ffatihh

Kızların hoşlandığı erkek tipleri hangileri?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
ffatihh(Yaş:25-29)
    Kategori: Flört

evet bayanlar hemcimslerimle ortak noktada buluştuğumuz bir kaç madde var onları yazacağım tabi değişik fikirleri soyleyenlerde olabilir .. ankete katılırsanız sevinirim .. istisnalarınız da var tabi bana kızmayın :) ..


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 679910
 
  Oyunu kullanarak şu anki anket sonuçlarını görebilirsin!   Nedir Bu?

Kızlar Kendine Çok Değer Ve Onem Veren Erkekle Birlikte Olmaz ..

Hoşlandıkları En İdeal Tip Piç Erkeklerdir ..

Parası Varsa Bi Çogunda Boyun Posun Gorusun Onemi Yoktur ..

Gençliklerinde Geneli Serseri Erkeklerle Beraber Olur Ama İş Evlenmeye Gelince Efendi Erkekle Evlenirler ..

Çok Değer Veren Onemseyen Erkek Her Zaman Kaybeder ..

Cevaplar

    Erkeklerden  
60
Kızlardan  
78
 

Kızlar Ne Diyor

  • kurdelalisac
    3111  
    Bana deger vericek, asla yalan soylemeyecek, saygili, gorusleriyle konustuklariyla beni hayran birakacak ( en onemlisi buydu.) ve biraz maco olucak. Ben boyle birini buldum bile :)
  •  
    Yok  
    Kızların en hoşlandıgı tip kavgacı , piç tiptir. Nedenmi hoşlanır? İyi kızlar kötü çocukları sever misali işte :D Kızlar kendilerine değer veren kişileri sever bu piç tipler de aşık olunca korur böyle kızlar için kavga ederler kızlarda hoşlanır yani :D
    • .O piç dediğiniz insanların ne yaptıkları hep gormusumdur. Umarım yanılırım(sanmıyorum) :P
    • ondan sonra niye kaybediyoruz
    • Cevaplayan
      allahalla benmi bakıyorum ya :D
    • sızde zaten beyin olsaydı öyle serserılere bakmazdınız
    • bakış açısı gerçekten buysa,yazık yav:( acıdım
  • kayınağacı
    -1  
    hiçbirine katılmıyorum şahsen.benim için para boy pos önemli değildir.yaş bile.ve erkeğimin bana değer vermesini isterim.akıllı olmasını tutarlı olmasını tercih ederim.hoşlandığım hiçbir ortak nokta yok.
  • sevdam5560
    169  
    gizemli sessiz sadık dürüst erkekler
  • lloveess
    -1  
    Gençliklerinde Geneli Serseri Erkeklerle Beraber Olur Ama İş Evlenmeye Gelince Efendi Erkekle Evlenirler ..


    • Cevaplayan
      yurtdışından ne alıyosun ? :D eminmisin
    • Efendi erkeğin suçu ney? gidicem yurtdışından alıcam lan sinirlendim:)
  •  
    Yok  
    Temiz bakimli kumral ya da esmer. Gamzeleri olsun. :) 1. 80 olsun en az. Bi de maco olsun. Kiskansin beni sahiplensin. Bi de sewsin ve saygili olsun. Esprili olsun bir de :)
    • Cevaplayan
      Sizde bu ozelliklerin olmadigi nasil da belli. Hemen atlamissiniz.
    • concord +1 düğmesini bulamadım :D
    • Avucunu yala bence:D
  • Thyke-
    5219  
    değer veren dürüst güvenilir ve beni seven..
    serseri,kıro,apaçi erkeklere karşı fazla antipatim var.. öyle erkekler çıkmam beraber olmam..
    arkadaşı bile olmaz
  •  
    Yok  
    24 saat yatakta rahat durmayan erkek istiyorum .
  • efnan
    107  
    dış görünüş pek önemli değil ya kalbi güzel olsun sadık dürüst anlayışlı inançlı olsun yeter bence :)
  • superisi27
    -1  
    dürüst ve sadık
  • ayşe10
    4996  
    tatlı şirin efendi erkekler :)
    • Cevaplayan
      nolmş öyle kızlaraa :D
    • birde hep böyle düşünen kızlar :)
  • KronikPlatonik
    4161  
    Sarışın olsun benim olsun zaafım var yapacak bişey yok ;)
    • Cevaplayan
      ee yani..iyi şanslı kesimsin ;)
    • sarışınım
  • rockmnygı
    -1  
    hafif kaslı 3 numara saçları olan uzun boylu biri
  • gizem12340
    -1  
    iri yarı . esmer, kumral, sarışın farketmez hoş olsun temiz görünsün yeter
  • rockmnygı
    -1  
    abartısız kas hafif baklava hafif kol kası saçının önünü kaldıran ya da 3 numara olan bana çekici geliyor
  • gizem08
    1156  
    Hiçbiri.
    Süprizlerle dolu olcak , güleryüzlü ,şakacı olcak,ilgi göstercek,kavga çıkarmıcak.
    Azda tip oldu mu tamamdır :)
  • Aleev
    -1  
    Şimdi bu çok derin bir konu fakat benim hoşlandığım erkek tipi şöyle ;
    Esmer olcak, uzun boylu olucak, kıskanç olucak, beraber sigara, bong v. içebileceğim, sevdiğini belli edicek son olarakta yavrum diyecek bunlar :)
  • levresrouges
    5408  
    Ben ruh hastası, psikopat seviyorum.
  • berna3535
    -1  
    Güzel gülmeli güzel bakmalı bir de sağlam bir karakter ve sempatiklik tamamdır:)
  • arzushka
    1613  
    sport stilli giyinen, kibar
  • iyibiri
    -1  
    ya bu anket hep olumsz bn karakterı olsun gerısı önemsz derım
  • Susku
    -1  
    Bayan yahut da bay "saglam karakterli olmali"
    Saglam karakterli herkes bir ömür harcanilasidir bana göre.
    Saglam karakter mi?...Saglam karakterli insan; ciddi,dogru,saygi yüklü,iyi dinleyen,karsisindaki insani duyan,adaletli,konusabilen,anlatabilen insandir...

