BiLLyy

Aşk kaç beden giyer?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
BiLLyy(Yaş:18-24)
    Kategori: Flört

Sizce aşk kaç beden? S beden gibi dapdar birbirine bağlı hareket mi edilmeli? M beden gibi dar ama biraz da bol yani hem bağlı hem özgür mü olmalı? L beden gibi geneli bol ama arada kenarlardan mı sıkmalı? XL gibi tamamen özgür mü olmalı?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 5934
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
141
Kızlardan  
75
 

Erkekler Ne Diyor

  •  
    Yok  
    aşkın bedeni yoktur.. kalitelisi vardır
  • witchking
    -1  
    soruya bak güya metafor yapıp dikkat çekcek git işine yaw kevaşe herif seni
    • qıt kumda oyna sen..
    • Cevaplayan
      kaveşe değil canım kevaşe öncelikle terimi bozmayalım ikincisi ben de senin sıkıntılı olduunu düşünüom tam tersi zira verdim cevap da bunu işaret ediyodu ama you have troubles to be capiched it ğç lafı uzatma artist cevaplar da verme küçük enişte seni ahhaha
    • sıkıntılımısın olum kaveşe senın qıbılere denır..
  • arnavutKAAN
    -1  
    aşk beden mi takar ? ne bulduysa onu giyer ;)
  • -backredshop-
    -1  
    Duruma göre, 45 beden giyeni bile gördüm.
  • playmaker
    -1  
    sorulara bakarsak canın sıkılmış senin :))
  • Demirsicim
    3559  
    34 beden 80B
  • bawer2121
    0  
    bunu hadiseye sormak gerekiyo :D
  •  
    Yok  
    40 beden giyer...
  • serkanserkannnn
    -1  
    Aşk küçük ve zayıfsa xs büyük ve güçlüyse xl giyer.hadise de ne giyerse giysin yaparım
  • -zerkalov-
    -1  
    çıplak gezer. panpa
  • nuri_abi
    -1  
    xxxl beden giyiyor aşk
  • tiger-kaplan
    3324  
    kalıba göre değişir
  • bidinlehakvericeksin
    -1  
    giyene ve giydirene göre degişir
  • özgür-34
    3262  
    Gerçek aşk bedene sığmaz canım :) Ruhun ve kalbin ne kadar büyükse... Bir insanı ne kadar sevebilir sen o kadar dır aşk...
  • LoveTheSoul
    5456  
    XLLLLLLLLLLLL
  • girdap16
    394  
    hep bir numara dar giyer
  • herzamanbircocukgibi
    4547  
    Aşkın ölçüsü olması demek onu sınırlamak demektir... Aşkın sınırı yoktur...
  • gkhncm
    -1  
    ne içtiniz sabh sabh :D
  • errsin
    4218  
    aşk k.çına don bile giymez diye duymuştum
  •  
    Yok  
    gidirene bakıcaksın kaç bende gıdrıyosa artık :):)
  • parcaladim09
    -1  
    XS giyiyor galiba ...
  • sıcak-soda
    -1  
    kız şişmansa özel dikime kadar gider:))hahahah
  • merttcan
    -1  
    Aşka uyacak bir beden hiç bir zaman üretilmemiş. Küçük beden dar gelir, büyük beden bol gelir. Aşk değişken bedene sahip bir kahpedir:=
  • uglyduckling
    -1  
    aşkın ne bedeni vardır ede bir ölçüsü, bir bakmıssınki üstüne bulduğunu giyivermişssin ister dar ister bol,kimse beğenmesse beğenmesin önemli olan üstümüzdekine sahip çıkmak derim hatta dedim :)))))
  • dananinkuyrugu
    12986  
    Aşk, ağlara takılmış balina gibi fileli çorap giyen şişman kızlarla aynı bedeni giyer...6XL
  • cappy34
    -1  
    100 65 95 olsun beden öneml i dğil :D
  • AşkSanaBenzer
    -1  
    Vallaha aşk insana büyük geliyor bazen...

