rabiairem

Erkeklerin en zayıf noktası nedir?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
rabiairem(Yaş:18-24)
    Kategori: Flört

bir erkeğin en ama en zayıf yönü nedir? ama aşk yönünden iyi düşünün öyle cevap verin bir kadından en çok nasıl etkilenir?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 358716
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
68
Kızlardan  
12
 

Erkekler Ne Diyor

  • enescgrc
    452  
    Bir erkeğin en zayıf noktası saçlardır.en azından benim ki
  • AtaPasa
    161  
    Onu birakta kimi etkileme calisiyorsun onu soyle
  • raido
    268  
    biz erkekler yolda yürürken onlarca kıza bakarız. Bunun bacakları ne güzel bunun gözleri çok güzel bunun kalçası ama birdenbire karşısına biri çıkar insanın artık başkasını beğenmez olur. Hani demiş ya orhan veli bir şiirinin son dizelerinde
    Aşk birdenbire oldu,
    sevinç birdenbire
  • Esprisyen
    -1  
    Erkeklerin söylenebilecek en aciz oldukları nokta SEKS. Cinsellik.
  • Magusalimanı
    -1  
    utanma şekli.
  • çöldeütübulanadam
    -1  
    The Old Boy filminden bir kesit ;

    " Ağlayan kadın hile yapar. Gözyaşları bacakları ve dolgun kalçaları ile kandırır seni.."