    Deger insanin özündendir.Deger sahibi herkes deger vermesini de bilir elbette.
    Gel gelelim ki karsisindaki insan da verecegi degere layik olmali,sahip cikmali.
    Yoksa verilen,duyulan her deger sonucsuz,bitmeye ve sömürülmeye mahkum olur.

    Demem o ki...Bunun cinsiyet ile hakikatten bir ilgisi yok,karakter meselesi her sey.Kisinin ne istedigi ile ilgili...
  • sorgulayan
    0  
    biraz havalı komik ve dürüst olmalı
  •  
    Yok  
    erkeklerin ne bk yediği nasıl anlaşılıyormuşmuş!
  • steplana
    -1  
    d mümkündür, ama tip yoksa ıhhh
  • yesilgözz
    -1  
    ilgilensin harbi sevsin yeter.
  •  
    Yok  
    bakimli olsun yeter
  •  
    Yok  
    yasadigin tecrübeye bagli yani... ona göre kriter ekliyorsun cikariyorsun..
  • TelToka-JK
    5768  
    Bak ne diyeceğim , ses tonu iyiyse konuşmayı bildiği sürece ben = ona tav
  • begüm92
    -1  
    ben hiçbiri diyorum :)
  • benimpembe
    1554  
    cesur ve sahiplenici olmalı . kodummu oturtan tarzda olmalı :D güçlü yani ama baskalarına karsı öyle sürekli iltfat etmeli şımartmalı :D pasif ve pısırıksaaa selam bile vermem :D:D:D
  • sen1tanesin
    -1  
    burnu havada,havali olmasin yeter
  • tuceeem
    -1  
    Bir yarim olsun esmer, yakisikli, Çok sey istemem, boyu 1.80 olsun. Fazla zengin olmasin umrumda degil, Yetir ki 50-60 milyari olsun. Meslege etikete hiç önem vermem, Ister mühendis, ister doktor olsun. Dügünümde fazla görkem istemem, Yeter ki nikahimiz Hilton da olsun. Balayimiz küçücük bir tatil, Paris te, Roma da, New-York ta olsun. Yüzgörümlügü önemli degil, Ne çikar, birkaç tasli pirlanta olsun. Istedim ki olmusken gönlümce olsun. Nerede olursa olsun otururum ben, Minicik, 3 katli bir kösküm olsun. Evimde erkegimin sözü geçmeli, Yeter ki benem de müsaadem olsun. Ev islerimi kendim yaparim, Bana yardim edecek birkaç hizmetçim olsun. Yemek hazirlamak ayri bir zevktir, Pisirecek Bolulu bir asçim olsun. Midem büyük degildir, kuru ekmek yerim, Yeter ki katigim siyah havyar olsun. Seyahat etmek en büyük zevkim, Yeter ki arabam Mercedes olsun. Yaz tatilim sakin geçmeli, Bunun için Side de bir yalim olsun. Soguk karli kis günlerinde, Ugrak yerimiz Uludag olsun. Yilbasi gecesi tek eglencemiz, Maksim de Iborotti konseri olsun. Dogum günümü hatirlasin yeter, Yeter ki hediyesi bir yakut olsun. Yildönümümüzü birlikte kutlayalim, Bana hediyesi bir villa olsun. Çocuklarimi kendim büyütürüm, Bakacak Italyan bir dadimiz olsun.
    • seninde bir isteklerin bitmiyor
    • biride demiyor ki , o ozellıklerı olan erkek sana bakacak mı ? :D
    • Cevaplayan
      Ahahaaa :D
    • muthışdi:)
    • işte alçak gönüllülük diye buna derim ben arkadaş :)
    • ALLAHIM kendim için istiyorsam namerdim '' Anneme Zengin bir gelin ver yeter '' ben de aynı senin gibi bişe istemiyorum :)
    • Cevaplayan
      Söylerim :D
    • öyle bir erkek bulursan söle bizi de s...
    • Cevaplayan
      Bu kadar yani. :D
  • msmmmmmm
    208  
    zeki olgun anlayıslı kibar yakısıklı uzunboylu konusmasını bilen dinlemeyei seven asktan anlayan bayanları ihtiyac degilde herseyi olarak gören hem arkadas hemdost hemde ask olarak gören :) ya yok aslında böle biri melekten söz ediyorum ölünce cennette kavusacaz insallah :)
    • henüz benimle tanışmadığın için böyle düşünüyorsun
    • Cevaplayan
      karsıma cıksın billecem de yok iste cıkmıyo :)
    • var da kıymetini bilmiyorlar
  • mutnojmet
    26670  
    İlgimi çekmeli.Anahtar kelime ilgi çekmektir,birisi ilgini çekmiyorsa peşinden gitmezsin,uğraşmazsın.
    Bazılarının ilgisini dış görünüş çeker,bazılarının maddiyat çeker,kimisinin zeka kültür çeker vs...
  •  
    Yok  
    adam gibi adam olucak...her zaman dürüs olacak..yalan olmıyacak..benim için herşeyi yapıcak...
  • Gizemliii160
    -1  
    birçoğumuz için d geçerli ama ben onları anlamıyorum
  • Laylaylilaylom
    560  
    Serseri değil de havalı olcak :D Genelde böyle seviolar :D
    • Cevaplayan
      :D konuşması önemli :D komik olcak :D
    • Peki havalı değilse ? Mesela çok üst düzey bir görevi olabilir , ancak yolda görsen bakkal hasan ağa zannedersin... Serseri biri de değilse ?
  • pirilll
    18  
    küpe, bıyık, dövme ---> kol saati, ense traşı, ayakkabı ve ellerine dikkat et eden erkek üç beş adım öndedir ;)
    • Cevaplayan
      evet aynen oyle
    • seni elde etmek zor çok değişiklik ister...yürek ister..fatih yürek olmak ister..):)) töbe töbe
    • Diğerlerini anladım ama, elleri anlamadım... Kastettiğin el temizliği ve tırnak bakımı falanmı?
  • antoshaa
    500  
    bencee serseri tipli olmamalı çok itici oluyolar benim hoşlndığımda piçin teki ama :/ neyse uzun boylu zayıf esmer tatlı giyinmedsini bilen serserigibi sivri burun ayakkabı giymyn takımın üstne saçlarnı uzatyolar ve dikiyolar bazılarına yakışsada çoğuna çok itici oluyor mesela bence böyle :)
  • karameleda
    1642  
    A . Erkekler, kendine çok değer veren kzılarla birlikte olmaz..
    B. Hoşlandıkları en ideal tip kşr kızlardır..
    C. Parası olmasada olur, göstersin elletsin yeter.
    D.Gençliklerinde geneli verenlerle beraber olur, iş evlenmeye gelince hanımefendi bir kızla evlenirler..
    E. Çok değer veren önemseyen bir kız her zaman kaybeder...