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXLLLLLLLLLL
    • Cevaplayan
      Teşekkür ederim
  • Chinaski
    -1  
    aşk giymez, çıplak gezer .
  • beberuhi
    19437  
    0


  • silent
    31997  
    HErkese aşk sevgi lazım. ama artık 2012 deyiz kimse bulamaz olmuş
  • elephant1
    -1  
    Aşk, sevgilinin çarpık bacaklarını düz görmektir...
  • depraska
    -1  
    İNANMASM BİLE VAR ÖLE BİŞİ ÇÜNKÜ YAŞIYAN BİLİYOADI AŞK İSTE
  • olgunadam
    -1  
    asla inanmam benim için 3 harflik bir kelime
  • extree
    -1  
    ask kuru fasulye yemek gıbıdır. böle yedıkten sonra karnın gurul gurul olurya askta ööle işte asık olunca mıde spazmı gecırıyor gıbı olursun,
  • basküler
    -1  
    Benim tek inandığım şey uçan spagetti canavarı.
  • Jenko
    -1  
    aşk allahı tutkuyla sevmektir. yani sen o erkeğe aşıksın ama o erkeği yaratan allahtır. arka plandadır karşına o getirmiştir. sonuç olarak karşındaki insanı sana gösteren allahtır. aşk allaha aittir. bunu bilen kişi asla mutsuz olmaz.
    • Cevaplayan
      allah kuranda çoğu insan inanmaz diyor. üzülme diyor. çünkü onları da yaratan allahtır. dünya imtihan yeridir. böyle imtihan oluyoruz. hz ademe allah cennette sonsuza kadar yaşa dedi ama şu meyveyi yemeyeceksin. sonra şeytan göründü o meyveyi ye sonsuza kadar asıl ozaman bu güzel yerde yaşayacaksın dedi. o da allaha güvenmedi ve yedi. şimdi bu yüzden bu hem kötü hem iyinin var olduğu bu dünya da yaşıyoruz. hepsi gerçektir. allahı sevmeyen ve korkmayan kişi asla mutlu ve aşık olamaz.
    • Evet vallah aynen öyle ama maalesef herkez senin ve benim gibi düsünmüyor
    • Cevaplayan
      bu gerçeği çoğu insan düşünemiyor. karşında biri var cesedini seviyorsun. et kemik damar. bir şey eksik diyorsun her şey güzel ama eksik. eksik olan da allah ı unutmaktır. o kişiyi allah sana gösteriyor. biliyor nasıl birisinden hoşlandığını ona göre kalbinin temizliğine göre karşına çıkartıyor. kimisi istediğim gibi biri neden çıkmıyor hep tam tersi. o insan şunu unutmuş allahı.
  • garmen
    -1  
    aşk sevginin en yoğunlaşmış ve vazgeilmeyecek dereceye gelmiş halidir suyun kaynama noktası gibi aşka inanmayan yaşayan ölülerdir aşksız bır hayat gençlik olurmu hiç allah kimseyı aşksız bırakmasın aşksızlıkla sınamasın derim
  • strong
    640  
    aşk diye bir şey yok ! ama sevginin olduğuna inanırım sevginiz hiç bir zaman tükeneceğini sanmıyorum
  • senbenibilmiyorsun
    -1  
    aşk nesquik gibidir :))
  • nlyt93
    2250  
    inanırm tabi çünkü gerçek. Özellikle ilk aşka acayip inanırım. Birçok hastalıktan beter
  • serkanserkannnn
    -1  
    hayır inanmıyorum
  • HeureuxTurk
    480  
    aşk diye bişey yoktur. o yüzden bedenide yoktur :)
    • Cevaplayan
      çok iyisin hep saygı duyuyorsun :)
    • Herkezin kendi düs�ncesi ve ben buna saygi duyarim :-)
    • Cevaplayan
      benden tavsiye her giden aşk'ın peşinden bu şarkıyı dinle link
    • Saygi duyarim herkezin kendi düsüncesi
  • cunning
    252  
    Aşkın bedeni olmaz..Folloş olmuştur aşk millet yaşaya yaşaya genişletti aşkı..
  • eleskirtlidamaradvm
    -1  
    Soru tekrarı.Bu soruyu Hadise'de sorduydu :PP
  • kağan1991
    7331  
    kaç beden giydiğinin ne önemi var aşk bu ;))
  • Sexen2
    2371  
    31-32 kot giyer midyum tişört giyer 40 41 spor ayakkabı giyer
  • Titero
    26120  
    Aşkın bedeni yoktur, bireylerin akıl bedenine göre atı verir kalp gibi
  • iphone
    -1  
    sıfır beden
  • TheSinnerInMe
    1405  
    son zamanlarda XL giymeye başladı. Eskiden S ya da en fazla M giyerdi. Şimdilerde oldukça geniş ilişkiler...
  • seviliyosunhannny
    -1  
    S giyer ya .. oturur bence
  • Wakabayashi
    -1  
    Böyle şarkılar dinlemeyin diye kırk defa dedik. Bak işte yan etkileri. Dinimiz ondan yasaklıyor :D
  • askmewhatever
    5898  
    aşk dediğinn don bile giymez beaaaa
    • Hahaha en iyi cevabi hak ettin :-)
  • dr3amm
    -1  
    zencıler xl giyiyor pampa :D bız L takılıyoz .D
  • Fizikci
    -1  
    Kaç bedensin.
    • Cevaplayan
      Olur musun?
    • Niye ben askmiyim :-)
  • ahmetsvn
    -1  
    xxxxxxxxxxxxxlllllllllllllllllllllll :)))))))))))))
  • elinisobayadegmeCIS
    949  
    8 puan Ukraynaya 10 puan İsveçe ve 1 puan da merve38 'e gidiyor. -Evet mükemmel bir soru.
  • Adımı-KS-Koydum
    10470  
    Aşk erkekler için L-XL-XS kızlar için M-S arası olmalı tamam ..
  • strong
    640  
    aşık olduğun kişiye bağlı...
  • Jenko
    -1  
    erkek 31 kadın 52 :)
  • basküler
    -1  
    Seninle aynı bedeni giyer.5XL yani...
  • Rememberme90
    -1  
    small, medium, large, xl, xxl... ne farkeder ki...
  • sorveyor
    1949  
    hadisenin eltisi misin yoksa. çok ta benziyon
    • Cevaplayan
      vaaay egoya bak :) al o zaman sana. aşk beden giymez, bedene girer :p
    • Hadise bana benzesin :-P
  • fieryclover
    -1  
    İnanmadığım şey kıyafet giyemez :)
    • Cevaplayan
      Sevgi ve saygıya inanıyorum sadece.Aşk dedikleri nedir biliyormusun:

      İnsanoğlu da diğer canlılar gibi içgüdüsel olarak gen havuzu en kıymetli karşı cinsle aile kurmak ve üremek ister.Bir anda duymak istediğin bir şeyi veya görmek istediğin bir davranışı aynen kafandaki gibi gerçekleştiren karşı cinse fena halde kapılıyorsun özellikle hormonların tavan yaptığı bahar ve yaz aylarında.Negatif yönlerini umursamıyorsun sadece o hissettiğin şeyi tekrar hissedesin geliyor.Her tekeşli canlıdaki gibi :)
    • Niye inanmiyosun
  • selcukk
    225  
    cürümüne bağlı
  • ayakta-olen-adam
    -1  
    larc...
  • elephant1
    -1  
    xxLL
  • Reese
    -1  
    36 beden fazlasından aşk olmaz bana ...
  • gurbet-kuşu
    -1  
    hadıse de cok arastırdı ama sonuc yok
  • Çokoturgaçlıgötürgeç
    -1  
    Küçücük bir don giyer aslında:))
  • BlackMamba94
    712  
    göte göre değişir :))
  • nonstop
    7893  
    aşk her bedene uyar ama taşımasını bilene... Not; akşamdan sabaha özlüyorum...
  • screnrique
    3052  
    aşk giymez giydirir
  • Tayfun01
    -1  
    Kişiye göre değişir bazıları baya geniş giyiniyor.
  • Ayazkalpli
    4558  
    Aşk bedensizdir ne giydirirsen ona uyar
  • comologgo
    -1  
    aşk kaç beden giyerse giysin yeterki orası burası gözükmesin...
  •  
    Yok  
    aşk small beden giyer bence.ben nefes alamıyorum bana çok dar geliyor aşk...
  • basküler
    -1  
    Vardır.
  • Disco
    -1  
    faik sönmez büyük beden
  • 3ness
    1265  
    kız 36 erkek 48
  • zencix
    -1  
    50 bedenle başlar ipin ucunu kaçırdıgında sıfır bedene ulastıgında son bulur...
  • KuZuu
    -1  
    her bedene aşk giydirilir diyorum ben:)
  • AyPrensi
    -1  
    geçen soruda 46 giyordu zayıflamamışsa yine öyledir :)))
    • 46 bedense rejime ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. Spora da başlasa fena olmaz. :)
  • arsenlupen
    -1  
    aşkın bedeni yok..bütün vücudu kaplar.
  •  
    Yok  
    XXL giyer sanırım
  • Berk28
    -1  
    Kaç beden giyer bilmiyorum ama insan sever ve aşık olur bunun bir sınırı yok.
  • roots
    -1  
    hadise abla klibinde göstermiş..giymez..giyerse az ve öz giyer
  • easlan
    -1  
    Gerçek olan 1 dir. ama aşık olduğunu sandığı, yani kandığı bir sürü olur. Sayısını bilemeyiz :)
  • ypckbsyyk
    3810  
    Ben aşkı da , kızı da hatta ızdırabını da 0 beden seviyorum .
  • KuZuu
    -1  
    ben aşkı bedene giydirdiğim için sıkıntı yok
  • unolaconoco
    3364  
    sormayın şunu nefret ediorm şu sorudan hadisenin şarkısını dinleyip aklınızda kalıo gelip buraya yer işgal ettiriosunz ya :D XL giyer ben görmüştüm XL giymişti en son
  • antuan
    -1  
    1 beden yeterlı fazlasına laf anlatamazsın
  • natuka
    5891  
    Farkında değiliz belkide ama bedenini, boyutlarını kendimiz ölçülendiriyoruz..Aslında beynimiz ölçüyor biçiyor biçimlendiriyor,yüreğimiz dikiyor. Bazen yanlış ölçülerle yamalı eğreti dikiş çorap söküğü gibi gittikçe acıyıp yırtılan,bazen hiç sökülmeyecek gibi alabildiğince sık ve sağlam,adı aşk..
  • kurallar_geregi
    -1  
    aşık olacağım kişi evleneceğim kişidir..inşallah
  • xantalya07
    2714  
    bi kez aşık olur
  • xParlıamentx
    -1  
    Güzele NE Giyse Yakışır :)
  • gurbet-kuşu
    -1  
    Hadise bas bas bağırıyordu kaç beden diye bulmadımi acaba
  • alex-hunter
    -1  
    sıfırla 100 arası
  • robin
    -1  
    bu bılseydık hayat denen kavram bıze ne getırırı görür bilemezdik..
  • Floydian
    -1  
    Aaa doktorhouse geri dönmüüaaş ! ! !11BİR Bir de en iyi cevap seçilmiş... Aşk kaç beden giyer çok saçma bir soru ayrıca...
    • Cevaplayan
      gene gidecek biliyorum :(((((((((((((8888888888888888sekiz
    • :))
  • Coldsocold
    -1  
    Aşk bir şey giymez.
    • Teem <3
    • Cevaplayan
      Kıçını dönüp yatmazsan üşümez <3
    • Üşütür ama <3