    Galiba bu sayılanlar her bir erkeğin zaaflarını oluşturuyor. Benim için kesinlikle gözyaşı en zayıf yanım. Bazı erkekler içinde bu böyledir eminim ve bazı erkekler içinde bacak ve dolgun kalça olabilir ki bu zaafta olabildiğince doğaldır. Genler bunu emredebilir.
  • fatihmert
    442  
    Söylemeyeceğim, yoksa cadaloz kızlara çok daha fazla rast gelmeye başlayacağım :/
  • fructure
    3777  
    benim zayıf noktam yok :o
  • okannnngunnnn
    -1  
    gözler ve gzl göz makyajı
  • phartalicy
    499  
    meme'dir . . . . . . . . .
  • polat-ist
    106  
    bana göre erkeklerin en zayıf noktaları,kadınlara olan ilgisi kadar,herşey bir yana sen bir yana deyip sonsuz güven duyması kadınlara karşı.
    • Cevaplayan
      kadınalara hemen güvenilmesi sadece yani.
  • GuantanamoKampi
    2570  
    şey vericen. ama sağlam olcak yani böyle ucuz kadın gibi değil. zor kadın gibi ama ulaşması mümkün :D
    • Cevaplayan
      Öyledir :D Hani zor bilmemnelerden vardır ya onu diyorum :) hevesli ama cool :D
    • hayatımda dahaa çelişkili bir cümle görmedim :D
  • EfkarlıGenc
    1019  
    Beni en çok giyimi etkiliyor diyebilirim. Tabi sonrasında bana gösterilen sevgi. Sevdiğim kişinin beni sevdiğinden ne kadar emin olursam kesinlikle bağlılığım artar. Ama aşırıya kaçmamak şartıyla tabiki bu ilgi. Bi yerden sonrası ters sapıyor
  • CeSuRR31
    930  
    uckurdur baska bır zayıf noktasını arama
  • baythomasanderson
    10389  
    şehvet dürtüsü
  • sylar35
    0  
    güvenını sağlayıp çaktırmadan kötu nıyetını belli edersen tamamdır :P
  • Protein1
    -1  
    dürüstlük...
  • VenomCandy
    -1  
    Yapılan araştırmalara göre erkekler eşcinsel olsa bile kadınları gözüyle süzer.
    1. Cinsellik
    2. Uzun boy
    3.Espriler ve mizah
    4. Aklı başında olan çocuk takliti yapsa bile aşırıya kaçmayan
    5. Her zaman onu öven birilerinin olması ego işte naparsın. :)
  • bikereversene
    -1  
    cinsellik :(
  • tembeler
    1263  
    ****---- 17 cm! ---- ***
  • çatlak_prof
    14854  
    Gözler. Yani kız arkadaşım-eşim hiç bir şey yapmasına gerek yok sadece gözlerimin içine baksın orada erir akarım :) :) Gözler en büyük zaafımdır benim. Anlamlı bakabilen gözlere karşı koyamam hele bir de renkli ise benim gibi bitmiştir nokta :)
  • pitipiti
    -1  
    Seni seviyorum de <3
  • smooth01
    -1  
    Erkeklerin zayıf noktası yoktur. Ne isterlerse ne yapmak isterlerse direk yaparlar. Bir erkeği etkilemenin en kolay yolu, seksi giyinmekten geçer. Hiç tahmin etmediğiniz bir giyim tarzı, erkeğin kalbini, kafasını 9döndürebilri. İlk önce dış görünüz (ne yazık ki) sonrası olur.
  • Sassanid
    121  