    ya bunlara ne demeli ? haksız değilim.
    • Cevaplayan
      beyfendicikler, üzerine alınanlar alınabilir :) böyleleri de yok değil ! kızların geneli bir kefeye koyunca bende ona nazır cevap vermek istedim verdim de !
    • Seninle aynı fikirde değilim... Hemcinslerimden böyle yapanlar var malesef...
      Ancak bana değer veren birisini her zaman sevgilim olarak düşünmek zorunda değilim.
      Kşr kızlardan iğreti gelir şiddetle kaçarım..
      Parası olmasa da olur bu doğru.. Ancak gösterip elletmesi yetmez, ruhunu bana teslim edebilmeli. Bunu yapamıyorsa hiç açmasın daha iyi
      Hiç veren bir kız arkadaşım olmadı, veriyor musun bak ona göre çıkıcam diye de sormadım. Hep kız arkadaş olarak hanımefendi aradım.
    • A/ hayatı dar eder, mesele değer vermekten öte sahip oladan öteye gider,
      B/Erkek Kızdan bahsederken cinsellik tabiki arar, ama bunun kaşarlık olarak yorumlanması her erkeğin annesinin de bir zamanlar kız olduğu yoksaymaktır.
      C/2 gönül bir olunca samanlık seyran olur,
      d/katılıyoruö
      e/değer vericeksin sadece herşeyin çoğu zarar.
  • hilal123
    -1  
    karakteri düzgün olacak adam gibi adam olacak değer verecek benim için herşeyi yapacak uzun boyluuuu ve esmer :))))
    • başka bir ilaç dene doktor :) İlki geri tepti
    • Cevaplayan
      yok ben sevgilimden bahsediyorum
    • benden bahsediyosun özelliklerimi saymışsın
  • liFegoeZon
    426  
    Hicbiri uymaz bana
  • lamiye555
    3786  
    hic birini beyenmedim
  • naperpampa
    1678  
    boyu posu olsun
    kumral olsun
    sabırlı beni seven sadık olsun
    benim olsun :D
    • Cevaplayan
      ne diyon la sen. manyakmıdır nedir Allah sana akıl fikir versin. cadoloz annendir diyeceğim ama ayıp kaçacak. hadi abi hadi sen git işine bak.
    • Sabırlı diyene kadar iyi gidiyodun. Sabırları zorlayan tipler ister genelde böyle şeyler... CADALOZ!
  • eftelyaaa
    77  
    hic biri diye bir secenek yok burda ;)
  • bayanzantion
    -1  
    anketten seçeyim. değer veren önem veren biri olmalı

