Kızların hoşuna giden ilginç sözler neler?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Flört

Konu başlığındaki gibi, bana ilginç gelen bi söz var. benim yaşım 19 yaşıtım kızlarına kıskançlık için kırarım bacaklarını dediğimde hoşlarına gittiğini farkettim..

Neden hoşuna gider pek anlamadım ama sahiplenildiğini hissettiği için hoşuna gidiyor sanırım. Velasıl kelam kızların böyle hoşlarına giden sözler varsa öğrenibilir miyiz acaba :)

Not: Seni seviyorum vb. gibi aşk sözlerinden bahsetmiyorum..


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 29742
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
1
Kızlardan  
4
 

En İyi Cevap

günelli
-1  
şaplağı yicen şimdi :D
  • Cevaplayan
    bncede:D
  • :))) Güzelmiş :))))))))

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    çirkiin! yerim sni:D
  •  
    Yok  
    kafanı kırarım :) sen dayak yemedin heralde :)
  • lapunzel
    398  
    sıpa beni oraya getirtme:D
  •  
    Yok  
    aLmıyım ayağımın aLtına :P
    • ? çok ilginç hoşunuza gidiyo demek...
 

Erkekler Ne Diyor

  • Noktasal
    6327  
    alırım seni altıma yani ayağımın altına demek xD
 
Ana Sayfa > Flört Soruları > Kızların hoşuna giden ilginç sözler neler?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
güzel sözler kelimeler ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Küçük notlar yazmak istiyorum, fikir verebilir misiniz?
Arkadaşlar sevgilime kucuk notlara küçük kelimeler yazmak istıyrm yardmcı olur musunuz  
Bir Kız Sordu Bana cesaret verinki onun yüzüne bakayım ve konuşalım. ..
Sadece cesaret verici sözler istiyorum. Onunla konusmak ve yuzune bakabilmek icin. Yüzüne bakmıyorum nasil bakicam . Onu sevdiğim bilmiyor...