İnsanlarla konuşurken heyecanlanıyorum. Kendimi nasıl geliştirebilirim bu konuda?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Kişilik

kişiliği benimkinden zayıf olduğuna inandığım sosyal statüsü ben den düşük insanlarla çok rahat konuşabiliyorum eyleniyorum. ancak okulu parası bilsi ve zakası benden büyük karakteri baskın görünen insanlarla ise saçmalıyorum konuşamıyorum dün birini gördüm yav sen beni görünce niye heyclanıyon dedi (o an anladım heyecanımın dışa yanaıdığını) herkesin içinde bide şaşırdım. kurtulamıyorum bu saçmalıktan. birde topluluk içinde lider vardır mesela. hep onun peşinden giderler buna da çok karşıyım hiç liderlerle anlaşamam şakşakcılarıda sevmem ve onlarla konuşurken tuhaf bi hal alıyorum. var mı kendimi bu konuda geliştirmem için kitap vs örneği olan.


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 161300
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
21
Kızlardan  
9
 

En İyi Cevap

enessimsk
4307  
O kendinden üstün dediğin kişilerin hizasına gel sende çalışıp.
  • Soran
    vuv en beğendiğim yorum bu oldu :) zaten onların konumumna çıkınca psikolojik raat davranıyoreum :D

Kızlar Ne Diyor

  • pinkezzz
    2372  
    bol pratik yap cok cok cok her buldugunla konus
  • Meltorikko
    8250  
    hepimiz esittiz öyle düsüün.
  • ceren86
    1800  
    en bilgili bir insanın bile birilerinden az bi bilgisi vardır elbette. duruma böyle bak. ama gercekten genelkültürünü ve eksik olduğun konuların özellikle üzerinde durmanı tavsiye ederim. ve iş hayatıda bu konuda insanın eksik kalan özgüvenini fazlasıyla yerine getirebilio ve tabki bu sectiğin işte her başarılı oldğunda kendine olan güvenin ve insanlarla kurduğun ilişkide daa hızlı gelişicektir. aslında sendeki sosyal fobi değil kendindeki eksikliklerin farkında olmandandır. ve bu eksiklik duygusu kendi içinde kendini aşağılamaya kadar gidebilir. bu da mutsuz bir kişilik sergiler her nekadar eğlenceli tarafını sosyal tarafını yaşasanda. bu yönünü anlattığım şekilde geliştirmeni öneririm.
  • isimsizseksi
    -1  
    sosyal ffobin olabilir araştır derim...
    • Soran
      sanmıyorum insan içinde insan gibiyiz elbette :D alemlere akayoz sıkıtı yok
  • Nilca
    -1  
    Yalaka degilsin, öyle olanları da sevmiyorsun bu guzel ama cirkin olan insanları senden ust-senden alt- görmen.Bunu aşmalısın
    • Soran
      bunu farkettim farkındalık 1. aşama şimdi aşma zamanı :)
  • dertortakları
    1570  
    Maalesef bu sürekli bende de oluyordu ama tamamen özgüven eksikliği . Bunun için kendinle konuşman ve böyle bir durumda nasıl olmak istiyorsan hergün bunu kendine söylemen gerekli. Tabi insanın kendisine olan güven kitap okumak ve sporla da oluyor. Kitap okumak hem kelime hazinesini arttırıp hem de daha kolay cümleler kullandığın için karşındakinin makamı ne kadar yüksek olursa olsun bianda kelimeler ağzından dökülüyor zaten. Spor yapmak ise güne dinç başlamak için idealdir spor yaptığında biranda görünümün değişecek. Bu da senin kendine olan güvenini sağlamlaştıracaktır ve duruşlar her zaman karşındakine kendini ıspatlamak için 1. sıradadır.
    • Soran
      spor dediğin gibi bir güven sağlıyor :) katılıyorum :) kitap çok okumama rağmen nette çok takılıyor olmamdan mıdır diksiyonum çokda süper değil :)
  • unknownn
    11013  
    herkes öyle . statüler değişince rahat konuşamıyorsun.
    • Soran
      malesef öyle :/
  • Alien
    -1  
    hepimiz aynı bokuz kardeşim hiç gereği yok heyecanlanmanın cidden.
    • Soran
      hepiniz aynısınızda bende bi b*kluk var işte
  • prenses_nur
    52598  
    Kimsenin senden ya da o düşük statü diye tabir ettiğin kişilerden ,ya da yüksek statü diye belirttiğin kişilerden farkı yokk.Kimsenin kimseden farkı yok.Bunu düşünmen kafidir.
 