    hoşlanmalıyım

    parasıda olmalı tabi

    üstelik boyu posu da olmalı

    yarı serseri yarı efendi

    • bak ıste bu kız haklı sımdı dıecksınız bu kıza sen parası ıcınmı sevıyon yooo lan kızın calıscak halı yok ya erkek adam calıscak parasıı olcak kadınına bakcak boylu posu olcak yarı serserı yarı efendı deger veren ve önem verenmı Yemin Ediyorum Aynı ben.ya:D dıer kızlarda böle dusunuyormukı acaba:D
    • seise razı ol sen seise. yoksa sonunu biliyorsun o işin.
    • Ortaya karışık
  • Namısssızsarışın
    -1  
    havalı ukala olsun uyum sağlayalım
  •  
    Yok  
    Siz nasıl hoşlanacağınız veya aşık olacağınız insanı kendiniz belirleyemiyorsanız bizde de öyle. Belirli bir tip yok yani.
  • DumanSever
    101  
    Fiziki Olarak, esmer, uzun, hafif yapılı, kirli sakallı, kısa saclı, elleri kibar olması sart
    karakter olarak, sadık, dedğini dinleten, kıskanç, düsünceli, vicdanlı, güzel kız gördüğünde bakmayan.
    biraz fazla mı oldu sanki:D:D:SD:S
    • kara kıllı erkek yani kro tipli
    • Cevaplayan
      sorunun cevabını verdiğimi düsünüyodum ben :D
      özkano sende ezberlenmis laflarla gelme be :D
    • araba siparişi gibi oldu bu biraz:D
    • @özkano34 ehehehe güldüm dostum.
    • özkano + aradım ama bulamadım
    • kirli sakal diye diye erkekleri el kaideye cevrdnz :D
  • damlaa92
    2332  
    Kimisi kendine çok değer veren önem veren erkekten sıkılır .
    Hoşlandığımız en ideal tip piç erkeklerdir .
    Parası çok olsa da bazı özellikler olmalı .
    Gençliğimizde biraz eğlenmek isteriz daha çok kötü çocuk denilen erkeklerle oluruz ama evlenmek istediğimiz erkek tabiki bir kötü çocuk olamaz.
    Çok değer veren erkek her zaman kaybetmez .
  • bayanbs
    376  
    D şıkkı çok doğru bak :)
  •  
    Yok  
    Sarışin esmer kumral fark etmez. Tipli ve tatlı olması önemli. Yalan söylemeyen düsrüst olan, espirili olsun, değer versin ve belli etsin, gereksiz sözler vermesin ve benim gibi düşünsun her yönuyle.
  • usenenbayan
    882  
    B şıkkı doğru tespit :)
  •  
    Yok  
    Biraz ilgi biraz düşünce biraz kıskançlık biraz sahiplenme ve çok fazla aşk :) evet herkes bunlarda ister ama bnlardan istemek için bizimde karşı tarafın istediği gibi olmamız gerek. Ben bunları istyrum böyle biri gelsn gerisi bana kalmış zaten
  • ırmakk
    2514  
    şıkların hiçbiri doğru değil
  • MrsLydia
    4450  
    Kızlar çok değer veren sürekli sahiplenen kısıtlayan Seni seviyorum diyen erkekleri isterler.
    Sürekli benimle ilgilensin. hee bide çoğu yakışıklı olsun ister ki, diğer kızlara hava atabilsinler :3
    Sonra bir erkek bulurlar çok ilgileniyor yakışıklı elde etmiş artık. bir süre mutlu yaşar sonra sıkılır. Aslında erkeklere karışıksın deriz ama kızlar daha beterler bunu bir kız olarak söylüyorum ki öyleyiz maalesef. d şıkkın hoşuma gitti aslında. serserilere aşık oluruz. esrar kullanan o tiplere. ama evlendikleri iş adamları efendi erkekler olur. neyse iyisi neyse o olsun.
  • olumsuzlukcu
    -1  
    Bu durum hep yanlış anlaşıldı aslında. Erkekler kendilerine uygun kız bulamadığı gibi bizde uygun erkek bulamıyoruz. Çünkü herkes bunu aramaya odaklanmış. İdeal eş. İdeal kadın. İdeal erkek. Nedir ideal eş ? Bence arayacağımıza hepimiz ideal bir eş olmaya çalışsak böyle bir sorun yaşanmazdı.
  • leptirise
    0  
    Karakteri oturmuşsa ne istediğini biliyorsa severiz. Ama aklı o beyni sadece sekse çalışan doyumsuz erkekleri sevmeyiz. Bazı şeyler tabi olur zamanı gelince ama bunu sürekli konu yapanlardan hoşlanmayız. Yani kızlar çok şey istemez aslında birazcık mantık...
  •  
    Yok  
    hssktir hepsi öyle değil patlak .m ne ya sanki siz hç evlnmden önce sevdğnz bir kzla skşmediniz.tabi szn ne bk yedinz belli olmyor!
    • Cevaplayan
      ptlak dediniz şey değilm ayrıca yakışrırmalar saçma.
    • hassktir hepsi öyle değil patlak.
      Evet haklısın. Hepsi sen değil.

      ne ya sanki siz hç evlnmden önce sevdğnz bir kzla skşmediniz.
      Evet haklısın patlak. Herkes senin gibi önüne geleni geçeni içine alıyor çünkü.

      tabi szn ne bk yedinz belli olmyor!
      Artık onun da çaresini buldular. Yorma o 5 kuruşluk beynini..
    • işte bakın bu şahsiyette anne olacak la kızım bir deget yat ya patlak olan sensin aslında
  •  
    Yok  
    Gençliklerinde Geneli Serseri Erkeklerle Beraber Olur Ama İş Evlenmeye Gelince Efendi Erkekle Evlenirler ..
  • Bulgariaa
    4025  
    şıklara bak. olmamış bu .
    kızları hep aşşağılamışsın
    • kızların genelı böle tatlım ustune alınma eger böle degılsen.süt güzeli:D
  • zorkalp
    308  
    anketin hiçbiri değil.bence ideal erkek köpek gibi olmalıdır. onun gibi sadık :) para hiç önemli değil , huzur olsun yeter...
    • Cevaplayan
      Köpekler en sadık hayvandır.. :)
    • köpek gibi nitelendirmişsin ileride köpek gibi olmazsın inş :)
  • demitria
    13568  
    link

