Bir kız bir erkeği kendine nasıl kolayca aşık eder? Kızların ve erkeklerin ayrı ayrı görüşleri lazım

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Flört

Kızlara şöyle sorayım;
Bir erkeği kendinize aşık etmek için ne yapıyorsunuz ve nasıl sonuçlar veriyor?

Erkeklere de şöyle;
Bir kız sizi hangi özellikleriyle etkiliyor?

Ben bu konularda biraz acemiyim ve genelde kolay kız oluyorum. Aşık eden değil aşık edilen kız ben oluyorum genelde..:S

Bana yardım lütfen!


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 22974
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
10
Kızlardan  
6
 

Erkekler Ne Diyor

  • alone_wolf
    -1  
    Eteğini hafifce kaldırırsan kudurur
  • yeşilgözlü
    -1  
    erkeklerin ilgisini çekecek yönlerin vardır bunları kullan ve kendini ağırdan sat. her şeye atlama bekle duygusal ve kolay görünme...
  • alfie
    -1  
    fazla seçme şansı olmayan erkekler kolay aşık oluyor etrafımdan gördüğüm kadarıyla..ezik o adamlar onlarla da beraber olmak istemezsin.. sen kız olansın yani istenen tarafsın biraz süzül şöyle yeni gelin gibi peşine 5-10 tane takılır zaten:)
  • JoKeR
    9460  
    Kolay olmasını istediğin için kolay kız oluyor olmayasın
  • FairyWings
    2741  
    Sonradan kazanamazsın bu özellikleri.
  • sadecebakmıştım
    -1  
    giyimiyle,konuşmasıyla,davranışıyla,özelikle gülüşüyle.,bi erkeğin yüzüne bakıp tatlı bi gülmen yeterli o erkeği bağlarsın kendine..anlamlı bakarak gülen bi bayana hiç bi erkek sırtını dönmez..inanmıyorsan dene göz altından ,yada direk olarak bakarlar
  • ikiaradabiderede
    3523  
    bu işin tarifi de mi varmış :) biraz çıplaklık iyi gelebilir ama
  • poa_rox
    -1  
    veya sucuklu tost yiyen bir kız beni çıldırtır acayip tahrik olurum :D
    • ben okulda hep tost yerim ama yemek yerken diğer kız arkadaşlarım gibi utanmam kıtlıktan çıkmışa benzetiyorlar bazen.Bir kaç erkek arkadaşımında sırf yemek yemekten dolayı benimle ilgilendiğini fark ettim hiç takmadığım bir zamanda üstelik.
    • :))
  • poa_rox
    -1  
    güzel gözleri ve sevimli bir yüzü birde sıcak bir gülümsemesi varsa hareketleride cana yakınsa hemen etkilenirim.
    bazen bir kızın şapşallık yapmasıda bani çok etkiler. nebileyim çayı üstüne döken bi kıza aşık olabilirim :D
    • Ben de meyvesuyu dökmüştüm evinin halısına :D
  • AdamGibiAdam
    -1  
    erkeği kolayca aşık edebiliyorsan o erkek KOLAY erkektir... diğer cinsine de KOLAY kız deniyor... kusura bakma aynada her zaman kendini göremezsin... erkek aşık olduğunu düşündürür alacağını alır gider... sen zor kız olmayı dene...
    • Cevaplayan
      başka sorunun varsa dinleyebilirim bu konuda...
    • Soran
      haklısın
    • Cevaplayan
      aslında hiç bi kadın saf değildir de safa yakını vardır... saflığını azaltmak için bi element bulmalısın o da dediğim gibi kişisel gelişim seti... tahmin ediyorum saflık var da bi de ne istediğini bilmeme sorunu var bi de sende...
    • Soran
      saf değilim ben olayını .d
    • Cevaplayan
      neyi?
    • Soran
      bunu nasıl belli edicem ki karşımdakne ?
    • Cevaplayan
      aslında safsın iyi niyetlisin için dışın bir... hani röntgen cekinmene bile gerek yok:))))) ama bu şartlarda şu durumun kötü emellere alet edilebilir... o yüzden maymun gözünü aç derim:)
    • Soran
      ben normal miym yani :D
    • Cevaplayan
      ya şimdi şu var işin şakası... sanırım için saf olduğundan maske kullanamıyorsun... aslında kişisel görünüm de budur... bu konuda sitede ve yakınlarında uzman bayanlar vardır... onlarda cıkma çok maske vardır:S kullanabilirsin...
    • Soran
      haklısın öyle zaten ben kendime güvenemıyorum özgür olamıyorum karsımdakınden hoslanıyorsam eger bı tutukluluğa kapılıyorm.
    • Cevaplayan
      kişisel gelişim seti al derhal kendine:) kendini olduğu gibi göstermeyenin bi tarafından kişisel soğuklama yaşadığı kesindir:)
    • Soran
      eger karsımdakınden hoslanıyosam sacmalamaya baslıyorum onunla konusurken vs ben mıydım o dıyorum. yani kendim olamıyorum..:(
 

