chef_ugur

İzmirin kızları gerçekten güzel mi, yoksa sadece bir şehir efsanesi mi?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
chef_ugur(Yaş:25-29)
    Kategori: Flört

İzmirin kızları gerçekten güzel mi yoksa sadece bir şehir efsanesi mi? bayanlar kıskançlık yapmadan cevap versini
izmirin kızları birde kavakları meşhur derler,sizcede öyle mi? bayanlar ve baylar sorum herkese


Güncelleme: kızları çok guzel dediğinz şehir ya da ülkeler hangileri?   

3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 41234
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
7
Kızlardan  
29
 

En İyi Cevap

NikonianBurak
1590  
İzmirin kızları güzel oldugu doğru :) İstanbula gezi için gitmiştim , Güzel kız göremedim bile :) İzmire dondugunde kendime geldim , izmirli kızların havası bi başkadır. Kuzenim izmire geldiğinde sonunda guzel kızları gordum die mutlu olur , kendisi ankaradan geliyor :D Anlatılmaz gelip gorulur..

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    SIRF İZMİRLİ LER GÜZEL DENSİN DİYE SORMUŞSN
  •  
    Yok  
    istanbul un kızları daha güzel İstanbul l udeğilim İzmir in kızları güzel seçilecek diye bir sitede izmirl i en güzel kız resimlerini koymuşlar görseniz evde kalmış kız kurus güzel görmesek yutturacaklar ve bu zevk meselesi çok makyaj yaptıkları için güzel sanılıyor İstanbul da daha güzel var ben kaç kese gittim şehirede buyrun size güzeller ıyyy:/ link
  • seymayimben
    -1  
    Sadece çıplak dolaşıyorlar hepsi bu. :))


    • bacak görseler tm bu kız güzel diyolar Allah ımmm
  • alysa
    773  
    İzmirin kızlarının güzel olduğu doğru ancak;beraberinde rahat,toplum kurallarının dışında hayatları olduğu da bir gerçek.izmir kızlarını izmir kızı yapan,havalı yapan da bu zaten.yoksa salt güzellikleri değil.
    • Soran
      ya sen?
    • Cevaplayan
      Hayır ,bizzat gördüğüm kişilere hayatlara göre yanii:)
    • Soran
      aldıgın duyumlara göre yani.)
    • Cevaplayan
      İzmirli arkdaşlarımdan biliyorum )
    • Soran
      geldin gördün demek
    • Cevaplayan
      öyle;)
    • Soran
      hımm öyle diyosun demek...
  • bebisim4662
    15697  
    valla izmir olsun, istanbul, gaziantep, trabzon, kahramanmaras, sanliurfa, ankara veya kayseri olsun..bizim ülkemizin kizlarinin hepside güzel valla...ciddi söylüyorum, türk kizlari gibisi yok..tamam ispanya veya italyadaki kizlarda güzelde, bizimkilerde fena..dogruya dogru beyler :D rus kizlari demesin kimse, o ne öyle bembeyaz, utanmasam markette Gazi beyaz Peynir diye satacam :D
  • gizemli7
    50121  
    Kızlarıda erkekleride çok bakımlı bence.
  • _Nefes_
    -1  
    Her şehrin kendine göre güzel kızları var. Ne yani izmirin kızları güzel denmiş diye hiç mi çirkin kız yok orada ? :D
  • alleyesonme
    1816  
    öyle aman aman olağınüstü bir güzellikleri yok yani daha güzelleride var başka bölgelerimizde hatta her bölgedekiler gibi aralarinda güzeli ve çirkinleride var.
    yani öyle bir iksir içmediler :)sadece bu söz sayesinde kendilerine güvenirler beğenirler ve oda ayrı bi hava katabilir bütün öz güveni olan kızlar gibi. son olarakta güzellik görecelidir
  • bitter
    4961  
    ben bizzat izmirde gördüm :D
    evet o potansiyel var :)
    izmirli erkeklerde bile ayrı bir hava var...
    • Cevaplayan
      =)
    • hımm onu bilmiyordum :)
      izmirliler komple havalı anlaşılan :)
    • Cevaplayan
      tanıdığım ne kadar izmirli erkek varsa ...ukala..
      ama bunu öyle hoş yapıyorlar ki...yakışıyor gibi =)
    • erkeklerinde nasıl bir hava var ki?
  •  
    Yok  
    şöyle söyliyim bi arkadaşında dediği gibi güzeller izmşre çirkinler şu tarafa diye ayrılmamış kimse ...lütfen kimse bana güzellik yarışmasında 1. seçilen izmirlilerden bahsetmesin o güzellik yarışmasındakilerin hangisi güzel Allah aşkına sadec katılanlar arasında iyi olabilirler o kadar yani demem o ki bu bir şehir efsanesidir ...kimileri kıskançlık yaptığımı düşünebilir ama yanılırlar ben gayet kendiyle barışık bir insanımm :)
  • MeLody
    9381  
    doğma büyüme bir izmirli olaraktan, izmirin kızları gerçekten de güzeldir.