    piçmiş efendiymiş çok da şeyimde değil açıkçası.
  • astrixdekim
    -1  
    oyladım ama şıklar uygun değil.
  • Loquere
    1244  
    öyle birşey yok...Adamsa iyiyse seviyoruz sevgi saygı güven olsun anatemeli oluşturan temel öğeler gerisine hayır demem zaten herşeye katlanırm
  • zeyno91
    -1  
    şıklar çok saçma ..hiçbiri..
  • MissLila
    -1  
    Değer veren kaybediyor
  •  
    Yok  
    D secenegi genellikle pic erkeklerin yaptıgı şeyler.kızlarla karıstırmıssın sanırım.
    • yoo şimdiki kızlarda erkeklerden aşağı değil yani. gününü gün ediyolar sonrada beni kim alır diye ağlıyolar..
  • -somurtukkız
    -1  
    onun için her şeyden önemli olan midesiyse hoşlanırım ondan mide önemli.
    • Cevaplayan
      ölümüne yemek yiyebilmeli :).
    • midemi ne midesi ya aklıma midye geldi şimdi:)
  • dilaraisurdiscogirl
    -1  
    Kızları hep aşağılamışsın:/
  • emeltem
    755  
    yok yok böyle anketle olmaz bu işler
  • kaytak
    -1  
    son iki sevgilim arasında dağlar kadar fark vardı.
    biri ülkücü keten gömlek her gün traş efendi biriydi
    biri kürt milliyetçisi küpeli uzun saçlı bir tipti

    ama ikisinin ortak özelliği, ikisi de adamdı. Sanırım anlatmak istediğimi anlamışsındır : )
    • ben emocu kızlara takılmam,apachi kızlara takılmam efendi bir bayanda olsa,""hanım efendi"" bir bayanda olsa.
  • soberka
    -1  
    Tabiiki bu isler oyle bu tip, şu tipe olmuyor. Hoslandiginda bilmiyorsun ki, kimdrn hoslaniyorsun... aşk iste.. eger mantikla ise bu durum.. tabiki bize deger verenlerden. Yoksa umursamaz, odun tiperi napicam. Yakicakmigim? :)
  • elifkısss
    -1  
    kızların kimden hoşlanacağı hiç belli olmuyor
  • pınar97
    73  
    hiçbiri değil. kendisine değer veren erkekten hoşlanır tabiki. kim hor görülmekten hoşlanır ki.piç erkek karşısındakine değer vermez gezer tozar kimseye hesap vermez.bu insanla birlikte olduğunuzu bir düşünün sizden sıkılınca bırakıyo aramayo sonra aslında güzel kızdı diyip geri dönüyo falan.kim böyle şeyleri kaldırabilir anlamıyorum. erkek de kız da özgüvenli ve saygılı olmalı
    • Cevaplayan
      değer veren herkesle çıkamayız di mi.neden sevdiğini bilmeden seversin ayrıca o da sana değer verir sonra iş yürür işte:) bunu demek istedim.yani ekstra bir özellik belirticeksek değer vermesi
    • çirkin olupta değer verince yine bakmazsınız. Örn ; Ben :D
    • Cevaplayan
      sevicek, değer vericek. tip falan o kadar önemli değil.o ilk görüşte etkilemek için bir avantaj sadece.hiç sokaklarda görmüyomusunuz tipsiz erkekler fıstık gibi kızların yanında:D
    • gercekten sadece deger vermesi yeterlimi ?
  • xsananex
    15631  
    B şıkkı dedim genelde öyle gözüküyor :)
    • Soran
      De Bakalım Bayan ..
  • lilineşelili
    -1  
    :)) F şıkkı yokmuş.bana hiç biri uymuyor maalesef.
    • ben
    • Soran
      Tamam Siz İstisnasınız Ama Kaide Bozulmuyor ..
    • Cevaplayan
      edep,haya,akıl-zeka,güzel bir gülüş,samimiyet pek çok şeyin önünde geliyor.
    • Soran
      Size Uyan Nedir ? ..
 

Erkekler Ne Diyor

  • eroltan83
    399  
    kısaca söyliyim: BEN
  • ConCorD
    776  
    Bakkaldan domates seçiyor bunlar kaçın:D
  • inception10
    936  
    Tartışmasız D şıkkı
  •  
    Yok  
    D yi işaretledim ama C en iyisidir onlara para var Çogunda boyun posun öncemi yook
  • veritasvosliberabit
    11184  
    benden hoşlananlar var <3
  • umtumt
    5343  
    kesinlikle kizlarin yas ortalamasina gore degisir
  •  
    Yok  
    Kesinlikle D şıkkı.
  • kajjmeran
    651  
    *ımı yiyin kızlar...
  • senturkhamit
    1482  
    kızar benden size tavsiye. buradaki yazanları hiçbirisine aldanmayın . konuşmasına çok dikkat edin ailesi ile arkadaşları ile nasıl konuşuyor ona çok dikkat edin. temiz giyimli e birazda bakımlı ise o herfi kaçırmayın çkıın onunla :)
  • denemekistiyorum
    1915  
    herkes siprişi vermiş. olacaksa bizimkisi de şöyle iyisinden olmuşun dan olsun. taş gibi vucudu olsun. mükemmel profili olsun. uzun bacakları olsun. geyşa gibi yaşasın hizmetçi gibi hizmet etsin. güler yüzlü olsun, parayı hiç önemsemesin karın tokluğuna yanımızda dursun. ama bunların hepsi hayal işte. o zaman herkes elindekiyle mutlu olacak birisi olsun. . Ne demiş Hz. Mevlana (100 de ısrar etme doksan da olur insan dediğinde noksan da olur. bir ben varım diye öğünme elde neler var. bir bu dünyada sen yoksan da olur)
  • Raifbey
    -1  
    gençken maceraperest erkeklerin rüzgarına kapılırlar yıllar ilerledikçe yorulur daha güvenli bir limana sığınmak isterler
  • TheLastFarfan
    -1  
    Bayanlar ne istediğini bilmiyor.O yüzden boşver ama cogu icin D geçerli
  • birkankaratay
    -1  
    para mal mülk devre dışı kaldığında özgüveni yüksek becerikli ve güven veren erkekler sevilir.
  •  
    Yok  
    D ,çok manyakca sevgilisiyle evlenmeyecekse neden sevgili olur ki sadece vermek içinmi ?
    • Cevaplayan
      bu nasıl bakış ya o*ospumu bu kızlar yani (bunları yapan kızlar) ?
    • Biz evlenmeyeceğimiz halde niye sevgili oluyorsak...

