç bir insana umut verip de yarı yolda bıraktınız mı?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel10 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Kişilik Yazıları
 
●  Güçlü Kişilikler
_Nefes_
İnsanlar her zaman etrafındaki kişileri kontrolü altında tutmak ve sözlerini geçirmek isterler. Fakat bazıları bu durumu aşırı derecede abartmış durumdadır. Bu insanlar hastalıklı derecede bencil ve...
●  Sosyal İzolasyon Şemanız Ve Terapi Hedefleri
ilişkiterapisti
Yusuf Bayalan, İlişki TerapistiSosyal İzolasyon Şemasının Genel SunumuSosyal izolasyon şemasına sahipseniz kendinizi tüm dünyadan ve diğer insanlardan ayrı hissedersiniz. Sebebini tam olarak izah...
Kişilik Xperleri
  
gizemli7
50121  
gizemli7
Nişanlı, 24 yaşında
103 Soru - 3634 Cevap
Kişilik Xper: 11745
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
28 Soru - 3852 Cevap
Kişilik Xper: 8282
hotdog
47376  
hotdog
Bekar, 30 yaşında
39 Soru - 3810 Cevap
Kişilik Xper: 8222
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
15 Soru - 4006 Cevap
Kişilik Xper: 7862

Xper Nedir? Xper Sıralaması