    kumral saç, beyaz ten, renkli gözler, okka gibi burun ve dolgun dudaklar, özgüven ve bazen cüretkar bir giyim tarzıyla birleşince güzellik ve dikkat çekicilik kaçınılmaz oluyor..

    ancak ben bir izmirli olaraktan kimi kızların aşırı derecede açık giyinmelerini tasvip etmiyorum, İzmirin kızlarının adını çıkartmaktan başka bir işe yaramıyor bu durum..
    biz zaten güzeliz, böyle reklamlara ihtiyacımız yok bzm ;)
    • sen zaten güzelsin melodym :)
  • NaTuRaL
    2213  
    şehrine ülkesine gör güzeller şuraya çirkinler buraya orta kararlar oraya diye ayrılmamışki sonuçta.güzellik göreceli olduğu gibi yerden yere değişmez.kişiden kişiye değişir.
    • Cevaplayan
      benim kökenimde oralı olabilir kuşkuluyum bu konuda :)) nerden anladın slavlara benzediğimi falan direkt onu sordun çünkü?
    • Slavlar hakkında ne düşünüyosun peki:p
    • Cevaplayan
      herkesin kendi karakteri bişey diyemem :))
    • Soran
      hımmm aynen dediğin gibi.. haklısın ama biraz burunları havada olmalarına sebeb oluyor..
    • Cevaplayan
      hı anladım :)) tamam o zaman :D e tabi çıkmaz önlerine gelen sıfattan memnunlarda ondan :D eolsunlarda bu onlara daha çok özgüven verir.iyi bişey bi yerde. yok ya pek değilim sadece o an sen öyle diyince tepki olarak söyledim boşver :)
    • Soran
      kıskançlıkdan demedim zaten. izmirli çıkıpda bunun dogru olmadıgını söleyen çıkmadı onu vurgulamak için yazdım.. çok mu güzelsin gercekten:)
    • Cevaplayan
      izmirli değilim ama izmirlilerden güzelimdir ;) :P :D yani kıskançlık yapıp böyle dediğimi düşünme.mantıklı düşünürsen bu iş böyle aklın yolu birdir sonuçta.
    • Soran
      bu arkadaşda izmirli değil:)
  •  
    Yok  
    güzel ve birazda özgüvenleri fazla bence
  • Aneksenamun
    53026  
    Güzellik yarışmalarını bir incele istersen dereceye girenlerin çoğu İzmirli .Ayrıca İzmirli kızlarda diğerleri kadar makyaj yapar ve giyinir , farkı kendilerine güvenmelerinden kaynaklanır ...

    Izmirli bir kiz; kimseye baglanmaz, cok gerekiyorsa baglar

    Izmirli bir kiz; asla normal kola icmez. Diet kolanin yaninda, en kalorilisinden pasta yer. (Vicdan azabi duymaz)

    Izmirli bir kiz; zekasini kanitlamaya calismaz. Dunya alemin bildigi
    birseyin kaniti olmaz tabii ki!

    Izmirli bir kiz; hastaliktan olse bile kuafordeki randevusuna gec kalmaz

    Izmirli bir kiz; erkekleri siniflara ayirmaz. Sadece en iyileri bilir, tanir, cikar. Cani isterse evlenir.