      Aynı sebep, maksat vajina boş kalmasın.
  • snjezana1991
    -1  
    çoğu kız için C seçeneği malesef aşk diye bişey yok ...
  • sedatserkan
    777  
    parası olanın parası olması yetmiyor bunu biliyorum
  • SacmalanmazTaranir1
    362  
    La nasıl bir cevaplar.. Adam gibi Adam olsun diyen nadir insan var ! yok boyu şu olsun yok şekli şöyle olsun g*tü çıkık olmasın bu ne la bu ne :/ bu soruyu erkeğe sorsan SAF ! beni sevsin yeter der vay anasını erkekler sanırım bu konuda SAF kalmış
  • kaan99
    -1  
    Karizmatik kariyer sahibi kibirli yakisikli olunca kimse bakmiyo baskan imaj mi degissem :-)
  • oceansberlin
    2750  
    parası olan... yeterli...
  • yaramaz666
    5434  
    Kardeş bazı kızların yaptıgı hatalarda güzelim erkegi sevmez gider p*çe baglanır kendini güvende hissetmek için beni daha iyi koruyup kollar diye hata yapıyorlar her kız için aynı şeyi söylemiyecem ama çok gördüm güzel temiz kızların p*çlerle sevgili oldugunu nişanlandıgını
  • greeneyes
    7139  
    Kızlar Kendine Çok Değer Ve Onem Veren Erkekle Birlikte Olmaz
    Çok Değer Veren Onemseyen Erkek Her Zaman Kaybeder
    Hoşlandıkları En İdeal Tip Piç Erkeklerdir
    Parası Varsa Bi Çogunda Boyun Posun Gorusun Onemi Yoktur
    Gençliklerinde Geneli Serseri Erkeklerle Beraber Olur Ama İş Evlenmeye Gelince Efendi Erkekle Evlenirler ..

    sadece şıkların yeri değişti anlam adına... neymiş f şıkkı hepsi:)

  • emre00
    20244  
    Ben :)
  •  
    Yok  
    hangisini işaretleyecegimi şaşırdım 2 dogru şık var B-C
  • merhabakizlar
    -1  
    aga herkes bir kere darbeyi yiyene kadar piçin peşinden koşar. daha göz alıcıdır onlar. bu durum erkekler içinde geçerli. kaşarların peşinden koşuyoruz biz de . tabi sütten ağzına yanan lıkır lıkır soğuk su içiyo sonra.
    • Kaşarların peşinden koşuyoruz çünkü hanım hanımcık ev kızlarını bara-cafeye götüremeyiz, arabada yiyişemeyiz.Bütün bunları yaptığımız kızlarla da genelde evlenmeyiz, onları sadece gönül eğlencesi gibi görürüz. "Benimle böyle yapıyorsa, başkalarıyla önceden yapmıştır veya evlenince yapacaktır" diye düşünürüz.. Bu düşüncemizden dolayı elde edinceye kadar olmadık yalanlar sıralar, hevesimiz geçince de sap gibi ortada bırakırız, hiç de vicdan azabı duymayız..
  •  
    Yok  
    Bu pic erkeler serseri erkeklerden hoslaniriz diyen kizlar kendi cinslerinin abaza türleridir, yarin evlendiklerinde en fazla aldatan ve aldatilan tiplerdir cünkü ruhlarinda piclik vardir
  • nükleonBursaaa
    2651  
    Şıklar olmamış . A ve E şıkkı aynı , B ve D şıkkı aynı . Bu durum kişiden kişiye değişir . Kimisinin sosyal zekası ön plandadır ve çocuklarına iyi baba olacak , kendisini sevip sahiplenecek eş adayından hoşlanır . Kimisininde içgüdü mekanizması ön plandadır , hoşlantı değerlendirmesinde erkek versiyonunda olduğu gibi aklı uçkurundadır ve boylu ,yapılı hovarda erkeklerden hoşlanır . Önemli olan toplumsal değerlerimizi belirleyip bu değerler doğrultusunda hareket etmek .
  • didimli35
    577  
    biz bilmesek de kibarlığı
    yerinde yaparız sevgiyi saygıyı
    alem ne derse desin
    gönlümuzde saklarız sevdamızı

    tarz giyinip tiki olmasak da
    pantolonu düşürüp küpe takmasak da
    saçlarımızı şekül şukul yapmasak da
    allah’ın verdiği güzelliğimiz var

    her önümüze gelene iş koymayız
    her kızın gururuyla oynamayız
    kusura bakmayın kızlar
    bizi sevmeniz için gevşek olamayız

    yok yakışıklıymış tikiymiş
    şekli şemali yerindeymiş
    ne farkeder ki kızım
    gevşeklik onların kanına işlemiş

    evet alemin gözünde serseriyiz
    kolları kesik façalı gençleriz
    ama biz gevşek değiliz
    sevdik mi allah’ına kadar severiz
  • Sezo25
    -1  
    Hiç bir şık doğru değil. Genç bayanlar her zaman kendi tipine göre biriyle çıkmak ister, olgun bayanlar ise her zaman doğru yolda kendine göre kendine yakışacak kişi arar ve ileriye dönük bakar genelde türk bayanları görselliğe önem verir ancak bunun arkasında yalan olacağını bildiği için çıkmaz. Benim sözüm ise bir kumaş parçası giyinerek kendini yakışıklı sanarak havalı yürümek vatanına milletine hizmet etmeyen adam olmak demek değildir.
  • efsane23
    382  
    kısacası ben :D
  • VforxCred
    4  
    Genelde piçlere bakar kızlar :D anca çok zengin olman lazım tipin varsa 1 0 önde başlarsın zaten.
  •  
    Yok  
    Cevap = B

    Üşenmeden herkesi "-" ledim , sizlerde eksik görmeyin :)
    • Vay adi ırıspı çoçuğu.
      İnan ben de hiç üşenmedim.