  • egemakif
    -1  
    bence XXXL giyer
  • matematikzede
    -1  
    soru hadiseden daha doğrusu sanatı ile değil daha çok bedeni ile gündeme gelen birinden geldiği için ben şahsen cevap aramaya layık olduğunu düşünmüyorum bu sorunun.(senin sormana değil lafım yanlış anlaşılmasın )
  • isyanlarlarda
    136  
    Zayıf bir aşksa 36 beden büyük bir aşksa bedenini söyleyemicem
  • Phreaker
    7919  
    Bilmem ama en büyük bedenini alalım ömür boyu giyelim :D
  • gurbet-kuşu
    -1  
    Hadisede bilmiyor bas bas bağırıyor kaç beden diye sevabina onada cevapları ver
  • baykus-78
    10726  
    tabikide nil karaibrahimgilinde dedigi gibi senin aşkın bana XL :D
  • turksubayi
    -1  
    aşkın rütbeleri vardır.
  • ahmet290
    24529  
    normal giyer aşk bu sonuçta ince ve narindir..:)
  • prodigy_28
    -1  
    bayanlarda 36 erkeklerde 52 beden giyer
  • Aykut1239
    -1  
    Bizim mahallede aşk diye bir arkadaş vardı dur bi sorayım :-P
  • ripeness
    -1  
    aşkın bedeni olmaz,elastikdir her beden olur:)
    • :)
    • Cevaplayan
      istemesende oluyor zaten :)elde değil:)
    • Olabilir. :)
  • NickimBurc
    -1  
    aşk 38 beden giyer herhalde..
  • good-loker
    13536  
    Aşk en küçük bedeni giyer çoğu kişi giremez içine.
  • Levitu
    5638  
    Xxxs giyer.
  • uA1905_
    3260  
    1905
  • arsenlupen
    -1  
    sadakat bedeni:)
  • bitlipire
    193  
    xxxxxxLarge
  • doctorhouse
    -1  
    Aşk giymez soyunur , soyundurur.
  • Protect
    999  
    aşkın bedeni yokturya alırsın o senin bedenin neyse o şekle girer
  • Termodinamik
    2721  
    10XL giyer..
  • ugurgece
    -1  
    Herkes Bu Soruyu Soruyor Dıkkat Ettım Herkesede Sorucam 36 Dıyor Vıdeoda Cekıcem Anket Yapıp :D
  • heartless
    -1  
    alabildiği kadar alır genişleme imkanı vardır.
    • Cevaplayan
      :)
    • tabi oda senin fikrin ama sende haklısın var öyleleride :)
    • Cevaplayan
      nie erkekler olarak yorumluyorsun ki ben kızlar dedim mi :) ...bana göre de kızlar daldan dala atlıyor kuş gibi..
    • evet genelde şeref pek bulunmayan erkeklerde öyle oluyo bi bununla bi onunla :)
  • AdamGibiAdam
    -1  
    soruyu anlayan biri olarak cevap vereyim... ama 3. bi secenekle XXL olmalı sadık akıllı ve ne istediğini bilen
    • Cevaplayan
      ben teşekkür ederim...
    • Soran
      farklı bı dusunce tesekkurler yorumıçın
    • Cevaplayan
      sadık olursa zaten ne yaptığını bilir... şahsen ben nereye gittin ne yaptın neden yaptın nasıl yaptın falan demem... akıllı olursa ben onu anlarım zaten... aşk illaki zıp diye karşına çıkacak uyumlu birisi değildir bana göre... bazen de ilgi duyabileceğin kriterdeki insanı bulmak ve kendini ona uydurabilmek onu da kendine uydurabilmektir... uyarsan zaten XXL olur:D
    • Soran
      ama aynı zamanda cok cok cok ozgur asla karısma olmadan yasanmalı dıyosunuz yanı?
  • engineer
    1484  
    aşk bir takım ruhu ister dolayısıyla bedeni de takım elbise bedeni olmalı... bence bedeni saran slim kesim 44-46 beden bir aşk gibisi yoktur xD
  • Attalos
    25400  
    Şak diye otursun üstüme istiyom giydikçe salmasın bollaşmasın yıkayıncada çekmesin
  •  
    Yok  
    Aşkın bedeni yoktur. Cünkü kıyafetsiz aşk vardır
  • asiserseri
    -1  
    saygı ve sevginin eksik olmadığı beden hangisiyse onu giymeli bence...
  • theviper
    3518  
    12.5 falan.
  • etmus
    -1  
    XL gibi olsun ama arada saygi sevgi ve sadakat kalsin gerisi zaten duzgun ilerliyor. oldum olasi sacma baskilara gelemem ben, ters tepiyor bir kadinin telefonda ilk neredesin demesi bile.
  • keremgs
    148  
    Aşk kaç bedense benim bedene uyanını hiç bulamıyorum:)
    • Soran
      :):)
  • Tortured
    9249  
    Beden değil kumaş kalitesi önemli diyip bir açılım getireyim :)

