skinlab57

Bizim kızların poposu neden büyük ve biçimsiz ?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
skinlab57(Yaş:25-29)
    Kategori: Flört

bu soruyu bi arkadaşıma sorduğumda ''oturmaktan oluyor abi'' demişti. ya bi kız arkadaşım var sadece arkadaşım yani o kadar 49 kilo minicik bi hatun ama poposu kocaman ya, niye böyle ?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 66083
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
25
Kızlardan  
23
 

Kızlar Ne Diyor

  • sudansebep
    -1  
    Türk erkekleri neden bu kadar kisa boylu ve killi ?
    ...diye de sorabiliriz mesela...ama ben sormiyacagim cünkü cok sacma bi soru. Gen denen bir olay var ki bunun önüne gecmek pek mümkün degil...bazi seyleri oldugu gibi kabullenmek gerekir;)
  • balık
    3853  
    p*pmdan memnunum
  • kalptenn
    3627  
    benim tanıdığım bütün kadınlar koca poposu olsun ister ve tanıdığım erkeklerinde koca popolar dikkatini çeker!
  • gizemli7
    50121  
    Aile yapısından gelen bir genetik sorun olabilir.Ya da çok oturmaktan spor yapmamaktan olabilir.Bazı bayanlar kilo aldıkları zaman belli bir yere depolar yağları demekki o arkadaşta basenlerine alıyor hep.
  • yokoylebisey
    42203  
    popo var popo var. Çıkıntı yapan popoya popo denir.

    Yalnız erkeğin poposu da kadınlar tarafından çok ilgi çeker..

    Bir erkeğin poposu hafif çıkık dar ve sıkı olmalı..