      Ulan p.çe bak, söylüyor bir de.
  • güneşeaşıkkardanadam
    12683  
    kariyer sahibi dolgun maaşlı...
  • Canflzz
    90  
    genelde ulaşılmaz tiplerden hoşlanırlar :)
  • ZayFGöLGe
    -1  
    Bu soru nasıl günün sorusu oldu lan?

    P.ç miç diyor soruda.
    Öyleyse yardırıyorum yorumu..
    Bu soru kaldırılmadıysa benim yorumum hiç kaldırılmaz.

    Öncelikle şıklarını çok beğendim.
    Bu kadın denilen 'ne istediklerini bilmeyen' yaratıkları çok iyi aşağılamışsın.
    Aferim sana.

    Kadınlar hangi tip erkeklerden hoşlanır biliyor musun?
    Hemen söyleyeyim tatlım..

    - Kendisine çok değer veren ve üzerinde titreyen erkek isterler. Bunu yaparsın, "Hayatım ama sen de beni çok sıkıyorsun" der s...ip gider.

    - Deli gibi aşık olmasını isterler.Çıktığın süre içerisinde bir kıza bile yan gözle bakmazsın. Bakışların bir gün yanlışlıkla kızın yeni giydiği bir ayakkabıda asılı kalır. "Ama aşkım senin gözün de hep dışarılarda" der siler atar seni. Gözünden düşersin.

    - İlk yazdığımla aynı olacak ama, onlar kendisine çok önem veren biri isterler.Ama fazla sıkmamasını isterler.
    Nasıl oluyor lan o çok önem verirken sıkmamak?
    Hem ilgi, sevgi bekliyorsun hem de fazlasını beğenmiyorsun.
    E sende bir karar ver ama..
    Kepaze etme adamı. Ortası yok bunun. Kusura bakma tutturamıyoruz o ortasını.

    - Johnny Deep gibi bakan ama Kıvanc Tatlıtuğ gibi vücudu olan erkek ister onlar.
    Öyle biri bulursan bana haber ver güzelim. Gayliğe soyunacağım çünkü..

    - Bakire erkek ister onlar. Ama yatakta çok iyi sevişmesini veya ilk öpücüğünün çok güzel olmasını ister.
    Oldu canım. Sana ilk öpücüğümü beğendirebilmek için her gün Body çalıştığım gibi bir de aynayla dudak çalışması yapıyordum ben zaten..

    - Zeki erkek ister onlar. Zeki ve esprili. Esprili ve olgun. Olgun ve efendi.
    Hass*ktir oradan! Hepsini birleştirdiğinde nasıl bir beden karşına çıkıyor haberin var mı senin?

    - Esmer erkek ister onlar. Ama hafif buğday tenli olucakmış. Ayaklarının altı beyaz olacakmış ve gülerken dişleri bir ayna gibi ışıkları yansıtacakmış.
    Fabrikadan yeni çıktı, bekle geliyor..

    - Sert olucakmış. Sevgilisini koruyan ve elini masaya vurduğunda korkacakmışsın ondan. Adam gibi adam olacakmış. Efendi kokucakmış böyle.. Saygılı olucakmış.
    Ve sen tuvalette s.çarken kokuya aldırmadan önüne güller serecekmiş. Romantik olucakmış.
    Romantik ve sert. Sert ve romantik..
    İki kelimenin arasında ne kadar uçurum olduğunu göremedin herhalde tatlım?

    - Dışarıda efendi gibi duran, baskın olan ve başkalarına bakmayan bir erkek olacakmış.Sevgisini gösterebilen biri olacakmış.
    Siparişiniz hazır hanımefendi, üzerine biraz da 'olgunluk' ister misiniz?

    - Yalan söylemeyen ama "Sevgilim bu elbise nasıl olmuş" diye sorduğunda direk "Beğenmedim" lafını yapıştırmak yerine, cevabını söylerken mutluluk kırıcı laflar söylemeyen bir erkek olacakmış.
    S**tir oradan!
    "Üstünde b.k gibi duruyor" diyemeyeceğim ama "Aşkım bu elbise senin o seksi bedenini çürütüyor" dediğimde yalan söylememiş erkek olacağım öyle mi?

    Hadi lan oradan..
    • Cevaplayan
      Biliyorum dostum.
      Cevabimda ne kadar eksi varsa anliyorum ki o kadar gercekleri tükürmüsüm bu milletin suratina.
      Cekemeyenlerin eksisi oldugunu gayet iyi biliyorum.
    • Günün cevabı bu işte...
      eksi verenler gerçekleri duymak istemeyenlerdir..
      Benden sana ++++++++++++++
  • mustavo
    222  
    - Bakımlı adam
    - Giyimine dikkat eden adam
    - Konuşmasına dikkat eden adam
    - Diğer insanların ona saygı gösterdiği adam
    - Yerine göre gülmeyi, yerine göre ağlamayı bilen adam
    - Kendisini daha rahat yaşam tarzına kavuşturabilecek adam (burada araba, mal, mülk vb. devreye giriyor)
    - Sorunlarını çözebilen adam