    Vücuda fit oturmalı ama elastik olacak, vücudu sıkmayacak, ama üstünden de düşmeyecek.

    Kaliteli kumaş ise bende M ya da L oluyor.
    • Soran
      guzeeel:)
  • sosyete
    -1  
    Ben aşk olsam cıbıldak dolaşırdım
    • Soran
      sağolasın
    • Cevaplayan
      çirkin şey
    • Soran
      tamam bısı demedım varsay tamam
    • Cevaplayan
      sen aşklamı dolaşıyon hep cebindemi tşıyon
    • Soran
      askın bedenını sorduk burda bedensız dolasınca asksız dolasmıs olmuyomusun?
    • Cevaplayan
      Niye be sen çıplak dolasında kendinden ayrımı dolaşıysun
    • Soran
      aşksız dolasmıs olurdun ozaman
  • kalimera
    771  
    güven kaç beden giyiyorsa onu
  • meta_1
    11157  
    aşkın şiddetine bağlı benim aşk xxl giyer :)
    • Cevaplayan
      saol canım :)
    • Soran
      abıme bak yaaa:)+11111:)
  • willy
    -1  
    XL ile S arasında kararsızım...Yani demek oluyorki aşkım olucak kişiye tamamen güvendiğimde XL olmalı bedenimiz :)
    • Soran
      tesekkur ederım:)
    • Cevaplayan
      :) tşk ler buarada güzel soruydu
    • Soran
      +1 ozaman farklı bakıs açısı
  • yenilmez34
    -1  
    s den başlayıp her geçen gün büyümeli aşk xl kadar:)
    • Cevaplayan
      evet sevgi sonu yok:))
    • Soran
      farklı bı bakış açısı sonra xxxxxxxxl mı olmalı:)
  • ismimhakan
    25556  
    S tarifi bunaltır gibi geldi. Sanırım M tercih ederim.
  • KoyBoy
    -1  
    Hadiseye sormak lazım =)
    • Soran
      amin cumlemızın
    • Cevaplayan
      valla insan özlüyor kıymetini anlıyorsun o günlerin =( amin inşallah ağzından bal damlıyor. Allah gönlüne göre versin
    • Soran
      sıyam ıkızı yanı=)allahkavustursun askına canım arkadasım
    • Cevaplayan
      ahh ahh yanımda olsa aşkım S beden istiyorum =(((((((((((((((((((((
    • Soran
      oda bıze soruyo:)bende sıze soruyorum:)
  • black
    -1  
    M diyorum
  • Lancet
    -1  
    m beden gibi dar ama birazda bol olmalı. Seni sıkıp terletmemeli. bol gelip üşütmemeli. İçinde mutlu olabiliceğin bir elbise olmalı bu aşk.
 