    Izmirli bir kiz; capkinlik yapmaz. Daimi capkindir

    Izmirli bir kiz; bastan cikmaz, cikarir

    Izmirli bir kiz; diger bir Izmirli kizin dogal muttefiki sayilacagindan,sevgilisini ayarlamasinda bir sorun yoktur

    Izmirli bir kiz; herseyde oldugu gibi, is yasaminda da coook basarilidir. Basarsiz birsey varsa, calistigi sirkettir.

    Izmirli bir kizi; tanimlayacak bir cumle yoktur. Cunku mukemmelin tanimi yoktur

    Izmirli bir kiz; toplum icinde aglamaz olsa olsa gozune kirpik kacmistir

    Izmirli bir kiz; kizdigi zaman, ortalikta olmamaniz tavsiye edilir

    Izmirli bir kiz; en populer mekanlarda babasinin yeriymis gibi rahat davranir. Kasmaz

    Izmirli bir kiz; vazgecmez!

    Izmirli bir kiz; icince sapitmaz. Sapitmasi icin icmesine gerek yoktur

    Izmirli bir kiz; otobuse ve minibuse binmez.Toplu tasima araclarina,halkindan uzakta kalmamak icin biner

    • AL SANA İZMİRLİ GÜZELLER link
    • Cevaplayan
      Nerde kaldın yahuu ... Sanırım biraz geciktin :))
    • İzmirli biri olarak , yukarıdaki yazan maddelerin hepsi dogrudur :)
    • Cevaplayan
      İlk olarak yazdıklarımı kimse okumamış sanırım , elbette İzmirli kızlar güzel ve bu tescillenmiştir zaten ,esas olan kendilerine duydukları özgüvendir.Diğer yazdığımda esprili bir anlatımdır .
      Kim nereliyse oranın kızı güzel diye yazmış yazsın benim için bir sakıncası yok ,tüm Türk kızları güzeldir diye konuyu kapatıyorum ve kimilerinide esefle kınıyorum .
    • yok zaten hep içmiş gibi dolaşıyorlar demeye getiriyr bence
    • Soran
      evet izmirli. olumsuz düşünenlerin çogunluguda başka şehirdn.bir tane izmirlide çıkıp dese ki bütün kadınlar güzeldir vs...
    • Hmm. İzmirli sanırım yazan :D.
    • bunların hepsi çok komik.. farklı bir ırk gibi anlatmışsın..kadın heryerde kadındır.. asıl güzel kadın makyaj yapmaya gerek duymayandır.
    • Soran
      o da uydurma hemde nasıl sapıtıyorlar
    • ben en çok "içince sapıtmaz" ı sevdim :D
    • Soran
      ben şuan görüyorum zaten önümdeler:)
    • Cevaplayan
      doğruları mesajla bildirebilirsiniz sayın mr oroco..
    • ... Bazıları doğru,bazıları yanlış.
    • Cevaplayan
      İstersen gel de kendin gör İzmirli kızları :))
    • Soran
      birazcık mı?
    • Cevaplayan
      Ehh espri katılmış tabi içine birazcık .
    • Soran
      sonuncusu tamamen uydurma ama yaaa..gerci dierleride fantaziye kaçmış ama
  •  
    Yok  
    Hepsi güzel değil ama çoğu güzel.
    Boşuna İzmir'in denizi kız, kızı deniz kokar demiyorlar :))
    • Soran
      durum anlaşıldı:)
    • Cevaplayan
      :)
    • Soran
      sen kesin izmirlisin.. çogu güzel kısmındasında aynı zamanda:)
  • efsunum
    22614  
    güzelleri vardır heralde
  • bigudi
    -1  
    güzelide var.. ama güzellikte göreceli:) ben esmer den yanayım..sarışın doğalsa ona da tamam..ama sarıya boyatıpta sarışınım diye gezenledrden hazetmem.. izmirli bütün arkadaşlarım öyle malesef ama genellemek yanlış olur tabi..
  • Matesis
    -1  
    güzel ama sade bir güzellik olarak değil çok fazla makyaj yapıyorlar,çok süsleniyolar,çok açık giyiniyorlar...sanki avrupadan bir kent dersin...
    ama her zaman bunu derim bir kadın bakımlı olduktan sonra her zaman güzeldir...
    izmirli kızlar kendilerine çok baktıkları için adları öyle çıkmış yoksa her kadın kendilerine onlar kadar bakınca güzel olabilir...
    • Cevaplayan
      yok ben izmirliler güzeldir demiyorum güzeldir her şehirde vardır güzel olan doğal güzellikler ama sadece bu izmirlilere yontulmamalı...
      efendim?
    • Soran
      busmusss?
    • Sana makyajsız bir fotomu gönderim balım ..Ben izmirliyim .
  • Çakıl
    -1  