    Eh maalesef Türk erkeklerinin çoğunda da bu yok... Maalesef.. Önce aynaya bakmak şart tabi..
  • fabrizia
    2101  
    :) wayyy ilk defa koca popodan şikayet eden bi adam görüyorum! siz erkekler dengesizsnz yeminle
    • Cevaplayan
      uyuyom yatıom uyuyom yatıom popom küçücük kalıo ahahhaha
    • sizlerde bizim saçımızla sakalımızla uğraşırsınız zaten saçlarımızda sizlerin dırdırı yüzünden dökülüyor sen hiç saçı dökülen kız gördün mü hastalık harici , şimdi yazarsın saçımıza bakıyoruz bakımlıyız hem sizlerin kuaför masrafından 4 kişilik bir aile doyar :) popo meselesinede gelince kavun karpuz bile yata yata büyürmüş...
  • oMeuAmor
    -1  
    Beyonce ve Jennifer Lopez'e de bu soruyu soruyorsan sorun yok. Onlar da olunca iyi Türkler'de olunca kötü. Yok ya. Siz yatın kalkın da şu kızların kıymetini bilin bir. Dünyayı gezdim neredeyse ama en kişilikli kadın ırklarından birinin Türkler olduğunu çok iyi anladım. En güzellerinden biri de onlar ayrıca. Beğenmeyen istediği ırka takılır gider ama şunu da iyi bilin ki sizin anneniz de Türk, kız kardeşleriniz de.
    • yok Amor sevgilim olduğu için kimse dikkatimi çekmiyor demişsinde ben onu o anlamda sormadım.fiziksel olarak değil,karakter olarak türk erkekleri ile yabancı erkekler arasındaki farkların sosyolojik bi analizini yapabilirsin dedim belki dünyayı gezmiş biri olarak neyse erkek genellemeleri yapmıyorum demişsin o yüzden sorumu geri alayım :)))
    • Cevaplayan
      Avrupalı da bilinç var da ondan. Hem sporu güzellik için değil, sağlık adına yapıyorlar. Doktora danışıyorlar ve her yıl mutlaka check-up yaptırıyorlar. Bu güzelliği de sağlıklarına verdikleri değerden alıyorlar. O konuda kesinlikle takdir ediyorum. Ne kompleks var ne de üşenme spor konusunda.
    • valla ne zamandır yurt dışındayım Türk kızlarından iyisi yok gerçekten ama güzellikte! fizik olarak bizim kızlar biraz geride avrupadan ne yalan söyleyim. bizimkilerin allah verigisi bir güzelliği var genelde ama avrupalı her sabah kalkıp sporunu yapıyor vücudu dipdiri amiyane tabirle taş gibi.
    • Cevaplayan
      Ben mi? Ben erkekleri ırklara göre ayırmayı 5 yaşında bıraktım :P Sevgilim olduğu için de gerçekten hiç kimse dikkatimi çekmiyor ve erkek genellemeleri de yapmıyorum.
    • Yok yanlış anladın beni ben onu sormuyorum Amor.ben senin düşüncelerini merak ediyorum.bana ne onların ne dediğinden.şimdi sen ister istemez oradaki erkeklerle türk erkeklerini kıyaslıyorsundur.türk kadınları için dediğin gibi türk erkekleri başka diyor musun yoksa falanca ırktan erkekler daha iyi mi diyosun onu merak ettim :)
    • Cevaplayan
      Gittiğin yere göre değişir. Avrupa'da kötü şöhret, Latin dünyası tanımıyor bile. ABD'de ise sadece İslam çemberi içinde insan değerlendirildiği için pek ayrıma gitmeden direkt Müslüman bu der, geçerler.
    • Milliyetçi-Feminist karışımı gördüm seni:)) neyse ırkçılıktan bende nefret ederim ama ırkçılığa kaçmadığı müddetçe biraz milliyetçilik iyidir diye düşünüyorum.ya bi de dünyayı görmüş biri olarak türk kadının yerinin çok az doldurulacağını söylüyosun bi bildiğin vardır elbette de peki dışarıdan türk erkekleri nasıl görülüyor.yabancı erkeklerle kıyasladığında ben bi türk erkeği olarak bunu merak ediyorum:).bilgilendirirsen sevinirim ;)
    • Cevaplayan
      Ben milliyetçi de değilim zaten: gerçekçiyim. Kadının poposu büyükmüş de yok öyleymiş de. Arkadaşım o zaman sen de başka bir ırk seç kendine ama şunu da bil ki o Türk kadının yerini çok az kadın doldurur. Ben bunu dünyayı görmüş biri olarak söylüyorsam elbet bir bildiğim vardır. Ha bir de bunlar Tom Cruise, Brad Pitt de ondan acayip güzel kızlar arıyorlar.Akşam akşam iyi güldüm acınacak hallerine.
    • sağol senden aferini kaptığım için çok mutlu oldum. :) yalnız bugün çok milliyetçi gördüm seni genelde böyle milliyetçi olmazdın
    • Cevaplayan
      Aferin sana :) Millet artık şu filmlerde gördüklerini unutsa da gerçek yaşamını görse diğerlerinin, Türk kadınlarına tapacak ama nerede o akıl.
    • Evet Amor artıladım :D vallahi benim erkek olarak hiç yoktur öyle türk kızlarına laf deme huylarım şu soruya verdiğim cevaptan görebilirsin :)) link
  • AlevinKizi
    3329  
    koca popolu olmak sucmu?! asil femininligin bir simgesidir!
    evet benim popomda büyük türk olmasamda ama simdiye kadar hic kimse bu konu hakkinda olumsuz konusmadi -tam tersi! koca popolu kizlarin utanacak hir bir nedeni yok!

