Seven insan öpüşür mü?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Flört

Sevgilim, sürekli bana sarılmak ve öpmek istiyor ama öyle böyle değil sürekli. Arkadaş ortamında otururken gel şuraya gidelim oturalım felan diyor. Sizce normal mı? Beni seviyor mu ya da öpüşmek için mi çıkıyor?


Güncelleme: Konu ayrılıktan Açılmıştı, Ben yalvarmam hiç bir kıza demişti. ama bir kez ayrılmıştık mesaj atmıştı seviyormu sevmiyormu bilmiyorum.. Öpme diyorum 10 dakka geçiyor tekrar öpüyor   

3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 42766
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
17
Kızlardan  
13
 

En İyi Cevap

Sagittarius
-1  
yagmur beni islatmak icin mi yagiyor gibi bir soru bu seven insan opusur tabiki opusmek icin cikilmaz seni arzuluyor iste daha ne istiyorsun keyfini sur bol bol opus askiniz guclenir
  • "öpüşmek için çıkılmaz" demişsin de... başına "sadece" eklemeyi unutmuşsun.

    İyice öpsün sıra başka şeylere de gelir... Sadece cinsellik yaşamak için bayanlarla birlikte olanlar hiç az değil...
  • hahaha ;) demek ki benim vatoz balığı akvarumun camına aşık ozaman hiç bırakmıyor alemsiniz :)
  • Soran
    Oda Öyle diyor aşkımız güçlenir felan :S

Erkekler Ne Diyor

  • ParovStelar
    -1  
    Vantuz seviyesine geldiğinde bence seni kullanıyordur.
  • umay16
    -1  
    istekleri normal ama arkadaş ortamındada kendisini frenlemeyi bilmeli...
  • nethical
    483  
    Şimdi ergen arkadaşımızı yargılamaylım hemen Belki özel anlar yaşamak istiyor sevgilisi ile belki öperek bazı şeyleri ifade etmeye calışıyor. Senin amacın konuşmalarından ne yapmak istediğini sezmeye çalış. Tabi öperken nasıl öpüyor o yarı bir durum ateşlimi? hırçınmı? yoksa tad almakmı ? bunları sen söylemelisin. :)
  • AdamGibiAdam
    -1  
    kızların bu durumlarından ben de rahatsızım... öpersin sapık derler öpmezsin iktidarsız mısın gay misin derler... evlerden ırak durum... madem hissettiğimi yaşayamayacağım seni hayalimde yaşatırım daha iyi... onu yapma bunu yapma... napalım siz söyleyin...
  • zputt1982
    1409  
    Bence seni sevmiyor sevse seni kuytu yerlere çekmezdi
    öpüşmek olayını bilmemde sarılıp omzuna başını koyuyor uzun bir bekleyiş yapıyorsa
    olabilir
  • defro
    -1  
    Eski kız arkadaşım geldi aklıma benle öpüşmek içinmi çıkıyorsun derdi ne alakaysa :)
  • carizmatic_34
    3567  
    ipin ucunu kaçırmadığın sürece öpüş... ama öpüşürken onun ellerine dikkat et sonradan vücudunda olduğunun farkına varmazsın! bu işin sonu belli görünen köy klavuz istemez dikkat et kendine