    soruna cevap verirdim de isminden kaybettin dostum
    • Soran
      adımı begenmessen veririm tabiki eksi.. geri alınıyosa alayım ama..
    • Cevaplayan
      eksi verdikten sonra nayır asla
    • Soran
      deiştirelim mi yani:)
    • Cevaplayan
      hayır beğenmedim
    • Soran
      begenmedin mi:)
  • mutlu_kız
    2534  
    YA SADECE ADI DUYULMUŞ BÖLE DİYE YOKSA ANKARANIN KIZLARI DAHA DAHA GÜZEL :)))))
  • souldancer
    -1  
    kabildeki afgan kızı kadar güzeli yok
    • Soran
      diyosunn...
  •  
    Yok  
    İzmire hiç gitmedim. Lakin çevremdeki izmirlilere bakınca çok bir fark göremiyorum. Çok güzeli de var, yüzüne bakılmayacak gibi olanı da.
  • MisSDİ
    15649  
    Deniz kum güneş oh.Yazın insan daha güzel oluyor.Onların havası hep iyi ondan.
  • daisy-is-me
    -1  
    bilmiyorum bakudede o kadar guzel kiz var izmirli degiller ama :)
    • Sence? Burda anlamayacaq ne varki? Men Bakıdanam. Ama sen deyesen Bakılı deyilsen. Türksen Yoxsa?
    • Cevaplayan
      heralde azerbaycanca olar...peki sen turkmusun anlamadim
    • Ele sen de yaxşı danışırsan.Türkçe yaxşı danışıram yoxsa Azerbaycanca?
    • Cevaplayan
      hehe olar elbette...aferin yaxsi danisrsan:)
    • O zaman Türkçe danışmağa gerek yoxdur, gel Azerbaycanca danışaq. Ne deyirsen, olar?
    • Cevaplayan
      evet gercekten azeriyim..ve turkiyeden nasil ola bilirim:) bakudenim ben:)
    • Sen gerçekten Azerimisin? Burda bi azeriyle karşılaştığıma çok sevindim. Sır değilse Türkiyenin neresindensin?
    • Cevaplayan
      neden kusura bakayim?:) ben azeriyim ve bakude bir cok tanidigim turk arkadaslarim var onlarda aynisi diyor aslinda...aslinda goruyorum bende universtiede
    • Evet Genel olarak Türkiyede. Özel olarak yaşadığım şehirde. Güzel kızkar var ama anladığın çok az. Onlar da kendilerin çok beyenmişler, sanki başka yerlerde bunlardan güzelleri yokmuş. Kusura bakma ama bu bi gerçek.
    • Cevaplayan
      nasil?:) yani genel olarak nerde gormedin anlamadim turkiyede mi
    • Genel olarakmı? Özel olarak mı?
    • Cevaplayan
      burda derken ?nerde yani?
    • Evet ben de bi Bakülü olarak olanı diyorum zaten. Burda hiç güzel izmirli karşıma çıkmadı. Genel olarak güzel kızlar da az karşıma çıktı.
    • Cevaplayan
      yani..:) olani diyorum ben=)
    • Evet, doğru diyorsun, zaten Bakunun kızları cok guzel. İzmir falan boş şey. :D
  • NaTuRaL
    2213  
    izmirliler çok daha batıcı giyiniş tarzlarıyla falan birbirlerini yadırgamazlar sıcak kanlılardır dünya görüşü çok daha açıktır çoğu okumuş kültürlüdür ama hepsi bakımlıdır bu yüzden Allahın vermiş olduğu güzelliği bakımlılıklarıyla öne çıkardıkları için izmirin kızlarına güzel dediklerini düşünüyorum.onlar modern dünyanın niğmetlerinden daha çok yarrarlanmayı seven insanlar oldukları için.sürekli kendilerine bakıyorlar.estetiğede karşı değiller.
  • Pink-
    -1  
    İzmirde bir zaman gecırdım ama dekolite güzelleri gördüm.
  • burcummm
    -1  
    güzelliğin bölgeyle ne alakası var anlamadım..ben azeri o kadar güzel kız gördümki...izmirli arkadaşlarım var..hiç biride güzel değil..mesela mersinde bir kız arkadaşım var çok güzel..çok saçma..biri uydurmuş gerisi gelmiş..
    • Cevaplayan
      sağol doctorhouse..:))
    • Soran
      öyle diyosa dogrudur.. görmedik yorum yapmak olmaz..
    • :) kız haklı +1
    • Cevaplayan
      kıskanamayacak kadar güzelim zaten..ben gerçek bir yorum yapdım..:))
    • Soran
      kıskançlık yok dedik ama demi:)
    • aynen :D
  • _Merve_
    -1  
    benım gorduklerımın cogunda aşırı bı guzellık yoktu ama güzelleride var tabiki
  • gizemli61
    -1  
    Benim gördüğüm izmir kızlarının bir çoğu güzeldi; fakat hepsi güzel değil.
 