Kızlar Ne Diyor

  • jellyfish
    -1  
    Aynı bedende can gibin, en x-large'ından olsun. <3
  • madeleinee
    17277  
    aşkın farklı bedeni yok tek beden ..üstüne tam oturtanı zor bulunur kolay yakalanmayan bir duygu
  • sananeşekerim
    11309  
    sen kaç beden giyiyorsan aşkında o bedeni giyer :P

  • zynoo
    -1  
    senin yüreğnin büyüklüğü aşkın bedenini gösterir... :DD
  • denizyıldızı
    -1  
    çok önemli bir soru sorumuşsun aşk çıplakmı ki bişeyler giydiriliyor:))
    • Cevaplayan
      teşekkür ederim :))
    • cok ıı bı yorum qetırdın.. tebrık edıorum :) en ıı cevap secıldın :)
    • Cevaplayan
      eğer aşk mutlu ediyorsa boş değildir.boş olan şey üzerinde ve içerisinde bişey olmayandır.ee aşk hayatı dolduruyorsa çıplak olması imkansızdır:))
  • kızlarsoruyormuş
    -1  

    aşk yokki bedeni olsa
  • Sunrisen
    -1  
    Hadiseye sor.
  • zedcezir
    -1  
    Epey bir çekti yıkana yıkana bir lokma kaldı garibim..
  • Dilara1
    -1  
    Paçalı don / Battal beden :D
  • Ocalyptus
    -1  
    Aşk bedensizdir çıplak gezer genelde..
  •  
    Yok  
    G.te göre değişirmiş :D:D
  •  
    Yok  
    aşk ilk görüşte xs beden giyer
    aşk ilk buluşmada s beden giyer
    aşk ilk öpüşmede m beden giyer
    aşk ilk sevişmede l beden giyer
    aşk ilk deneyiminde xl giyer
    ve sonrakilerde hep xxl xxxl die devam eder ...
  • Elmalı_turta
    31614  
    Aşk 0 beden giyer..
    Herkes ona ulaşmaya çalışır ama imkansızdır bazıları şanslıdır..
    Ulaşırlar o bedene ve sıkılırlar, bazıları ulaşmak için korse giyer ama çok yapmacık olur..
  • esila19
    -1  
    Small giysn bence
  • angelofdevil
    -1  
    Bu sorunun anlamını bilen var mı?
  •  
    Yok  
    Bunu şarkıyı söyleyen kişi kendi bilseydi cevabınıi aşk kaç beden giyer yerine aşk 34 beden giyer derdi( niye 34 , 34 giyen kaç kişi var ki? Gerçek aşkı bulan kaç Kişi)
  • ciceek55
    4477  
    Kişiye göre değişir :)
  • TelToka_JK
    -1  
    Aşkına göre degisir o xxxxllll giyen bile var
  • pandispanya
    3303  
    m beden
  • pembekalp
    4428  
    Aşık Veysel’e sormuşlar: “Sizce aşk nedir?” Aşık Veysel’e sormuşlar: “Sizce aşk nedir?” Aşık Veysel gülümsemiş ve şöyle demiş; ”Seversin, kavuşamazsın, aşk olur…” Onun neyini sevdiğini bilmezsin. “Çünkü, çünkü, çünkü…” diye düşünürsün, aklına binlerce şey gelir, ama yine de bomboşsundur. Ve o kadar dolusundur ki onunla, konuşamazsın. Sözcüklere hapsedersen hakaret edecek gibi hissedersin içinde yanan, dolup taşan şeye. Ve her zaman mutlu etmez bu içindeki seni. Louis Aragon demiş ya, “Mutlu aşk yoktur” diye.
  • green-eyes
    -1  
    Ve aslı olmayan bir şeye, Beni bunca yıl inandırdı diye, Dargın öleceğim Fuzuli ye Aşk yoksun sen seni biz uydurduk, Saatleri unuttuk, aklımızca zamanı durdurduk. Hüsrev Hatemi
  • feraym
    -1  
    inanırım...güzel bişey..
  • DulcetLady
    -1  
    Bağlanmam inanmam ben aşka sevmek başka ah sevişmek başka diye bi şarkı vardı. İnanmam yani sonuç olarak
  • sılaauzun
    -1  
    S giyer.Sonra ona olmaz.Giydiği şeyi de patlatır.
  • degisikmegisik
    -1  
    Soruyu hic begenmedim, soru soruyum die sorulmus sanki, acele etmeyip biraz daha dusuneydin daha iyi bi soru soraydin daha iyi olurdu bennce
    • Hahaha
    • Cevaplayan
      Noluur:((