Kızlar Ne Diyor

  • gossip
    16127  
    bence üzerinde düşünme her şeyin bir zamanı vardır henüz zamanı gelmemiş demek ki
  • gizemli7
    50117  
    Sırf karşındaki insanı etkilemek için bir şeyler yapma çabasındaysan o zama yapmacık olduğun anlaşılır ve sende kolay ve basit kız olursun.Doğal olman lazım kimse bence bunun için özel bir çaba harcamıyor.Etkileşim meselesi.
  • Pink-
    -1  
    her erkek kolay kolay eşık olmaz bu zamanda şak dıye aşk var mı hem
  • qizemlii
    1164  
    :))) valla aşık ettirmek istiyorsan tüm benliğini ortaya koymucaksın sürekli bi soru işareti olacakki erkeğin karşısında düşünmeye daha çok ye rolsun yani sevgini öncelikle tüm şekliyle ortaya koymamalısın onu vazgeçilmezde göstermemelisin ağır olmalı ama gerektiğinde çocuk gibide olmalısın.vede herşeyden önemlisi doğal davranmalısın kendini kasmamalısın ve asla çok ilgili olmamalısın ha ilgini bi yerde gösterip tekrar geri çekmeyi bilmelisin yani hep çok ilgili olmamalısın sürekli ısrarcı olmamalısın pek fazla kaprisli olmamalısın ay şu olmadan olmaz yok şu şöle olmalı filan değil evde naslsan rahatsan onunla konuşurkende çok fazla kokoş gibi yapmamalısın vede dediğim gibi kesinlikle üstüne düşmemelisin yada şöle diyim ayarlayana kadar emin olana kadar sempatik takılmalı sonr akendini çekmelisin düşünmeye başlamalı:))
    • gizem cok cok haklısınn
    • Cevaplayan
      aynen öyle oldu ama sinir oluyordum daha çok düşünmekten:))
    • kıran kırana bi aşk olmuş :D
    • Cevaplayan
      :))) valla elime düşen erkekte aynı benim gibiydi bend ebi çıkar yol bulamadım aşık oldm mal gbi ama yine kendimi frenliyodum:))
    • gizem senin eline düşen erkek yanı :)))
  • souldancer
    -1  
    jartiyer
  • cadıııı-theoriginal
    20158  
    kendin ol yeter rol yapma
 
Ana Sayfa > Flört Soruları > Bir kız bir erkeği kendine nasıl kolayca aşık eder? Kızların ve erkeklerin ayrı ayrı görüşleri lazım
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
sözlenmek ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Evlenmeye karar vermek ıcın bır kısıyle en az kac ay cıkmak gerekiyor?
evet ya da soyle dıyelım sözlenmek ıcın en az kac ay cıkmak gerekıyor? bu kisiyi hıc tanımıyorsunuz diyelim erkegin yasıda 32 bayanında 27şu ansadece...  
Bir Kız Sordu Arkadaşalar bir konuda yardımınızı istiyrm.
arkadaşlar bundan bir buçuk ay önce eve bir görücü geldi çocuk beni begendi bende çocugu begendim ama coçuk hemen karar veremem tlfon numaranı...  
Son günlerin en güzel sinema filmi hangisi?
SelenGizem12 saat önce sordu

300 Spartalı

Mandıra Filozofu

Nuh: Büyük Tufan

Recep İvedik 4

Diğer (Belirtiniz)

Flört Xperleri
  
gizemli7
50117  
gizemli7
Nişanlı, 24 yaşında
2 Soru - 3133 Cevap
Flört Xper: 9597
yokoylebisey
42203  
yokoylebisey
İlişki İçinde, 25 yaşında
0 Soru - 2969 Cevap
Flört Xper: 9190
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
4 Soru - 2979 Cevap
Flört Xper: 5463
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
4 Soru - 2449 Cevap
Flört Xper: 5341

Xper Nedir? Xper Sıralaması