Çıkma teklifi için hoş bir cümle

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Flört

arkadaşlar uzun süredir flört halinde olduğum bir kız onu seviyorum o da biliyor. ama o kararsız benimle sevgili olmak istiyor ama endişeleri var...sorum da şu ona öyle bir cümle söylemek istiyorum ki artık sevgilim olsun, yani çıkma teklifi etmek istiyorum. sizce bu cümle ne olabilir? ( not: kızla şu an sadece telefonla konuşabiliyorum o yüzden buluşma imkansız)


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 741390
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
2
Kızlardan  
0
 

En İyi Cevap

mikailali
966  
Elini tutsam, dunyanin obur ucuna benimle birlikte gelir misin?

Bekle desem, dunyanin bir ucunda beni bekler misin?

Denizimde firtinalar ciktiginda limanim olur musun?

Karanlik bastirdiginda deniz fenerim,hava actiginda yildizlarim olur musun?

Bulutlar gogu kapladiginda pusulam olur musun?
Arkadasim...

Yoldasim...

Sirdasim...

Huzurum...

Sururum...

Nurum... / Ziynetim... / Nimetim...

CENNETIM OLURMUSUN?
  • Soran
    öyle kardeşim inşallah Allah ım senin gönlüne göre verir
  • Cevaplayan
    Sevmek bazen vaz gecmesinide bilmektir neyapiyimm... Inşallah kismetse yarar işine
  • Soran
    üzüldüm senin adına :( ama inş. benim işime yarar
  • Cevaplayan
    Rica ederim kardeşim ben bunu ilk ve son defa sevdiğim kiza söyledim o beni hic sevmemesine rağmen sırf bu sozlerimden etkilendi ve düşündü tabii dünyamı başıma yıktı ama cok etkilendi umarım senin işine yarar
  • Soran
    süpersin kardeşim ellerine sağlık :)

Kızlar Ne Diyor

Henüz kızlardan cevap yok. Cevaplar sürekli güncelleniyor. Kısa bir süre sonra tekrar dene, ya da sen cevapla.
 

Erkekler Ne Diyor

  • cınık
    186  
    kaç senedir bu şekilde berabersiniz?
    • Soran
      inş. başıma öyle kötü bir durum denk gelmez çok zor bir durum :(
    • Cevaplayan
      iki sene az gbi gözüküyo ama neler olup bittiğine sen bile inanamıyosun bazen.
    • Cevaplayan
      dikkat et başkasına aşık olmasın.. toparlanamazsın
    • Soran
      arkadaş gözüyle bakamaz bana zaten ben evlilik düşünüyorum dediğin gibi kardeşim o da biliyor bunu aslına bakarsan evlenmek istiyor ama sevgili olma ona göre değil sanırım iki sene sonra eşin olmak istiyorum demişti ( 2 seneye herşey hazır oluyo gibi de)
    • Cevaplayan
      sana tavsiyem eger ki o kızı çok seviyorsan yani evlenicek kadar çok seviyorsan sık dişini bir müddet daha böyle devam et ama asla arkadaş olma onunla yani sana o gözle bakmasına izin werme
    • Soran
      23
    • Cevaplayan
      kaç yaşındasın?
    • Soran
      senin adına üzüldüm ama bu şekilde de çok zor oluyor be kardeş :(
    • Cevaplayan
      bak ben sevdiğim kızı 1 sene onun haberi olmadan takip ettim daha sonra facebook vasıtasıyla konuşmaya başladık 1 sene boyuncada bu şekilde konuştuk bende senin gbiydim artık adını koyalım diyodum ama şimdi sorarsan keşke bukadar hevesli olmasaymışım sevgili olunca işin rengi değişiyo bütün büyü yok oluyo :( bu arada 3 senede beraber olduk ve artık hiç konuşmuyoruz..
    • Soran
      3-4 aydır konuşuyoruz sevdiğimi biliyor benle konuşmaktan vazgeçmiyor ama sevgili olma konusunda endişesi var
  • TheIntense
    526  
    Bu soruyu kendisine sor ve onun dediği şekilde ona söyle :)
    • Soran
      dostum kaç defa sevdiğimi söylediğimi bilmiyorum :) yine söylerim sorun değil :) sorunum da açıkçası şu benimle sevgili olmak istiyor çünkü benim gibi seveni zor bulacağını söylüyor ama kararsızım diyor yani bana karşı hislerinin olumlu yönde değişmesini sağlamam lazım ama nasıl bilmiyorum :(
 
Ana Sayfa > Flört Soruları > Çıkma teklifi için hoş bir cümle
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel14 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)