      :)))
    • Hic ugrasamam vallah kusura bakma.;-)
    • Cevaplayan
      Ortada bi tartisma yok. İlgi derken sorunun daha ilgi gormesinden bahsediyorum. Ayrica herkesin belkide sirf xper icin cevap verdigi bi soruyu, boyle sacma soru sorabilcek bi kizi neden kiskaniyim.. Ha bu arada 'deymez' degil 'degmez':)
    • Yardimina ihtiyacim yok kizim kiskanma hem ilgi ne alaka ;-) neyse seninle tartismaya deymez
    • Cevaplayan
      Sorma demedik canim. Daha fazla ilgi gorebilmesi icin yardimci oluyoruz
    • Istedigim soruyu sorarim canim
  • rumeysaa
    157  
    benim aşk hayatımda aşk bişey giymiyor ;)
  • şaqamaqa
    725  
    göte göre degişir :)
  • AdiLazimDegilll
    52  
    ask bence beden deyil bedel yasar...hadiseye özentinmi var cok benziosun:)
    • evet hadiseye benziyor gecekten :D
    • özenti demek yanlış merveyede o sac me makyaj çok ıı gıdıyosa mervwnın sucu ne ?
  • akıllıbirdeli
    -1  
    Göte göre değişir.
  • DulcetLady
    -1  
    Xxxxxxs giyer
  • akıllıbirdeli
    -1  
    Yoktur.
  • nehirrr
    -1  
    Sıfır beden :)
  • green-eyes
    -1  
    Aşkın bedeni yoktur can bulduğu bedene girer
  • dondurmayabayılırım
    -1  
    battal beden giysinde bi kez olsun iki kişi aynı aşkın içine sığabilsin
  • Aneksenamun
    53026  
    Belli olmaz , kimi aşık olunca yemeden içmeden kesilir kimide sıkıntıdan kendini yemeye verir ...
  • kafein
    -1  
    Ben ipin ucunu kaçırdım. Sayamıyorum daha fazla.
  • topuklu
    8096  
    aşk tek bedende olur.
  • Elmalı_turta
    31614  
    0 bedene yakındır giymek istersin giyersin sıkılırsın,bunalırsın,nefes alamazsın,daralırsın ama hep içine girmek için çabalarsın
  • redwine
    7508  
    Duyumlara göre aşk sıfır bedenmiş.
  • zeytin90
    36212  
    XXL giyiyor valla gayet genişş
  • xburcum
    -1  
    bir kez sevende var..hergün birine aşık olanda..
  •  
    Yok  
    xl giyer
  •  
    Yok  
    heh kimse yazmamış. aşk giyinmez, çıplaktır.
  • Aneksenamun
    53026  
    Aşkın kıyafeti yoktur , birçok kez sever , aşkı bilmiyorum tecrübem yok ...
  • _Nefes_
    -1  
    Aşk'ın bedeni yoktur
  • -pink
    -1  
    Herkes bir kere aşık olabilseydi ohooo .d
  • mydarkheart
    -1  
    aşkın büyüklüğüne göre değişir kimi aşklar 0 beden :) kimileri XXL :)
  • tostos
    18794  
    bence 1
  • SultanHayal
    -1  
    Defalarca sevebılır kac beden gıyer bılemem o ne oyle <.<
  • Meli Melow
    -1  
    Asik oldugunu sanar ama bi anlik heves oldugunu biraz geç zaman sonra anlar.
  • syrena
    -1  
    xs (34) giyer.
  • marlasinger
    5697  
    çok aşik olur ama az sayida insan sevebilir...
  •  
    Yok  
    3XL