    :D tabiki sekilde tutmak lazim bu bambaska konu!onun icin spor spor spor!
    • Profil resimlerine hastayım.
    • Cevaplayan
      ozaman gaysin :D
    • Soran
      valla ben koca popolu birini görünce arkadaşıma dönüp usulca bak koca g.tlü geçiyor diyorum gülüyoruz arkasından
  •  
    Yok  
    Çok otururum.Aslen türk değilim kökenim farklı.Türk kadını tipi yok sende derler.Popom da gayet nnormal büyük değil basenim yok.Türk kadını diye bi şey de yok aslında.Amerika gibi burası,şusu busu azınlığı.Hepsi var.Beslenme alışkanlığı diyelim hadi.
  •  
    Yok  
    • Soran
      telefonun var mı ki dinlensin ?
    • Cevaplayan
      hahah ip adresimi ele geçirdin demek :D izleniyor hissine kapıldım bi an. telefonlarım da dinleniyor mu?
    • Soran
      eğer sende böyle bir popo varsa ki romanyada falan yaşıyorsun sanırım doğu bloku ülkelerinden birinden işte anlayıver... ama ip adresini ele geçirdim tr diyor yaman çelişki tatile mi geldin
    • Cevaplayan
      netkabus garip olan şey fotoğraftaki poponun bana ait olması.
    • :) yine sen ve yine bir gariplik var bu işte :D
    • ben ilk defa gördüm. ama sanırım o ülkede direksiyonlar sağda :)))
  • Hassasduygular
    5287  
    Yeter artık be eldekinin kıymetini bilin bi .
  • Sylvana
    -1  
    Resim gösterim mi? Deeeermisim.
    • Soran
      zaten hep dermişsin
  • friviç
    -1  
    olabilir evet yani oturmaktan oluyor..
  • wolfie
    17991  
    Akdenizliyiz. Kadın tipi genelde öyledir ama yuvarlak hatlı.. Göğüsler büyük olunca da şikayet ediyor musunuz niye Türk kadınının göğüsleri büyük diye? :)
    • Soran
      ben ediyorum şahsen, önünde dağlar taşıyan biriyle mutlu olamam
  •  
    Yok  
    çünkü doğurmak için anatomik yatkınlık geniş olmasını sağlıyor. ayrıca doğal bi içgüdüyle erkekler geniş kalçalı bayanları çekici buluyor.
  • erlkönig
    1989  
    sen 'bizim kızların' öylesine denk gelmişin.
  • Pink-
    -1  
    Balık etli olmama rağmen popo yok genetik işte
    • Cevaplayan
      sana ben nasıl yorum yapmısım ya baslık böylemıydı .S
    • Cevaplayan
      Yaz bakalım kim miş
    • Mesajla yazıyorum, buradan yazarsam kızarsın sen :))
    • Cevaplayan
      Kim o
    • Bu cevabın bana artık üyeliğini sonlandırmış birisinin nickini hatırlattı. :))
    • Soran
      ilginççç
  • nisankep
    -1  
    şahsen erkeklerinde öyle sevdiğini düşünüyorum. kim kardashian'ı falan görünce zaten normal olduğumu anlıyorum
  • spagetti
    -1  
    Yemeğin salçalısı kadının kalçalısı demişler :((
  • siriusX
    -1  
    popom küçük.
    • Soran
      ne güzel
  • Ben-Q
    -1  
    kalıtsal...
    • Soran
      bence de
  •  
    Yok  
    ya türk milletinin genel fiziksel özellikleri böyleymiş işte,kızlarının poposu büyükmüş ,erkeklerin penisi ufacık.bi araştırmada okumuştum.
    • minimalist bi toplumuz desene!
    • Türkler çirkin bi ırk demişsn de... senn güzellik anlayışn bi penis ve kalçaya mı bağlı? ayrıca Türkler de ne insanlar var gayet güzel.. ve Rus kadınları nedense Türk erkeklerine bayılıyorlar.. sana bence Penis diye başka birşey göstermişler... ya da hep bamya tarlasında doğanlara denk gelmişsin :D
    • Sana penis diye başka birşey göstermiş olmasınlar.
    • Cevaplayan
      evet bende arkadaşın sorusunu okuyunca aynen öyle demiştim.
    • ne alaka
    • Soran
      hıı evet türkler çirkin bi ırk kabul edelim bunu yani
  • FloridaTime
    2380  
    ya bu ırklara da özgü olabliyor ona bakarsan brezilyalıların zencilerinde hatları genelde yuvarlak oluyor. Türk kadınlarının da yapısı genelde bu. Ha bunun üstesinden gelinebilir mi, evet. Spor yapılırsa daha düzgün hatlara sahip olunablir.
    • Brezilya'da olmasam yerdim bunu da abicim sizin o gördükleriniz şarkılarda, filmlerde.. Bunu bir geçin Allah aşkına ya. Sade halkın poposu yere değecek neredeyse.
    • Tamam da ablacım elin Brezilyalısı, Porto Rikolusu taş gibi kalçaya sahip. Türk hatunun kalçası ise gevşek, spor yapmıyor ki. Ama bak Brezilyalıya nasıl atlet. Şimdi o hatun erkeğini uçuramasın da kim uçursun?
    • Soran
      teşekkürler
 

