Cheslow

Akşama kadar iltifat edersin off sıkıldım der, bir şey demezsin benle hiç ilgilenmiyorsun der

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
Cheslow(Yaş:25-29)
    Kategori: Flört

yahu bu kızları bı turlu anlayamadım aksama kadar ıltıfat edersın off sıkıldım der bısı demezsın benle hıc ılgılenmıyosun der ya ben anlayamıyorum yada hıc buyumuyo bu kızlar varmı aranızda benle olupta bana bunları soylemeyecek bırı?

Kızlar sıze soruyorum


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 269313
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
1
Kızlardan  
8
 

Kızlar Ne Diyor

  • Adin_bende_sakli
    3066  
    her seyin coku da azi da kotu
  • suskun_deli
    11956  
    Oğlum sizde şu sorun var hiçbirşeyin ortasını bulamıyorsunuz... Ya yetersizsiniz ya da boğucu. İltifat niye ediyorsun çok iltifat samimiyetsizliğin işaretidir, içinden gelerek söylediğin küçücük bir söz ona bir hafta yeter. Siz işin içine duyguları katmıyor, sadece kızı tavlama aracı olarak görüyorsunuz. Bol keseden iltifat sallıyorsunuz, karşınızdakini alıştırıyorsunuz sonra bir anda kesince de insan yanlış anlıyor yalan mı, ben bu yüzden diyorum ya en başından itibaren kendiniz gibi olun ki karşınızdaki kiminle sevgili olduğunu bilsin diye...
  • tlnkck
    416  
    orta yerı bul sende cok ıltıfat edene guvenılmez hıc ılgı sortermeyenede guvenılmez kızlar böle dusunur
  • tatlimsilimon
    1515  
    Fazla iltifat yalanmış hissi uyandırıyor bayanlarda. Yani en azından bende. Abartınca sıkılıyor yani karşıdaki. Az ama öz olunca tadından yenmez.
  • -BonusCard
    -1  
    Islak odunla vur agzinin ustune bak konusuyormu ole birdaha
  • poine
    -1  
    bu tip sorularla zihnini meşgul edenlerin beyin yaşı: maksimum 13.
    ne biçim bi nesilmişsiniz, cinsiyetmişsiniz, kültürünüz varmış be arkadaş.
    zihin yaşı 13ten ileriye ancak 50 yılda falan gidiyor.
    • Soran
      dur bı guleyımde bosa gıtmesın :))))))))
  • buse35
    4068  
    kendı adıma konusayım ılgısızlıge gelemıyorum ama cok ılgıde sıkıyor ortasını bulun sızde yaaa
    • Soran
      ortasını bulmak ıcın 4 yıl ugrastım ama yok yok tutduramadım bı turlu benım beynım durdu artık cozemedım sız kızları
  •  
    Yok  
    her şeyin bi kararı vardır akşama kadar iltifat neyin nesi
    • Soran
      lafın gelısı papaganda degılızhanı
 

Erkekler Ne Diyor

  • CoolBirKul
    -1  
    1 iltifat et sonra başka bir şey yapma 5 adımla gelicek sana :D
 
Ana Sayfa > Flört Soruları > Akşama kadar iltifat edersin off sıkıldım der, bir şey demezsin benle hiç ilgilenmiyorsun der
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Erkeklere küpe yakışır mı?
19 saat önce sordu

Erkegine göre değişir

ıyyy o ne yaa

Görürsem döverim

Olur olur çok da güzel olur

Biz böyle mi gördük lan

Flört Yazıları
 
●  Sevgilim ve Annem
meraklı_kedi
30 yaşındaki bu şekilde bir sorunla karşılaşmak benim için gerçekten üzücü..fakat ne yaptıysam anneme sevgilimi sevdiremedim. "olmaz" diyor başka da bir şey demiyor...sebepler bende kalsın..fakat...
●  Bir Deli, İki Aşk (6.Bölüm)
dakikalar
Birinci Bölümİkinci BölümÜçüncü bölümDördüncü bölümBeşinci BölümAltıncı BölümUzun bir bölüm olduğunun farkındayım. Bir yılı sadece bir bölüme sığdırmaya çalıştım. İster okuyun, isterseniz devam...