    • Ebet <3
    • Cevaplayan
      çıkarması da kolay hem.
    • Ben anca sığarım <3
  • unknownn
    11013  
    Tek olmalı çok kişi sevilmez...
  • mad_girl
    15352  
    Sorduğum sorulardan biri daha :) link
  • cansu_1686
    471  
    aşk likralıdır. her bedene girer:P
  • PepeeveŞila
    28950  
    125
  • spagetti
    -1  
    XXXL
  • Başroldeben
    -1  
    tam üzerime göre.
  • halime89
    -1  
    xxl kesinlikle
  • zeytin90
    36212  
    XXL giydiği kesin çok geniş zaar
    • Evet genişlettiler iyice.
  • siriusX
    -1  
    0 beden
  • Blackspace
    -1  
    Bir kalp bir defa sever ve aşk beden takılmıyor bir bedene hapsoluyor .. Offfffff of.
  • efsunum
    22614  
    ammaaannn boşver ne giydiğinii aşk yAA sen ona bak:))
  • ebbla
    9236  
    anlatılmaz giyilir :)
  • gizemli61
    -1  
    36 sanırım.
  • buketim
    9541  
    m beden en ideali bence
  • blablabla
    532  
    xxl giyer :)
  • prensesim
    70  
    s benden gibi olmalı
  • redrouge
    -1  
    En iyisi M. S beden bir zamandan sonra sıkar zaten insanı, uzaklaşırsın ondan. Diğerlerini hiç düşünmüyorum bile.
  • Aneksenamun
    53026  
    Giydikçe açılır" diyen tezgahtara kanmadan ... medium bence .sıkmamalı kasmamalı .Bensizde kalmalı ... yoksa nasıl özler beni .
  • LostLust
    -1  
    M olsun :) S de birbirimizden sıkılırız..
  • ADAaa
    -1  
    M - M - M
  • bebekk
    6875  
    m olmalı
  • meraklı
    10876  
    bu tarifine göre biz L bedeniz :D
    • Soran
      :)
 
Ana Sayfa > Flört Soruları > Aşk kaç beden giyer?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
özgürlük ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Ona bu kadar özgürlük vermekle iyi mi yapıyorum?
Erkekler cevaplarınızı bekliyorum!! Henüz üç haftalık bir uzun mesafeli bir ilişkim var. Erkek arkadaşımla farklı ülkelerde yaşıyoruz. Onunla beş...  
Bir Erkek Sordu Karşı cinste neyi degistirmek isterdiniz ?
Evet yazacaklarım kızların %99'luk kısmını kapsıyor. %1'lik kısımda olanlar lütfen beni eklesin tanısalım. 1- Erkekler özgür olmak ister. Ev...  
Erkeklere küpe yakışır mı?
19 saat önce sordu

Erkegine göre değişir

ıyyy o ne yaa

Görürsem döverim

Olur olur çok da güzel olur

Biz böyle mi gördük lan

Flört Xperleri
  
gizemli7
50121  
gizemli7
Nişanlı, 24 yaşında
2 Soru - 3133 Cevap
Flört Xper: 9597
yokoylebisey
42203  
yokoylebisey
İlişki İçinde, 25 yaşında
0 Soru - 2969 Cevap
Flört Xper: 9190
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
4 Soru - 2979 Cevap
Flört Xper: 5463
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
4 Soru - 2449 Cevap
Flört Xper: 5341

Xper Nedir? Xper Sıralaması