Erkekler Ne Diyor

  • skywood
    50  
    MERHABA kitaba gerek yok sadece her zaman kendin ol kendin gibi davran yeter...çünkü şikayetlerimiz aynıydı ama ben aştım
  • veyis
    77  
    daha cesur ol. kendini ifade etmekten cekinme. bol bol oku. duzelirsin.
  • gerizekalıaşık
    -1  
    Bi çeşit sosyal fobi, bende bazen toplum içinde konuşurken utanırım yüzümde kızarınca utandığım anlaşılır biraz sonra utanmam geçer rahat rahat devam ederim. Konuşurken heycanlandığın kişilerle daha sık konuş, heycanlanmanın doğal olduğunu, herkeste olabilecek bir şey olduğunu düşün ki zaten öyle. Bu durumu fazla kafana takma, dediğim gibi daha fazla konuşursan zamanla düzelir arkadaşım :)
  • out_of_myself
    -1  
    alay et onlarla
  • GörKemAtAcan
    -1  
    davranış bilimleri kitabı al faydasını göreceksindir.
  • ibiza12
    -1  
    bu bende de var. ama bunu aşmanın formülleri var. sakin bir insansın ve tartışmayı sevmiyorsun ben de böyleyim. senden baskın biri olunca da biliyorsun tartışma olabilir diye susuyorsun işte sır bu. ne yapmak gerekir sen de daha rahat daha güçlü olman gerekir. biraz öfkelenmek gerekir onun pozisyonuna yani.
  • serkolog
    -1  
    Bi dergide okumuştum mastürbasyon yap
  • iluvatar
    -1  
    Kitapla flan aşılcak bir problem durum değil bu.Çünkü çözümü senin kafanın içinde.İnsanların karşısında her zaman cool ol.Kafanı dik tut.Gerekirse sana birşey sorulursa konuş.Onlar seninle konuşabilmek çaba göstersin sen onlarla konuşmak için değil.Bire bir konuşmaktan çok toplum içinde yüksek sesle konuşabilmek daha çok önemlidir.Buna önem ver.
  • notan
    439  
    kimseyi kendinden üstün görme...derim bence
  • Champi11
    -1  
    Kendine güven biraz gerisi zaten gelir
  • sureklibirseydusun
    749  
    bu tür manyaklıkların çözümü farkındalık. akıl oyunları filminde kahramanımız nasıl kurtuluyodu şizofreniden? gerçek şu ki dostum yaptığın tam bi manyaklık.d niye heyecanlanıyosun onlar senle konuşurken heyecanlansın kimsenin senden daha zeki olduğu falan yok bilgi, kültür de okumakla olmuyo.
  •  
    Yok  
    psikoloğa git dostum
    • Soran
      bir cacığa yarayanı görmedim be reyis :D
  • cehennem_07
    -1  
    daha fazla ınsanla takılmalısın tek caren bu
  • -Ba_Rut-
    4610  
    sürü liderine kafa at !
  • confused92
    50  
    herkes alt-üst diye bişey yok demiş zaten ama sen kafanda bu kalıbı oluşturmuşsun bir kere.

    öyleyse birader, özellikle yanında heyecanlandığın birinin yanına giderken ondan daha iyi olduğun bi özelliğini getir aklına, herhangi birşey
    • Soran
      buda güzel yazdım bunu bi kenrara :)
  • susuyorum
    205  
    bu durumdan kurtulmak istiyor isen The Secret
  • uzunvegenisaraç
    1386  
    ohh çok raad olduğum için il ilçe baskanı idari isler müdürü emniyet müdürü bu tür adamlarla raad raad muhabbet edebiliyorum usulune uygun tabi hitap sekli önemli bu adamlar düsün en yüksek olanları bide hergün 15-20 tanede bankacıyla muhabbet ediyorum tek dikkat etmen gereken sey hitap etme seklin fazla abartılı konusmamak raad olmak
    • Soran
      ben bu insanların yanında kibarlık üstadı oluyorum eğilip büyülüyom hacııı
  • Nuhilbey
    1659  
    Kardesim sende asalik kompleksi var bi kisisel gelisim kitaplarina dal bakalim receteni bulabilecekmisin :)
    • Soran
      aşağılık kompleksi olduğunu biliyorum :D yes :D
  • Black_
    2025  
    Sadece gözlerine bak snuçta oda insan ...
  • sedat-34
    1182  
    işe önce insanları gözünde düşük ya da yüksek merdiven olarak görmeyerek baslayabilirsin.sonucta konustugun kişi basbakan genel kurmay vb. degil ;)
  • bakan
    -1  
    Sosyal fobi vakası
 
Ana Sayfa > Kişilik Soruları > İnsanlarla konuşurken heyecanlanıyorum. Kendimi nasıl geliştirebilirim bu konuda?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
konuşmak içini dökmek ile ilgili sorular
Bir Erkek Sordu Tanımadığın birine içini döker misin?
canınız sıkıldığı zaman tanımadığınız biriyle konuşmak ona içinizi dökmek mantıklı mıdır?  
Bir Erkek Sordu Ne poh yicem ben ?
geçmişte yaşadıklarım Açıkcası hiç iyi değil. acı tecrübeler.cok zengindik iflas ettik ev araba herşeyimizi kaybettik hastalanırdım nöbet gecirirdim...  
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel17 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Kişilik Xperleri
  
gizemli7
50121  
gizemli7
Nişanlı, 24 yaşında
103 Soru - 3634 Cevap
Kişilik Xper: 11745
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
28 Soru - 3852 Cevap
Kişilik Xper: 8282
hotdog
47376  
hotdog
Bekar, 30 yaşında
39 Soru - 3810 Cevap
Kişilik Xper: 8222
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
15 Soru - 4006 Cevap
Kişilik Xper: 7862

Xper Nedir? Xper Sıralaması