    Ya seslendirme sanatçısı yada sexlendirme sanatçısı olman gerek.
  • talcid35
    964  
    bacak arasından çok etkilenir :D
  • söylemedenanla
    189  
    Anne şefkati gören erkek tamamen savunmasızdır :)
  • ese3506
    -1  
    Allah Herşeyin hayırlısını wersinn ;) yemek namus
  • merttcan
    -1  
    herkesin standardı farklı ben zarafetten etkilenirim bir de iyi eğitimli olmasından
    • Cevaplayan
      tenx
    • ben de burada hiç aklı başında adam yok mu diyodum benden sana +1 :D:D:D
  • sekane_06
    819  
    Her erkek onun için ağlayan kadından etkilenir.
    • Cevaplayan
      Delikanlı adam sevdiğini ağlatmaz.Ağlarsada kıyamaz yanii bencee :D
    • bence her erkek sulugöz sevmez yaniiiii bennceeeee:))
  • trkbiyo
    963  
    bi erkeğin en zayıf noktası sevdiğidir...
  • zillizurafa
    1122  
    Buna gerek yokki kadın akıllıysa etkilemesini bilir.. Erkek zeki kadın ister yanında..
  • TheSocial
    21  
    Benim en zayıf noktam ilgi gösterilmesi hemen kanıyorum
  • LestatDeLionCourt
    617  
    Herhangi bir konu hakkında konuşurken, düşüncelerimizi belirtirken ve hatta tartışırken benden baskın çıkması, benim söylediğim sözleri ezmesi, benden daha akıllı olması beni benden alır. O sırada gözümde , ne kadının güzelliği önemlidir, ne işi, ne giysisi. benim için en zirveye çıkar... İşte beni etkileyen en önemli etken bu.
  • DrPepe
    1161  
    kendi adıma kadınların ağlamasına dayanamam
  • deepgame
    -1  
    erkeğin en zayıf noktası istediği kadındır
  • Nightmar3
    3640  
    Yemek erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer :D kendi ellerinle yemek yap çağır evine birde şarap aç bak gör neler oluyor :D
    • Cevaplayan
      Bencede yok artık çüş ne acıkmışım bunu yazarken :D
    • Soran
      BENCE DE YOK ARTIK
    • yok artik
  • nicolasss
    670  
    ruh haline bağlı.erkeğin zayıf noktası diye birşey yok.adamına göre değişir.öyle bir ruh halindedirdi anasını satar,yada açarsın birşeyleri tutucu davranır..bu işler böyle..böyle şeytani şeyler düşünmeye gerek yok,olduğunuz gibi olsanız şu dünya,insanlar daha bir masum olsa ne güzel olur değilmi..ama yok işte..malesef hepiniz böylesiniz..
    • Soran
      HER ERKEĞE GÖRE DEĞİŞTİĞİNİ BİLMİYODUM SAĞOL AMA BEN SİZ NEYDEN ETKILINIRSINIZ DEMEK İSTEDİM. AYRIYETEN SEN BÖYLE DEDİN DİYE DE BİZ BÖYLE OLMUYORUZ.
  • erdi25
    760  
    kızın gülümsemesi yeter xd
  • doucett
    4981  
    şahsen ben sorun çıkartmamasından dır dır yapmamasından başını belaya sokmamasından çok etkilenirim.. :)
  • OnuRRRRRRRRRR
    -1  
    Bir erkegin en zayif noktasi Bagliligidir tabiki duygusal biriyse..
  • onur4134
    -1  
    Hayalarıdır.