  • nasılhepsiondandır
    -1  
    Öpmesine bu kadar takılma..
    Rahatsız ölüyorsan açıkça söyleyip mesafeli davranmalisin.
    Ne kadar arzulu öpersen o kadar seviyorsun diye bır sey yok..
    Daha ileri aşamaları da var..
    Rahat degilsen zorlama kendini. Pişman olma yaptığın hicbirseyden.
  •  
    Yok  
    Bana kollarıanı uzatsan biraz
    Seven napmaz :)))
  • Canxan
    37268  
    Fazla ergen bir kişilik aklında sadece cinsellik var .
  • demir77
    -1  
    seven insan öpüşür de seninki biraz abartmış. Ya da kaba olacak ama azmış :)
  • birtekadres
    -1  
    merhaba değerli arkadaşım sorunu okudum sana şunu söyleye bilirim senin bedenine yada tenine değil önce kalbine dokunmalı seni gerçekten seven biri zaten ilk önce gözlerle konuşur ama gördüğüm kadarı ile bu kişi hormonal takılıyor ve senden edindiğim gözlem ise senin daha çok kalbine ve ruhuna hitap etmesini istemektesin işte o halde bu çıktığın kişiyi sakin ve yalnız kafanla tekrar gözden geçir senin için en güzel olanı budur iyi bayramlar
    • Cevaplayan
      sevgiyi hissettirmesi sanaayırdığı zamana ve onu her arayışında ulaşa bilmene hatta parmağına iğne batsa hissetim onunda canı yanmalı işte gerçek aşk öyle bişi onunki şimdilik hormonal azgınlık gibi görünüyor
    • Soran
      Bana sevgisini hissettirsin istiyorum. teşekkürler sizede :)
  • Smeth
    -1  
    24 Saatte öpmek istemez bence sıkılmadan degerini bil ilerde çok ararsın ciddiye binerse.
  • TristramShandy
    2780  
    cinsi münasebet konusunda "asla izin vermem" sinirindeysen, zaman geçtiğinde bu çocuk konacak başka çiçek bulduğunda, o yılışık öpücükleri aratabilir sana yalnızlıkta. vakit geçmeden ya ilerle ya da olaylara hakim olmaya çalış. onun ne istediği belli. :) sen ne istiyorsun, onu düşün.
    • Cevaplayan
      gitme bile demez diyorsan o sevgi değil, aşağıda soul söyledi; hayvan ergenlik hisleridir. hayaller yıkılmasın. :/
    • Soran
      ya Beni sevdiğni Biliyorum ama, öyle aşırı derecede değil. ayrılırsak Gİtme bile demez..
  • acıgerçekler
    3086  
    su an opebildigi icin opuyor.izin versen cinsi munasebete aninda unutur opmeyi
    • Cevaplayan
      o da surekli oper o zaman.
    • Soran
      asla iizin vermem'
  • silent
    31993  
    ilişkide sürekli cinselligi düşünüyorsa duygularını hiçe sayıyordur. Bence sürekli yapıyorsa sadece öpüşmek icin sevgilisiniz
  • soulmatesneverdie
    -1  
    erkek arkadaşın ortalama bir ergen hayvan.