Erkekler Ne Diyor

  • yassakhayat
    -1  
    Dostum medyadan takip ettiklerine aldanıyorsun!
    Dünya'nın hiç bir yerinde Türk kadını gibisini bulamazsın.
    Avrupada kadınların çoğunun kadın olduğu yakından görmeden anlayamıyorsun bile.
    En belirgin özellik türk kadını gibi yürüyen kadın hiç bir yerde yok.
    Odun gibi yürüdükten sonra poposu çok iyi olsa ne olur olmasa ne olur!
    Kontrolsüz güç, güç değildir (:
  • achilles
    2344  
    karpuz yata yata büyür. geneldede şekli bozuk olur,
  • UnaNocheMas
    -1  
    Genetik faktörler.. Ama hamurlu yiyeceklere düşkünlükte bunu fazlasıyla etkiler... Türk erkeklerinde de bu durum kendini göbekle gösterir.
  • efendi86
    682  
    genetik aga yapıcak bişi yok
  • nacak
    -1  
    yabancı alacaksın adamım türklerle arkadaş ol
  • normalim
    159  
    Yani tamam ben de pek sevmem öyle yayla gibi koca totoşlu kızı ama ülkemizin koca totoşlu kızından çok koca göbekli erkeği olduğundan kızlara laf etmenin pek bir anlamı olduğunu düşünmüyorum. Bununla birlikte ülkemiz kızları da bilmeli ki yüz olarak çok güzeller ama vücut olarak yukarıda bir yorumumda belirttiğim gibi avrupalı kadını çok ama çok gerisindeler (çoğu). Ama sizden tek farkları spor spor spor... her sabah her akşam spordalar.
  • fikret
    -1  
    buldıysan bunamıyacaksın şükredeceksin bulamayanlardan olabilirsin sonra
  • Erdem
    15461  
    Spor yapmıyorlar ki. Hepsi zaten doğuştan prenses...
  • arsenicx
    7113  
    rahatları yerinde abi normaldir
  • Netkabus
    -1  
    sende kendini antonio banderas sanıyorsun ego olm bu başka bişe değil.koca kalçaymış.sen hiç neden gözlerim var diye şikayet ettinmi yada neden yürümeme sebep bu ayaklar. ? hangisinde hangi inç veya ebatta olursa olsun onda olması gerektiği için var bu kadarda süper egonun esareti altında yaşamayın.!
  • ParovStelar
    -1  
    Küçük ve biçimlileri de var.
  •  
    Yok  
    Olm valla anlamıyom ben sizi.Kim kardashiana bakarsınız içiniz gider dersiniz ben bunu ne ... Sonrada döner türk kızlarına laf edersiniz poponuz neden büyük diye.
  • ismimhakan
    25556  
    Bizim erkeklerin göbekleri yüzünden.
  • Canxan
    37270  
    Arkadaşınız kaç ülke gezmiş merak ettim .
    • Soran
      napoli-madrid-kaunas-st.petersburg-prag şehirlerine gittim ama praglı kızlar cidden o ne öyle ya
  • adonis4194
    3614  
    kalcadaki kemiklerden dolayı kaynaklıyor benimde zayıf olduğu halde geniş kalçalı kız arkadaşım vardı ordan biliyorum
  • gurbet-kuşu
    -1  
    Bizimkilerin kemikleri iri
  • rokkosıkıçocuk
    -1  
    kardeşim bazı insanlar nasılda kabullenmiş durumu :D kalcalı yada göbekli olmak alnında(yada dna'nda) yazmıyor spor yapabilirsin zayıflayabilir kalçanı omuzlarını vs. şekillendirebilirsin...
    (penis büyümüyor ona birşey demicem :D ama türklerin ortalaması 13-16 cm arası bildiğim kadarıyla ki yeterlidir.
  • AdamGibiAdam_
    -1  
    bak kabul ediyorum
    kimilerinde bizon gibi döt var. ama hepsi de öyle değil. ne hatunlar var sen görmüyorsun. 3-5 kişi için bu kadar insanı kötülememelisin...
    • Cevaplayan
      verdik işte ya:D
    • cevap ver kıza :D
    • Cevaplayan
      aynaya bakarsan görürsün canım.
  • Silent_night
    -1  
    Latin olsa sorun olmaz Türk olunca dödü büyük :) olayda farklı seyler var hacı bosver :D
    • Cevaplayan
      :)) vay tepkilere bak tskler ablalar abiler..
    • artıladım sankı bulduda büyük kaldı
    • ... Sana ne diyeyim :)

