ecenkkk

Hoşlandığım çocuk gidiyor, ne yapmalıyım?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
ecenkkk(Yaş:18-24)
    Kategori: Flört

merhaba arkadaslar ben dort ay once bı cocugu tanıdım. veşu anhoslanıyorum. cocuga hoslandıgımı soyledıgımde ılk once benımle pek ılgılenmedı, kotu hıssetmıstım. hoslandıgım cocuk ınsanları cok kullanıyor. bı gun baska kız dıger gun ayrılıp başka bir kız. ben cok rahatsız oluyordum cunku sevıyosan tam sevıceksın. herneyse bı kac hafta sonra bakısmaya basladık farketmeye başladı benı. ben geldıgımde yanı onların katına çıktıgımda bana bakarak guluyodu arkadasına el kol yapıyodu neyse sonra ben herkese yaptıgı davranıstır dıye pek ılgılenmedım. sonra dogum gunumde hıc kımse kutlamadan once sınıfta gelıp yanıma dogum gunumu kutladı ve hedıye verdı o an bana bakıslarını goren herkes bence sana asık falan dıyordu ben duyunca ıster ıstemez umutlanıyordum. daha cok sey yasadık yanı hep baktı guldu arkadasları falan cok bellı edıyo uzerıme falan ıterek. bızım sınıfa falan gelıyo bana bakıyo ne bılıyım yanı ben bu huylara sahıp cocugun bıle bırınden gercekten hoslanıcagını etkılenecegını dusundum. yıne gecen gun arkadasıma benim ıcın okula geldı mı dıye falan sormuş. hep gozu uzerımde ve cok asırı utanıyo. ve en zoruda 2. donem baska bı okula gıtme ıhtımalı var ne yapmalıyım, hem zarar verıyor hem mutlu edıyor


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 946702
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
3
Kızlardan  
0
 

Erkekler Ne Diyor

  • -ZedwarD-
    7536  
    Giden gitsin boşver aldırma...
  • furcanoco
    345  
    demişsin ya sürekli çıkıp ayrılıyo işte sen de o sürekli cıkıp ayrıldığı kızlardan olacaksın kızları bir seks objesi olarak görüyor
  • OM4ER
    -1  
    abazanları sevmemen gerektiğini öğrenmelisin panpa
    • Cevaplayan
      yo ben çok da güzel seçiyorum, illa ki seçmek zorunda değilsin sevgilisiz kalmak da seçimdir ;)
    • Soran
      cocuk ınsanları kullanıyo ama bana karşı çok farklı. ayrıca sevebileceğimiz insanları seçemiyoruz maalesef
 

Kızlar Ne Diyor

Henüz kızlardan cevap yok. Cevaplar sürekli güncelleniyor. Kısa bir süre sonra tekrar dene, ya da sen cevapla.
 
Ana Sayfa > Flört Soruları > Hoşlandığım çocuk gidiyor, ne yapmalıyım?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Yeni KS'ye hazır mısın ?
Sonata19 saat önce sordu

Icerik gitsin yeni tasarim

Icerik gitmesin yeni tasarım

Icerik gitsin eski tasarim

Oldugu gibi kalsin