    cinsellik yu-kakak birşey olmasa da, arkadaş ortamında tenhaya çekilip öpüşmek falan enteresan yani.
 

Kızlar Ne Diyor

  • Jacob
    -1  
    öpüşür öpüşür bu devirde neler neler yapılmıyo ki sırf seviyorum bahanesiyle:D öpüşmekte bişey mi:D zevkini gideriyo çocuk bikaç haftaya kalmaz ayrılırsınızzzzzzz:D
  • _Merve_
    -1  
    arkadaslarının yanında suraya gıdelım demesın barı arzuluyor senı ama sevıyor mu bılemedım..
  • EtiPuffer
    276  
    :D öbüşürsünde herşeyin bi adabı uslubu vardır arkadasların yanında milletin içindede öpülmez ki :D seven insan öper tabi ama bence bu sevmekten farklı bir durum gerçekten aşık oldugum bi insanı elbette arzularsın ama abartılısı farklı bir amaçtır...
  • loverdose
    8809  
    arkadaş ortamında gel şuraya gidelim falan demesi tuhafıma gitti ama bunun dışında seven insan öpüşür tabii ki .

    yalnız seni zorluyorsa fırsattan istifade sürekli öpmeye calısıyorsa.. yani bunu hissediyorsan eğer muhtemelen öyledir.
  • Çakıl
    -1  
    Bende seni arzuluyor.Sadece arzuluyor.
  • buble
    20451  
    Tabiki de öpüşür, daha çok öpüşür hatta.
  • Nonethelessh
    16586  
    Her şeyin fazlası zarar... Bu yüzden bunun sevgiyle pek de alakası olduğunu düşünmüyorum...
  • bebisim4662
    15697  
    ne alaka canim, asik olan insan cok dogal olarak sevgilisini öpmek ister.. bence tuhaf bir durum yok ortada, sen cok büyütüyorsun.. birak öpsün cocuk seni :D
  • Lonely
    -1  
    Böyle hikayeleri çok duydum . Tek isteği zevk almak diye düşünüyorum ama hiç belli olmaz.
    • Soran
      inş. Böyle değildir
  • vanillalatte
    20718  
    öpüşmek ömrü uzatır yahuu sanırım ben hiç ölmiycem :D:D
    • emin ol ruhen ölmezsin bedenen bellki :))
  • tabuları_yık
    -1  
    Her şeyin yeri zamanı var, sürekli seni öpmeye çalışarak bence niyetini belli etmiş, sevmiyorsan uzak dur derim, tabi yine senin bileceğin iş;)
    • iş belli zaten abi daha neyine seviyor mu sevmiyor mu dicen ahanda arkadaş koymuş lafı o da istiyo snde istiyon:D:D bence bu soruyu bi kendine sor:D sen izin veriyon ki o da devam ediyo bn olsam bnde öperim izin veren birini çocuğu suçlamayalım şimdi:P:D
    • Soran
      Sevmesem öptürmemki :/ Birde aynı sınıftayız düşünün yani. durum vahii.
  • Stanislava
    -1  
    Seven erkek de opusmek ister, sevmeyen erkek de. Sen eger istemedigini belirttigin halde israr ediyorsa sevmiyordur buyuk ihtimalle.
    • Cevaplayan
      Hayir sen normalsin. Ben gercek sevgiden bahsediyorum sevmeyen erkek derken, sevdigi icin degil de onunla oynasmak opusmek icin birlikte olan erkekten bahsediyorum
    • O ne demek ya.. Sevmediğin birini nasıl öpüyorsun, yada nasıl öpebilirsin ki..?
      Düşüncesi bile iğrenç, öpüşmek sevgiliye olan arzudandoğar, yoksa ben mi garibim?
  • daisy-is-me
    -1  
    simdi soyle de dusunmek gerek - ona ne kadar guveniyorsun? seni gercekten seviyormmu? iliskiniz ciddi mi ? seninle evlenmek istiyormu? yoksa gonul eglendirmek mi istiyor bunlarda cok onemli..
    • Cevaplayan
      erken *
    • Cevaplayan
      cok erkek opusmek icin falan...
    • Soran
      İlişkimiz ciddimi dğilmi bilmiyorum daha 1 ay Oldu.Bana ilk çıktığımızda sen başka kızlar gibi değilsin felan demişti. Bu lafı biraz hoşuma gitmişti,
    • Cevaplayan
      yani eger ciddiyse seni cok seviyorsa dayanamiyo ola bilir..ama eger oylesine cikiyorsaniz ve surekli opusmek istiyorsa demekki opusmek icin cikiyor..takiliyor
 
Ana Sayfa > Flört Soruları > Seven insan öpüşür mü?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Öpüşmek ile ilgili sorular
Bir Erkek Sordu Öpüşmek istiyorum ama kız istiyor mu?
Öpüşmek istiyorum ama kızın isteyip isyemrdiğini masıl anlıyacağım cıkmıyoruz ama kız derib derin gözlerim in içine bakıyor  
Bir Kız Sordu Öpüşmek nedir sizin için?
Öpüşmek size ne ifade ediyor tutkumu heyecAnlı nedir?  
Yeni KS'ye hazır mısın ?
Sonata23 saat önce sordu

Icerik gitsin yeni tasarim

Icerik gitmesin yeni tasarım

Icerik gitsin eski tasarim

Oldugu gibi kalsin

Flört Xperleri
  
gizemli7
50121  
gizemli7
Nişanlı, 24 yaşında
2 Soru - 3133 Cevap
Flört Xper: 9597
yokoylebisey
42203  
yokoylebisey
İlişki İçinde, 25 yaşında
0 Soru - 2969 Cevap
Flört Xper: 9190
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
4 Soru - 2979 Cevap
Flört Xper: 5463
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
4 Soru - 2449 Cevap
Flört Xper: 5341

Xper Nedir? Xper Sıralaması