Erkekler Ne Diyor

  • gencbas
    -1  
    Hocam ben İzmir'liyim. Gerçekten iyiler. 20 şehir gezdim. İzmir'in kızları gibi bakımlısını ve alımlısını görmedim.

    Şuan Kayseri'deyim. Bildiğin bıyıkları var kızların. Diksiyonu duysan lanet edersin.
  • ask_doktoru
    2235  
    İzmir'de okudum ve evet gerçekten güzeller ve iddialı giyinirler, davetkâr haller daha sık görülür, ama sanıldığı gibi kaşarlıkla bağdaşlaşmaz bütün bunlar.
    • Cevaplayan
      rica ederim..Kordon boyuna,kızına, denizine selamlar;)
    • aynen ... teşekkür ederim :)
  • osmanoscar
    -1  
    mankenler genelde izmirde çıkıyor
  • nasılhepsiondandır
    -1  
    Sarışın... Renkli gözlü...
    Doğal yada değil...
    Güzellik anlayışın buysa Güzeller...

  • xnick
    -1  
    Bence çok güzel yerine çok bakımlı desek daha iyi. Hepsi kendine bakıyor makyajsız sokağa çıkmıyorlar yaa
  • umite
    -1  
    samsunun kızları daha güzel bence.
    • ay bende katılıyorum:)
    • Soran
      bende katılıyorum samsunlu olmayarak .. gidip gören olarak evet guzel
    • Cevaplayan
      : )
    • :) katılıyorum bir samsunlu olarak ..
  • Deh_Deh_Düldül
    -1  
    test etmek lazım :I
 
Ana Sayfa > Flört Soruları > İzmirin kızları gerçekten güzel mi, yoksa sadece bir şehir efsanesi mi?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
İzmir ile ilgili sorular
Bir Erkek Sordu İzmir kızları hep göz önündedir fakat İzmir "erkekleri" hakkında kızların görüşleri nelerdir?
İzmir kızları hep göz önündedir fakat İzmir "erkekleri" hakkında kızların görüşleri nelerdir?  
Bir Erkek Sordu İzmir' in kızları güzel olur derler, katılıyor musunuz?
Ben bu sözcüğe çok katılmazdım ama artık gördüğüm kızlara sora sora tamam dedim izmirin kızları güzeldir katılıyorumusunuz ?  
Erkeklere küpe yakışır mı?
19 saat önce sordu

Erkegine göre değişir

ıyyy o ne yaa

Görürsem döverim

Olur olur çok da güzel olur

Biz böyle mi gördük lan

Flört Xperleri
  
gizemli7
50121  
gizemli7
Nişanlı, 24 yaşında
2 Soru - 3133 Cevap
Flört Xper: 9597
yokoylebisey
42203  
yokoylebisey
İlişki İçinde, 25 yaşında
0 Soru - 2969 Cevap
Flört Xper: 9190
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
4 Soru - 2979 Cevap
Flört Xper: 5463
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
4 Soru - 2449 Cevap
Flört Xper: 5341

Xper Nedir? Xper Sıralaması