    Top geldimi cok kötü oluyor çekip gidesim geliyor bu diyarlardan :(


    karşı cinsin biim cinsimize özenip badem bıyıkla doşatığı günlerden beri etkilenme yok tekim sapım mutluyum.
    • Soran
      HAHAHA GÜZELDİ :)
  • maniktiktildo
    92  
    kadının dişiligine göre başka açıklaması olamaz :)))))))))))))))))
  • nickbulamadı
    4330  
    pi noktası
  • zillizurafa
    1122  
    Zeki olacak kadın dediğin.. Bir erkek zeki kadın ister yanında..
  • eskiraki
    14837  
    ağlamayın yapmayı bel vuryonuz hep
  • sairessam
    10457  
    Öncelikle bu yıne karakter meselesı oldugu gibi en başka erkeği etkileyen öncelik Fiziksel olarak iyi görünmektir.Bir erkek önce ilk buluşmada Fiziksel uygunluğu kıyaslar kendi fiziği ile.Sonra konuşmalar başlar.Fiziğe süs veren de kıyafet seçiminin doğru yapılması.
  • my dawn
    -1  
    zerafet ve nezaketinden tatlı dilinden etkilenir..
  • darkcorner
    881  
    Bizim en zayıf noktamız merhametimizdir.
  • edmond
    -1  
    Annesi ile aranız süper olsun
  • Mustirikkk
    -1  
    En çok ses/konuşma ve bakışlardan diye düşünüyorum.
  •  
    Yok  
    Testisleri!
  • kontrol
    100  
    erkek kadının bakışlarından giyinişinden seksiliginden
  • Hayabusa
    -1  
    Herkes dalga geçmiş ama ben doğru ve en iyi cevabı veriym bir erkeğin en zayıf noktası sevdiği kadının kendini terk etmesi ve başka biriyle olmasıdır çok koyar adama
    • Sevmiyosa ayri Seven erkeğin en zayıf noktasini açiklamiş sana sevmeyen erkekden sence ne beklersin bi düşün derim...
    • Soran
      ya ama sevmıyosa bı yorumları okuyup cevap yazın
  •  
    Yok  
    çikolatadır en zayıf nokt.
    • Soran
      hahahaha cok komık
  • HayatAynaSnYansıması
    15040  
    sorunun cevabı okurken aklımdan geçiyodu sonuna geldim nası ya dedim :) o ne abi zayıflığı diyosun sonra nasıl etkilenir diyosun :) hangisine cevap verim istersin :)
    • Soran
      cok sağol yoruldum sonunda bıtırdın kavgayı ama şu egonu bıraz azalt ya yemın ederım beynınden buyuk
    • Cevaplayan
      alfabemde boğardım seni de kızsın türeteceğim cümlelerimin canını yakışı canımı yakardı kusurabakma canın yansın diye canımı yakamam bu son mesajım merak etme yazmam tek bir harf . kal sağlıcakla .
    • Soran
      benim zihnim seni gerdi herhalde. kendi işine bak once egon beynınden buyuk senın bana attığın laflara bak. yedıremıyosun galıba ayrıyeten benim beynimden buyuk olabılır o ama benım beynım de senınkınden buyuk UNUTMA!
    • Cevaplayan
      saçma dediğin heceler senin büzüştürdüğün beyninden büyük denklemler hayata sadece küçük bi pencereden bakıyorsun belli en azından güneşliği açta güneş girsin zihnine bu sözler yeter kişiliğine hadi kal sağlıcakla .
    • Soran
      neyse arkadasım ben kaçar bu kavga uzayazak gibi sende kapat bıraz kafanı dinle bı de yüzüyosun kelimesinin anlamını falan arastır allah rızası için ya
    • Soran
      hayır hayalı bıle olmadı dedın seyin fakat saçma sapan kelımeler yerıne neden ASIL anlamını kullnmıyosun da uzatıyosun
    • Cevaplayan
      :) :) koptum kopan parçalarımın dans edişlerini izliyorum :) abi için fesat ben yüzmek dediğimde senin aklından mayo bikinili halin geçti :) ben entareli halini düşünmüştüm uzun böyle her tarafını kapatan :) mantıksızı tepki olarak algıladığı için savunma mekanizmam istem dışı devreye girdi kusurabakma .)
    • Soran
      sağol canım ama sanada bir şey denılmıyo babana desen yüzüyosun diye adamdan tokat falan yersın bu arada tepkım kotu değildi sadece mantıksız dı dediğin şe o kdr abartmaya gerek yok :)
    • Cevaplayan
      :) evet ama korkuyorum seninle artık konuşmaya türeteceğim heceler yanlış tesir ederse yine tepkine maruz kalmak istemiyorum bu sefer evrim geçirmek zorunda kalcak hecelerim bu da beni üzecek :) en iyi si kendini cici bak ama bi dk bu cici yi de yanlış anlama olasılığın yüksek .) kendine iyi bak heh oldu :) kal sağlıcakla .
    • Soran
      hahaha bencede kesinlikle sınırsız senınkı
    • Cevaplayan
      doğarken kapasite ölçümü hakkında kararsız kalmışlar hadi bu da sınırsız olsun demişler :)

