Erkekler kızların konuşurken neden dudaklarına bakarlar?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Flört

(sevdiğimle çıkalı daha bir hafta oldu fakat o konuşurken artık gözlerime diğil dudaklarıma bakıyor ilk tanıştığımızda böyle değil . artık bana aşık değil mi?)


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 46569
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
10
Kızlardan  
10
 

En İyi Cevap

serkanserkaaan
-1  
daha geçen bu sorunun aynısı sorulmuştu.gözler anlamını yitirmiş dudaklar tahrik etmiş olabilir:P
fazla yanaşma yapışmasın :P
  • bazı dudaklar vardır,bakılmaycak gibi değil yanı :d

Erkekler Ne Diyor

  •  
    Yok  
    artık birlikte olmak istiyo ama dikkat et hata yapma
    • Aynen Yoksa Yatakta Bulursun Kendını :)
  • Hublot
    1608  
    Yuzyuze Bakınca Dudaklarına.Arkadan Bakınca Poposuna Bakıyoruz Dımı?
  • Titero
    26064  
    Kız birşeyler anlatırken erkekde. bu dudagı nasıl yalasam diye düşünür sanki millet sapık. ben gözlerine bakıyorum bazende istemeden gözüm gögüslerine kayıyor. dekolte varsa. napalım ya bakıyoz iste
    • Gözler Görüyor İşte Napalım Degılmı :)
  • sezoxxx
    -1  
    dudaklarını çok beğenmiştirr iyimser olarak bunu düşünebilirizz...
    • Kötümser Düşünürsek ;
      Düşünmeden Bitirelim Yoksa Kötü Şeyler Olacak :)
  • Canxan
    37268  
    Bunda art niyet aramaya gerek yok .
  • jusdo
    3499  
    dudaklarının sevgilinin dikkatini çekmiştir hemen beni sevmiyor aşık degil gibi havalara girme yoksa mutlu olamassın her birşeyin altında kötü bi iş arama
  • backdoor
    -1  
    Bu soru daha öncede açılmıştı.Tahrik olduğunda bakabilir mesela:P
  • hotdog
    47372  
    insanların yüzüne, hoşlandığım kadının heryerine bakarım
    • :)
    • Bi gün böyle bir soru yuzunden atıcam pc yi. Filtre koysunlar şu sorulara valla billa soramasınlar. :D
    • Cevaplayan
      nerden buluyorlar bu ilginç soruları, yani ben bi kere bile yahu ben bu kızın neden dudaklarına bakıyorum demedim, öyle çok uzunda bakmadım zaten, gittim öptüm.:D
  • Uqurcan
    50  
    eğer onu seviyosan onunda seni sevdiğini düşünüyosan yakın davran bence
    • Hep Dusunceler Yuzunden Yıkıldık Yahuu
  • Discotheque
    -1  
    Siz, yapılı erkeklerle konuşurken, neden kollarına ve omuzlarına bakıyorsunuz; o yüzden..
 

Kızlar Ne Diyor

  • gizemli7
    50119  
    bazı insanların dudak yapıları hoştur konuşurken dahada etkilemiş olabilir.
  •  
    Yok  
    Mıy mıy konuştugun için dudak okumaya çalışıyordur. Buna dikkat et.
  • durbakalım
    -1  
    sadece erkekler değil ki. bir kız arkadaşım konuştuğu kişinin yüzünün her yerine bakıp dudaklara da kitleniyordu. bir de çok yakın duruyordu. benimle konuşurken şimdi öpüşeceğiz sanırım diyordum.
  • cicekbalı
    -1  
    dişinde maydonoz kalmıştır canım
    • Soran
      he zaman mı var :)
  • efsunum
    22612  
    istekleerrr artııyoooo:))
  • Katherinee
    -1  
    Senin o muhteşem dudaklarını tatmak istiyor olmalı bebeğim.
    • Cevaplayan
      Şuh kahkaha was here.
    • Fazla çikolata yeme diyorum dimi ben sana?
  • esil993
    6705  
    Öpmek istiyodur çocuk :D
  • lorilori
    2178  
    niye bakarrr? acaba gecenin ilerleyen vaktinde o dudaklarla bişey yaptırabilirmiyim diye bakabilir.. tabi farklı bir niyetee söz konusu olabilir ...
  • Kupa Kızı
    -1  
    Ben de insanlarin konusurken dudaklarina bakiyorum,cinsiyet ayirmaksizin.
    Art niyet aramayin.
  • Seksi_Salyangoz
    -1  
    Seni öpmek istiyor sekerim
 
Ana Sayfa > Flört Soruları > Erkekler kızların konuşurken neden dudaklarına bakarlar?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
konuşmak içini dökmek ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Iç görünüş bu kadar önemliyse niye herkes dış görünüşe bakarak sevgili olmaya karar veriyor?
iç görünüş bu kadar önemliyse niye herkez dış görünüşe bakarak sevgili olmaya karar veriolar.dış ve iç güzellik hakkında fikirlerinizi alabirlmiyim:))  
Bir Erkek Sordu Sevgiliyle birlikte doğada neler yapılır?
Arkadaşlar sorum bu sekilde sevgiliyle birlikte doğada neler yapılır?  
Değer verilen insanlar zamanla neden değişir ?
d06ukan8 saat önce sordu

Değer bilmedikleri için

Gerçek yüzleri ortaya çıkar

Karakterleri oturmadığı için

G*tü kalktığı için

Flört Xperleri
  
gizemli7
50119  
gizemli7
Nişanlı, 24 yaşında
2 Soru - 3133 Cevap
Flört Xper: 9597
yokoylebisey
42203  
yokoylebisey
İlişki İçinde, 25 yaşında
0 Soru - 2969 Cevap
Flört Xper: 9190
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
4 Soru - 2979 Cevap
Flört Xper: 5463
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
4 Soru - 2449 Cevap
Flört Xper: 5341

Xper Nedir? Xper Sıralaması