      +1
  • ripeness
    -1  
    one yaaa çanak gibi hiç hazetmem:)bence genelleme yapma sen büyüklerine denk gelmişsin hep:)yerli malı yurdun malı herkes onu korumalı:))))bu nasıl bir laf oldu şimdi:)))
  • Floydian
    -1  
    Kalça iyidir hafıs
  • Romulus
    -1  
    Türklerin gen haritasını getir bana, bende sana bunun sebebini söyleyeyim...
  • Nevermind
    -1  
    Türk milleti olarak götlü göbekli bir milletiz. Çirkin bir ırkız aslına bakarsan :D Kadın erkek farketmiyor :))
    • Katılmıyorum bence sağlam ırkız, o kadar milletle karışmışız.
    • hobitler elflere karşı :D
  • etmus
    -1  
    kocamandan kastin nedir ki? boyu kisa diye popo buyuk geliyor olmasin?
 
Ana Sayfa > Flört Soruları > Bizim kızların poposu neden büyük ve biçimsiz ?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel3 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Flört Yazıları
 
●  Erkeklerin Evlenecekleri Kızlarda Aradıkları Özellikler!
deryaaaa
Merhaba arkadaşlar, madem ki kızlar soruyor dedik o zaman bizleri ilgilendiren bir konuyu tartışalım. Evlilik! Her kadın hayatında değer verdiği ve değer gördüğü, ruhunun ruhuna dokunduğu bir erkek...
●  Çıkma Teklifi Nasıl Yapılır
AliKıran
Deli gibi seviyorsun. Hatta aşkından ölüyorsun. Belki de geceleri uyku girmiyor gözlerine. Ya da nereye baksan onu görüyor, herşeyi onunla yapmak istiyorsun. Neeee!!! Haberi yok mu? Nasıl çıkma...
Flört Xperleri
  
gizemli7
50121  
gizemli7
Nişanlı, 24 yaşında
2 Soru - 3133 Cevap
Flört Xper: 9597
yokoylebisey
42203  
yokoylebisey
İlişki İçinde, 25 yaşında
0 Soru - 2969 Cevap
Flört Xper: 9190
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
4 Soru - 2979 Cevap
Flört Xper: 5463
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
4 Soru - 2449 Cevap
Flört Xper: 5341

Xper Nedir? Xper Sıralaması