kocbu

Tanımadıgım kızı nasıl tavlarım? cep telfon numarası var

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
kocbu(Yaş:18-24)
    Kategori: Flört

arkadşalar taktık verın tanımadıgım kızı cep telefon numarasını bılıyom nasıl tavlarım ne demem lazım ?
kız illa diyor numaramı kımden aldın


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 424705
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
9
Kızlardan  
2
 

Kızlar Ne Diyor

  • raapunzel
    2798  
    sende sole kımden aldıgını olsun bıtsın
    • Soran
      alsam busfer kızın yakasını bırtakmaz?
  • SarııPapatyaa
    -1  
    Öyle birşey yok cocuklar düşünür bunu anca
 

Erkekler Ne Diyor

  • emirpolat
    538  
    numaranı erkekler tuvaletine yazmışlar de..
  •  
    Yok  
    yüzyüze gelmek gerek

  • cappy34
    -1  
    arama sapıklık olur konuşman gerek
  • sentabale35
    -1  
    işleri arap sacına cevirdin hala nasıl tavlarım dıyorsun...
    kımden aldıgını soruyorsa en basıt sekılde...
    senden hoslanıyorum de ve senın ıcın yapamıycagım hıcbırsey yokde ve bırınin iznini alarak almadıgını soyle...
  • buyurkızım
    8105  
    Bi hayır kurumundan aldım numaranı de.
  • arazz
    -1  
    eskiden kullandığım bi tabir vardı öyle bi durumda hala gerçeli olurmu bilmiyom gençlik yıllarımda çok tuttururdum ... Sordumu söylüycen hemen nerden bulduğumun ne önemi varki ? aşkta ve savaşta herşey mübahtır... ne bileyim uydur bişeyler hacı .. bol şanslar ..
  • FrikikFikri
    13637  
    Selam,ben seni tavlamak isteyen genç numaranı da 118 den aldım mesajı yakışır
  • Rememberme90
    -1  
    Soyle Bi' mesajla baslayabilirsinn..

    Ben senin varmak istedigin o yolun sonuyum..
    • Soran
      başka ne dıyebılırım ?
  • dün1bugün2
    -1  
    at mesajı buluşma ayarla. buluştuğumuzda söylerim diyeceksin.
    • Soran
      olmaz! kızı etkılemem lazım ?
    • Cevaplayan
      kimden aldıysan söyle ne olacak
    • Soran
      kız dıyor numaramı kımden aldın?
 
Ana Sayfa > Flört Soruları > Tanımadıgım kızı nasıl tavlarım? cep telfon numarası var
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel21 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Flört Yazıları
 
●  Kadınlara Acıyorsanız Hayatınızdan Çıkmalarına Sevinmelisiniz
mrsprym
Kim diyor, ben diyorum. Şöyle diyorum: kadınlara acıyorsanız hayatınızdan şu ya da bu şekilde çıkmalarına sevinmelisiniz. Sözüm erkeklere. Kadınlara merhamet eden erkeklerden bahsediyorum. Zor durumda...
●  Bir Deli, İki Aşk (5.Bölüm - Verilmemiş Mektuplar...)
dakikalar
Birinci Bölümİkinci BölümÜçüncü bölümDördüncü bölümBeşinci BölümHerkesle konuşabilirim. En dindar insandan en inançsızına, siyasi düşüncesi bana zıt olanlarla, aşk acısı çekmişlerle, delilerle… Geçen...