    vb. aklıma gelen bunlar. Bunların her biri tek başına yeterli değildir bence. Hani bende para var deyip olmuyor. Nice arabası evi yatı olup da isyanlarda olan adamlar görüyoruz. Bence her bir özellik şansı arttırabilir ama hiçbir şeyde garanti vermez..
  • Fatireis
    451  
    Gençliklerinde Geneli Serseri Erkeklerle Beraber Olur Ama İş Evlenmeye Gelince Efendi Erkekle Evlenirler ..
  • nickimyokkibenim
    -1  
    c nan c kjhgfdsasdfg
  • allenpasa
    989  
    B kardeşim B
  • Gokhandsome
    -1  
    Hepsi yok mu kardeş :)
  • İmmortal
    -1  
    İçine kapanık ezük tiplerin dışındaki değişken tipler.
  • mstswr
    335  
    bence kızlar paralı erkekleri sevmez. neden kız diyince paralı erkekler aklınıza gelir.
  • Barcelona
    2709  
    hacı para varsa tip varsa din iman olmasada kızlar bu tip erkeklere tapıyo resmen. ama 3 5 sene sonra kıçları başları buruştuğunda ise inşallah iyi bir kısmet çıkar da patlak halimle evlenirim diyorlar niyese :D karıları çözmek çok zor hacı :D ben daha bir anlam yükleyemedim :D ..
  • İmmortal
    -1  
    kendine güveni olan fırlamalardan
  • NetSorfcusu
    2829  
    Yasa göre ve sosyal hayata göre değişir. Her yaşta aynı olmaz
  • EreksiyonCocuk
    -1  
    Bazı kızlar kızlardan hoşlanıyor onları unutmuşsun ;=)
  • buuul
    -1  
    erkege kadına görede degişiyor
  • Anarchosa
    609  
    Şahit Oldum KIZLAR genelde bu Tarzdan hoşlanıyor.

    link
    • Cevaplayan
      yazdığından anlayamadım :) ıyksın çözemedim kbakma. tekrar düzelterek yazarmısın
    • ıyksın
  • cano01
    1  
    abi böyle ben anlamıyorum yok kızların beğendiği erkek yok erkeğin beğendiği kızlar bence erkeğinde kızlarında karşıdakine neler hissettirdiği önemli
  • erdemsoykal
    -1  
    Benim istediğim şık yok :)
  • AcidTrip
    -1  
    Ben cevabı söyliyim sana,

    özgüvenli(Kızlara karşı adım atmak,kendinden emin olmak),dikkat çeken,dürüst,duygu çeşitliliği yaratan insandır
  • CanArtu7
    327  
    Tipik ay sonu kabusu :)
  • PzkpfwVIII
    -1  
    Belli olmuyor kardeş ya. Bazen karşısına yatlar, katlar sahibi olmuş bir adam çıkıp elinin tersiyle itiyor. Bazense orta tipte, vasat bir adama anında tutuluyorlar.
  •  
    Yok  
    Parası Varsa Bi Çogunda Boyun Posun Gorusun Onemi Yoktur ..
  •  
    Yok  
    Parası Varsa Bi Çogunda Boyun Posun Gorusun Onemi Yoktur .
  •  
    Yok  
    Kızlar Kendine Çok Değer Ve Onem Veren Erkekle Birlikte Olmaz ..
  •  
    Yok  
    Hoşlandıkları En İdeal Tip Piç Erkeklerdir ..
  • umtumt
    5343  
    meraktan burdayim bir kenarda oturup sonuclari beklicem ;)
  • aşk-mevsimi
    -1  
    Parası Varsa Bi Çogunda Boyun Posun Gorusun Onemi Yoktur ..
  • AşkSanaBenzer
    -1  
    Parası Varsa Bi Çogunda Boyun Posun Görünüşün Onemi Yoktur ..
    • Çok Değer Veren Onemseyen Erkek Her Zaman Kaybeder = ŞIMARTMA Diğelim.

      Çok Şımartırsan ilk Tartışmada Biter :)
    • Soran
      Yanlış Madde Yok Kardeşim ..
    • Cevaplayan
      Çok Değer Veren Onemseyen Erkek Her Zaman Kaybeder
      buda doğru
  • Maj3stic
    945  
    B. cevap kısa...
 
Ana Sayfa > Flört Soruları > Kızların hoşlandığı erkek tipleri hangileri?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Erkeklere küpe yakışır mı?
22 saat önce sordu

Erkegine göre değişir

ıyyy o ne yaa

Görürsem döverim

Olur olur çok da güzel olur

Biz böyle mi gördük lan

Flört Yazıları
 
●  İlk Buluşmada Dikkat Edilmesi Gerekenler
lilyli
İlk buluşma... Adı üzerinde; bir ilk. Her iki taraf için de bilinmezlerle dolu riskli bir durum. Sakin olmakta ve olayısıyla asıl amacın ne olduğunu kaçırmamakta fayda var. "Bu buluşmanın ikincisi...
●  Bir Deli, İki Aşk (2. Bölüm)
dakikalar
Birinci BölümBilmem inanır mısınız ilk görüşte aşka? Sorsam herkesin bir aşk geçmişi vardır. Saatlerce anlatırsınız, belki güler belki ağlarsınız. Ama unutamazsınız değil mi? Birde anlatamadıklarınız...
Flört Xperleri
  
gizemli7
50121  
gizemli7
Nişanlı, 24 yaşında
2 Soru - 3133 Cevap
Flört Xper: 9597
yokoylebisey
42203  
yokoylebisey
İlişki İçinde, 25 yaşında
0 Soru - 2969 Cevap
Flört Xper: 9190
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
4 Soru - 2979 Cevap
Flört Xper: 5463
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
4 Soru - 2449 Cevap
Flört Xper: 5341

Xper Nedir? Xper Sıralaması