      işte ben :)
    • Soran
      senınkı sınırsız galıba :D
    • Cevaplayan
      pardon mantığının kısıtlı olduğunu burdan bakınca farkedemedim hatalı olan benim bi da olmaz .
    • Soran
      mantıksız anlıyorum de kısaca
    • Cevaplayan
      yani seni anlıyorum anlamlarımın içindesin .
    • Soran
      amin çok sağol da yuzuyosun derken?
    • Cevaplayan
      anlamlarım da yüzüyorsun şuan merak etme , dilerim göz bebeklerinin tek bir damla yaş dökmeyeceği tek döktüğü mutluluk tuzu oldurtcak bi insanla karşılaşır hayatını onla sonlandırırsın .)
    • Soran
      tabıkı ağladım bikere benden kusmustu hatta daha fazla ağladım ama herkezin ortasında değil sadece bir kere herkesin ortasında ağladım ama sende anla
    • Cevaplayan
      tahmin edebiliyorum ama benden dahi iyi bilirsin insan aşık olduğu kişiyi herkezden yakın görür kendine ve bu yüzden o insanın karşısında ağlayabilir sen hiç ağlamadınmı sevdiğinin karşısında ( söyle bak aramızda kalcak .) )
    • Soran
      hemde nasılll anlayamazsın
    • Cevaplayan
      sen hiç aşık oldunmu şeker :)
    • Soran
      anladım :) artık yazmaya bile üşeniyorum. ağlamak çoğu erkeğin ortak noktası anladığım kadar ama bi yonden de kız kendini ezık gosterıyo gelıp sana ağlayacağına eve gitsin allaha ağlayıp yalvarsın
    • Cevaplayan
      :) süpersin ya armut pişti ağzıma düştü hesabı :) , zayıf noktam kız karşımda ağlamasın abi eğer içten ağladığını hissettiysem tamam bitti eridim demektir bu yüzden ayrılmayı geçiktirdiğim olduğunu biliyorum etkilendiğim yönüde 55 ten yukarıysa kilosu kaybeder sen anla yazmadığım heceleri .)
    • Soran
      ikiside :) haklısın ama ayrı ayrı soru yazmaya erınıyorm barı 1 soruda ikiside çıksın dedim :)
  • dengur
    -1  
    bunun sabit bir cevabı olamz ki
  • deniz38080
    -1  
    O erkege gore bisey ya. Ben karsimdaki aglarsa hic dayanamam mesela buda ne demek etkilemesede aglayinca dayanamam :)
  • Romeooooo
    3363  
    malüm bölgeye dizinle vurursan 1 hafta iş göremez
  • xdeneme123
    -1  
    gizli bilgi söylenmez.:)
  • dasyatis
    -1  
    sanki çok güçsüzmüşsün de erkeğin gücüne ihtiyacın varmış gibi davranmalar. klasik taktiğiniz zaten:p
    • Soran
      ya onla alakası yokk
  • fenomeno
    322  
    Ben kendime göre cevap vereyim, bir kadın ne kadar güzel olursa olsun ve ya çirkin olursa olsun muhabbeti kesinlikle iyi olmalı. Odun gibi her şeye evet diye cevap vermeyip anlamadığı şeylere o saçma "hihihiihih" gülüşünden yapmamalı:). Ayrıyetten sıcakkanlı,kültürlü biri olmadıktan sonra bir anlamı yok.
    • Soran
      sağol:)
  • darkmessiah88
    1843  
    kısısye gore degıskendır bu durum. ama
    genelde hos ve parlak bakış. uyumlu gıyım(eger tanısmıyorsan dahada onemlıdır)
    ve konusmandakı sempatklık
    • Cevaplayan
      abartmana gerek yok zaten.. abartı her erkek ıcın bıraz ıtıcıdır.
    • Soran
      spor giyinirim abartıdan da kesinlikle hoşlanmam
    • Cevaplayan
      sımdı ne acık ne kapalı. erkegın hayal dunyasını açacak kadar dekolte barındıran kıyafetler erkegın hayal dunyasına gırmenı saglar .:)
      basııt bı bluejean- ve body bıle olur bu. kıyafetı vucuduna oturmasına baglı... gnel tarzını soylersen belkı rahat cevap verebılrıım
    • Soran
      kıyafet konusuna iyiki girdin uyumlu giyinmek ne kadar onemli?
  • Chinaski
    -1  
    her erkeğe göre değişir o. beni daha çok bana karşı değil de başkalarına karşı tavrı, arkadaşlarının arasında konumu jestleri mimikleri falan etkiler. teke tek tanımak güç insanları ..
    • Soran
      kesinlikle
  • Touch0fTheSky
    0  
    Magsum bir gulumseme.
  • bazarov7
    -1  



    meme
  • byhandsome25
    906  
    kız cok güzel gülüyosa etkılenirim :)
  • İsyanlıSükut
    -1  
    En büyük ve en etkili organ, gözdür. Gözler konuşunca, kalp hariç diğer bütün organlar sesini keser, apışıp kalır.
  • HiçDüşünce
    -1  
    Benim için masumiyet. Saf ve temiz bakışlar.
 

Kızlar Ne Diyor

  • izeldizel
    2535  
    Çükten ibaretler. Çükleriyle etkilenir, çükleriyle korkarlar.
  • cevizlikibir
    -1  
    meme ucu. ısırmaya gelmiyolar.
  •  
    Yok  
    hayalarıymış tekme diz filan atınca çok acıyomuş ben öyle duydum :D :D aşk :)) erkeğin gözleri göğüsten kendini alıp hemen altındaki kalbi görebiliyo mu sahi?
  • rosee00
    1298  
    önunde soyunman yeterr
  • angelofdevil
    -1  
    Pipisi.
  • platonikask1992
    1991  
    kadinin silahi göz yasidir demisler..
  • wampir
    96  
    Uşkurlarıı :)
  • Doktoristancom
    279  
    Bel atı cevabımı veriyorum. Erkeklerin en zayıf noktaları pipileri malesef. Yolda bir bayan görmesinler hemen hazırola geçiyor abazalar. :-) Çok şükür benim öyle bir sorunum yok. Asla taviz vermiyorum.
    • Cevaplayan
      Sen sen ol terbiyeni bozma.Saygısızlık yapma. Ben espirili cevap verdim diye gevşemeyin,cıvıtmayın.
    • asla taviz vermiyorum demişsin de, aklıma bi soru geldi :)
    • o olmadan da olmuyor ama sizin için
  • kirpikmakası
    242  
    Kesinlikle bakışlarııı :)
  • real-burçin
    -1  
    aptal olduğumuzu zannetmeleri
  • xkhats
    10688  
    Göbeği ile baldırları arasındaki kısım.
  •  
    Yok  
    eğer ciddi düşünüyorsa , erkelerle olan ilişkisine , dinine bağlılığına , saygı ahlaka bakar tabi kenide de öyleyse...
    • Cevaplayan
      evet , bitti ama şu an hiç hatırlamıyorum
    • Soran
      ya olmazsa ne yapçam ya başkası varsa unutulmaz bu sevgi sen hıc boyle sevdın mı?
    • Cevaplayan
      ya unutlur ama dert etme bence, neler unutmadık bizler bunlar ne ki ya , şansını dene ama..
    • Soran
      bilmiyorum arkadaşım dunyam kayar heralde ben ondan mıllete bu kadar soru soruyorum. ama kabul etmezse de kendime guvenmıyorum her sey yapabılırm bunların basında da intihar geliyo galıba
    • Cevaplayan
      zil zurna aşık olmuşsun sen , ya kabul etmezse ne yapacaksın ?
    • Soran
      aşk acısı cidden de çok zor insanın bir yere kadar dayanma gücü var bana da tak etti artık ne yapıp ne edip benim olmasını sağlıycam çunku artık çok zor gelıyo onsuz yaşamak gozlerinin içine baktıkca daha cok sevıyorum onu cevremdekileri de bunalttım diyolar bi piskoloğa falan gidelim mi derslere odaklanamıyorum olmuyo yapamıyorum anlayacağın
    • Cevaplayan
      off offf şu aşıklar varya , aracı sok araya kenin yaz bir şey yap , konuş böyle çekmen daha zor ya , anlat kurtull sende :)
    • Soran
      hayır oturduğunuz yerler farklı ama aynı sehır sadece dersanede gouryorum onu :((
    • Cevaplayan
      ayrı yerler de mi yaşıyonuz , niye göremiyorsun..
    • Soran
      çok özledim ne yapçam bi kerecik gorebilsem gidip konuscam zaten
    • Cevaplayan
      tanı biraz sordur , kendin tanımaya çalış , umduğun çıkmaya bilri..
    • Soran
      saçmalama canım ne alaka düşünmeden konusma tatlım neyse boş verr
    • Soran
      hayır daha tanımıyor ise?
    • lezbiyen misin kuzum
 
Ana Sayfa > Flört Soruları > Erkeklerin en zayıf noktası nedir?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Yeni KS'ye hazır mısın ?
Sonata17 saat önce sordu

Icerik gitsin yeni tasarim

Icerik gitmesin yeni tasarım

Icerik gitsin eski tasarim

Oldugu gibi kalsin

Flört Yazıları
 
●  Kızlar Nasıl Bir Eş İsterler?
meraklı
1. Allah korkusu Bu korkuya sahip bir adam eşinin ona verilmiş bi emanet olduğunun bilincini taşır ve ona göre davranır. Böyle erkeklerin sadece evlilik boyunca değil boşanmalarda bile karısına...
●  Çıkma Teklifi Nasıl Yapılır
AliKıran
Deli gibi seviyorsun. Hatta aşkından ölüyorsun. Belki de geceleri uyku girmiyor gözlerine. Ya da nereye baksan onu görüyor, herşeyi onunla yapmak istiyorsun. Neeee!!! Haberi yok mu? Nasıl çıkma...
Flört Xperleri
  
gizemli7
50121  
gizemli7
Nişanlı, 24 yaşında
2 Soru - 3133 Cevap
Flört Xper: 9597
yokoylebisey
42203  
yokoylebisey
İlişki İçinde, 25 yaşında
0 Soru - 2969 Cevap
Flört Xper: 9190
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
4 Soru - 2979 Cevap
Flört Xper: 5463
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
4 Soru - 2449 Cevap
Flört Xper: 5341

Xper Nedir? Xper Sıralaması